وای! دکتر Fauci در New England Journal ofپزشکی تصدیق Coronavirus مرگ و ميرممکن است بسیار نزدیک به یک بسیار بد آنفولانزا

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 3/27/2020 12:54:34 AM

این خیره کننده است! (عکس) هفته گذشته صبح امروز فرماندار گاوین Newsom از کالیفرنیا و اندرو کومو از نیویورک اعلام کرد کامل مستند در دولت ساکنان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.وجود داشته است 16,067 موارد coronavirus در ایالات متحده گزارش شده است. وجود داشته است 219 مرگ و میر در ایالات متحده با توجه به کروناویروس در آن زمان.صبح روز بعد NIAID مدیر Dr. Anthony Fauci به خبرنگاران گفت: در طول روزانه کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی گفت: “من به شدت موافق”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: VirtuDawg 3/27/2020 1:07:29 AM (شماره 359365)

Fauci به نظر می رسد تثبیت دولت عمیق شغل کارمند با بهره گیری خود را در 15 دقیقه از شهرت قبل از دوربین و می گویند هر چیزی برای جلب توجه به خود. واقعی, جانوران پستاندار شبیه راسو.

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/27/2020 1:37:52 AM (شماره 359385)

من صادقانه باشد. من بیمار به نقطه عق زدن در همه این “کارشناسان.” آنها نمی دانند و آنها معتاد اعتراف آنها نمی دانند. به طوری که آنها و کمتر است که گوش دادن به همه آنها را اجرا در اطراف مانند موهای خود را در آتش و اقدام به قفل کردن کل ملت و اجرای عالی اقتصاد به زمین. آنها می گویند “هیچ کس مصون است” و در عین حال میلیون ها نفر که در معرض نمی خواهد آن را دریافت کند. آنها می گویند 2 میلیون خواهد مرد و در عین حال یک ماه بعد اوه ما در اشتباه بودند, ما بد است. به عنوان پدر من استفاده می شود به می گویند “آنها نمی دانند که خود او از آرنج خود را!” خدا ما را نجات از این “کارشناسان”!!

13 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Knotwyrkin 3/27/2020 1:45:27 AM (شماره 359387)

بله, آن است که تبدیل شدن بیشتر و بیشتر آشکار است که رئیس جمهور تهمت درست بود. به طور کلی میزان مرگ و میر در نهایت خواهد شد کمتر از 3% در ابتدا پیش بینی شده است. خوب. مشکل این است که رفتن به 15 درصد از افراد بیمار است که نمی میرند. بد. این به طور کلی تعداد را پایمال سلامت ما سیستم فقط بر اساس مطلق اعداد از عفونت ریوی بیماران.

4 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Maggie2u 3/27/2020 2:05:22 AM (شماره 359389)

پوستر #2 به یاد داشته باشید که گفت ؟ کارشناسان ساخته شده تایتانیک و آماتور ساخته شده ارک.

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/27/2020 3:27:28 AM (شماره 359405)

