چرا لیبرال ها فراموش ریاضی ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/17/2020 4:54:46 AM

چه کسی می تواند فراموش کرده ام لحظه فوق العاده در MSNBC زمانی که برایان ویلیامز و یک مهمان از نیویورک تایمز هیئت تحریریه ما اطمینان داد که مایکل بلومبرگ است 500 میلیون دلار هزینه های کمپین کار می کرد به 1 میلیون دلار برای هر یک از 327 میلیون نفر در ایالات متحده? که ذهن numbingly احمق اما برنی ساندرز’ را فشار دهید تا مساوی آن جالب با یکی دیگر از 500 میلیون اشتباه:(قطع برای صدای جیر جیر) وجود ندارد و 500 میلیون آمریکایی اجازه دهید به تنهایی 500 میلیون که ورشکسته هر سال اجازه دهید به تنهایی 500 میلیون که ورشکسته در حساب هزینه های درمانی است. آن سخت است به درک که در آن خانم خاکستری کردم 500 میلیون شکل است. تعداد واقعی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 3/17/2020 5:44:36 AM (شماره 348626)

اگر لیبرال ها/دولت در واقع می تواند انجام ریاضی این امر می تواند سخت تر به فروش خود واقع رایگان روايات ، شما می توانید تصور برنی گرفتن تا با دقت تجزیه و تحلیل اعداد ؟ مردم به او گوش و فکر می کنم “چرا من همیشه پشتیبانی از هر چیزی به طوری که از نظر مالی دیوانه؟”. آن را بسیار آسان تر به وعده دولت رایگان چیزهای ظاهرا شلاق علاءالدین جن. البته که همچنین می گوید چیزی در مورد توانایی های ریاضی از برنی Bros و ممکن است این مفهوم را میرسانند چرا که آنها لازم نیست که خود را “مسائل” در وهله اول. لیز وارن قرار بود سیاست را wonk با یک طرح برای تمام فصول. او کشیده به مدیکر برای همه گرداب. از آنجا که او قصد دارد برای همه چیز, کسی که در واقع از او پرسید که چه طرح او برای آن پرداخت شد. او به زودی با یک طرح پر با ریاضی. مبارزات انتخاباتی او رفت از سراشیبی وجود دارد. بو وعده داده است که خانواده به طور متوسط می توانید ذخیره کنید $2500 در پزشکی حق بیمه با BOCare. او هنوز در حال کوبیده در مورد سر با یک. CBO دیگر دولت wonk گروه برآورد هزینه برای پیشنهاد برنامه های معروف زیر هزینه های واقعی. هیچ کس را برای رای دادن به چیزهایی که در هزینه های واقعی به طوری CBO آنها را فراهم می کند پوشش سیاسی با شماره های جعلی. و یا آن را جعلی واقعی اعداد ؟ دولت فدرال قرار است برای ایجاد یک بودجه و گاهی اوقات آنها در واقع انجام دهد. بسیاری از ممیزی های انجام شده از هزینه های دولت را نمی توان به ردیابی هزینه های خود در تعلیق دائم. ما هیچ ایده خوب از کجا پول در جریان است. شاید ما باید به کاهش بودجه هر بخش واقعی auditable هزینه? اگر آن را نمی توان حسابرسی ما نباید برای آن پرداخت. این افراد نمی خواهید ما را برای دیدن ریاضی.

17 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PChristopher 3/17/2020 5:44:50 AM (شماره 348629)

آن را در مورد ریاضی, آن را در مورد قدرت.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: BarryNo 3/17/2020 6:14:41 AM (شماره 348646)

اگر من به یاد بیاورید لیبرال ها بودند و آنهایی که به معرفی مسائل ریاضی مانند زیر: 10 پرندگان نشسته بر روی شاخه.
9 پرواز به دور.
چگونه باقی مانده پرنده(ع) احساس می کنید ؟

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 3/17/2020 6:25:18 AM (شماره 348653)

هیچ 2 تا از آن درست است. این ابعاد را ساخته اند یک فرم هنری از صحبت کردن با اقتدار و همراه با دست-بازو قیافه. زمانی که آنها پرتاب کردن اعداد (“وجود دارد 100 میلیون آمریکایی بدون مراقبت های بهداشتی!!!”) فرد به طور متوسط فرض اعداد درست هستند. (بعد از همه این سیاستمداران مهم آنها اطلاعات plebes fo ندارد و آنها می دانند که چه چهره هستند.)
رسانه ها شناخت یا ادراک و فهم خود را کذب این ادعا وحی رونویسی کلمات و خاموش کنیم. تا زمانی که این دیوانه شنیدها در حال به چالش کشیده خود به حقایق خود را در “ریاضی” همیشه معیوب (یا جعلی). این همه تنها در مورد قدرت.

