مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/16/2020 3:44:54 AM

وزارت دادگستری جمعه اعلام کرد که آن را بسته است بررسی آن از اندرو McCabe, FBI سابق معاون مدیر بر اظهارات نادرست به محققان کاوش غیر مجاز نشت که McCabe تا به حال هماهنگ. McCabe اخراج شد در مارس 2018 مدت کوتاهی پس از یک تاول وزارت دادگستری بازرس کل (IG) گزارش به این نتیجه رسیدند که او بارها و بارها و پرهیاهو دروغ — و یا به عنوان دفتر واژگان قرار می دهد و آن را “فاقد خلوص و صداقت” — زمانی که سوال از جمله تحت سوگند. چرا دادستانهای McCabe در جنایت کاذب-اظهارات اتهاماتی ؟ سوال این است که تحت فشار خشم تهمت حامیان. قانون اساسی تضمین عدالت مساوی تحت این قانون قرار است به این معنی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chase9365 2/16/2020 4:26:46 AM (شماره 319900)

Tell me something I don’t know. این حقایق هستند و دقیقا به همین دلیل نیمی از جمعیت کشیدن موهای خود را ،

66 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: سالی 2/16/2020 4:34:49 AM (شماره 319902)

من رنج می برد از طریق به عنوان بسیاری از این سیرابی به عنوان من می تواند تحمل. خلاصه: بر et همه نمی تواند تحت پیگرد قانونی قرار است که دروغ گفتن گونی McCabe سال قبل از میلاد به POTUS توييتها ساخته دادستان نگاه مغرضانه. واقعا ؟ تلخه آنها کشیده در Flyn, پاپی و سنگ نمی آشکار دادستانی تعصب???? نگه دارید. زمانی که دادستان مرتکب تعصب که فقط خوب است. اما اگر آنها woulda توییتی برخی از تعصب که از خط خارج به تعقیب فلین ایتالیایی و سنگ??? Beeee Essssss. مک کارتی است پر از آن است. او بیزار به انتقاد یک lawman که نمی خواهد به ساقه راست. آیا دفاع مولر!!! برای اولین بار در. خوب سعی کنید مک کارتی. من نمی تواند خرید خود را بهانه و یا کتاب خود را.

77 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Venturer 2/16/2020 4:44:17 AM (شماره 319908)

چروکیده بیضه

33 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: سالی 2/16/2020 4:45:13 AM (شماره 319909)

اجازه دهید ما را نقد کنید: Sandbagging فلین را میرسانند نه تعصب. تلاش برای گیاه نقدی در Papi چک کردن چمدان در فرودگاه میرسانند نه تعصب.
Swat خوش آمدید سالمندان هدف و w/سی ان ان در حال حاضر به این معنی نیست تعصب. اما به tweeting به tweeting نشان میدهد چنین تعصب آن است که غیر ممکن است برای محاکمه مرده به حقوق perps!! Puking.

93 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 2/16/2020 5:58:36 AM (شماره 319919)

من هنوز خاراندن سر من. آنها متهم فلین برای همان چیزی اما نه McCabe. که در آن و چه تفاوت است?

79 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: جودی 2/16/2020 6:23:01 AM (شماره 319923)

اندرو هیچ اعتبار …او با من دست داد. او کمتر معتبر از قاضی Napolotana. آن هم از نوع سخت به توضیح اجازه Comey & McCabe رفتن در حالی که فلین سنگ Manafort & Pappadolphis پرداخت قیمت برای JD فساد. خوب اوله پسران در DC هم بچسبند.

87 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: George R. 2/16/2020 6:33:05 AM (شماره 319927)

Bullsh*t!!! باتلاق موجودی مک کارتی است که بهانه ای برای تخلفات از Wm Barr. هر کسی با توجه به موقعیت AG و اعتماد مردم که نتواند پس مفتضحانه نیاز عذاب (در روم حس).

