چرا که آن را یک نژادی لکه دار?’: همه چیز Testyزمانی که Martha MacCallum چالش های آسیاییساندرز در ‘چینی Coronavirus’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 3/19/2020 1:05:24 AM

فاکس نیوز لنگر Martha MacCallum به چالش کشیده Symone ساندرز پس از ارشد بایدن کمپین مشاور به نام واژه “چینی کروناویروس” یک “نژادی لکه دار کردن” روز چهارشنبه “داستان با Martha MacCallum.” [تصویری] در پاسخ به یک سوال از MacCallum در مورد اینکه آیا معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و دیگران باید بگویند: “این یک لحظه به پشت سر رئیس جمهور ما” با وجود اختلافات و “به اعتبار آن اعتباری است که به علت” ساندرز با انتقاد از تهمت و دولت هر دو در تعدادی از تست تحویل داده تا دور و بر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استفاده از واژه “چینی virus.” “برخی از آنچه که او گفت: امروز خوب بود اما واقعیت این است که او نیز در ایستاده بود روی سکو


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ScottC 3/19/2020 1:10:32 AM (شماره 350547)

اتصالات بین چین و حزب دموکرات هستند و آنچه که من واقعا می خواهید برای دیدن کشف شده است. #BeijingBiden

92 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: bighambone 3/19/2020 1:37:15 AM (شماره 350557)

که ارشد بایدن کمپین مشاور بود به ظاهر از چین با این ادعا که آن را با نژاد توهین آمیز به بسیاری از آمریکایی ها برای رئیس جمهور تهمت به برچسب زمان همه گیر بودن ناشی از “چینی” کرونا ویروس حتی اگر این ویروس از چین است. در حال حاضر اضافه کردن که به بایدن اخیرا رفتن در اطراف این ادعا که چین نمی شد هر گونه رقیب و یا تهدید برای ایالات متحده آمریکا و رئیس جمهور تهمت نباید تداخل با گذشته آمریکا و چین تجارت می پردازد خصمانه به ما از منافع است که بایدن خودش بود و کلام در حمایت از, همراه با پسرش در گذشته پول بزرگ و چین و شما می توانید ببینید که در آن بایدن می ایستد در چین و از های اخیر چینی تبلیغاتی که در آن چین می ایستد در بایدن. شما می توانید شرط می بندم که بایدن خدمه در حال رفتن به نگه داشتن او در یک پیله مهر و موم شده برای تا زمانی که ممکن است به عنوان بایدن صبح روز دوشنبه quarterbacks مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تصمیم گیری با خواندن آماده سخنان از TelePrompTers و مقالات.

51 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DVC 3/19/2020 1:40:05 AM (شماره 350558)

حقیقت ساده است. این آنفولانزا مانند تقریبا همه آنها قبل از آن از چین آمد ایجاد شده توسط خود را در قرون وسطی شیوه های فرهنگی از خوک ها و مردم همه آمیخته اغلب در همان خانه و حیاط. هیچ نظری ندارم که این ساندرز فرد است اما او پر از لوبیا.

52 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Harlowe 3/19/2020 1:47:31 AM (شماره 350567)

برف نیاز به رشد. آن را غیر معمول است برای شناسایی کشور است که در آن یک ویروس آنفولانزا است ناشى: 1957-1958 – آسیایی آنفولانزا
1968-1969 – هنگ کنگ آنفولانزا
1972-1973 – لندن آنفولانزا سارس شیوع (2002-2004) شناسایی شده مبتلا کشورهای: چین, هنگ کنگ, تایوان و کانادا و سنگاپور نه پس از آن و نه در حال حاضر آن است که یک نژادی لکه دار برای شناسایی این کشورها. در واقع چنین شناسایی مناسب برای سوابق تاریخی.

75 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/19/2020 1:57:33 AM (شماره 350574)

از حزب دموکرات و رسانه های خود را به نوکران قطعا می دانید که چگونه به همه در صفحه خود چینی paymasters به آنها می گوید و سریع است. نوع تکان دهنده چگونه سریع آنها شروع به تکرار طوطی وار چینی دفتر سیاسی. با عرض پوزش من فقط نمی نیاز به شواهد بیشتری بدانید که msm و Dem ایجاد خریداری و پرداخت فاسد و مرگبار دولت چین!