13 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: George R. 3/17/2020 6:33:03 AM (شماره 348659)

صحیح ریاضی از بین می برد و استدلال های خود را! واقعی حقیقت مهم نیست فقط treasonous نقطه آنها در حال تلاش برای ایجاد!

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: نگران 3/17/2020 7:05:10 AM (شماره 348673)

آن را ساده جان. از حزب دموکرات را تشکیل می دهند هر آنچه که آنها فکر می کنم آنها نیاز به آن است که آیا اعداد و یا دروغ. شما نمی توانید آنها را بر روی آن; آنها اشتباه نقل قول شده یا گرفته شده از متن یا تصویری بود که با دستکاری.

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/17/2020 7:10:50 AM (شماره 348678)

چرا که همه آنها “مطالعات” یا روزنامه نگاری رشته در دانشگاه است.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 3/17/2020 7:17:51 AM (شماره 348681)

محافظه کار ریاضی = 2+2= 4 لیبرال ریاضی = 2+2= 22

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 3/17/2020 7:54:48 AM (شماره 348694)

ریاضی سخت است!

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JackBurton 3/17/2020 8:20:26 AM (شماره 348717)

هسته مشترک.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mifla 3/17/2020 8:20:43 AM (شماره 348718)

چون مقدار آنها صرف است که بالاتر از آنها می توانید تعداد دفعات مشاهده.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: tom7 3/17/2020 8:21:05 AM (شماره 348720)

من نه در همه مطمئن شوید که آن را تنها لیبرال ها که نمی توانید انجام دهید اساسی حساب و منطق.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: hair artist academy 3/17/2020 8:36:17 AM (شماره 348733)

هنگامی که وجود دارد هیچ عواقب ناشی از اشتباه بودن هیچ انگیزه ای برای درست بود. زمانی که موقعیت خود را در میان نخبگان حاکم امن است و شما هیچ تجربه در خارج از حباب که شما در حال محروم از فرایند یادگیری در آن طول می کشد به طور صحیح و توسعه خوب غرایز که وقتی همه چیز توسط یک حاشیه گسترده ای. من عظیم خطا در ترمودینامیک امتحان سال سوم و ساخته استاد یک مثال از من است. او به من ایستادن و خواندن توجه داشته باشید من نوشت او را کنار من سیار نتیجه. آن گفت: چیزی به اثر است که من می دانم که پاسخ من هیچ حس بود به اشتباه اما من به اندازه کافی صرف زمان به دنبال من اشتباه و نیاز به حرکت به دیگر مشکلات است. او نقطه بود که من در نهایت در بر داشت احمق ریاضی خطا (او) و نشان از درک شرکت در روند بنابراین من فقط جزئی کسر. او در ادامه گفت که دانستن زمانی که پاسخ نمی تواند حق یکی از مهم ترین درس ها را یاد بگیرند. هنگامی که شما در مورد همه چیز, مهم نیست چقدر اشتباه شما نیست احتمال دارد که خود را boo boo آشکارساز خواهد تابع در یک سطح بالا. سمت چپ زندگی در یک جهان در حال تحصیل در یک جهان که در آن زیر الهیات اطمینان شما درست و شما نیاز دارید که برای خودتان فکر می کنم. باید آن را به عنوان هیچ شوکی است که آنها نمی تواند فکر می کنم.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/17/2020 8:37:01 AM (شماره 348735)

آنها نمی توانند آن را انجام دهید به دلیل آن را نشان می دهد حقیقت و واقعیت آنها نمی خواهند به چهره آنها ترجیح می دهند فانتزی داستان خود را بیش از واقعیت های زندگی است.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: lakerman1 3/17/2020 8:44:50 AM (شماره 348744)

برخی looney چپ دروغ بدتر از دیگران هستند.
در اینجا آن نهفته است به نظر من بدترین بسیاری است.
دلار بیل کلینتون در سال 1992 ریاست جمهوری گفت: “اگر ما یک فرم استاندارد برای بیمه سلامت برای تمام شرکت های بیمه پس انداز تولید خواهد بود به اندازه کافی بزرگ برای ارائه مراقبت های بهداشتی جهانی.’
کثیف دانا Shalala در سال 1993 HHS تایید شنوایی – ایدز در حال رفتن برای کشتن هر یک از ما.
Cherokee, لیز, 2020 انتخابات ریاست جمهوری, ‘دو سنت! فقط دو سنت تحمیل شده بر ثروتمندترین آمریکایی ها خواهد پرداخت برای کالج, جهانی کودک, مراقبت از خاموش کردن همه وام های دانشجویی و ارائه مدیکر برای همه است.’
دیوانه برنی 2020 – ‘underinsured آمریکایی ها در حال تشکیل پرونده ورشکستگی به دلیل پزشکی بدهی.” او به نظر می رسد ارجاع آن دسته از آمریکایی ها که خریداری Obolacare برنز قصد دارد با کمک دولت پرداخت می شود ‘دریانورد’ و زخم با deductibles.
و البته باراک Obola بزرگ نهفته است در مورد نگه داشتن شما نگه داشتن طرح های بهداشتی خود را. دروغ, دروغ, دروغ.
(من پرش بیش از پیر جو بایدن دروغ چرا من اصلا او را ذهنی صالح.)

