مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 2/3/2020 12:25:17 PM

تازه ساخته شده, پاستا خشک کردن در چوبی bannisters پوشش سالن یک خانه زیبا در دنور, کلرادو. Fox-شکار عکس تزئین دیوار در یک اتاق پر از کتاب. آتش در حال سوختن است. و طبقه پایین یک گروه لیبرال سفید زنان جمع آوری شده در اطراف یک میز چوبی به اعتراف چگونه نژادپرستانه هستند. “من شده اند رانندگی در اطراف با دیدن یک فرد سیاه و سفید و داشتن یک فرض است که آنها به خوبی می گوید:” آلیسون Gubser. “بلافاصله بعد از من بود که هیچ خوب! این است که یک انسان فقط انجام کار خود است. چرا من فکر می کنم که؟”


زمانی که من دیدن یک فرد سیاه و سفید من فکر می کنم “او/او است که احتمالا تا خوب”. پس از آن من فکر می کنم, “آره, من شرط می بندم که او/او است!”

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Northcross 2/3/2020 12:34:50 PM (شماره 305992)

Progressivism خواسته که شما چشم پوشی از هر مشاهده شما را ساخته اند در مورد زندگی و در آغوش ایده هایی که کاملا مزخرف است.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: 901AtTheRiver 2/3/2020 12:46:16 PM (شماره 305996)

من معتقدم اصطلاح فنی است که خود می داند ، کاملا یک چیز در برخی از محافل. هرگز به خودم.

27 افرادی مانند این.


در اینجا چپ آمریکایی نسخه مائو انقلاب فرهنگی که در آن چینی مظنون به نادرست اندیشه سیاسی بودند نیاز به پوشیدن یک بیشعور کلاه و “خود-انتقاد” خود را در تحقیر آمیز نمایش گذاشته شده است.
تفاوت در این است که آمریکا خود انتقادات آنها را احساس آه چندان فضیلت و به مراتب برتر به بند کشیدن Deplorables.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 2/3/2020 12:52:29 PM (شماره 306004)

و در عین حال این lefty زنان هیچ مشکلی با آشکار عمل singling و قتل روباه! چه بسیار مسیحی از آنها به “اعتراف” و “کفاره” برای خود “گناهان” اما گمان می کنم اگر خدا از تصویر یکی باید چیزی برای املاک و تصور جرائم هر دو!

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: smsnod 2/3/2020 1:25:09 PM (شماره 306013)

راه حل ساده است & داده شد ما 2000 سال پیش است.
نزد دیگران به عنوان شما می توانید آنها را نزد شما انجام دهد. اگر هر کس به طور ناگهانی شروع به انجام است که در همان زمان مشکل حل شد.

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: lftrn97 2/3/2020 1:32:23 PM (شماره 306014)

نه نژاد پرستی اما “culturism”. وجود یک فرهنگ شکست و یک فرهنگ از موفقیت ترین و عاقل intellegent مردمی از پوست دانید تفاوت.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: JL80863 2/3/2020 1:35:25 PM (شماره 306016)

بسیار “دنور”. یکی فقط می توانید تصور کنید آنچه در آن مانند این است که در بولدر.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: tom7 2/3/2020 1:38:17 PM (شماره 306019)

2500 دلار ارزان هیجان اگر شما واقعا می خواهید که افزایش برتری اخلاقی است که می آید از پرداخت به berated نفرت نژادپرستانه.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: نروژ 2/3/2020 1:40:39 PM (شماره 306021)

این زنان مدرن روز تناسخ در جسم تازه از مسیحی مرتاضان استفاده می شود که به ضرب و شتم خود را با شلاق و خار به کفاره برای گناهان خود.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 2/3/2020 1:40:47 PM (شماره 306022)

