“بله!’ Kanye West به اجرا در ‘جشن تولد’بلیط استفاده از ‘Mentality Mag مدل مدیریت’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/8/2020 11:41:26 AM

Kanye West در حال اجرا برای رئیس جمهور و جزئیات پیشنهاد خود را برای کاخ سفید دیدنی و جذاب هستند. مبارزات انتخاباتی خود را با شعار: “بله!” معاون ریاست جمهوری انتخاب: میشل Tidball یک واعظ از وایومینگ. پلت فرم خود را در: mentality mag مدل مدیریت. خود حزب: جشن تولد. چرا جشن تولد ؟ “از آنجا که زمانی که ما پیروزی همه است تولد” در غرب گفته فوربس. وارد شدن به جزئیات و غرب گفت که او پیش بینی کاخ سفید سازمانی بر اساس مدل در کشور mentality mag در فیلم “پلنگ سیاه.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Peach1 7/8/2020 11:54:18 AM (شماره 471246)

اوه چه خوب غم و اندوه! هیچ چیز مانند گرفتن رای سیاه پوستان که PDT با موفقیت افزایش یافته است برای خودش. هی کنی چه اتفاقی افتاده است به میل و توصیف رئیس جمهور تهمت?

7 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: GoodDeal 7/8/2020 11:57:52 AM (شماره 471251)

کارل روو در فاکس با تخته سفید و بسیار زیبا گذاشته حقایق است که هیچ راهی وجود دارد او می تواند در انتخابات. این همه شیرین کاری تبلیغاتی برای فروش آلبوم جدید خود و نه چیزی بیشتر. هیچ چیز در اینجا. حرکت در امتداد.

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: قارچ 7/8/2020 11:58:18 AM (شماره 471252)

من اصلا استفاده از داروهای اما اگر این نوع از مسائل یکی می آید تا با در هنگام بالا ؟ من ثبت نام.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: FormerDem 7/8/2020 11:59:15 AM (شماره 471254)

من عاشق این. من آرزو می کنم آن کار می کنند. من می خواهم به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن اما من این را دوست دارم.

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/8/2020 12:01:10 PM (شماره 471257)

به عنوان یک ناظر رفتار انسان و Monty Python فن همه می توانم بگویم این است که کلاسیک است. بیگانه در سطح ابرقدرت!! این جشن تولد!! باید اژدها انرژی است.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 7/8/2020 12:01:14 PM (شماره 471259)

با تشکر کنی اما ما در حال حاضر یکی بی مخ چپ در حال اجرا در انتخابات دو خواهد فقط آب گل آلود.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 7/8/2020 12:03:36 PM (شماره 471265)

کود مرغی خفاش دیوانه.
اما اگر او سیفون آرا از بایدن که خوب با من.
پس از همه, اگر راس پرو نشده بود siphoned آرا از جورج بوش در عين 92, بابا هنوز هم می تواند یک آرکانزاس مجرم جنسی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Avikingman 7/8/2020 12:04:33 PM (شماره 471268)

بزرگ. ما فوق العاده کشور برگزار شد تا به عنوان یک شوخی است.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: smak90 7/8/2020 12:05:52 PM (شماره 471269)

این امر فقط تقسیم آرا میان Dem سیاه رای دهندگان و اطمینان از مغلوب ساختن پیشی جستن ، من شک دارم Kayne پر برکت رئیس جمهور تهمت به ترویج این دیوانگی است.

