Yamiche Alcindor تلاش می کند به مارپیچ KayleighMcEnany در مجسمه مکتب می شود

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 6/23/2020 5:56:17 AM

Yamiche Alcindor است که در آن دوباره. PBS “نگار” که خودش می بالد در اجازه دادن به فعالیت را در مرکز صحنه در گزارش تصمیم به سعی کنید از جدید مارپیچ سوال امروز است. او پرسید: Kayleigh McEnany مورد متفق مجسمه و مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر ذکر “میراث ما” را به عنوان اگر هیچ چیز دیگری در جریان است در کشور در حال حاضر به جز Robert E. Lee یادبود اینکه نابود شده است. McEnany شد هیچ یک از آن. [جیر/ video] هیچ جا نشانی از تهمت تا کنون تصریح می کند که “میراث” او صحبت کردن در مورد است که فقط مؤتلفه مجسمه. به جای او صحبت کردن در مورد شمار از رسیدن به دور نمونه از قندی به جورج واشنگتن است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/23/2020 6:35:31 AM (شماره 453616)

به تازگی شان, شاه, آقای تالک X خود را صدای جیر جیر چگونه او می خواهد برای از بین بردن تمام مجسمه های شیشه ای و غیره. عیسی از آنها یک ابزار سفید برتری. خون من جوش است. من برای پیدا کردن پادشاه با نام مستعار T’chalka مارتین لوتر کرم. ترگود جزئی ، به یک دافعه انسان و من نمی گویم که به آرامی.

21 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 6/23/2020 6:43:46 AM (شماره 453626)

همین حالا تماس بگیرید Alcindor و نه Acosta هر بیشتر! اجازه دهید آنها را به خورش و زمانی که تبدیل به مخرب آنها را بدون تشریفات حذف شده!

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: anniebc 6/23/2020 6:44:16 AM (شماره 453627)

من واقعا تحت تاثیر قرار اگر Kayleigh گفت Alcindor (لو Alcindor نام Kareem Abdul-Jabar; به یاد داشته باشید؟) به shut up برای دو ثانیه.

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: JL80863 6/23/2020 7:08:39 AM (شماره 453653)

قطع “خبرنگار” ، او در تلاش است برای جبران داشتن یک شخصیت است که منطبق بر جذابیت خود را.

13 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: privateer 6/23/2020 7:11:10 AM (شماره 453655)

به قول توماس مان: که در آن مجسمه های تخریب شده مردم نابود خواهد شد.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 6/23/2020 7:30:54 AM (شماره 453674)

آن را نه فقط در “1984-esque”. این طالبان و داعش. آن زمان راه گذشته را برای مردم مانند Alcindor برای رفتن به آفریقا و تجربه چیزی واقعی دست اول که در آن سیاه پوستان هنوز به بردگی گرفته شده توسط مسلمانان است.

18 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/23/2020 7:50:57 AM (شماره 453697)

Kayleigh نشانی از یک کار بزرگ در حال اجرا در نشست خبری. او می آید آماده! او باهوش است و با اعتماد به نفس و من فکر می کنم او در واقع یک کار بهتر از سارا هاکبی بود (من عاشق سارا, اما او نبود به عنوان اعتماد به نفس Kayleigh است). من هم موافقم که Alcindor و Acosta باید نادیده گرفته شود. هیچ نقطه ای در آنها صدا نیش روز!

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Highlander 6/23/2020 7:54:02 AM (شماره 453700)

Yamiche Alcindor (با یک نام مانند است که او تنها می تواند را انتخاب کنید و “روزنامه نگاری” را به عنوان یک حرفه) جدا شده است در هنگام تولد از
استیسی آبرامز.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/23/2020 7:57:43 AM (شماره 453706)

بنابراین Kayleigh برنده یکی دیگر از “بحث”? پس چه ؟ من تحت تاثیر قرار زمانی که برخی از ماموران اف بی آی به زندان برود.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/23/2020 8:02:38 AM (شماره 453716)

FTA: “هیچ بیشتر نیروی مخرب بیش از سه سال گذشته به ویژه در هنگام برخورد با نژاد موضوع از رسانه های جریان اصلی. آسیب انجام می شود در حال رسیدن به اندازه سطح است.” بیایید با هم یک مکالمه در مورد این. رسانه ها اقدام به تبلیغات جناح از حزب دموکرات. آن کار خود را به مجموعه ای از روایت درایو روایت و حمله به هر کسی که سوال خود را روایت است. از حزب دموکرات خواهد بود ناتوان و بدون فعال کردن و حمایت از نادرست رسانه ها.

