شما برنی مکنده هستندقصد فریب خورده دوباره

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/20/2020 4:37:51 AM

اگر شما به اندازه کافی گنگ به قد بلند, قد بیش از یک سوسیالیست و سپس شما در حال حاضر تمایل به بودن بیچاره علامت بنابراین باید آن را هیچ جای تعجب است که شما برنی dorks در مورد به پیچ بارها توسط حزب دموکرات است. در اینجا چگونه آن را برای رفتن: چون شما احمق – از شما حمایت سوسیالیستی بنابراین شما presumptively احمق – شما فکر می کنم که اگر شما کار واقعا سخت و برنده رای ایجاد سرخی که خود را حزب دموکرات در حال رفتن به اجازه دهید به شما می گویند. اما مانند گذشته به شما نمی گویند. شما کار سخت واقعی –


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ARKfamily 2/20/2020 5:30:09 AM (شماره 324121)

چرا برنی اجازه برای اجرا به عنوان یک دموکرات در وهله اول ؟ ما سبز, حزب, حزب آزادیخواه ، او باید به نمایندگی از حزب سوسیالیست و مبارز در گفت شیوه ای. من تعجب می کنم اگر او می خواست به لذت بردن از مزایای از حزب دموکرات. . .

25 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: نگران 2/20/2020 7:19:35 AM (شماره 324187)

آن را بسیار ساده #1. اگر برنی تا به حال به اجرا به عنوان یکی دیگر از حزب, آیا سوسیالیستی و یا سبز و یا هر نوع دیگر پیروان خود را با او در نتیجه محروم dems خود رای. امید است که هنگامی که شخص دیگری نامزد برنی پیروان هنوز رای برای نامزد. اگر برنی زد به عنوان یک شخص ثالث است که می تواند مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر از یک چخ برای انتخاب مجدد.

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بچه مایرز 2/20/2020 7:28:23 AM (شماره 324198)

Kurt Schlichter نوشتن خنده دار است!

18 نفر بود.


Kurt Schlichter آن را دوباره. او همیشه خوب بخوانید و از ترس به تماس با قاطعیت آن را به عنوان او آن را می بیند! حقیقت مسائل…حتی اگر حزب دموکرات که ما باور در غیر این صورت. بله برنی Bros احمق هستند و پیدا کردن در مورد سوپر نمایندگان و رای گیری “بی نظمی” است که ما را از اینجا تماشا در مینه سوتا برای سال. Al Franken انتخاب شد و پس از یک تنه بار از برگه های رای بودند کشف شده در این خودرو از یک عضو اتحادیه زنان رای دهندگان…اما هی…هیچ مشکلی! رفیق برنی سقوط خواهد کرد و سوزاند و من فقط می توانم امیدوارم که این اتفاق می افتد در کنوانسیون! خواهد بود که با شکوه را ببین! MAGA/KAG

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Muguy 2/20/2020 7:40:08 AM (شماره 324211)

این همه برای تلفن های موبایل, برروی, تا کسی به پرداخت چک کنید. هنگامی که شما دعوت بیشتر مهاجمان در پول اجرا می شود بسیار سریع است و در سمت چپ برروی نتواند و کسانی که معتقد بودند تبدیل به بردگان

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 2/20/2020 7:42:06 AM (شماره 324213)

Kurt هرگز نتواند به ارائه. وجود دارد بیش از حد بسیاری از نقل قول خوب از آن برای انتخاب او به عنوان اجازه می دهد تا dimmocrats و برنی Bros باید آن را با هر دو بشکه. بله آنها واقعا احمق هستند و بد به عنوان آنها در تلاش برای از بین بردن این کشور به دلیل آنها می خواهند صورتحساب خود را پرداخت شده توسط دیگران است. با هر یک از کسانی که سرحال دیکتاتورها در همه پول خواهد بود به سرقت رفته سریع تر از یک مکعب یخ را ذوب در دره مرگ.

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: janjan 2/20/2020 7:50:51 AM (شماره 324219)

‘مرد bunned جامعه شناس TA’ مورد علاقه من بود. که دقیقا همان است که گفتن ما half-wit دانشجویان که سوسیالیسم یک مدینه فاضله و بدون توجه به قتل عام گرسنگی و مرگ و ناامیدی ناشی از آن است. این واقعا فوق العاده است.