من رفتم به یک موزه در آنچه که استفاده می شود به خوبی بخشی از دنور. به عنوان من سمت چپ یک جوان سیاه آغاز شده و به آرامی زیر من پایین پیاده رو بر روی دوچرخه خود را. من فرض جسم او بود و من کیسه شانه است. من پا کردن پیاده رو به چمن و محکم گفت: “برو!” او اعتراض و Zephyrman پا در میان من و این مرد جوان است. به من گفت: “برو….در!!!” دوباره و او با اکراه pedaled ، من نژادپرست مشکوک از انگیزه های خود را و یا فقط واقع بینانه است ؟

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 2/3/2020 1:41:48 PM (شماره 306025)

فکر دیگری – در اینجا پاسخ کوتاه: آنها احمقانه است.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 2/3/2020 1:43:14 PM (شماره 306026)

آن دسته از زنان هستند آجیل. چگونه بسیاری از آنها را شخصا مسئول برای جمع آوری ثروت آنها به طور ناگهانی خوار شمردن خود ، یا به احتمال بیشتر آنها به دنیا آمده اند و پس از آن ازدواج به حتی بیشتر…اما هرگز یک پنی به دست آورده. این گروه خاص نمی مراقبت از زنان که رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن و یا برای مردان سفید یا. من می دانستم که یک دسته از این زنان در سال پیش, من آنها را به نام زیبایی مدرسه استعفا (shoutout به چربی!) چرا که همه آنها بازنده برگزار شد که با هم تنها توسط خود غرور شکننده.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: آلباتروس 2/3/2020 1:46:27 PM (شماره 306029)

بنابراین درست #6. اما سعی نکنید کرد و گفت که در یک شرکت تنوع جلسه آموزشی و یا شما به زودی پیدا کردن که شما یک نادان طرفدار. چرا ؟ چرا که هیچ پول وجود دارد در آن برای تنوع میباشد.

8 نفر بود.


من فقط آرزو می کنم که “مردم رنگ” به من اجازه فراموش نکنید که رنگ پوست خود را متفاوت از معدن. چگونه می توانم هنگامی که من به یاد دارم هر روز که آنها خودشان را در نظر متفاوت است.

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: zoidberg 2/3/2020 1:54:30 PM (شماره 306036)

من خوشحال شده اند و به آنها بگویید که در نصف قیمت.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: NorthernDog 2/3/2020 2:00:14 PM (شماره 306040)

آسان را حل کند. به دور خود بد بدست سفید امتیاز اموال و حرکت به ‘هود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: volksford 2/3/2020 2:01:45 ب. ظ (شماره 306042)

وقتی که صدای درونی به شما می گوید که چیزی یا کسی نیست راست (vibes بد) آن را بهترین برای گوش دادن. آیا شما جرات بود تحت تاثیر قرار توسط این کامپیوتر گناه سفر تلخه. همیشه گمراه در کنار احتیاط یک بار انجام دادم و هفت نفر دیگر نیست …من هنوز زنده هستم آنها متاسفانه از بین رفته اند.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 2/3/2020 2:05:07 PM (شماره 306044)

یکی به فکر می کنم زمانی که پیچکها به 200 نقطه نقص به سیاه پوستان? SAT متوسط برای پیچکها است 1400 یا بیشتر. همانطور که برای سیاه پوستان? اگر شما روبرو می شوند یک گروه از 4 یا 5 سیاه و نوجوانان… آیا شما احساس امن تر?

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: greggojo 2/3/2020 2:06:49 PM (شماره 306045)

مهم نژادپرستی در امریکا امروز است سیاه و سفید و قهوه ای در مقابل سفید. و رهبران این پرداخت به شلاق, گروه, صدا قطعا نژادپرست است. واقعیت این است که هر انسانی جمع آوری اطلاعات به عنوان او می رود از طریق زندگی نه از آنچه او می خواند و یا می بیند در تلویزیون نشان می دهد (که هر دو در حال حاضر شدیدا کنترل توسط دکمه سمت چپ) اما آنچه او تجربه از طریق تعامل با افراد دیگر در زندگی روزانه. اگر مردم (از هر رنگ یا قومیت راه) که لباس یک راه خاص که می پوشند و موهای خود را با یک راه خاص و یا شاید که بدن در حال festooned با خالکوبی به طور منظم نشان می دهد تا به عنوان عاملان جنایت یا سرقت یا حمله کردند شما به احتمال زیاد به احساس ترس هنگامی که شما ببینید افراد دیگر که مشابه به نظر می رسد. این طبیعت انسان اولیه و امر به همه ما است. (البته درک طبیعت انسان است نه در مجموعه ای از چپ های شخصی دستاوردهای.)