6 نفر بود.


#8 نزدیک بود در ریاضی..
محافظه کاران: 2 + 2 = 4
لیبرال ها: 2 + 2 = Teal یا شاید رنگ بنفش…

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/17/2020 10:00:25 AM (شماره 348826)

متاسفانه (برای بقیه از ما) آن را یک نقص هنگام تولد…لیبرال ها متولد می شوند بدون ریاضی ژن است. RINOs مقایسه با به دنیا آمد, آن, اما زمانی که تبدیل شدن آنها به سیاستمداران آنها از طریق یک Matherectomy بنابراین دیوانه هزینه قبوض آنها موافقت نمی زحمت به وجدان خود. با هم آنها را (و هستند) رانندگی ما را به برخی از ورشکستگی است.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bigfatslob 3/17/2020 10:09:48 AM (شماره 348836)

سمت چپ به ما ‘نتیجه بر اساس’ آموزش و پرورش است. در سمت چپ جهانی آنها نیازی به درست یا حقیقی فقط به اندازه کافی نزدیک برای گول زدن توده ها. این همه در مورد احساسات نه پاسخ صحیح را با دکمه سمت چپ. اعتقاد من این است که به نام ‘دروغ’.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Arby 3/17/2020 11:50:01 AM (شماره 348957)

حقایق و اعداد دشمنان fantasists. آنها همچنین دشمنان از کسانی که وعده ماه به thumbsuckers که می خواهند دولت را به نوازش آنها و نگه داشتن آنها را از داشتن به رشد است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 3/17/2020 11:53:08 AM (شماره 348961)

دو دلیل هم تنیده شده است. Innumeracy بسیار واقعی است. و اعداد در راه قدرت خود را به طوری که آنها فقط آن را جعلی. و خود را innumeracy باعث می شود آنها فکر می کنم که بقیه از ما می تواند محاسبه کند که آنها بسیار بدیهی است که تقلید می کنی آن است.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Strike3 3/17/2020 12:29:12 PM (شماره 348990)

لیبرال چپ Loons عادت کرده اند به spouting خود را و دروغ و خطا و مزخرف داشتن آن parroted صادقانه با رسانه ها و انتظار خود را پایین IQ پیروان به آن اعتقاد دارند و بدون سوال. این عمل چه زدم Liawatha از نژاد و چند تن دیگر. تا کنون برنی شده است دور شدن با مقدار زیادی از کمونیست سخن نامفهوم گفتن چون او جلوگیری به نقل از اعداد و فقط میسازد کشنده گوشت از جنون خود را. خوشبختانه برنی Bros هستند dimmest لامپ در خانه. بایدن را gaffes به نفع نادیده گرفته می شوند به طور کامل.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DrOstrow 3/17/2020 2:50:20 PM (شماره 349097)

با تشکر از شما #20 !
من می دانستم که من می خواهم دیده می شود که مدت ارسال شده در جایی در اینجا – فقط نمی تواند به یاد داشته باشید.
شما درست نیست عدم ‘ریاضی ژن’ آن است که ناتوانی در درک مفهوم اعداد و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر است.
علاوه بر این واقعیت است که چپ برنی et al, کشیده است تعداد بسیاری از …….um backsides که آنها دیگر ایجاد هر گونه سر و صدا هنگامی که یکی از آنها می شکند باد !

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Gazela 3/17/2020 3:51:16 PM (شماره 349169)

چه ریاضی هر زمانی که وجود دارد نادرست روایات به شلاق?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: MickTurn 3/17/2020 4:03:29 PM (شماره 349181)

سیاسی تلقین می کند و شامل هر چیزی که نیاز به ضریب هوشی بیش از 50. Nuff گفت!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: fayebeck 3/17/2020 4:05:41 PM (شماره 349189)

چرا لیبرال ها فراموش ریاضی ؟ این پدر و مادر گسل.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im