WSDOT به شهرستان: توقف توسعه و مقابله با مسائل ایمنی در بزرگراه 195 یا ما محدود کردن دسترسی محلی – Mon, 24 Feb 2020 PST

اختلافات بین دولت واشنگتن و وزارت حمل و نقل و شهرستان اسپوکن بیش از رشد انفجاری همراه ایالات متحده بزرگراه 195 و این رشد تاثیر در جاده ها به سر آمد و فوریه. 13.

که بعد مایک Gribner مدیر از WSDOT شرقی منطقه ارائه شده اسپوکن رئیس شورای شهر Breean Beggs با یک نامه درخواست از شورای به “اتخاذ یک مهلت قانونی برای توسعه ایالات متحده 195 ترافیک ریختن منطقه” تا زمانی که این معاملات با “بحران در مدیریت ایمنی در راهرو.”

در حالی که WSDOT نمی توانیم در این شهر توقف توسعه در این منطقه Gribner نامه به تشریح اقدامات این سازمان دولتی می تواند در تلاش برای وادار کردن این شهر ،

“در غیاب یک مهلت قانونی به طور موقت در توسعه و یک طرح مطرح و به آدرس آن را در آینده بسیار نزدیک WSDOT مجبور خواهد شد به ایمنی و کنترل ترافیک اقدامات به آدرس ایمنی ما تاسیسات” Gribner نوشت.

“این اقدامات شامل از بین بردن و استراحت در ميانه اجازه می دهد که برای محافظت نشده چپ در داخل و خارج از جاده های متقاطع مانند تخم Meadowlane و 16” Gribner ادامه داد. “این خواهد شد آن را مشکل تر برای ساکنان منطقه برای رسیدن به مقصد در شهرستان Spokane.”

Gribner نوشت که یک سطح شیب دار متر مربع واقع در بزرگراه 195 بر روی سطح شیب دار به ایالتی 90 نیز “تنظیم خواهد شد که لازم است برای حفاظت از عملیات I-90 که ایجاد تاخیر برای هر کسی در تلاش برای دسترسی به I-90 از ایالات متحده 195.”

Gribner این نامه اشاره می کند که این شهر ادامه خواهد داد در حال حاضر نگرانی در مورد طرح توسعه در طول بررسی های زیست محیطی روند. این گروه همچنین است “کاوش” که آیا آن می تواند شامل شهرستان در عمران مناسب نامگذاری WSDOT به عنوان یک نتیجه از آنچه در آن خواستار “این شهر را شکست به دنبال از طریق با تعهدات برای ایجاد محلی مناسب دسترسی به شبکه و عدم شرکت در مسئول رشد مدیریت است.”

از بعد از ظهر جمعه در این شهرستان تا به حال نه در پاسخ به Gribner نامه. اما در مصاحبه با سخنگوی-نقد و بررسی هر دو Beggs و اسکات سیمونز شهر عامه گفت که آنها دلسوز به Gribner نگرانی در مورد ترافیک و ایمنی در ایالات متحده 195 راهرو هر چند آنها متفاوت با WSDOT در مورد چگونه به بهترین آنها را حل کند و هنوز هم در حال کار به تدوین و فرموله کردن پاسخ خود به نامه خود را.

“من می خواهم بگویم به طور کلی ما هنوز در حال خواندن از طریق پردازش” سیمونز گفت. “وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات است که فرستاده شد بیش از.”

اطلاعات WSDOT ارسال به شهرستان بر روی یک فلش درایو همراه با نامه مربوط به سابقه رشد و ترافیک مسائل است که امتداد برخی از 40 سال به حداقل 1981 زمانی که شهر ضمیمه زمین در این منطقه است. یک لحظه بسیار مهم در تاریخ درهم آمد و در اوایل 1990s زمانی که WSDOT اجازه این شهرستان برای گسترش زیرساخت های فاضلاب در بخش سمت راست از راه برای افزایش امکانات برای توسعه است. آن کار می کرد.

در پایان دهه Eagle Ridge توسعه جریان بود و در این شهر مشغول به کار بود با WSDOT به تدوین و فرموله کردن یک طرح برای بهبود محلی جاده به سر کردن مشکلات آینده است. نتیجه مطالعه 1999 که پیشنهاد اضافه کردن مبادلات در دریچه Meadowlane, Thorpe و شنی-Spokane جاده ها و ساختمان های جدید نمای ساختمان جاده ها فشار ایالات متحده 195.

اما با استثنا جدید چنی-Spokane تبادل برنامه های آن را تا حد زیادی باقی مانده است که فقط: برنامه های.