44 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: privateer 2/16/2020 6:45:32 AM (شماره 319935)

کسی انتظار Barr به تعقیب—اجازه دهید به تنهایی مجرم!—هر یک از عمده خیانت-پلاتر رفتن به نا امید و خشمگین. من باور دارم که مانند پرحرف او بازی می کند که در نهایت بر لوله های او خواهد بود فقط یک کیسه هوا است. مانند یهودا جف جلسات او نصب شده بود به برخی عدالت خنثی شد. کندی منصوب برادرش AG. چرا نمی توانید PDJT کسی که قابل اعتماد و صالح ؟

36 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 2/16/2020 6:48:04 AM (شماره 319938)

خواندن محافظه کار Treehouse پست: “صدور حکم از مایکل فلین نشان دهنده یک مشکل بسیار بزرگ برای AG لایحه بار…” FTA: “AG لایحه Barr نمی تواند تحت پیگرد قانونی قرار اندرو McCabe بدون افشای همان ‘فتنه’ فعالیت; که همچنین شامل فعالیت میله Rosenstein. آیا بار می خواهد برای محافظت از Rosenstein مسئله است; اگر بر می خواهد برای حفاظت از موسسات از نور خورشید در دو سال واقعی فتنه فعالیت او برای محافظت از Rosenstein.”

42 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rinktum 2/16/2020 7:15:45 AM (شماره 319949)

#9 این چیزی است که من همیشه اعتقاد داشته اند. هیچ کس می خواهد به تحت تعقیب قرار دادن همسالان خود و یا خدای ناکرده افراد در بالاترین سطوح در دولت ما. آنها تمام زندگی در باتلاق و لذت بردم موفقیت های زیادی را با هم. آن است که یک خانواده بزرگ از انواع. هیچ کس در حال رفتن به نوبه خود بر روی هر کسی حتی اگر آن را روشن است که جنایات را مرتکب شدند. برای باز کردن این توپ نخ به آن معنا است که در این مرکز وجود دارد در حال رفتن به برخی از, اگر نه, بالاترین, مشخصات افرادی که در حال رفتن به در معرض. آنها نمی توانند آن را داشته باشند. پس از آن نیاز به اعتراف است که سازمان خود را کاملا فاسد است که قصد ندارم به اتفاق می افتد از آنجا که تعداد بسیار کمی از مردان و زنان از صداقت در آن شهر. مجمع تشخیص مصلحت نظام سیاسی است و نیروی محرکه. هیچ الیوت نس که در حال رفتن به گرفتن مردمان بد. بعد از این همه وقت آن را به نظر می رسد که آنها در حال انجام همان آهنگ و رقص. آنها را بکشید و آن را تا زمانی که مردم آمریکا فقط می خواهید آن را به رفتن. طبقه حاکم طول می کشد مراقبت از خود را دارد.

53 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Burninfilm 2/16/2020 7:19:07 AM (شماره 319953)

تمام ایمان در سیستم از بین رفته است. من در نگه داشتن امید که بار و شاید ورای خواهد از بین بردن سیستم دوگانه دادگستری, اما که ظاهرا چنین نیست. یک سیستم برای “افراد خاص” و به ویژه “ملاحظات” و یکی برای بقیه از ما.

45 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/16/2020 7:49:49 AM (شماره 319977)

اگر شما هنوز هم می تواند نشستن در NRO کارکنان نشست. آنها جلسه در باجه تلفن در گوشه ای از پیاده روی و راه رفتن نیست.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 2/16/2020 7:51:52 AM (شماره 319980)

اگر DOJ به حال هر اندازه گیری از اعتماد چپ من حدس می زنم درخواست معامله پس از McCabe است در یک موقعیت به می دانم که بسیاری از جزئیات کثیف از کودتا و نام آن درگیر است. واقعیت این است که او احتمالا در حمل کارت همان است که هیلاری صادر شد.