50 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: بقایای 3/19/2020 2:26:25 AM (شماره 350589)

#1 – پس درست است. خبرنگاران که به عمد منحرف از حقیقت فراموش آسیب بزرگی است اما همه ما که خواندن و هرگز دیده بان شبکه, اخبار, برنامه ها – به خصوص برخی از هیستریک آنهایی که در مورد چین/بایدن اتصالات. ایتالیا و یک جمعیت بزرگ از شهروندان سالمند به دلیل موالید بسیار پایین است. آن است که بالا و سنگین با این و آن است که افراد مسن با پیش شرط که بیشتر احتمال دارد به مرگ از این ویروس است. شما باید به جای تعجب اگر دلیل تعداد معینی از مرحوم زندگی در زندگی کمک امکانات بود که با توجه به این واقعیت است که آنها در خانواده به مراقبت از آنها. و این نوع از نامتوازن جمعیتی اثر قدرت کسب درآمد از این کشور نیز هست و شاید به همین دلیل است که ایتالیا به سختی قرض گرفتن پول و بنابراین در ارتباط با چین به آنها کمک کند. و به این ترتیب شده است وجود ترافیک سنگین بین دو کشور از آنجا که بسیاری از چینی ها در محل کار – دوباره تا حدی با توجه به جمعیت. شما فقط شروع به دیدن ترکیبی از شرایطی که باعث برخی از نتایج. آن است که همیشه مخرب, فقط, واقعی, و این چیزی است که خبرنگاران باید گزارش. به جای آنها lazily دریافت اخبار خود را از توییتر و واقعا به مردم خدمت کنند. است که چرا هیچ کس معتقد است که آنها دیگر; همه آنها می خواهند به انجام است ایجاد هیستری. بنابراین هیچ کس می خواهد به عنوان خوانده شده و یا گوش دادن به کار خود محصول.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Kowgirl 3/19/2020 3:10:35 AM (شماره 350591)

تماشای این بخش زودتر این شب است. گفتگو غرق به محض حماقت در بخشی از Symone ساندرز و مارتا مک کالوم شد بدیهی است که بی تاب/منزجر با مزخرف آمدن ما از ساندرز’ ، چرا مک کالوم فقط قطع نمی ساندرز’ میکروفن فراتر از من است.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 3/19/2020 3:27:55 AM (شماره 350593)

به دنبال $$$. بسیاری از کسانی که در دفاع از کمونیست های چینی در حقوق و دستمزد خود را. و به دنبال مسیر خود را. نه شگفت زده کرد. به صورت خواب آلود جو پسرش بایدن بود گیرنده largess از چینی ها پس دوباره من تعجب نیست که خواب آلود جو در دفاع از سرزمین اصلی چین به دولت است. به دنبال $$$.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: تمشک 3/19/2020 4:15:47 AM (شماره 350598)

چین آنفولانزا است آنچه در آن است!

32 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Safari مرد 3/19/2020 5:26:21 AM (شماره 350608)

آن را نژادپرستانه به دلیل تهمت آن را گفت.

23 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 3/19/2020 6:07:01 AM (شماره 350622)

خوب برای مارتا من خسته از همه چیز که نژادپرست است.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/19/2020 6:20:20 AM (شماره 350630)

ساندرز شما متراکم ؟ کجا virus از آمده است ؟ نمی خواهم به شما دلخور Sanders, اما, اولین نامه از پاسخ “C-ثانیه-در-یک”. پس از پخش این ویدئو و یادآوری است که ساندرز بود Gramp وزیر مطبوعات در طول خود را شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری 2016 مطمئن شوید که دارای یک تبر برای خرد کردن با امریکا است. ساندرز چطور Gramp به اخراج شما از تیم خود را در طول ریاست جمهوری 2016 مقدماتی? ساندرز درست واژه “چینی کروناویروس”. آن را از چین آمد. شما می دانید که در شهر ووهان از 11 میلیون نفر از مردم که در آن چینی کروناویروس “فرار” است که bioweapons آزمایشگاه است ؟ آن را کردم در حال حاضر ؟

