زن مشت مرد در برادوی نواربیش از ماگا سبک تولد کلاه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 2/12/2020 2:31:16 PM

Nashville, TN—یک مرد, تعجب, هدیه تولد منجر به یک حمله غافلگیرانه در برادوی نوار. دانیل Sprague بود که در این مرحله بار در برادوی ورزشی هدیه همسر خود را به او را برای خود 50th birthday bash—یک کلاه است که می گوید: “50 بزرگ دوباره.” کلاه مدل دهید به مانند یک “امریکا بزرگ دوباره” کلاه که حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پوشند. “مردم فقط آیند تا به من و شما می دانید فقط دوست داشتن کلمه کمی بازی روی کلاه و عکس گرفتن و آرزوی من تولدت مبارک” Sprague گفت News4. اما یک زن در نوار بود و نه خوشحال.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: قارچ 2/12/2020 2:34:02 PM (شماره 316313)

او مشخص خواهد شد به عنوان یک دموکرات بنابراین هیچ هزینه خواهد شد در آینده. علاوه بر این او یک بازنشسته پلیس بنابراین شما *دانم* * * * او آن را به آینده!

19 افرادی مانند این.


من می خواهم که slugged او ،

34 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DVC 2/12/2020 2:38:51 PM (شماره 316317)

زن و یا نه, من می خواهم که مشت راست خود را به عقب ، این است متوقف شود. اگر این بدان معناست که ده ها تن از آنها در زندان که فقط خوب است.

29 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: LadyHen 2/12/2020 2:39:11 PM (شماره 316318)

من تو را دیدم این داستان کمی پیش. من شوکه شوکه شده, من به شما بگویم وجود دارد بدون شرح زن در سوال. /طعنه

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: هرشی 2/12/2020 2:39:37 PM (شماره 316319)

من در حفظ و پوشیدن من Trump2020 کلاه امید فقط برخی از غلط برف ریزه طول می کشد یک شات در من…

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: zoidberg 2/12/2020 2:40:04 PM (شماره 316320)

من تو را دیدم برش بر روی صورت خود را. او با استفاده از پنجه بوکس? او باید قفل شده است برای مدت زمان طولانی.

26 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: تبادل نظر 2/12/2020 2:43:07 PM (شماره 316325)

من باور دارم آخرین باری که من در یک بار بود جایی در 1961.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: NYbob 2/12/2020 2:48:14 PM (شماره 316332)

از آنجا که او یک انسان است و او است که یک زن به طور کلی او احتمالا می تواند decked او را با یک دست باز با کف دست زدن اما او یک پلیس و یک ساخته شده است در خویشتن داری. اگر او تا به حال decked او مانند بسیاری از مردان را من تضمین او شکایت خواهد گفت: آن را تقصیر او بود. بدون شک چندین وکلا خواهد بود خوشحال به مورد و بسته به قاضی قربانی خواهد بود که متجاوز است. همه چیز در نظر گرفته, او خوش شانس است که او نمی نوشیدن شام از طریق یک نی امروز.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: بد-مو 2/12/2020 2:48:51 PM (شماره 316334)

به طور جدی فکر کردن در مورد خرید یک تیزر برای رفتن با من MAGA کلاه. در هنگام برخورد با افرادی که به شما حمله خواهد کرد به دلیل ظاهر خود را دفاع از خود است. برچسب آزادی های مدنی ،

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 2/12/2020 2:56:24 PM (شماره 316341)

خشونت و روانی-اختلال کشیده شده به حزب دموکرات مانند اشکالات به ایوان نور است. وجود دارد نیاز به یک حساب در سی مردم مانند ماکسین واترز و او ‘در چهره خود را’ شعارهای باید مسئول اعمال مانند این.

20 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: SALady 2/12/2020 3:01:22 PM (شماره 316343)

این دروغ-beral اراذل و اوباش انجام این نوع از مانع بارها و بارها چرا که آنها می دانند که مردم نمی خواهد مبارزه (به خصوص اگر آن است که یک زن حمله یک مرد) و در بدترین حالت آنها در حال رفتن به دریافت یک “سیلی بر روی مچ دست” ، مردم نیاز به شروع به مبارزه با عقب و pummeling این قسمت اراذل و اوباش و دادگاه ها نیاز به پس از آن پرتاب کتاب در آنها!!!!!

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Hazymac 2/12/2020 3:17:14 PM (شماره 316353)

