وای! جو بایدن می گوید این اشتباه است به نگه داریدچین پاسخگو باشند چرا که آمریکایی ها نمی توانندتمایز بین “یک کره جنوبیو کسی که از پکن”

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/23/2020 12:41:48 AM

اگر مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این شما هرگز می خواهم در پایان آن را بشنود. در همان روز جو بایدن متهم به رئيس جمهور تهمت بودن نژادپرستانه — او کاهش یافته و این خط: جو بایدن: نگاه آنچه که او در حال حاضر انجام. او را سرزنش همه چیز در چین است. او را سرزنش همه چیز در چینی. و مردم نمی تمایز. به عنوان شما را به خوبی می دانم که از یک کره جنوبی و کسی از پکن است. آنها را بدون تمایز است. آن آسیا است. و این راهی است که او را فقط با استفاده از آن به عنوان یک گوه. مرسی. (صدای جیر جیر/تصویری)


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Vesicant 7/23/2020 1:00:20 AM (شماره 487691)

من شرط می بندم زوال عقل جو می داند واقعا خوب چه کره شمالی به نظر می رسد به خصوص زمانی که آنها نشان می دهد تا با یک کیسه از کمک های مبارزات انتخاباتی.

54 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/23/2020 2:30:04 AM (شماره 487711)

چه احمق احمق او بوده است. مشکل با زوال عقل است خویشتنداری حاکم بر اکثر مردم عادی دهان فرسوده شده اند و ما می رویم به دیدن برخی از whoppers در ماه های آینده است. به زوال عقل در حال رفتن به کل جهان نشان می دهد آنچه واقعا در ذهن او بوده است.

59 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Trigger2 7/23/2020 3:37:21 AM (شماره 487722)

کلام حکمت از منحرف ادم احمق و ابله.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: PChristopher 7/23/2020 5:06:12 AM (شماره 487745)

است ووهان در S. Korea جو ؟ شما نمی دانید ؟ به خوبی آن نیست. این ویروس از یک آشکاری سلاح آزمایشگاه در ووهان ووهان در چین است و به همین دلیل است که ما می توانیم نگه دارید و آنها را پاسخگو باشد. ما همچنین ممکن است نگه دارید پاسخگو کسانی که خائن که آگاهانه زد تداخل برای چین است.

55 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/23/2020 5:34:25 AM (شماره 487764)

این خنده دار نیست. او واقعا در همه وجود دارد.

56 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jalo1951 7/23/2020 5:57:22 AM (شماره 487774)

جو منظور شما همه آنها نگاه به طور یکسان ؟ شما نمی توانید می گویند که. برخی از افرادی که از زوال عقل رنج می برند از دست دادن “فیلتر” بسیاری از ما imposs در خودمان است. آن را نشان می دهد. اگر تهمت بود گفت: این . . . من فقط می توانید تصور کنید که این هرج و مرج از msm.

47 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 7/23/2020 6:06:49 AM (شماره 487779)

من می توانم بگویم تفاوت در یک ثانیه, اما من می توانم بگویم که جو بایدن از انتهای جنوبی یک اسب است.

68 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/23/2020 6:42:06 AM (شماره 487804)

او به نظر می رسد نگران است که آمریکایی ها که سرزنش چینی ممکن است اشتباه آنها را با دیگر آسیایی و باز می تواند از شلاق در آنها بیش از حد. او به رفتار خشونت آمیز پس از آن قابل درک است.

25 نفر بود.


پاسخ 9 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/23/2020 6:47:45 AM (شماره 487805)

من قسم می خورم مرد بدتر و بدتر می شود. من در زمان مراقبت از پدر من بود که زوال عقل برای 3 سال. جو برای تلفن های موبایل مانند پدر من بود.

28 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/23/2020 7:25:30 AM (شماره 487839)

در راه – – من می توانم همدردی با جو. من هرگز قادر به گفتن یک بلغاری از یک مقدونی. همه آنها به طور یکسان نگاه به من.

28 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Bassman1911 7/23/2020 7:45:39 AM (شماره 487856)

آره مطمئن جو و شما نمی توانید به یک دونات Dunkin بدون اندکی لهجه هندی.

