مقاله اصلی

ارسال شده توسط: گارنت 2/7/2020 5:18:30 AM

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن ادامه داد: موفقیت در این صورت بی سابقه ای مخالفت واشنگتن طبقه حاکم است و بدیهی است که یک منبع قابل توجهی mystification برای دموکرات ها اما پازل نیست مشکل را حل کند برای هر سیاستمدار شجاع به اندازه کافی برای نگاه فراتر از کمربندی و مشاهده آنچه اتفاق می افتد در روز به روز زندگی آمریکایی ها عادی است. اکثریت قریب به اتفاق مردم می توانید ببینید که آنها به مراتب بهتر در حال حاضر از آنها در یک زمان بسیار طولانی است. آنها در واقع در حال تجربه واقعی پیشرفت گزارش روز شنبه توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در دولت از آدرس اتحادیه به عنوان یک جدید گالوپ نظرسنجی منتشر شده روز شنبه را تایید می کند: نه در 10 آمریکایی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Deety 2/7/2020 6:00:41 ق. ظ (شماره 310484)

بیشتر مردم می بینند که MSM نیست فقط دروغ گفتن به آنها را, اما در واقع پوشش تا treasonous بالا جنایات بالا دموکرات ها بیشتر Deplorables وجود خواهد داشت. افشای جنایت (و یا به عنوان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و بنابراین با صراحت آن را دیروز “بد”) را از MSM کلیدی است.

44 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: janjan 2/7/2020 7:10:00 AM (شماره 310527)

بسیاری از روزنامه نگاران و نویسندگان نظر ادعا می دانید چرا تهمت ‘نگه می دارد برنده’. دولت مسئول است و برای ما شادی و یا زندگی شخصی ما است. آنها سزاوار هیچ سرزنش و یا اعتباری. مغلوب ساختن پیشی جستن را دوست دارد امریکا است. او را متقاعد آمریکایی ها به درک آنچه ما با برکت در اینجا و افتخار کشور ما است. و او به شدت مبارزه با فساد و مهربان دروغ بوروکرات ها و سیاستمداران در واشنگتن که ما لوث است. به همین دلیل است.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Strike3 2/7/2020 7:11:17 AM (شماره 310529)

دلیل واقعی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است جامد انتخاب آمریکایی ها در سمت راست منحنی بل است او ادامه داد: موفقیت و امریکا-اول سیاست است. این فقط یکی دیگر از لنگ مقایسه با غیر ریاست جمهوری باراک حسین.

28 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 2/7/2020 7:23:54 AM (شماره 310536)

من فکر می کنم بیشتر مردم شروع به دیدن چگونه نخبگان نگه دارید و آنها را در تحقیر. من بسیار خواه برادر گفت: او معتقد است که وجود یک دولت عمیق و وجود دارد که هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان در آن است که همه آنها از ترس تهمت را افشا و آنها را شکست. من اعتقاد دارم که او حق است. من شما را به راه رفتن بر روی آتش و آب به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن در این پاییز.

54 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 2/7/2020 7:48:00 AM (شماره 310562)

خط پایین – ترین مردم برای رای دادن کیف پول خود را. و تحت PDT خود را در کیف پول بسیار چاق تر از آنها شده اند در بیش از یک دهه. امریکا برای اولین بار است که شکر و تخم مرغ در کیک به عنوان امنیت ملی است. ما فقط تایید شده که دیروز PDT گرفته است از یک شات بزرگ القاعده قاتل. شما به یاد داشته باشید القاعده نمی کنید ؟ بچه ها که به ما 11 سپتامبر 2001?

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/7/2020 8:10:37 AM (شماره 310588)

برنده است ؟ چرا ؟ برای چنین زمان به عنوان این.

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Mekkkk 2/7/2020 8:12:14 AM (شماره 310594)

به سادگی غیر قابل توقف!