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Troutgreen 7/8/2020 12:06:02 PM (شماره 471270)

او کری-کری.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بد-مو 7/8/2020 12:20:01 PM (شماره 471285)

ببخشید اما این فقط خنده دار است. برخی از شما ممکن است آشنا با زن آماری فريدمن یک تگزاس نوازنده/کمدین. زد برای فرماندار تگزاس. خود را سپر دشنه گره خورده گفت: برای فرماندار … چرا جهنم نیست. او از دست داد اما او در زمان از ادم سفیه و احمق رای دادن. برو کنی حتی یک مرد مثل من رو mentality mag مرجع.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: پاپ هنر 7/8/2020 12:21:10 PM (شماره 471288)

#2 درست است آن را خیلی دیر برای دریافت در انتخابات. این فقط یک شیرین کاری.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 7/8/2020 12:35:48 PM (شماره 471312)

کسی لطفا کمک به این مرد فقیر عقب بر گردیم روی پای خود را رونق بخشید.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: SALady 7/8/2020 12:39:28 PM (شماره 471318)

این نمی خواهد دور یک رای از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. اما برای بسیاری از رای دهندگان که هیچ دلیلی برای رای دادن به صورت خزنده قدیمی سفید عمو جو بایدن این به آنها می دهد یک جایگزین. بنابراین اجرا کنی اجرا!!!!!

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 7/8/2020 12:44:23 PM (شماره 471329)

با سلام اگر او می تواند خارج racissss این racissssss Dem او احتمالا می تواند جلب بسیاری از آرا از “higly تحصیل” ال stupido جمعیت–شما می دانید, BLM میدهد. اگر این نتواند او باید سعی کنید گرفتن نوشتن فرفره با بابل زنبور عسل.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 7/8/2020 12:46:20 PM (شماره 471333)

من دوست داشتم OP مرجع به Monty Python. آیا کسی به یاد داشته باشید skit که در آن Pythons تحت پوشش یک انتخابات ؟ آنها تا به حال احمقانه, پارتی, بسیار احمقانه, پارتی, بسیار بسیار احمقانه با مناسب دلقک لباسهای نامزدها. خنده دار.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: ROLFNader 7/8/2020 12:46:23 PM (شماره 471334)

Imina مشغول گرفتن و یاد بگیرند که چگونه برای مخفی کردن باد در یک پناهگاه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Safari مرد 7/8/2020 12:46:50 PM (شماره 471335)

Mentality mag احمق را برای رای دادن به این بذله گو ؟ من حدس می زنم هواداران خود را می پوشند تولد خود مناسب در این کنوانسیون.

3 نفر بود.


#11, پیچ خورده, در واقع خیلی خوبی در خود اجرا

1 نفر این را پسندیدند.


او را به بازی دلقک. چه ناامیدی.

1 نفر این را پسندیدند.


دهن جلوگیری از هدر رفتن زمان ما است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/8/2020 1:05:07 PM (شماره 471365)

بله #16 من به یاد بزرگ Tarquin Fin-تیم-lim-bim-lim-بن-bim-بن-bim اتوبوس F’tang F’tang اوله Biscuitbarrel. انتخابات ویژه شب های کلاسیک است, Python.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: ControlFreak 7/8/2020 1:19:28 PM (شماره 471381)

اگر این جشن تولد و او برنده است و آن را همه تولد و سپس “آنها” همه انتظار یک هدیه مناسب است ؟ منظورم این نیست که چگونه آن را معمولا کار می کند ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: هرشی 7/8/2020 1:44:06 PM (شماره 471401)

Mentality mag?? Mentality mag??? چه نوع از مدل است که??? بله یکی دیگر از راس پرو…نمی بینم و نمی مراقبت به…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Smart11344 7/8/2020 1:58:55 PM (شماره 471412)

تولد پسر برای BLM??? ROTF. شیطان غذایی کیک شکلاتی من فرض کنیم.

0 افرادی مانند این.


این کشور از mentality mag انتخاب رهبران آن با ایجاد حفره نامزدها علیه یکدیگر در مبارزه با مرگ. آن خواهد بود جالب برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل بایدن مسابقه مرگ.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: anniebc 7/8/2020 2:59:01 PM (شماره 471476)

پسر در حال از دست دادن ذهن خود را. آنها می گویند او یک نابغه; من می گویند او یک نابغه دیوانه. این mentality mag مدل! من خنده سر من.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de