17 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jebediah 2/16/2020 7:55:16 AM (شماره 319982)

واقعا سوال خوب و یکی که من فکر می کنم عدالت باید پاسخ به طور خاص به خصوص از دیگران (فلین راجر سنگ et al.) شد در زندانی (یا خواهد شد) کمتر جنایات. این دو لایه سطح از عدالت است که چرا نسبت ناروا به دست آورد و به همین دلیل برنی برای تمام گسل به نظر می رسد افزایش می یابد—آنها ظاهر می شود (چگونه Berbnie مدیریت آن است که فراتر از من) به خودی مبارزه با بی عدالتی است.) من فکر می کنم بسیاری از ما خواهان مستقل و حتی برخی کمتر doctrinaire دموکرات در حال خشم شناخت کامل خوب ما خواهد بود در زندان بسیار بسیار کمتر است.

32 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: walcb 2/16/2020 8:02:53 AM (شماره 319987)

بنابراین از آن است که ما یک دو لایه سیستم عدالت.

39 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: RCFLyer98 2/16/2020 8:05:50 AM (شماره 319988)

توافق #9. در علاوه بر این به آنچه شما بیان کرده ایم چند مردمی که در حال قرار دادن ایمان در دورهام تحقیقات در حال فریب خود IMHO.وجود دارد بیش از حد در معرض خطر برای هر یک از این بازیکنان بزرگ برای رفتن به زندان است. “آنها” نمی توانیم اجازه دهیم که به اتفاق می افتد.

23 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: gone2pot 2/16/2020 8:07:49 AM (شماره 319989)

آه, وای, با تشکر از اندی. این تهمت را گسل که همه مارکسیست felons با یک مشتری به اندازه کوه در باز مدرکی علیه آنها از جمله کلمات خود را در فیلم نمی توان سعی خود را برای جنایت علیه قانون اساسی است. من آن را دریافت کنید. مرد نارنجی بد است دلیل جنایتکاران در دولت باقی می ماند پاداش و ترویج جنایات خود را. که برنده اگر او فقط به عنوان متنوع به عنوان شما.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: chumley 2/16/2020 8:18:29 AM (شماره 319994)

او نیست متهم شده است چرا که هیچ کس در حال رفتن به. ما شده اند snookered و بنابراین Q. هیچ کس با قدرت برای جلوگیری از فساد حاضر است. من نمی دانم آنچه که ما را مانند نگاه در 20 سال اما آن را نمی شود یک نفر است.

23 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: weejun 2/16/2020 8:19:50 AM (شماره 319995)

FTA به نقل از قاضی والتون ظاهرا راست تیرانداز وقتی که می آید به عدالت: “مردم در حال گوش دادن به آنچه در جریان است و من فکر نمی کنم مردم مانند این واقعیت است که شما کسی را در بالا در واقع تلاش برای دیکته کند چه کسی باید تحت پیگرد قانونی قرار. . . . من فقط فکر می کنم آن را یک موز جمهوری هنگامی که ما به پایین که در جاده ها است. . . . من فکر می کنم بسیاری از مردم در خارج که درک که وجود دارد خنثیسازی نامناسب فشار آورده بودن به خرس. . . . آن را فقط آن را بسیار نگران کننده است که ما در ظروف سرباز یا مسافر است که ما در این راستا است. . . . من فقط فکر می کنم یکپارچگی فرایند است که بی جهت تضعیف نظرات نامناسب و اقدامات در بخشی از مردم در بالای دولت ما. . . . من فکر می کنم این بسیار مایه تاسف است. و من فکر می کنم به عنوان یک دولت و به عنوان یک جامعه ما در حال رفتن به پرداخت قیمت در برخی از نقطه برای این کار است.” توجه داشته باشید به قاضی: اگر شما و بقیه مردم در سیستم قضایی ما را در واقع اعمال عدالت نسبتا بسیاری از ما نمی خواهد آنقدر عصبانی و نا امید, اما ما هیچ نشانه ای که دو لایه عدالت در سیستم شما و دیگر ظاهرا قانون-اجرای مقامات ایجاد کرده اند دور. جامعه ما در حال حاضر به پرداخت قیمت, قاضی: آن را به نام کل عدم اعتماد به نفس در کسانی که سپرده به پیمانه کردن عدالت است.