20 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: F15 Gork 2/20/2020 7:53:17 AM (شماره 324220)

این برنی-Istas واقعا خواهد بود P. O. می خواهم زمانی که آنها پیدا کردن که آنها می تواند خریداری شده به ترک مسابقه توسط بلومبرگ – که راه را درست تغییر دهید. من گمان می کنم آنها هنوز هم در حال چانه زدن بر سر قیمت.

17 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: moebellini3 2/20/2020 9:02:09 AM (شماره 324277)

شما برنی مکنده در حال رفتن به گرفتن دوباره فریب خورده. آره دوباره فریب خورده درست مثل در هر انتخابات. دموکرات ها همیشه فریب خورده چرا که آنها بیشتر ناراضیان از جامعه ما است. هرگز انجام به اندازه کافی به جلو در حالی که شکایت در مورد کسانی که به اندازه کافی به جلو. آنها آنقدر کور و نفرت و حسد که آنها می توانید ببینید آنها در حال ساخته شده جاهلان از آنها می توانید ببینید که هر دموکراتیک شهرستان اجرا فاجعه است در حالی که مردم به آنها رای برای زندگی مانند پادشاهان با سرقت پول خود را. در واقع آنها مفید احمقها. آن را کردم.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: walcb 2/20/2020 9:36:47 AM (شماره 324303)

سرگرم کننده به عنوان خوانده شده! من خوشحالم برای دیدن همه دوستان من در اینجا از آن لذت می برد تا آنجا که من. من تا به حال برای کپی کردن لینک و رو به جلو آن ،

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/20/2020 9:52:06 AM (شماره 324313)

اگر برنی پخش کارت های خود را مناسب با رکوع در زمان مناسب دوباره این زمان می تواند بیش از فقط یک دریاچه کوچک خانه اما کل ویلا با تعداد زیادی از بیگانه غیر قانونی کارکنان صبر کنید. چه کسی می گوید او یک سرمایه داری? این مرد است که racking تا کاملا نمونه کارها املاک و مستغلات فقط با تظاهر به اجرا به عنوان یک روز دوم تروتسکی.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/20/2020 12:04:01 PM (شماره 324484)

اما اگر این کورونا ویروس می شود جهانی همه گیر برنی و مراقبت های بهداشتی برای همه جمعیت می تواند سرقت نشان می دهد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 2/20/2020 12:07:24 PM (شماره 324489)

مانند نانسی با فوتبال و چارلی برنی آماده به پا زدن آن است. او وعده داده است که او را نگه دارید و آن را نسبتا در این زمان.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Smart11344 2/20/2020 1:04:20 PM (شماره 324533)

بیایید balla نورد زود است. استیضاح برنی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: pensom2 2/20/2020 2:51:33 PM (شماره 324620)

یکی از Schlichter بهترین. فکر می کنم از تمام کسانی که هزاره برنی طرفداران زندگی در پدر و مادر خود را’ زیرزمین برگزاری لیسانس خود را–و یا حتی کارشناسی ارشد– درجه در افراد بیکار, کار پاره وقت به عنوان پیشخدمت و یا پیشخدمت, کسب درآمد فقط به اندازه کافی به پرداخت اقساط ماهانه وام های دانشجویی خود را با کمی بیش از سمت چپ برای گرفتن بالا در تعطیلات آخر هفته. در عین حال همه آنها نشان می دهد تا به هر محلی اعتراض داشتن هر گونه لیبرال طعم–anti-پلیس طرفدار محیط زیست ضد تهمت ضد fracking pro-بیگانه غیر قانونی ،

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: qr4j 2/20/2020 4:37:54 PM (شماره 324691)

شماره 15, شما بیش از حد مهربان و بخشنده است. این سناتور وارنر هستند نه پرداخت حداقل بر روی وام های دانشجویی خود را. حق با شما است اما در مورد بیت دیگر: بالا گرفتن (و یا حداقل اقدام به عنوان اگر آنها)!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de