بیشتر و بیشتر من شروع به باور این بود که دولت گذشته خندق تلاش برای خنثی رئیس جمهور تهمت و او را برای شکست در نوامبر است. مطمئن نیست که آیا چین منتشر شد این ویروس بر روی هدف و یا آن را طبیعی عواقب ناشی از شکست دولت توتالیتر. در هر صورت “مترقی” کمونیست ها را دیدم آن را به عنوان یک فرصت برای “کاترینا” یکی دیگر از حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری. داشتن چیزی یاد گرفته در چهار سال گذشته آنها انداخت و خود را بی پروا به هل دادن بدتر سناریو از شکست مدل های کامپیوتری. (Gee آنها هرگز انجام داده ام که قبل از! /s) CDC از بی اعتبار led شارژ با وخیم اظهارات مشتاقانه گزارش از ترس enemedia حتی به عنوان آنها جلسه رئیس جمهور ما. CNN و MSNBC وحی شلاق تا احساس وحشت و نگرانی و بد بادها شروع به پاکت کشور است. رئیس جمهور ما در زمان خود “اجازه دهید هیچ بحران به هدر رفتن” و او را از آن تهمت سبک قرار دادن MAGA دستور کار به عمل است. آنها خود را در زمان سوم و نهایی شات. آنها به سختی شکست خوردند. آنها در نظر گرفته شده این کشور برای فرود به هرج و مرج با یک وحشت عمومی وابسته به عمد دولت ناکارآمد برای دیدار با نیازهای خود را. به جای نوآوری و خلاقیت بخش خصوصی ما بود مهار به چیزهایی که در دست به چیزهایی که مورد نیاز است. ما شرکت ها و کسب و کار در حال درمان به عنوان متحدان به جای دشمن دولت است. تمرکز از خانواده های آمریکایی تبدیل شده به دور از فعالیت های فردی نسبت به خانه و محله. برای 50 سال commies شده اند به طور سیستماتیک از بین بردن خانواده و در حال حاضر همان کسانی که خانواده ها در حال گرفتن به دانستن هر یک از دیگر دوباره. آنها در حال کار و بازی با هم; ساخت داخل, جوک و شروع سنت های خانوادگی. هنگامی که ما آمده ایم در طرف دیگر از Hunkering ما متفاوت خواهد بود و آمریکا و MAGA:KAG امریکا است.

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Uno_Thatguy 3/27/2020 6:46:05 AM (شماره 359445)

برای بلند کردن یک بیت از احساس وحشت و نگرانی خود را, #2: کارشناس تعریف شده است: Ex = شده است! Xpert = یک قطره ای تحت فشار!

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Doc1 3/27/2020 8:50:10 AM (شماره 359536)

این 0.57 درصد در آلمان از آنجا که آنها تا به حال یک برنامه تست که شامل نه چندان بد آوردن میزان مرگ و میر پایین است. آن را احتمالا کمتر است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: DVC 3/27/2020 11:12:16 AM (شماره 359718)

من کوله پشتی محاسبات نشان داده اند که این احتمال وجود دارد یک مرگ و میر از 1.2% به علاوه یا منهای 0.35% یا 1.55% به 0.85%. که احتمالا بیش از حد بالا است, اما از آن است که بیش از حد به زودی به دانستن ما فقط واقعا دقیق اعداد بعدا در پیشرفت این بیماری است. پایان کم از آن محدوده در حدود 8.5 بار به عنوان کشنده به عنوان مشترک آنفلوانزا است که تاریخ در مورد 0.1% مرگ و میر. اما هر کس با استفاده از اطلاعات موجود در این بیماری بیرون آمدن از چین است. و اطلاعات ظاهرا بسیار نادرست است. عمدی یا فقط ChiCom تبلیغات وزیران در تلاش برای کاهش تعداد آنها با دروغ گفتن ؟ به نظر می رسید که آنها نمی تواند پنهان کردن مرگ و میر, اما آیا پنهان کردن تعداد موارد پس از آن به نظر می رسید به مراتب کشنده تر از کسر شد و مصنوعی پایین. من مجاز به صورت بسیار کمی از “موارد از دست رفته” در کوله پشتی من اما احتمالا به اندازه کافی نیست. هنوز هم به نظر می رسد بسیار بعید است کمتر از 0.5% در جهان است. میزان مرگ و میر در ایتالیا است که بر اساس ایتالیایی اعداد در حدود 10٪. حتی با اعداد بزرگ است که بسیاری از آن را دارند و نه شمارش دلایل متعدد آن بعید به نظر می رسد به زیر 3-5% مرگ و میر در ایتالیا. چرا ؟ آن است که بسیار پایین تر در جای دیگر. بهداشت شخصی عادات ؟ سن و سلامت جمعیت ؟ کیفیت بهداشت و درمان ؟ بیش از حد بسیاری از افراد سیگاری? برخی از ذاتی استعداد ژنتیکی در افراد در ایتالیایی پس زمینه ؟ آخرین به نظر می رسد دور از ذهن است. در این زمان ناشناخته.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de