چرا AG بر حق است در موردنه با عنوان جرم جنایی تحت پیگرد قانونی قرار اوباما و بایدن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: NWPA, 5/19/2020 8:31:14 AM

یک دوست که فکر می کند از لحاظ سیاسی به عنوان ما در اینجا امروز صبح زنگ زد و پس از شنیدن Barr نظرات شک که اوباما و یا جو بایدن خواهد بود با عنوان جرم جنایی تحت پیگرد قانونی قرار. ما هر دو را دوست دارم به آن را ببینید اما در نظر بگیرید که چگونه مخرب حزب دموکرات’ قانونی و تلاش برای به دست آوردن تهمت به شهادت به طوری که آنها می تواند محاکمه او شده اند در سه سال گذشته و سپس تصور کنید که چه چیزی می تواند اتفاق می افتد اگر سابقه راه اندازی شد برای محاکمه رئیس جمهور آینده از هر دو حزب. چنین منظره خواهد جلب توجه در سراسر جهان و معدوم کردن همه چیز کشور ما نیاز به انجام است که تاثیر بیشتری در کشور ما و حتی جهان آینده.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Laotzu 5/19/2020 8:35:37 AM (شماره 415563)

آره جاده بالا بحث واقعا به خوبی کار می کرد برای ما بیش از 40 سال گذشته . . . .

24 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: ivehadit 5/19/2020 8:43:42 AM (شماره 415569)

پس جهان را که “قانون و نظم” آمریکا ناتوان است برای جلوگیری از کودتا و آزار و اذیت علیه آن موقع رئيس جمهور انتخاب شد و از آن ناتوان است برای جلوگیری از فاسد دولت به طور غیر قانونی از جاسوسی آمریکا از شهروندان است. آره این یک نتیجه خوب برای آینده نه به ذکر است القا خیلی اعتماد شهروندان در نظام حقوقی ما. /s

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: fayebeck 5/19/2020 8:47:40 AM (شماره 415577)

سابقه شده است مجموعه ای ساختگی است. تنها جمهوری خواهان خواهد بود قرار داده و قبل از دادگاه. جایی که این “متفکران محافظه کار” آمده است. یک Facebook وبلاگ در یک زیرزمین است که من حدس می زنم. احمق.

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Knotwyrkin 5/19/2020 8:48:14 AM (شماره 415578)

من نظرات رو خوندم قبل از این مقاله و انتظار می رود دیوانه در نویسنده. اما پس از خواندن قطعه من با شما موافقم. نمی دهد رهبران فرصتی برای دفاع از خود در دادگاه – پس از سرسپردگان. اوباما در حال حاضر صدایی وحشتزده در اخیر منتشر شده در رسانه ها – تصور کنید چه او را صدا مانند زمانی که عوامل خود را شروع به نوبه خود شواهد امور خارجه.

16 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Chiritwo 5/19/2020 8:51:39 AM (شماره 415581)

شما می دانید که حزب دموکرات در حال صحبت کردن در مورد impeaching رئیس جمهور تهمت دوباره. (حدس می زنم که نمی رسم توجه در سراسر جهان). احتمالا فقط قبل از انتخابات. چه چیزی اشتباه است با Barr? اگر کسی را شکسته و آنها را مجبور به پرداخت هزینه برای آن را – درست مثل هر کس دیگری.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: seamusm 5/19/2020 9:03:43 AM (شماره 415598)

فقط باید تهمت عفو آنها – یک پتو عفو. آن را برای همیشه لکه دار کردن دوره تصدی خود را در دفتر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Firebase 5/19/2020 9:04:44 AM (شماره 415599)

بنابراین به دنبال یک رئیس جمهور نشسته قانونی که در استیضاح خوب است اما به دنبال یک رئیس جمهور که به وضوح شکست قانون پس از خروج از دفتر نیست ؟ خب حداقل ما درک دوگانگی. اوباما و خود را کمونیست دوستان باید lmao. تنها آرامش ما این است که nithing خنگ commies سعی کردم کار می کرد. دموکرات ها فقط نمی دانم چگونه به خلاص شدن از شر کسی که آنها را دوست ندارم.lol.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: weirdone 5/19/2020 9:12:39 AM (شماره 415612)

کلمه خیانت هیچ دیگر است به معنی?