38 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Jebediah 2/16/2020 8:25:35 AM (شماره 320001)

غمگین کیسه??????? که آن را همه می گوید….ما همه غمگین کیسه (حداقل با توجه به کارتی که من استفاده می شود به احترام) و McCabe, هیلاری, لیزا صفحه و بقیه باید خط به خط در نظر گرفتن……..اگر بر نمی توانستم محکوم در همه شواهد اذعان کرد چگونه می توان او اجازه محکومیت ما غمگین کیسه? و شما تعجب می کنم که چرا ما همه سر در گم بدبینانه!!!!!!!!

21 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: millstream 2/16/2020 8:36:38 AM (شماره 320012)

IMO سران سیا, DOJ, FBI دانم از کجا این شهرستان”s اسکلت به خاک سپرده شد و هرگز تحت پیگرد قانونی قرار.

15 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Gnana1 2/16/2020 8:40:50 AM (شماره 320017)

تا آنجا که من فکر می کنم اندی حق را در مورد داوران, استخر, پیدا کردن من آن را پوچ در تمام شدت تعصب در برابر POTUS. McCabe اجازه داده شد برای پوشش مسیر خود را و “آنها” تحت پوشش هر یک از دیگر آهنگ های. و فوق العاده وکلای آنها قادر به انجام آنها غیر قانونی جنگ است….به نظر می رسد آشکار است که لیو بخشی از این مشکل بیش از حد. آنچه اندی آدرس نیست اما ذکر است این واقعیت این awipe وکلا دروغ در مورد مردم بی گناه و آنها را ثبت و یا در زندان هستند و یا در مورد به شود. هیچ یک قاضی ساخت یک بیانیه مانند والتون عادلانه نیست و یا درست به دلیل آن هنوز هم تنها پرداختن به یک طرف: در برابر ما POTUS…ما مردم است. چیزهایی که نیاز به تغییر. به سادگی قرار دادن بر نیاز به توصیه شلیک وکلای مدافع و بیان دلایل. این نفرت انگیز و جدی است و ما صبر می کنم.

11 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Venturer 2/16/2020 8:41:26 AM (شماره 320019)

#20 آن را واقعا بدبینانه هنگامی که شما در دیدن حقیقت ؟ شما آن را ببینید شما خیره در چهره و شما آن را تشخیص?

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: بقایای 2/16/2020 8:42:01 AM (شماره 320020)

من نه به خود زحمت خواندن آخرین “سگ من ate my homework” malarkey,. (نوک کلاه به J. B.) من شرط می بندم هیچ کس که اظهار نظر در اینجا تا کنون ساعتهای MSNBC یا سی ان ان. البته در پشت ذهن ما است و فکر کردم: “خدای من, من تعجب می کنم که چگونه آنها می تواند مقابله به مثل?” سلام اتحاد جماهیر شوروی. Good-bye, U. S. A.

13 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 2/16/2020 8:57:27 AM (شماره 320032)

به من گفت: آن را در یکی دیگر از پست و من دوباره آن را می گویند “این بچه ها در حال رفتن به اسکیت بازی کردن!” کودتای بدون مجازات خواهد رفت. من امیدوارم که تهمت توییتهایی مغز خود را تا زمانی که ما مجازات برای این توطئه گران.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 2/16/2020 8:59:33 AM (شماره 320034)

مورد ساده از “دایره واگن.” سازمان های محافظت از همیشه خود را وپیش خارجی حملات.

10 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/16/2020 9:21:38 AM (شماره 320048)

ظاهرا آن تغییر نخواهد کرد تا زمانی که یک روز صبح هنگامی که ما از خواب بیدار شوید و ببینید یک دسته از این خائن آویزان مانند زیور آلات از درخت آزادی با توجه دوخته به آنها گفت: “ما به شما هشدار داده. شما رفت و خیلی دنگ کنون یک زمان بیش از حد بسیاری از.”