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/23/2020 8:16:49 AM (شماره 453734)

من امیدوارم که هر کس به یاد زمانی که اوباما پیشنهاد ارتش “پولیس” در دوره اول خود را. ما آنها را به نام “پیراهن قهوه ای” در آن زمان است. آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند آنها در Antifa سیاه و سفید “گله” و گوبلز مبلغان هستند “قهوه ای پوست” مثل این porker همجنس باز, دوش همین Lemmon, و دیگران.

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Krause 6/23/2020 8:24:56 AM (شماره 453748)

او Acosta و چیزی را به جدول به نفع ملی مخاطبان است. آنها وجود دارد برای خود. آنها نباید در همه وجود دارد. آنها باید با آنهایی که فریاد در مغلوب ساختن پیشی جستن زمانی که او پیاده روی در خارج.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/23/2020 8:29:08 AM (شماره 453754)

من موافقت می کنم تمام دل با تمام پوستر ها را که گفت: “ترک خواستار acosta & alcindor.” مطبوعات جلسات قرار است به انتشار اخبار و سفید شلنگ اقدامات به مردم نمی دهد روزنامه نگاران یک پلت فرم به درخواست احمقانه ‘gotcha’ سوالات. آنها گوش نمی, آنها فقط سوارکار اسب دوانی شدن برای موقعیت در سفارش به صورت زمان. تنها چیزی که خوب است آنها در حال نشان دادن مردم آمریکا چگونه مغرضانه آنها و چه بی ارزش یک مدرک روزنامهنگاری با ارزش است. و شما می توانید به تماشای فوق العاده هوشمند ççê ی احمق از آنها به صورت روزانه.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: HotRod 6/23/2020 8:31:03 AM (شماره 453758)

برای برخی از دلیل من نه شنیدن در مورد سیاه صاحبان برده. بله, وجود دارد, سیاه صاحبان برده که متعلق به سیاه و سفید ، برخی از بی باک روزنامه نگار می تواند انجام تحقیقات و شناسایی برخی از آنها را اگر آنها تا به حال جرات به انجام این کار! کسی که بدون شک تماس بگیرید که نژادپرست!

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/23/2020 8:50:19 AM (شماره 453769)

پول هرگز نباید به سازمان است که اساسا در ایران ، PBS و آن خواهر هستند نه غیر حزبی.

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: ClintW 6/23/2020 9:03:36 AM (شماره 453780)

Kayleigh Dunks در Alcindor!!!!!! جمعیت roars!!!!!!

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/23/2020 9:51:53 AM (شماره 453835)

Yamiche است فرزندان o0f مهاجران هائیتی به آمریکا
او باید به صرف یک هفته در هائیتی بازگشت به ایالات متحده, و خدا را شکر پدر و مادر او را از آن سوراخ جهنم.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 6/23/2020 11:11:23 AM (شماره 453989)

او فقط به خاطر خشم او شده است زین با شنیع نام و احتمالا به طعنه در مورد آن تمام زندگی خود را. و این حتی شامل همه شکسته آینه در طول سال.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/23/2020 11:20:30 AM (شماره 453999)

من عاشق سارا ساندرز و سوگواری استعفای او. اما در حال حاضر ما بهترین دبیر مطبوعاتی از اواخر و مقدار از دست رفته تونی برف. حتی او را تحت تاثیر قرار مغلوب ساختن پیشی جستن کمی اسپیت فایر از مطبوعات ، #1 من باید برای اضافه کردن آن به لیست من از descriptives و توهین. به خوبی ایفا کرده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Strike3 6/23/2020 1:19:39 PM (شماره 454160)

به “تحصیل” خواهد شد بدیهی است در این نژادپرست مار. مجسمه تمایز بسیار شبیه “black lives matter” در مقابل “همه زندگی مهم است.” تنها چپ نسخه صحیح است. این حماقت است که شبیه به سفید مردم معترض اجداد اروپایی ما به دلیل برخی از آنها صدها سال بعد به حزب نازی پیوسته و صدها سال پیش از آن متعلق به سرف.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Strike3 6/23/2020 1:24:56 PM (شماره 454164)

سر بالا نمی, نگاه کردن به تصویر است. شما می خواهید به فشار با نوک انگشت چشم خود را با سوزاندن چوب.

1 نفر این را پسندیدند.


آیا ما برای پرداخت شهریه خود در جورج تاون ? FL پر از کارائیب. تنها هنگامی که من شنیده ام کسی می گویند آنها قدردان و سپاسگزار این کشور و همه ما آنها را داد. یک هائیتی شد که یک پرستار است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)