مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Maryland_Patriot, 6/9/2020 9:09:32 AM

45 درصد از کاتولیک و 39 درصد از “پروتستان/دیگر-فرقه” مسیحیان رای دموکرات ها در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری با توجه به پیو. به عبارت دیگر مسیحیان باید قدرت به نوسان 2020 انتخابات و مسئولیت برای اعمال این قدرت در راه است که فلسطين کتاب مقدس ارزش ها و آزادی های مذهبی. (تیک)
حتی پس از COVID-19 منحنی نه تنها “پهن” اما در زمان ثابت رو به پایین مسیر در مکان هایی مانند شهرستان سان دیگو—کالیفرنیا کلیساها محدود شد به 100 نفر بدون در نظر گرفتن محل اندازه. مسیحیان نیاز به درک که کلیساها و آزادی مذهبی هستند که هدف چپ سیاست است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Newtsche 6/9/2020 9:16:46 AM (شماره 438186)

برای شروع یادگیری در مورد چگونه Saul Alinsky واژگون کلیسای کاتولیک.

7 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/9/2020 9:17:38 AM (شماره 438188)

من به یاد داشته باشید از دیدن بسیاری از اوباما تابلوچسبها در اتومبیل در فلوریدا پارکینگ کلیسا زمانی که او برای اولین بار انتخاب می شوند و نمیتونستم شکل است که چون یکی از اولین چیزهایی که او انجام داد این بود که با تصویب یک قانون سقط بچه ها که هنوز زنده بودند و نمی تواند تمایل به. یا شاید آن زمانی بود که او هنوز یک سناتور از ایالت ایلینوی است. به هر حال این خودرو متعلق به اعضای کلیسا از پورتوریکو وجود دارد بسیاری از آنها را. و من تعجب که چگونه آنها می تواند چشم پوشی از این واقعیت است که او یک کودک قاتل.

15 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: مبتنی 6/9/2020 9:17:47 AM (شماره 438189)

چرا هر مالیات دهندگان دموکرات?

16 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/9/2020 9:24:08 AM (شماره 438212)

عزیز من پدر بزرگم که فوت در سال 1965 بود که سگ زرد دموکرات. او متنفر فرانکلین روزولت با شور و شوق و رای دادند برای او 4 بار به خاطر او یک دموکرات است. پدر بزرگ من نیز صادقانه و مؤمن کاتولیک. من خیلی شک او را برای رای دادن به هر یک از امروز دموکرات – در واقع آنها را پر کنید او را با وحشت.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: jalo1951 6/9/2020 9:29:26 AM (شماره 438222)

و یهودیان رای اکثریت دموکرات ها (فقط بررسی آمار – 75%). به طور جدی این مذهبی مؤمنان انجام می دهند ؟ دموکرات ها نفرت دین از هر نوع. آنها (دولت) هستند به عنوان نمونه ، چرا شما نمیفهمد که ؟ آنها می خواهم به شما بگویم چه کاری انجام دهید زمانی که به انجام, و شما باید آن را انجام راه خود را, شما باید به فکر می کنم راه خود را. آنها می دانند که چه چیزی برای شما بهتر است. فقط با قرار دادن زندگی خود را در دست خود و پول خود را. من آن را دریافت نمی. اواخر ترم سقط جنین به تنهایی باید به آنها ارسال جیغ به شب. اما آن را نمی کند.

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: panther361 6/9/2020 9:46:22 AM (شماره 438259)

ذهنیت گله. زحمت به خواندن واقعیت را بررسی کنید و یا بررسی.

8 نفر بود.


#6 مسیحیان به نام گوسفند توسط عیسی مسیح خود را. گوسفند در حال گله حیوانات.
چه مؤمنان نیاز است چوپان خوب و کلام او. کاهش به خواندن یک مقاله در یک ترجیح شخصی است.
تشویق دیگران برای انجام همان است که به درخواست برای ذهنیت گله و اکشن است که شما به اعلام نگرانی.
شاید شما نیاز به تجدید نظر و واکنش شما.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: GO3 6/9/2020 10:00:32 AM (شماره 438276)

جریان اصلی کلیسا را تبدیل به باشگاه های اجتماعی به جای موعظه انجیل و ارتقای معنوی و اندیشه فلسفی در اعتقادات مسیحی ما. به اصطلاح مسیحی دانشگاه به دنبال کت و شلوار. وجود دارد نسبتا بزرگ مسیحی دانشگاه در شهر که راه رفتن/آهنگ در حال اجرا در اطراف محوطه دانشگاه. آنها ارسال شده معمول Covid تبلیغات نشانه هایی در فواصل اطراف مسیر. یکی از آنها آمده است: “WWJD? او می خواهم اقامت شش فوت دور.” فراموش نکنید که او شفا lepers و بازیگران از شیاطین از بیمار و infirmed های لمسی. من اهمیتی نمی دهند که این علائم ممکن است ساخته شده است توسط برخی از دانشجویان سال اول پروژه خاص. این واقعیت که آنها هنوز هم ثابت می کند دولت هستند یک دسته از subversives یا numbskulls و یا هر دو.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/9/2020 10:01:04 AM (شماره 438278)

چرا ؟ به همین دلیل بسیاری از یهودیان رای دموکرات. و به همین دلیل Pierre Delecto جف پوسته پوسته شدن و هری رید هستند و رای دموکرات. دموکرات ها دیده می شود به عنوان فقیر پسر کوچک و pubbies دیده می شود به عنوان غنی از خود راضی سفید. و در جهان امروز پیام و تنظیم این روایت همه چیز را با اپتیک و چه عمومی نمایش ها یک حزب سیاسی. این ابعاد به خوبی در این در حالی که pubbies وحشتناک هستند ارتباط برقرار جز برای رئیس جمهور ،

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: seamusm 6/9/2020 10:11:04 AM (شماره 438295)

من می خواهم به این باور است که آنها رای Dem از جهل جهل از چه مسیحیت خواسته و چه حزب دموکرات پیشنهاد می کنیم. اما من نمی. من فکر می کنم اکثر مسیحیان در واقع باور Dem سیاست از جمله توانایی قانونی برای یک زن به قتل فرزند در رحم او. خدا نمی خواهد تمسخر – این ولرم مسیحیان’ رد خواهد شد در قضاوت نهایی. بسیاری از گفته کاتولیک اعضای خانواده خواهد شد که بسیار برای پاسخ.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mifla 6/9/2020 10:11:57 AM (شماره 438298)

انتخابات هرگز افتراق بین مسیحیان که عمل خود ایمان و مسیحیان که نمی تواند خود را پیدا محله کلیسا با یک سیستم GPS. بسیاری از مردم خود را مسیحیان.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 6/9/2020 10:17:32 AM (شماره 438313)

مسیحیان گناهکاران است. برخی از رای بد اما پس از آن رفتن به کلیسا و دعا برای بخشش.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: HotRod 6/9/2020 10:23:31 AM (شماره 438319)

بدون شروع یک بحث در مورد دین من می گویند که این کلیسا خراب عیسی چه گفت. کتاب مقدس ترجمه شده است و رونویسی توسط بسیاری از مردم در طول قرن ها است که معانی و زمینه از دست داده است و در برخی از مسائل. برخی از چیزهایی که باقی می ماند در کتاب مقدس را نادیده گرفته و یا نادیده گرفته شود.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Maryland_Patriot”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de