12 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: PCMM 2/16/2020 9:23:25 AM (شماره 320053)

همه به نظر می رسد اجازه مغلوب ساختن پیشی جستن از قلاب. BLUF: این تهمت مسئولیت باید صادقانه و صالح دادستان کل پیشرو DOJ. او نیاز به آتش بر بلافاصله و باید او را همراهی می کردند در خارج از ساختمان. تهمت نیست به عنوان قوی یا عاقلانه به عنوان ما امیدوار بودیم. مغلوب ساختن پیشی جستن وحشت زده است و به زودی امضا خواهد شد همه چیز w/o حتی دانستن اینکه چه چیزی او را به امضای (مانند اجازه نظارت بر علیه خودش). نپرسید برای ریاست جمهوری اگر شما به اندازه کافی قوی نیست به رئیس جمهور بود و به نظر می رسد خود را تمرکز اصلی پول است و نه عدالت. هنوز هم به دنبال یک قوی Patriot منجر به راه است. من امیدوارم که وطن پرست است و حاضر به مبارزه با مبارزه خوب. برخی از روز. نگه داشتن نفس من هر چند …

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: MickTurn 2/16/2020 9:25:46 AM (شماره 320056)

آنها نیاز به McCabe یک “هری کری’ شمشیر و به او بگویید که او را به استفاده از آن برای خاموش خود را ظرف 24 ساعت و یا آنها را تعقیب! که نیست بی رحمانه و غیر معمول مجازات آن را به نام محاکمه دبستان!

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Rumblehog 2/16/2020 9:59:07 AM (شماره 320085)

چه او به مراتب بدتر از هر چیزی ژنرال فلین پل Manafort یا راجر سنگ را در ترکیب پس از او فرسایش اعتماد به نفس از کل رای دهندگان در خود رئیس اجرای قانون نهاد در کشور است. خود را حزبی اقدامات باید به طور جدی زخمی یک بار خوب نهاد. هیچ کس تا کنون اعتماد FBI دوباره و نه آنها باید. FBI رهبری باید به او و دیگر miscreants به عدالت و انجام آن در یک بسیار سنجیده نمایش برای همه آمریکایی ها برای دیدن آنچه که برای شما اتفاق می افتد زمانی که شما به “حزبی” در هر بوروکراسی فدرال.

15 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: سالی 2/16/2020 10:21:55 AM (شماره 320109)

صادقانه سوال: آیا ما نیاز به دو لایه سیستم عدالت?? آن است که غیر ممکن است برای اجرای یک کشور از ما به اندازه w/o محافظ دستگاه دولتی از قوانین است که ما باید پایبند? منظورم فقط به ما بگویید که در صورتی که چنین است. فقط آن را می گویند. میلاد شما در حال اقدام است که به هر حال و درمان ما به عنوان احمق. آن را می گویند مک کارتی! اگر این چیزی است که شما واقعا بر این باورند فقط آن را می گویند. همین حالا به من بگو این باران اما فقط در فقط پای من.

5 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: fayebeck 2/16/2020 10:30:13 AM (شماره 320116)

من اغلب تعجب که در مورد عجله تحسین برای اندی مک کارتی. همیشه بهانه ای برای انجام کاری. لیبرال ها نیست و نگرانی خود را با چنین bs. درست است یا نه لیبرال ها عمل خواهد کرد در برابر محافظه کاران است. محافظه کاران پیدا کردن راه هایی به عمل می کنند. مک کارتی در این.

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: earlybird 2/16/2020 10:46:10 AM (شماره 320138)

این بود که رویداد اصلی در برابر اندرو McCabe. این اتهام تنها یک اتهام: که او به دروغ یک مامور اف بی آی در مورد نشت به رسانه ها. در نور از او بزرگتر جرائم هنوز شارژ اما اعتقاد بر این بود بخشی از دادستان جان دورهام بررسی این جزئی و شواهد ضعیف بود. بزرگ جرائم هنوز به آمده است. او نه تبرئه شده است. او را در خانه رایگان.