در اوایل این ماه WSDOT و شهر پیوست و با دیگر شرکای محلی – Spokane County, اسپوکن حمل و نقل و اسپوکن منطقه ای حمل و نقل شورای – به دنبال یک مطالعه جدید از آنچه که می تواند و باید انجام شود در این منطقه است.

در حالی که Gribner قول داد که WSDOT متعهد به همکاری با دولت جدید در شهرستان در سالن که مطالعه او در مصاحبه ای گفت که نامه خود بود و تلاش برای “افزایش زنگ” در مشکلات است که فقط به بدتر شدن است.

“دلیل ما اقدام به این دلیل است که ما در حال گرفتن واقعا نگران آن هستیم” Gribner گفت. “این است که یک مکالمه جدید. ما نیاز به کمک برخی از آنها را.”

سیمونز گفت که او و دیگر مقامات شهر “به اشتراک گذاشتن نگرانی های ایمنی” اذعان کرد که این شهر “بدیهی است که کار با WSDOT در این برای یک دوره طولانی” و معتقدند که همکاری لازم است.

“تنها وجود دارد بسیار از شهرستان قادر به انجام در WSDOT را مرکز” سیمونز گفت. “ما می توانید بپرسید و درخواست اما ما لازم نیست که به طور کلی قدرت. اما ما شده است بسیار روشن و حمایتی در تمام طول انجام چیزهایی است که مناسب اقتصادی و ایمنی حس برای جامعه است چرا که در پایان روز این شهروند دلار مالیات دهندگان دلار, بنابراین ما باید مطمئن شوید که آنها در حال هوشمند و عاقلانه است.”

همانطور که برای چه کسانی معقول راه حل های ممکن است مانند نگاه سیمونز اذعان کرد که “فلسفی تقسیم” وجود دارد و بین این شهر و وزارت حمل و نقل است.

در نامه خود به Beggs, Gribner خواست او را به “لطفا نگه داشتن در ذهن است که ایالات متحده 195 تعیین شده است به عنوان یک بزرگراه از اهمیت ملی است و T2 حمل و نقل مسیر است دوم تنها به I-90 در اسپوکن منطقه است. حفظ ایمنی و جنبش از حمل و نقل کالا در این راهرو یک اولویت برای WSDOT.”

اما سیمونز گفت: او نمی داند چرا WSDOT است بنابراین متعهد به آن بزرگراه نامگذاریهای و به ایجاد یک دسترسی محدود راهرو و او تعجب که آیا این رویکرد “هنوز ارتباط امروز”.

“من نمی دانم آنچه اهمیت است حفاظت از آن را برای کسانی که به دلایل هستند” سیمونز گفت. “ما به تکامل و تغییر ما تفکر تاریخی آنجا که ما انجام داده ایم که ما را در جاده ها بودند که برنامه ریزی یک راه خاص 20 سال پیش و در حال حاضر نگاه ما به نیازهای جامعه و خواسته ها تغییر کرده و ما برنامه آن را به یک نگاه متفاوت و احساس. من فکر می کنم که فقط سازگاری است که جامعه ما از ما می خواهد را انجام دهد.”

“ما می دانیم این یک بزرگراه, اما, وجود دارد راه های مختلف برای برنامه یک بزرگراه” سیمونز اضافه شده است. “ما فقط می خواهم به مطمئن شوید که همه مقرون به صرفه گزینه های روی میز هستند. من فکر نمی کنم جامعه باید برای انتخاب بین $450 میلیون (I-90) پل و یا $1 میلیون یا 2 میلیون دلار تقاطع بهبود سیگنال یا roundabouts.”

Beggs همچنین اذعان کرد نیاز به چیزی برای انجام به بهبود بزرگراه.

“ما قطعا شنیده از ما از تشکیل این که شبکه حمل و نقل در 195 بیش از حد خطرناک” Beggs گفت.

او همچنین اشاره کرد که حل این مشکلات می تواند از طریق بهبود به ایالات متحده 195 و I-90 تبادل و یا از طریق ایجاد یک شبکه جدید از خیابان های شهر در حال اجرا به موازات آمریکا 195. هر دو گفتند: او را به یک مقدار زیادی از پول است.”

اما در حالی که در حال گسترش و بهبود محلی شبکه جاده ای ارزان تر از دو گزینه های گران قیمت, Beggs گفت: “شهر ندارد بودجه” به انجام حتی که تنها می تواند پیاده سازی راه حل که اگر دولت “است و حاضر به پرداخت هزینه برای آن.”