24 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: NancyD 3/19/2020 6:30:26 AM (شماره 350641)

در صورتی که تنها چیزی که حزب دموکرات باید کلمه “چین” آن دیوانه است. آنها درک نمی کنند که مردم راضی نیست با این وضعیت و همه ما می دانیم که چین به عهده دارد. برای حزب دموکرات برای دفاع از کشور چین, و می گویند, آیا استفاده از کلمه چین تا من بدانم که دادن DNC پول ؟ چین ؟ ؟ ؟

25 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: George R. 3/19/2020 6:33:07 AM (شماره 350645)

مارتا پاسخ درست به مردم مانند Symone است : وقتی که همیشه دموکرات دوست ندارم هر چیزی و هیچ پاسخ مناسب و نه هوشمند مقابله با آنها تماس بگیرید و آن را نژادپرستانه! Symone است که چرا!

38 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: privateer 3/19/2020 6:54:06 AM (شماره 350654)

اگر ‘چینی’ مسابقه, چه, نژاد, ژاپنی, کره ای, ویتنامی, و غیره. ? شاید وجود دارد 57 نژادها مانند 57 جنس?

14 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: JackBurton 3/19/2020 7:21:47 AM (شماره 350674)

چگونه در مورد ‘بت آنفولانزا یونگ’?

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Krause 3/19/2020 7:23:14 AM (شماره 350676)

بسیاری از مردم فکری کوتاه قد است. هنگامی که آن را به یک فرد سیاه و سفید می تواند پایین تر وجود دارد جامع به توانایی های که در آن نژادپرستی خود را پوچ رفتن به پاسخ در این مثال. شما ببینید آن زیادی است. آن را ندارد فرد نگاه خوب است.

17 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bpl40 3/19/2020 7:35:56 AM (شماره 350684)

چرا از آن است که یک نژادی لکه دار کردن/ به دلیل. چرا که برگ برنده از آن استفاده می شود. اگر کنیا Lightbringer گفته بود آن وجود دارد نمی تواند یک سوفل. ما می دانیم که این به طور کامل هست. به عنوان یک پوستر فوق گفت: این بهترین پاسخ برای شروع اشاره به Sleepy جو به عنوان #BeijingBiden

24 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: udanja99 3/19/2020 7:46:38 AM (شماره 350691)

خوب هی. چه کسی می دانست که راه برگشت در سال 1980 من یک نژادپرست چون من تا به حال بانکوک آنفولانزا در روز عروسی من. و من فقط فکر می کردم که من بیمار بود به عنوان یک سگ.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/19/2020 8:15:36 AM (شماره 350717)

گوش به ویدئو. هیچ چیز وجود دارد اما دو airheads بحث در مورد نژادی لکه دار کردن آن وجود ندارد.

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/19/2020 8:22:59 AM (شماره 350729)

“این چیزی است که توهین آمیز به بسیاری از آمریکایی ها” این شلاق که چپ/رسانه ها با استفاده از نگه داشتن ما در خط. آن را “توهین آمیز” به “بسیاری از”. این یک دور انداختن ادعای اغلب استفاده می شود بدون تعریف بیشتر. چگونه و یا چرا این “توهین آمیز”? چگونه بسیاری از “بسیاری”? شما همیشه می توانید پیدا کردن افراد حاضر به ناراحت بود در مورد تقریبا هر چیزی. این استاندارد هیچ کس نمی تواند در تمام صحبت ها و این چیزی است که در قلب این. آن است که سرکوب سخنرانی قانون نیست اما ادعا توسط لبخند “بسیاری از”. آن را به عنوان “واقعی” را به عنوان “جن است رفتن به شما”. قدرت می آید از unimedia توانایی برای بالا بردن یک واحد سر و صدا و سیاستمداران ترس از آنها. به ناتوانی چپ/رسانه ها به طور دقیق بیش از اعداد و ما باید به شدت تردید هر یک از اظهارات خود در مورد این “بسیاری”. مغلوب ساختن پیشی جستن به سادگی رد آنها را به عنوان “جعلی” است که حقیقت است. خشم خود را به ارزش توجه است و تا کنون بیشتر پوچ زیرا آنها می دانند که آنها در حال اخراج بدون در نظر گرفتن قدرت خود را درهم شکست. آنها فکر می کنند که فریاد بلندتر خواهد آنها را بیشتر باور اما در عوض بیشتر احساساتی است.