4 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: earlybird 2/16/2020 10:55:37 AM (شماره 320149)

پس از خود نمایشگاه اندرو قطره این در. McCabe است نه از جنگل هنوز البته: دورهام بررسی یک موضوع جداگانه است و ادامه دارد. اما معلوم نیست که آیا او خواهد شد و در صورت هر گونه اتهام کیفری ناشی از این پرسش که در حالی که در حال حاضر مرده و به خاک سپرده کاذب-اظهارات پرونده علیه او نگاه کرد برش و خشک. البته معلوم نیست به اندرو چرا که او به دنبال تیراندازی طوفان-روسیه تبانی مضر از thte آغاز. او آمد خیلی بعد و شروع به اظهار نظر در این کار تحقیقی از دیگران است. اندرو McCabe بود گردن در عمق آن مضر. Strzok و صفحه مراجعه کننده به او را اغلب “اندی”… جلسات خود را در مورد کار برگزار شد با McCabe در دفتر خود. اندرو مک کارتی است که یک فن از PDJT است و نه حرف آخر در کودتا که سعی کردم به او را پایین. او معمولا در سمت راست قانون اما بسیار ضعیف در حقایق.

5 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 2/16/2020 10:57:38 AM (شماره 320150)

اگر تنها Monty Hall زنده بودند… نه “بود”.

3 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: 901AtTheRiver 2/16/2020 10:57:40 AM (شماره 320151)

فرانسوی ها اختراع یک راه حل برای این نوع اداری و سوء استفاده از شهروندان. سر خود را زخم در یک سبد.

6 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: earlybird 2/16/2020 11:05:29 AM (شماره 320158)

وکیل برجسته-روزنامه نگار Clarice فلدمن این را می گویند در عالی, ستون, امروز نوشته شده: (e) McCabe مورد بسته وزارت دادگستری اعلام کرد این هفته بود که بسته شدن پرونده اندرو McCabe سابق FBI معاون مدیر برای دروغ گفتن. به عنوان شما می توانید تصور کنید, این, ایجاد یک طوفان در سمت راست پس از ظالمانه دشوار جمله خواسته بودن برای بیچاره راجر سنگ به صحبت می کنند و از دست زدن به هیلاری متعدد نهفته در زیر سوگند. شده اند وجود دارد های مختلف توضیح داده شده برای این جمله-شما حدس زده آن-unlikelihood از یک سی منصفه محکوم او از یک روند جرم و جنایت است. است او کردن قلاب به طور کامل ؟ شاید نه — که مورد تنها شامل خود دروغ گفتن در مورد کلینتون ایمیل نشت که در هوروویتس گزارش. هنوز هم وجود دارد متحده وکیل جان دورهام تحقیقات جنایی از کل باراک اوباما تیم. هنگامی که شما را یک توطئه می کنید همه رهبران در یک زمان.

9 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: czechlist 2/16/2020 11:08:07 AM (شماره 320160)

گفت: قبل از آن:
McCabe شد معاون دروغ گفتن او سال به جمع آوری اطلاعات در همه در DC. باج خواهی است که ارز از باتلاق.

9 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: czechlist 2/16/2020 11:09:58 AM (شماره 320161)

هیچ واقعی “تحقیقات” تا کنون رخ داده است. آن را فقط نشان می دهد یک شاهد, به عنوان هر کس می دانست که McCabe خواهد بود نه به دلیل تحت پیگرد قانونی قرار – ببینید من نظر sbove

3 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: Philipsonh 2/16/2020 11:17:53 AM (شماره 320165)

به همین دلیل هیلاری کلینتون شد به اتهام خیانت که او متعهد; فساد حاکم در بالاترین سطح است.

8 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: Thos Weatherby 2/16/2020 11:36:20 AM (شماره 320180)

من نگران نیست. McCabe خود را دریافت کنید بعد.