نشویل آبی شهرستان در دولت است. پس از تولد من وجود دارد در اواسط دهه پنجاه شهر هرگز به حافظه من بود یا یک جمهوری خواه شهردار و یا کنگره. چندی پیش تنسی دموکرات نیست وحشتناکی لیبرال هر چند که تغییر کرده است. در هر صورت بیشتر از مدرسه خصوصی همکلاسی بین اول و درجه دوازدهم آمد / از خانواده ها است. در حالی که من در حال رشد بود وجود ندارد بسیار سیاسی ناخوشنودی اما با تنوع جدیدتر ورود به شهر آن را یک مقدار تغییر محل از یک من سمت چپ در ’82. این یک meaner شهر. این مرد حمله خود جشن تولد (که در آن هر کس با داشتن یک زمان خوب) تا به حال یک برش بر روی گونه اش عمیق به اندازه کافی به آمار خود cheekbone معنی است که زن باید او را با ضربه های کلیدی در مشت او. او فشار دادن اتهامات عنوان شده علیه. تکان دهنده حمله باید در نتیجه یک زندان اگر زن می بود دستگیر. من شروع به فکر می کنم که صرفا یک دموکرات می تواند منجر به بی ثباتی روانی و رفتار خشونت آمیز. من قرمز معتبر MAGA کلاه خودم اما هرگز آن را می پوشند در چون من هم یک مجوز حمل و نمی خواهید به ساقه هر کسی که دیوانه به اندازه کافی به من حمله, بیش از چیزی است که سیاسی است.

10 نفر مثل این.


نشویل است “مترقی” (با نام مستعار چپ) جزیره در یک جامد قرمز دولت است. و مانند بسیاری از شهرهای بزرگ شده است که در اجرا توسط dimocrats برای چندین دهه آن را به یک مقدار زیادی از بدهی بی خانمانی “هنرمندان” و دیگر چنین riff-raff.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: صرفه جویی در امریکا 2/12/2020 3:28:58 PM (شماره 316367)

#8…من مطمئن هستم که او را تقاضا کاغذ نی که مایع شام.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: بد-مو 2/12/2020 3:34:36 PM (شماره 316372)

جهت مشاهده فرم خرید برای کسانی که متوجه نشدم این بود که در برادوی در نشویل نه نیویورک. برادوی در نشویل است مانند هر دیگر خیابان بوربن کلون در کشور است. نوشیدن شراب خواری و موسیقی با صدای بلند به شما فکر می کنم شما سرگرم شده است. وجود دارد بسیاری از مکان های دیگر در نشویل است که در واقع سرگرم کننده و من نمی خواهد به شما بگویم که در اینجا جایی که آنها هستند. اشاره پرینتر’. مست مشت مرد در برادوی بار هر شب این هفته.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: reefdiver 2/12/2020 4:22:57 PM (شماره 316413)

او نیاز به پوشیدن یک اسلحه کمری و یک کلاه است که می گوید: “من بعد”

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: John Farson 2/12/2020 4:24:37 PM (شماره 316414)

می توانست سیلی صورت خود را خیلی سخت او را مجبور به رها کردن شلوار و خم شدن به لبخند . چگونه یک ole گال او بود به هر حال ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: PCMM 2/12/2020 4:28:32 PM (شماره 316417)

به نظر می رسد مانند یک پلیس در نیویورک بود این مرد. من پنج سال بزرگتر از او اما نگاه پانزده سال جوانتر. حدس می زنم او انجام نمی بسیار تمرينات هوازی و … چگونه هک را از مست در یک بار دریافت چنین خوب پانچ? شاید او گذشته صرف نیمی از کار خود را در پشت یک میز. شما نیویورکی باید مراقب برای کسانی که هیکس در سعادتآباد کشور است. زنان ما سخت تر از پلیس خود را.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: thewarden 2/12/2020 4:39:59 PM (شماره 316427)

یکی دیگر از unhinged lefty زن. تعجب! او احتمالا تا به حال یک حلقه در نتیجه برش. خوشحالم که او را با فشار دادن اتهامات عنوان شده علیه. تفاله.

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: PlayItAgain 2/12/2020 4:41:38 PM (شماره 316430)

ما نیاز به پیدا کردن شات لیوان خود را. ارسال آن را در همه جا. Dox این خزش.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 2/12/2020 4:47:52 PM (شماره 316433)

این هیلاری! جوجه ها به نظر می رسد حساس بسیاری است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: pensom2 2/12/2020 5:03:59 PM (شماره 316448)

و نظرسنجی تعجب می کنم که چرا ما نمی خواهید برای شرکت خود را در نقطه نظر سنجی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: بدبین 2/12/2020 5:57:23 PM (شماره 316477)

Zachary گرینبرگ, the lunatic ویدئو سرد-cocking درمانده pro-مغلوب ساختن پیشی جستن حامی در برکلی دانشگاه بیش از یک سال پیش هنوز برای محاکمه. هیچ نشانه ای از زمانی که دادگاه حتی فکر. بسیاری پیش از محاکمه چیزهایی که شما می دانید. زن در گزارش این داستان را هیچ زمان و در بدترین حالت یک بزه اعتقاد که expungible در تکمیل چند هفته’ “مدیریت خشم” کلاس. اصلا بچه خودتان و می توانند در هر چیز دیگری.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: XCenturion 2/12/2020 6:09:17 PM (شماره 316493)

آه یکی دیگر از برفدانه باعث کردم! خیلی بد بود به اندازه کافی به سمت چپ از او به پیاده روی در خارج از نوار تحت قدرت خود.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: chance_232 2/12/2020 6:14:45 PM (شماره 316500)

سمت چپ فقط نگه می دارد مجبور خرس. زمانی که خرس تحریک شده است به اندازه کافی نتایج معتاد بود خیلی. مانند آن آنها می خواهند یک جنگ داخلی.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

ایندکسر