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/19/2020 9:13:39 AM (شماره 415615)

من موافق با نویسنده. من بیشتر می خواهم آگاهی از آنچه اوباما و بایدن بودند تا فقط مانند اوکراین/هانتر بایدن معامله است. من واقعا هرگز فکر هر کسی که دستگیر شود و یا پشت میله ها قرار داده اما آگاهی از فریب و فساد از طرف اوباما و بایدن شیرین است. البته من آگاه از این واقعیت است که طرف دیگر نمی دریغ به کسی که پشت میله های زندان. . . خدا بگویید ما بسیار آگاه است. من از خدا مشاوره.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: pros7767 5/19/2020 9:18:04 AM (شماره 415621)

پس از رفتن رئیس جمهور سابق پس از مغلوب ساختن پیشی جستن او برگ در سال 2024 خواهد بود اولین چیزی که حزب دموکرات را هنگامی که آنها در قدرت است. من موافق است که آن را یک ایده بد اما به استدلال می کنند که این مجموعه یک سابقه احمقانه است. از حزب دموکرات هستند حداقل اصولی وجود دارد و آن را با یا بدون سابقه.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: preciosodrogas 5/19/2020 9:20:29 AM (شماره 415625)

به جای عذرخواهی به مکزیک برای رئیس جمهور سابق اوباما و شرکت در ارائه به extridite اوباما همراه با عوامل خود را به آدرس F&F مسائل در فرد است. و “اگر” گناهکار را هم در همان متعفن سلول زندان که او را ترک دریایی جانباز Sgt. اندرو Tahmooressi به پوسیدگی در.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: felixcat 5/19/2020 9:21:34 AM (شماره 415627)

سمت چپ را دنبال تهمت و حتی پس از ترک دفتر. آنها بوده ام تلاش خود را برای رسیدن به منافذ رئیس جمهور اظهارنامه مالیاتی اما خدای ناکرده کسی حتی فکر دوم ab کردن هر یک از shadiness در اوباما گذشته است. Barr باید فقط آمد و گفت که هیچ راه خواهد اولین رئیس جمهور سیاه پوست را تا کنون مورد بررسی قرار گرفته و یا تحت تعقیب برای هر رفتار غیر قانونی در حالی که در دفتر. چرا شما فکر می کنم که حزب دموکرات در حال هل دادن بایدن به انتخاب یک سیاه VP?

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: felixcat 5/19/2020 9:22:14 AM (شماره 415629)

با عرض پوزش: قبل از Presdeint مالیاتی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: BamaMan 5/19/2020 9:42:49 AM (شماره 415666)

آیا شما فکر می کنم برای یک لحظه که تو را نمی خواهد پس از مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار او را از دفتر ؟ خود را TDS اجرا می شود بیش از حد عمیق!

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/19/2020 10:06:49 AM (شماره 415693)

من اهمیتی نمی دهند تا زمانی که اوباما خاموش خود droning پای سوراخ باقی می ماند از واشنگتن بیش از حد شرمنده به چهره زشت خود را نشان می دهد.
اوباما ضریب هوشی پایین ادم سفیه و احمق هم احمق مانند هیلاری کلینتون به طرح این طرح من به جای دیدن کودتا و توطئه گران را محاکمه و به زندان فرستاده شده که مجرمان واقعی در این treasonous عمل می کنند. برنان اول دنبال McCabe و Storzk.
این امر می تواند پایان دادن به هرگز جهان, درام, ارزش زمان از دست رفته است که رئیس جمهور ما می تواند انجام کار برای مردم است. من می گیری برای زمان از دست رفته در کودتا تلاش و تحقیقات و استیضاح پاداش رئیس جمهور با تمدید زمان سرقت از او را با دو سال اضافه شده به او پس از چهار سال 2020 ارائه این انتخابات نیست به سرقت رفته توسط رای دهندگان تقلب.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: هرشی 5/19/2020 10:23:15 AM (شماره 415721)

OP است که 100 ٪ درست است…آنها هرگز تحت پیگرد قانونی حداقل در این زندگی….

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: earlybird 5/19/2020 10:26:50 AM (شماره 415728)

اما او نمی گویند آنها نمی خواهد تحت پیگرد قانونی قرار. او نمی گویند او “شک” آنها را تحت پیگرد قانونی قرار. او گفت که او انتظار ندارد آن است. است که همانطور که از در حال حاضر. او از قرار معلوم نی بسیاری از برداشت به آن. ما را ببینید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: snapper451 5/19/2020 10:42:05 AM (شماره 415759)

خواهش میکنم متفاوت است. Leavenworth و تیرباران این دو را با رفتن به یک راه طولانی به سوی تغییر باتلاق رفتار است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Strike3 5/19/2020 10:45:10 AM (شماره 415769)

فقط قطع هر دو آنها را در وسط شب و به بقیه جهان برای رفتن به جهنم. امریکا همیشه متنفر بودم به هر حال. ما تا به حال هیچ مشکل در اجرای Epstein, Seth غنی و دیگران. این نتایج است که تعداد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: chumley 5/19/2020 10:59:52 AM (شماره 415797)

بنابراین وجود دارد چنین چیزی به عنوان بیش از حد بزرگ به شکست و بالاتر از قانون است. به خوبی می دانیم. از کجا می توانم ثبت نام کنم ؟ من حدس می زنم که یعنی من باید برای پیوستن به حزب دموکرات.