22 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/23/2020 8:13:31 AM (شماره 487884)

من فقط اشتباه در هر زمان که من انتخاب کنید تا پس از گرفتن سگ برای پیاده روی است بایدن و یا برخی دیگر از قطعه ای از….

18 نفر بود.


من قادر به نگه چین پاسخگو چون من نمی تواند بگوید تفاوت بین جو بایدن و یک سوسک سرگین…..به جز سوسک سرگین در واقع انجام ارزشمند خدمات در این سیاره است.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/23/2020 8:43:13 AM (شماره 487922)

Slo Mo جو او را دوست دارد برخی از چین! او فراموش کرده است کشور خود را از مبدا جایی که او ساخته شده است میلیون ها نفر خود را برای نشستن بر برخی از کنگره عرش raking در سکه.

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/23/2020 9:09:17 AM (شماره 487955)

نسخه دیگری از سرخپوستان (هند نوع) مشغول به کار در یک دایره K. تشکر جو برای هوشمند بینش شما ضریب هوشی پایین ادم احمق و ابله.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: HotRod 7/23/2020 9:20:24 AM (شماره 487971)

آرایشگر من یک کره جنوبی که در حال حاضر یک شهروند ایالات متحده, و من می گویم که کره ای ها بالا نیست در کمونیست چینی (برای قرار دادن آن ملایم! من شرط می بندم بایدن حتی نمی دانم تفاوت بین کمونیست چینی و تایوان چینی. تایوان چینی هستند نه کمونیست و متحدان با امریکا است. محل عالی برای تعطیلات, اگر شما همیشه می خواهید برای دیدن یک کشور زیبا با فوق العاده کوه.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Samsquanch 7/23/2020 9:32:53 AM (شماره 487996)

این شگفت انگیز است کسی که این احمق و فاسد می تواند بدست تا کنون در زندگی است. خود را منجی بود و رای دهندگان خود را از طریق سال بودند و احمق تر از او بود.

14 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: padiva 7/23/2020 9:34:53 AM (شماره 488004)

در اینجا یک نکته: کره جنوبی به یاد داشته باشید که کمونیست چین به کشته شدن خانواده و دوستان خود را در جنگ کره. آنها می دانند که چرا آنها یک کشور تقسیم شده.

14 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DustDevil31 7/23/2020 9:43:19 AM (شماره 488016)

سالمند آزاری است. خالص و ساده است. که خود را عروسک خیمه شب بازی استاد ؟ چرا برنی کنار? این انتخابات خواهد شد که عواقب آن در بسیاری از مسابقات. من فکر می کنم جمهوری اسلامی محکوم است و ما به پایان رسید تا 50 متحده است. فرمانداران دولت بهتر ساخت خود را در ارز.

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 7/23/2020 9:56:08 AM (شماره 488036)

سالخورده جو به عقب دوباره. ما هیچ چیز در برابر کره جنوبی در واقع اگر او نبود بنابراین مغز سوخاری, او می خواهم می دانم که ما حفظ نیروهای نظامی در کره جنوبی به نگه داشتن آنها را ایمن از شمال کره ای و چینی خود را puppetmasters. این چینی ها که ما را دوست ندارند و یا اعتماد.

11 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: joew9 7/23/2020 9:58:26 AM (شماره 488041)

پس از کار با بسیاری از S کره ای, چینی, ویتنامی, ژاپنی
من می توانم آنها را از هم جدا با به طور کلی 90% دقت.

11 نفر بود.