Gribner, اما, گفت, سوال در مورد پیدا کردن منابع مالی برای رفع خواهد شد که به پاسخ مشترک. در حالی که WSDOT کار خواهد کرد با این شهرستان به تامین بودجه Gribner گفت: در مصاحبه ای که انجام این کار نیز خواهد شد و حمایت سیاسی به عنوان به خوبی به عنوان یک شرکت برنامه است که می تواند به ارمغان آورد به قوه مقننه و می توانید برنده قانونگذاران’ پشتیبانی می کند.

“این بوده است که اولویت آژانس” Gribner گفت: از WSDOT. “اما مکانیسم است که عملکرد بودجه” – یعنی یک جامد طرح خاص – “بودند و نه در محل.”

و همانطور که در حال حاضر Gribner گفت: “ما حتی در توافق در چه برنامه ای می خواهم نگاه.”

همانطور که برای چه آن را برای جلوگیری از WSDOT از بین بردن ميانه معافیت تغییر I-90 متر رمپ و به دنبال اقدامات دیگر به زور توسعه موقت توقف Beggs گفت که او معتقد است بخش درخواست وابسته به آمدن به تصمیم گیری در مورد یک راه حل به جای در واقع اجرای یک.

“احساس من این است که این درخواست تنها یک مهلت قانونی اگر ما رسیدن به یک توافق روی یک راه حل” Beggs گفت.

Gribner را نشان نمی دهد او را دیدم چشم به چشم با Beggs در مورد آنچه که آن را برای خود آژانس به عقب نشینی درخواست خود را به صورت یک مکث در ساختمان.

“در این نقطه هیچ چیز وجود دارد, بنابراین من نمی دانم آنچه در آن مانند به نظر می رسد در جایی هنوز” Gribner گفت.

در همین حال اگر چه هیچ نشانه ای وجود دارد که فشار بیشتر برای توسعه در منطقه را کند می کند.

“وجود دارد کاملا چند مورد نظر برنامه ها و plats که به طور جدی در نظر گرفته شده و منتشر شده توسط توسعه دهندگان است که ما آگاه” سیمونز گفت.

و اگر همه چیز ساخته شده است که می تواند ساخته شده در منطقه Gribner تخمین می زند حدود 50000 خودرو را با استفاده از ایالات متحده 195 هر روز نسبت به زمان 22,000 بیشتر gumming تا بزرگراه ساخت آن را حتی بیشتر ناامن و افزایش بخش حمل و نقل و مسئولیت در صورت سقوط.

با اشاره به های اخیر شهرستان جلسه امتحان تصمیم که یک پیشنهاد جدید توسعه در Eagle Ridge منطقه فقط می تواند شامل 20 خانه به جای مورد نظر 98 تا WSDOT را بهبود می بخشد ایالات متحده 195, سیمونز گفت: این شهرستان در حال حاضر به وضعیت طرح های جدید توسعه در حمل و نقل وزارت می خواهد برای دیدن.

اما سیمونز گفت: Gribner درخواست برای یک استراحت در توسعه یک گزینه معقول نیست.

“ما می دانیم که کمبود مسکن است که یک مسئله حیاتی برای جامعه ما” سیمونز گفت. “پس فقط بگو نه بیشتر ساختمان,’ یک راه حل نیست. ما باید کمبود خانه. ما باید کمبود انواع مختلف محدوده قیمت از خانه. و ما نیاز به پیدا کردن راه هایی برای ارائه به خانه. بنابراین ما نیاز به انجام این کار و همچنین در همان زمان رسیدگی به نگرانی های ایمنی که در خارج وجود دارد.”

Gribner اذعان برنامه ریزان شهرستان در یک نقطه سخت با کمبود مسکن برای مقابله با گران چشم انداز برخورد با مشکلات ترافیک است که باید تا حد زیادی از بین رفته unaddressed برای چند دهه.

“ما در حال تلاش برای گرفتن آنها را به جدول” Gribner گفت. “آنچه ما واقعا به اشتراک گذاری با آنها است این طرح اگر ما مجبور به آن است.”

اما Gribner گفت: او مانند Beggs و سیمونز امید رفع خواهد یافت و این بخش احساس نمی فشرده به اقدامات شدید مانند قطع دسترسی از بزرگراه.

“ما شده اند با شرکای شهر برای مدت زمان طولانی و ما خواهد بود همکاران در طرف دیگر این” Gribner گفت. “اما این یک مشکل است ما نیاز به حل و این واقعا چیزی است که ما در حال پرسیدن در اینجا.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>