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: RuckusTom 2/3/2020 2:15:01 PM (شماره 306049)

Pssst. خانمها. آمار جنایت دروغ نمی.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Laotzu 2/3/2020 2:43:44 PM (شماره 306064)

کسی تا به حال در سمت چپ اعلام کرد سال صفر نشده است ؟ بود که در سال 2008 ؟ در حال حاضر بازگشت به فیلم های یوتیوب من از تماشای در مورد بازنشستگی به ویتنام است. چون پست-Ho Chi Minh به نظر می رسد کمتر مجنون از زندگی, تنفس چپ.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: JHHolliday 2/3/2020 3:44:58 PM (شماره 306140)

حداقل این است که 2500 دلار کمتر از آنها می توانید به برخی از lefty نامزد شده است. آن را نژاد پرستی به محافظ خود. شما در حال ایستاده در یک ایستگاه اتوبوس در یکی از شهرستانها ما. در حق خود را دارد و یک پسر سیاه و سفید در سمت چپ خود یک سفید. از نظر آماری پسر سیاه و سفید است 17 بار بیشتر احتمال دارد به یک برهمی. استثنا وجود دارد ، سیاه و سفید ممکن است یک مورد احترام و سفید وحشیانه قاتل اما این اعداد نشان می دهد واقعیت است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: seamusm 2/3/2020 4:02:44 PM (شماره 306158)

نمی اوباما بگویید که مادر بزرگ خود را خواهد عبور از خیابان برای جلوگیری از گذراندن نزدیک به سیاه و سفید مردان است. من فکر می کنم احتیاط سالم است بخشی از خود حفظ. شما باید اعتراف که وجود دارد این است که برخی از مشروعیت پشت Smollett داستان.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: وینسنت وگا 2/3/2020 4:52:34 PM (شماره 306202)

اگر کسی قادر به دریافت از طریق تمام این مقاله بدون استفراغ من تحت تاثیر قرار. شما باید قوی تر و اساسی تر از من انجام دهد.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: ginadee 2/3/2020 4:58:26 PM (شماره 306206)

“وجود دارد هیچ چیز دردناک تر به من … نسبت به پیاده روی پایین خیابان و شنیدن قدم به قدم و شروع به فکر کردن در مورد سرقت و سپس به اطراف نگاه کنید و ببینید کسی سفید و احساس آرامش است.”
جسی جکسون

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: ZeldaFitzg 2/3/2020 5:03:09 PM (شماره 306212)

من نمی توانم بگویم که “ثروتمند” شام مسابقات به “ثروتمند” برچسب قیمت. تنظیم جدول به نظر می رسد قطعا وسط کلاس به من و عکس را نشان می دهد “ثروتمند” خانواده است. (چه احمقانه دسته از زنان هستند—کسانی که به شب نشینی و کسانی که سهم داشتن.)

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Terry_tr6 2/3/2020 5:36:15 PM (شماره 306243)

چه بزرگ کلاهبرداری! $2500/گناه سفید غنی به آنها توهین و شما حتی نمی باید برای ارائه مواد غذایی و یا محل.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: EngrsRUs 2/3/2020 5:41:44 PM (شماره 306247)

از کلبی در من می بیند دو اقلیت زنانی که در بر داشت یک راه برای کمی پول اضافی بازی کردن گناه ثروتمند زنان سفید. قدرت بیشتری به آنها LOL!

2 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: dbdiva 2/3/2020 6:40:49 PM (شماره 306292)

بار وجود دارد که من خجالت می شود; این یکی از آن زمان است. البته این ضرب المثل قدیمی درست است….”یک احمق و پول خود را به زودی جدا هستند.”

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de