17 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: bobmadison 3/19/2020 9:03:43 AM (شماره 350780)

شما می خواهم فکر می کنم که CHARMIN شد واکسن برای ووهان ویروس. آمریکایی ها نشان عدم ایمان خود را خودخواهی و حرص و بی توجهی به همنوعان خود. رقت انگیز است.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: janjan 3/19/2020 9:31:04 AM (شماره 350808)

مطلقا هیچ کس خارج از معمولی لیبرال ها و مراقبت دو s**** * * * ها در مورد این. این ویروس در چین آغاز شده. دوره. نه ببخشید اگر این “مردم نیاید’. لیبرالها غالبا جرم توسط حقیقت است. بایدن کمپین toadies تلاش برای فشار به این عنوان در موضوع به دنبال بسیار کوچک و احمقانه است.

11 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: PCMM 3/19/2020 9:35:01 AM (شماره 350816)

رفت و در برابر خود من قانون مسدود کردن MM در FoxNews و ساخته شده یک استثنا برای این مقاله. هستم dumber برای آن … اتلاف زمان نخست بعد از شام. فاکس نیاز به آن را دریافت کنید با هم. این امر می تواند زمان خوبی برای تغییر است. به دنی richard shaw 7:00بعد از ظهر اسلات.

9 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: NorthernDog 3/19/2020 9:42:07 AM (شماره 350822)

من تعجب می کنم اگر ‘سال نو چینی’ در حال حاضر نژادپرست است. چگونه در مورد Chinese take-out یا باستانی چینی راز ؟

16 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: weejun 3/19/2020 9:46:44 AM (شماره 350824)

آمین #21. چپ/لیبرال ها نیاز به مواجه شود بلافاصله زمانی که آنها ادعا تلخه مثل “بسیاری از آمریکایی ها جرم است.” چگونه بسیاری از ؟ چه کسی ؟ چگونه شما می دانم که این کار ؟ آیا شما گرفته یک نظرسنجی? به من بگویید این اساس برای خود ادعا ، من بیمار هستم از این چپ تاکتیک و آن نیاز به ملاقات با پرقدرت پاسخ.

11 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/19/2020 9:56:19 AM (شماره 350835)

هویت سیاست است. این دموکرات و لیبرال راه زندگی است. . .

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: سمت راست 3/19/2020 10:11:56 AM (شماره 350852)

مانند شسته ستاره فیلم مشهور این است که دیگر سرحال…سیاسی مشهور ، همه آنها همان M O و این که می گویند چیزهای احمقانه برای به دست آوردن یک تیتر. چیزهای احمقانه از احمق مغز و ضریب هوشی پایین. متوجه شدم که چگونه بی احترامی برخی از مطبوعات پارسیان سوال با نگرش آنها علیه رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این lilliputians مردم باید محروم از کاخ سفید است. من سنجش از حزب دموکرات در تلاش است به کمی مدنی این روز است. آنها می دانند که با بازی نفرت و نژاد کارت نمی خواهد کمک به آنها را دریافت کنید هر رای.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: HotRod 3/19/2020 10:22:17 AM (شماره 350869)

هنگامی که همه چیز نژادپرستانه هیچ چیز نژادپرست است. دموکرات ها همیشه نژادپرستانه به طوری که آنها هیچ چیز!