3 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: Jebediah 2/16/2020 1:12:15 PM (شماره 320272)

گوش به Trey Gowdy ماریا Bartoromo این (یکشنبه) صبح و در حال حاضر من یک کمی کمتر انتقادی از نظر مک کارتی (به جز غم گونی نامگذاریهای.) ظاهرا آن را تقریبا impossibe به حتی یک کیفرخواست در این محل خاص پس از آن می شده اند و چرخ نخ ریسی به یک اعتقاد. Gowdy همچنین به ذکر است که این فقط یک بخش کوچک از آنچه که ممکن است indictable re: Duran تا شاید امید وجود دارد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: bythegates 2/16/2020 1:40:55 PM (شماره 320296)

نامه ای از DOJ به McCabe وکلا محدود است در بسته شدن آن بررسی و بر بسته شدن تنها تحقیقات ناشی از یکی خاص جنایی ارجاع. بسیار قابل توجه آن صحبت می کند هیچ چیز دیگر تحقیقات یا همه تحقیقات که هنوز نگه داشتن من در شب اگر من اندرو McCabe. “ما در نوشتن به اطلاع شما است که پس از بررسی دقیق دولت تصمیم گرفته است به دنبال اتهامات جنایی علیه شما مشتری Andrew G. McCabe ناشی از ارجاع توسط دفتر بازرس کل (OIG) به دفتر ما از رفتار…”

4 نفر مثل این.


How bout اگر McCabe حساس است تا در یک میدان عمومی توسط غدد تناسلی خود را به جای ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/16/2020 1:52:43 PM (شماره 320303)

در پاسخ #9 اما شما فکر می کنم که باتلاق حفاظت از خود را از هر دو راه. چرا نمی dims محافظت از خود pubbie رفقا به جای حلق آویز Manafort و فلین به خشک و کشیدن راجر سنگ از طریق یک گره سوراخ به 3هستم دستگیری و محکومیت احتمالی? زیرا آنها نفرت مغلوب ساختن پیشی جستن یک خارجی که علاقه مند نیست و در ارتباط خود را. بدون شک در تمام که بر حفاظت از دوستان خود را. این شرم آور است. چنین است که حکومت قانون است که متاسفانه ناپدید شد از دولت فدرال…مگر اینکه یک pubbie حزب گناه است. اثبات پودینگ خواهد بود اگر/وقتی که بر exonerates Comey برنان و زننده. من خیلی مطمئن نیستم که McCabe کردن قلاب. این اتهام دروغ گفتن است تنها یک تکه کوچک. من فقط می توانم امیدوارم که McCabe است که هنوز هم خود را در امور شخصی به منظور جلوتر از زندان زندگی است.

3 نفر بود.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 2/16/2020 2:06:02 PM (شماره 320320)

این است که عمده bullsh**
بدون آن بزرگتر از آن است
Elephantsh**?
Dinosaursh**? چه توده ای از بخار
باتلاق sh**!

4 نفر مثل این.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: SpentPenny 2/16/2020 2:18:27 PM (شماره 320327)

بحث را از زندان خارج کارت برای IG گزارش تنها. دورهام خواهد چیزی بیشتر و باید جدی تر به اتهام.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: Italiano 2/16/2020 2:19:49 PM (شماره 320329)

بنابراین او در واقع گفت که هیچ DC دموکرات خواهد خواهد شد و یا تا کنون به اعدام محکوم شده بود توسط یک DC داوران. بسیار برای “رضایت از حکومت.” بعدی: طناب و lampposts. شانس که اتفاق می افتد در برخی از روز صفر نیست.

3 نفر بود.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: fairplay 2/16/2020 2:27:28 PM (شماره 320335)

Barr ممکن است یک پر پشت و هر دو بوته معتقد بودند در تلاش برای همراهی کردن با دشمنان خود را در امیدوار است که دشمنان خود را به عقب!

2 نفر مثل این.


پاسخ 50 – ارسال شده توسط: doctorfixit 2/16/2020 3:09:16 PM (شماره 320384)

عمیق دولت غیر قابل نفوذ است, قسم خورده در خود چهره فاسد است.

3 نفر بود.


