وینستون چرچیل مجسمه daubed باشد یک نژادپرست’ نقاشی های دیواری درBlack Lives Matter تظاهرات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 6/8/2020 12:32:43 AM

گرافیتی شد اسپری بر روی مجسمه نخست وزیر سابق سر وینستون چرچیل در وستمینستر به اضافه کردن کلمات “یک نژادپرست”. نوشتن اضافه شد به پایه یادبود در میدان پارلمان در طول Black Lives Matter اعتراض در روز یکشنبه. فیلم نشان داد که جمعیت کوچکی از تظاهرکنندگان شعار “چرچیل یک نژادپرست” و “بوریس [Johnson] توسط یک نژادپرست”. یک گروه کوچک از مردم ایستاده در اطراف مجسمه در یک تلاش آشکار برای محافظت از آن. چهار پولیس یونیفورم ایستاده در این نزدیکی هست به عنوان جمعیت در زمان عکس.(تیک) همان مجسمه هدف قرار داده بود توسط معترضان در سالگرد D-روز شنبه


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Newtsche 6/8/2020 12:51:21 AM (شماره 436742)

من شروع به فکر می کنم هر کس است/یک نژادپرست تغییر ذهن من.

10 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 6/8/2020 1:03:11 AM (شماره 436745)

من یک نژادپرست او یک نژادپرست او یک نژادپرست ما نژادپرست شما نمی خواهم به یک نژادپرست ، . .دوو دوو دوو دوو!

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: JonR 6/8/2020 2:02:02 AM (شماره 436755)

شما همه متوجه البته که آن است که دیگر سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست! اشتباه نکنید آن سیاه است تنها زندگی می کند! این افراد واقعا نمی صحبت کردن در مورد برابری نژادی!

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DVC 6/8/2020 2:15:31 AM (شماره 436756)

نه واقعی. اما حقایق مهم نیست به این اراذل و اوباش.

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: SALady 6/8/2020 2:32:40 AM (شماره 436764)

دو تا از بزرگترین گروه از نژادپرستان در این کشور و جهان در بزرگ دروغ-beral سیاه پوستان و دروغ-beral سفیده. و بیشتر از این می رود در بیشتر بیمار من از هر دو گروه!!!!!

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/8/2020 2:47:59 AM (شماره 436770)

واقعی نژادپرستان هستند مردم و ادعاهای بی اساس علیه دیگران با تماس با آنها را نژادپرستانه و بدون هیچ دلیلی به جز آنها سفید است. تمام این تاریخچه رویزیونیسم است که ایجاد یک جمعیت جهان پر از مجموع nincompoops. نادان نفرت احمقها هستند رومینگ خیابان به آنها دروغ رهبران خود را گسترش ننگین سم. 8ts بد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: لئوناردو 6/8/2020 3:14:42 AM (شماره 436781)

آن را ممکن است به خوبی روشن است که برخی بدون علامت به عنوان علامتی COVID-19 قربانیان بیشتر آسیب مغزی از اول برآورد شده است. شاید COVID-19 حتی بدتر از قبل موجود اختلال عملکرد مغز. مشکوک نیست که آسیب چنین به نظر می رسد شواهد خود را بیشتر در کسانی که با مترقی proclivities – بله همان آنهایی که آماده برای از بین بردن نیروهای پلیس در حالی که مصادره اسلحه! بله آنهایی که همان نادیده گرفتن بایدن روانی اختلال.
بله همان آنهایی که نادیده گرفتن این رژه از قربانیان تیراندازی در شیکاگو توسط سیاه پوستان. آنهایی که همان نادیده گرفتن سیاه و آمار جنایت که چرا پلیس به نظر می رسد بیشتر در رابطه با آنها. شما می توانید طلسم دو برابر استاندارد است ؟ زمانی که سیاه پوستان چشم پوشی سیاه در سیاه و جنایت که نژادپرست است. و چه شرکت ها استخدام آن دیده می شود دزدی و غارت و آتش زدن ساختمان ؟ آن را غارت آن جرم است. آنها را قفل کردن.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Ditto1958 6/8/2020 6:22:16 AM (شماره 436839)

هممم… آیا هر یک از شما تظاهر می دانید هر چیزی در مورد تاریخ ؟ وینستون چرچیل ذخیره انگلستان در جنگ جهانی دوم. بدون او به شما می شود صحبت به زبان آلمانی در حال حاضر.

8 نفر بود.


من حدس می زنم که محوری در شکست هیتلر را ندارد یکی بیدار شد. البته واقعیت چیز است که معترضین نازی Brownshirts با کمتر از ضریب هوشی و درک.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Highlander 6/8/2020 8:39:02 AM (شماره 436933)

اگر چرچیل یک نژادپرست او دلایل خوب می شود; با توجه به antics توسط فرزندان جنگل وحشی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: NYbob 6/8/2020 9:08:03 AM (شماره 436987)

قطعا مردم باید بدانند تمام نهادهای سنتی هستند گلدان عسل برای جذب حشرات موذی است. به خصوص مجسمه به مردان بزرگ است. حداقل قرار دادن دوربین و سنسور در اطراف آنها. دام یک دوجین یا بیشتر slobs و تعقیب به حد کمال از قانون و سپس شکاری آنها را به خود جلب سایر حشرات موذی است. افزایش و تکرار کنید تا در آن نفوذ ضخامت جمجمه از این پانک که یک نرم آنارشیست است یک مسیر از درد است. جلو در نادرست رسانه ها در طول راه و در مقابله با هر خبرنگار در خیابان و در استودیو. فشار پشت این یا به خودتان پیدا کنید در رحمت حشرات موذی است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bighambone 6/8/2020 9:23:32 AM (شماره 437013)

در طول جنگ جهانی دوم بریتانیا نسل از آن دوران شجاعانه در زمان نازی ها و با متحدان بین برود نازی و پایان جنگ با تسلیم بی قید و شرط در بخشی از بازمانده نازی ها. در مقابل زمان بی بنیه نسل در انگلستان است که تجلی خود را در خارج از کنترل خشونت شورش در حالی که پنهان شده در پشت ماسک به جای صلح آمیز اعتراض در لندن با سوزاندن پرچم انگلیس در ملی یادبود جنگ defacing وینستون چرچیل اساسنامه و مجروح شدن بسیاری از افسران پلیس, اگر آن را به است که به وضوح نمی تواند مبارزه راه خود را از یک کیسه کاغذی.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de