15 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 2/7/2020 8:35:11 AM (شماره 310626)

چرا که او همیشه راست نمی گوش دادن به “کارشناسان” شده است که گرفتن آن اشتباه برای چند دهه.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: JackBurton 2/7/2020 9:03:29 AM (شماره 310675)

واقعا ساده است. من رفتن به مک دونالد چرا که آنها به من بگویید چه آنها به فروش و ارائه آنها. مردم گفتند که مغلوب ساختن پیشی جستن آنچه که او انجام می دهد و او را به انجام آن. بر خلاف “مراقبت های بهداشتی خود را صورتحساب خواهد شد 2500 دلار به طور متوسط” و یا (W) “من محافظه کار خواهد بود.” آن را واقعا کمک می کند تا زمانی که خود را اظهار داشت و تحویل اهداف شامل چیزهایی مانند حذف مالیات برش مقررات کاهش رقابت شغلی از illegals و ایستاده برای امریکا در سطح بین المللی. است که چرا خود را 63 میلیون بیشتر پشت او را از پیشینیان خود. صحبت از آن. من فکر می کنم آن را بسیار بیش از 63 میلیون دلار به این روز.

32 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/7/2020 9:04:05 AM (شماره 310676)

در علاوه بر این به رئیس جمهور رفتن بالا و فراتر از ندای وظیفه همه چیز را او انجام داده به امریکا بزرگ دوباره است که بسیاری از مردم چشم پوشی و نادیده گرفتن هر چیزی msm می گوید دیگر در مورد رئیس جمهور. مردم را دیدم از طریق dims’ حملات مداوم به رئیس جمهور وقت پیش. این Alinsky قوانین رادیکال راهکار فاقد یک استراتژی از چه زمانی که رئیس جمهور و 65 میلیون deplorables خود را نادیده یخ حاشیه راندن و نابود کردن schtick و ضربان ابعاد و msm در بازی های خود را.

24 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bigfatslob 2/7/2020 9:39:21 AM (شماره 310736)

من متولد شد که هری ترومن رئیس جمهور شد. قبل از من می تواند رای من به گوش پدر و مادرم سیاسی ارائه شده از دولت های ملی. من به دنبال به عنوان من آنها را خواب و زندگی در این کشور است. رئیس جمهور تهمت است/بازگشت است برای کسانی که زمان زیادی از او می داند و آنها را بیش از حد. برخی از تازه بدوران رسیده با یک لپ تاپ نشسته در یک ترمینال فرودگاه در ساعت خوشحال نمی تواند و هرگز درک خواهد کرد و یا مربوط به رئیس جمهور از آنجا که آنها تا به حال هرگز آن را خیلی خوب است. تاریخ شروع آنها زمانی که آنها متولد شدند برخی از زمانی که بیل کلینتون رئیس جمهور شد و می دانم که هیچ چیزی در مورد عظمت امریکا است. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن می کند و او را یک bareknuckle جنگنده در برابر شر است که تقابل و متنفر از همه ما. هیچ! برخی از لیبرال dweeb با یک پرس کارت را هرگز درک بنابراین احتمالا نمی تواند در مورد آن بنویسید.

22 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MNluxiegal 2/7/2020 9:53:19 AM (شماره 310755)

متوجه شدم که جو بایدن به ما یک نام جدید چند روز پیش – دوشنبه من فکر می کنم. ما ‘مانده از جامعه”. اضافه کردن که به Deplorables, نژادپرستان ،

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: تبادل نظر 2/7/2020 11:27:56 AM (شماره 310899)

زمانی که باراک اوباما وارد شده خود را به مدت 2 من از این نظر است که این کشور می تواند شکست.
حتی اگر های زیادی وجود دارد که فاسد شده است در باتلاق, من احساس می کنم بهتر است در حال حاضر در مورد ایالات متحده است.

10 نفر مثل این.


برنده مرد…وطن پرست پر انرژی تولیدی محافظه کار مسیحی JACKASS حزب…درد بازنده دروغگو منافقان miscreants,ناراضیان تبادل هی که به من رای دادن ؟ s/

5 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “گارنت”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de