بنابراین DOJ و FBI باتلاق موجودات می تواند دروغ خود را یک$$es خاموش اما نمی تواند تحت پیگرد قانونی قرار و رئیس جمهور است پسر بد برای گفتن حقیقت, خوب ‘عدالت’ سیستم ما را در اینجا.

3 نفر بود.


پاسخ 52 – ارسال شده توسط: Rinktum 2/16/2020 4:51:49 PM (شماره 320463)

#33 توسط, که, فکر, فراموش, ما همه یک پاس در کمتر جنایات تا زمانی که ما مرتکب یک دولت معتقد است که ارزش تعقیب. من می گویم تعقیب او را با شواهد و مدارک در دست است. اگر به اندازه کافی وجود ندارد و شواهد می گویند تا. اما برای پی بردن به این که DOJ کاهش یافته و به تعقیب است توهین به عدالت است. یا وجود شواهد برای حمایت از کیفرخواست و یا وجود ندارد. چرا حتی بیرون آمدن با یک عبارت ؟ آیا ما واقعا باید برای تسکین McCabe اضطراب به آن حد است ؟ چرا که نه فقط اجازه دهید او را به پیچ و تاب در باد ؟ من معتقدم که این بیانیه منتشر شد به گیج واکنش ما مردم به منظور دیدن آنچه که آنها می توانند با. آنها به دنبال هر راهی برای خاموش کردن هر گونه پیگرد قانونی. دلیل آنها هنوز مماشات “خارج از کشور” است چرا که آنها مشغول rewording آن را فرو برد آن را. من شروع به این باور است که دولت متوجه می شود بیش از حد شواهد اجازه داده شده در میدان های عمومی. مردم در حال حاضر می دانیم که مقابله و خواهان عدالت است. مشکل این است که DOJ است به شدت در تلاش برای انجام چیزی جز اعمال عدالت است. کل خود را کثیف توطئه آشکار خواهد شد و نام بزرگ با عناوین درگیر هستند همراه با اجرای قانون و سازمان های اطلاعاتی است که نشان داده خواهد شد به فاسد است. آنها در حال رفتن به اجازه دهید که اتفاق می افتد. آنها هرگز اجازه خواهد داد که طبقه حاکم به سقوط.

2 نفر مثل این.


پاسخ 53 – ارسال شده توسط: قارچ 2/16/2020 5:25:36 PM (شماره 320480)

اول من غلغلک برای دیدن #2/#4posting واقعا از دست رفته شما می باشد. من واقعا قدردانی درمان مانند یک بزرگسال ذینفعان و آقای Barr می گویند: “ما فقط همین نیست که شواهد” از “Nah ما نمی می خواهم.” اما من حدس می زنم ما از گذشته ما betters درمان ما به عنوان برابر است. ببینید شما بعد از انقلاب بعدی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 54 – ارسال شده توسط: BigGeorgeTX 2/16/2020 5:58:29 PM (شماره 320501)

در عوض برای شهادت او را قبل از صرف بقیه عمر خود را در برنامه حفاظت از شاهد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 55 – ارسال شده توسط: جودی 2/16/2020 6:42:14 PM (شماره 320510)

اندی آیا شما پیدا کردن آن فرد همکار خود را JD کارکنان هیچ مشکلی تعقیب فلین Popodolphus, Manafort و دیگران با استفاده از یک پرونده جعلی تغییر اسناد و مدارک به دادگاه fisa, 100% دموکرات در Mueller یک طرفه بررسی و در عین حال نمی تواند تعقیب خود را Comey یا McCabe واقعی جرم ؟ در آمد واقعی دریافت کنید. این JD دادگاه وزارت امور خارجه و دیگران هنوز هم پوشش برای هر یک از دیگر. بر یک شوخی است. آنها واقعا فکر می کنم مردم آمریکا احمق هستند. من پیشنهاد می کنم آنها را از DC نیویورک حباب & دیدن دنیای واقعی است. جای تعجب نیست که مغلوب ساختن پیشی جستن است و برد آنها می دانند که قربانی آنها آن را ببینید.

1 نفر این را پسندیدند.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im