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: edgar 3/19/2020 11:06:27 AM (شماره 350933)

جمهوری خواهان = آن است که آنچه به شما می گویند آن است که آنچه شما انجام
دموکرات ها = آن چیزی نیست که شما انجام دهید این است که چگونه شما آن را انجام دهید ما به دنبال نتایج و یا سبک امتیاز اینجا ؟

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: جودی 3/19/2020 11:39:28 AM (شماره 350970)

من تعجب می کنم اگر کوه راکی تیک تب نژادپرست است?

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: ARKfamily 3/19/2020 11:51:18 AM (شماره 350986)

پس از اولیه من نظر من برخی تحقیقات در این. من این اطلاعات: ابولا کشف شد و در سال 1976 در نزدیکی ابولا ریور در آنچه که در حال حاضر جمهوری دموکراتیک کنگو. نبود آن را نژادپرستانه به استفاده از اصطلاح ابولا? سیاست هویت است تا از دست آن است که تبدیل شدن به پوچ. اگر یک فرد است بنابراین در مورد یک نژادپرست مدت شاید کرونا ویروس نباید مورد استفاده قرار گیرد. پس از همه, تاج, مکزیکی نام و…. و غیره. این در حال تبدیل شدن خیلی مسخره است. . .

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: TruthFetish 3/19/2020 11:56:09 AM (شماره 350991)

آیا’ja متوجه احمق ساندرز خودش اشاره “ویروس ابولا” در 3 دقیقه خوانده شده را علامت. به نام پس از آن آفریقایی حوضه رودخانه. Raaaaciiiiist!!!

3 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: udanja99 3/19/2020 12:04:25 PM (شماره 351000)

گوش دادن به PDT روزانه کنفرانس مطبوعاتی در حال حاضر و او در حال ساخت یک نقطه از آن را خواستار چینی ویروس! باید عشق او را – آنها پرتاب یک بی بنیه پانچ در او و او می آید و مانند یک جک چکش.

6 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Strike3 3/19/2020 12:15:33 PM (شماره 351004)

Symone است راه رفتن نژادی لکه دار کردن و توهین به خود مسابقه. خود را احمق تعریف اصطلاح “غذای چینی” یک نژادی لکه دار کردن. افرادی مانند او فقط به دنبال آن است. وجود دارد یک نظر که سیاه مردمی استفاده می شود که برای افرادی مانند او “بزرگ رهبری beetch.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: ronniethek 3/19/2020 12:52:00 PM (شماره 351036)

تنها یک احمق مانند بایدن و اقدام مثبت ادم احمق و ابله نماینده تمام کج خلق در مورد تماس های چینی سرچشمه virus یک ویروس. همچنین اشاره شد دیروز-وجود دارد یک دلیل قانونی رییس جمهور برای انجام این کار است. این قانون که اشاره شده و استناد دیروز (دفاع ملی عمل می کنند) به طور خاص لیست به عنوان قدرت خود را برای نیایش حفاظت از ایالات متحده آمریکا از خارجی بیماری و یا تهدید است. بنابراین برای جلوگیری از این حماقت است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: gone2pot 3/19/2020 1:48:39 PM (شماره 351103)

بنابراین زمانی که ما چوب آهک برای تلفن های موبایل مانند لایم در لایم, کانکتیکات, در ما, تاج, را, ما متخلف مردم در کانکتیکات? چگونه در مورد متخلف مصریان بیش West Nile virus و نگاهی به لاتین زندگی ما در حال از بین بردن با استفاده از اصطلاح آنفلوآنزای اسپانیایی. من می دانم آن را ناهنجار اما من واقعا آرزو می کنم گاهی اوقات دبیر مطبوعاتی و تهمت هم با استفاده از همین پاسخ است که جیمز وودز استفاده در توییت خود. آن زمان است. این واقعا زمان فقط با پاسخ “ب**w من. سوال بعدی.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: Gallo3 3/19/2020 2:15:23 PM (شماره 351134)

من فکر می کنم ما باید فورا آن را دموکرات سوسیالیستی آنفولانزا. یا فقط دموکرات آنفولانزا برای کوتاه است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Winstonian 3/19/2020 2:16:59 PM (شماره 351137)

اوه مارتا خود را نه فقط بیدار شد. آن ویروس است که باید نمی توان نام برد.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de