و جورج را فقط اعلام کرد که او رای دادن به این مرد…

17 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/23/2020 10:29:23 AM (شماره 488076)

آنچه که او در تلاش برای فراموش شد سعی کنید به لینک همه مردم از آسیا و زیر چتر مورد حمله این ویروس. دوباره تلاش برای کشیدن مردم به حزب کنترل می شود توسط سفید, مترقی و دموکرات. بسیاری از کسانی که در سمت چپ کنترل و سرکوبگر دولت اما در حال حاضر زندگی می کنند با آزادی انتخاب است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Arby 7/23/2020 10:38:51 AM (شماره 488091)

ما دیگر شگفت زده inanity که drizzles از بایدن ، و ما همیشه پرش به نتیجه گیری درست است که اگر مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این رسانه ها خواهد بود بیش از همه او را مانند یک سگ در گوشت واگن. من فقط دعا می کنم که رای دهندگان مستقل در حال شنیدن بایدن دیدن بایدن انداختن دهان خود را باز زمانی که آنها تجربه بایدن و حل و فصل به جلو و سمت راست اهرم در تاریخ 3 نوامبر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: GoodDeal 7/23/2020 10:49:04 AM (شماره 488104)

من حدس می زنم آن را سخت برای تشخیص slant-eyed شیب سر یکی از دیگری نیست جو. شما باید برخی از املاک عصب تماس مغلوب ساختن پیشی جستن یک نژادپرست است. شما نقطه آن شما آن را کردم جو.

8 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Madinmaryland 7/23/2020 11:05:53 AM (شماره 488125)

سالمند آزاری است. دردناک به سازمان دیده بان. خود را کاهش ذهنی خود ادامه خواهد داد apace برای 4 ماه آینده. باعث می شود من تعجب می کنم که چگونه حزب دموکرات می تواند جعلی آن تا وقتی که پس از آن.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Catfur27 7/23/2020 11:21:59 AM (شماره 488138)

… آن شده است به اعتقاد من در تمام طول که بایدن نمی خواهد در بلیط در Nov….او را رها کردن به “دلایل پزشکی” سپتامبر…..و حزب دموکرات را پرتاب در آخرین لحظه جایگزینی…که ندارد به کمپین…بحث….و یا بررسی………به دلیل آن مهم نیست که حزب دموکرات اجرا…کل خود را از کمپین “هر کسی اما مغلوب ساختن پیشی جستن” ….اما….. به وضوح آسیب دیده بایدن می تواند باعث بسیاری از dem رای دهندگان به نشستن آن را ( ….یا شاید فقط رای از طریق ایمیل کمتر از 8 بار….?? )

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/23/2020 11:31:35 AM (شماره 488144)

نیش من شما را از این مسائل تا خود را و یا خود را گرداننده قاشق خوراک شما با این زباله ها.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: AIRFORCE1 7/23/2020 11:41:48 AM (شماره 488150)

هر کسی که رای او بیشتر است آشفته و سپس او است. حزب دموکرات اتحاد خود را از دست داده ماربلز.

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: bighambone 7/23/2020 12:25:26 PM (شماره 488188)

مهم نیست که چه جو بایدن در سن فعلی خود را مربوط مجنون دولت می گوید آن کمونیست چین و دولت چین اجازه داده است که بسیار مسری COVID-19 ویروس به فرار از یک دولت چین زیستی-جنگ آزمایشگاهی در ووهان چین و خارج از چین از طریق جهانی سفر هوایی به ابتدا آلوده تعداد بی حد و حصر مردم در سراسر اروپا و آمریکا و سپس در سایر نقاط جهان است که بدون شک کشتن میلیون ها نفر از مردم بی گناه و به طور جدی آسیب اقتصاد در سراسر جهان است. رئیس جمهور تهمت است که بیش از هدف بر روی آن موضوع و پدیدهای است که همه ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – نوشته شده توسط: در واقع 7/23/2020 12:36:56 PM (شماره 488197)

یک بار من شکایت کرده است که یک همکار هرگز به رسمیت شناخته شده در کنفرانس های. دو تا از آسیایی, کارکنان منتظر بودند. وقتی که من پرسید که چرا آنها توضیح داد که همه اروپایی ها به همان نگاه به آنها به دلیل خود بزرگ بینی است. داستان واقعی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: TCloud 7/23/2020 2:07:59 PM (شماره 488281)

جو…برای همیشه در را!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/23/2020 2:10:58 PM (شماره 488282)

او جو Palooka!
توقف مبارزه!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: msjena 7/23/2020 2:40:54 PM (شماره 488304)

دموکرات ها قادر به تفاوت زمانی که آنها قرار داده و ژاپنی-آمریکایی در اردوگاه های کار اجباری.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de