2 نفر مثل این.


من مطالب را با یک ترکیب سالم از disbarments, جریمه و حبس برای همه درگیر در زیر VP سطح به دنبال مدنی مناسب از تمام قربانیان فلین را به سنگ. جریمه و جوایز پرداخت می شود از بودجه شخصی و نه توسط مالیات دهندگان. سابق ساکن و وابسته خواهد بود مخدوش برای زندگی, پشتیبانی تنها با تعداد انگشت شماری از رسانه ها diehards.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Starboard_side 5/19/2020 11:25:47 AM (شماره 415853)

فقط اجازه دهید هر کس تحت اوباما-بایدن احساس گرما درگیر در توطئه و آن را در نهایت لام کل دولت است. با تمرکز بر اوباما در خصوص, تنها نیروی بیش از حد بسیاری از برای حفاری در نظر گرفتن اطلاعات آنها در حال شنیدن.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: پوسته 5/19/2020 11:39:30 AM (شماره 415887)

#6 این است که به چیزی.
مغلوب ساختن پیشی جستن باید ادعا بارها و بارها که اگر آنها محکوم شدند او را عفو آنها. به این ترتیب حتی اگر آنها هرگز تحت پیگرد قانونی قرار این ایده که آنها باید شده اند خواهد بود کاشته شده در ذهن مردم.
مرتب کردن بر اساس مانند قتل با مهربانی.

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: LeftCoast 5/19/2020 11:55:01 AM (شماره 415911)

در واقع آنچه AG بار گفته بود “نه در این زمان.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/19/2020 12:34:31 PM (شماره 415966)

هیچ بار درست نیست. یک تحقیق باید به دنبال شواهد و مدارک در هر کجا از آن منجر می شود. ما شروع تحقیقات با یک گزاره است که ما نمی خواهد مسئول هر کسی. به نظر می رسد مانند ما انجام دهد. است که برنامه برابر قانون. لطفا پاسخ AG Barr و توضیح دهد. Barr را منتشر کرده است یک سند واحد. انجام داده است آنچه در او وجود دارد که اجازه دهید همه چیز مرگ بر تاک. من هیچ احترامی برای DOJ, FBI CIA NSA و یا دولت است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 5/19/2020 2:22:15 PM (شماره 416065)

تهمت می تواند یک زمان بسیار جذاب ترول در این.
او باید در تلویزیون ملی و اعلام کند که آنها باید مدرک انکار ناپذیر است که باراک اوباما به طور غیر قانونی جاسوسی در مبارزات انتخاباتی اش که جو بایدن آگاه بود و همدستی در این فعالیت های غیر قانونی.
اما از احترام زیادی که او برای قانون اساسی و دفتر ریاست جمهوری او بدینوسیله اهدای کامل عفو رئیس جمهور سابق باراک اوباما و معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن (بدون سی داوران همیشه محکوم به هر حال)
اما این عفو شامل فقط این 2 نفر. و به تمام کسانی که بخشی از این فعالیت های غیر قانونی ما در آینده با وزن کامل قانون برای شما.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: doctorfixit 5/19/2020 2:54:39 PM (شماره 416096)

بسیار برای داستانی که “هیچ کس بالاتر از قانون” . بیایید دراز که یکی به بقیه. اگر تا به حال برای رفتن به هر گونه عدالت را از درون ما نامشروع دولت است. آن را از لينک مستقيم شهروند عمل است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/19/2020 4:20:10 PM (شماره 416178)

من فکر می کنم این خاک که بیرون می آید به جلو رفتن را سالی اوباما و بایدن خیلی حتی ماهانه خود را, دوش نمی کند!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: pensom2 5/19/2020 5:23:47 PM (شماره 416229)

خوب شانس گرفتن واشنگتن دی سی منطقه فدرال قاضی دادگاه اجازه می دهد تا به شواهد هر شهادت یا شواهد دیگر در برابر اوباما چه رسد به پیدا کردن یک هیئت منصفه محکوم به اوباما. چه هر کس سیگار ؟ من حدس می زنم آنها می تواند پس از بایدن و او را به اعتراف جنون.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: anniebc 5/19/2020 5:52:03 PM (شماره 416249)

من اهمیتی نمی دهند چه کسی می گوید: اوباما و بایدن نیاز به رفتن به زندان است. اوباما نیاز به قفل کردن در رسانه های اجتماعی. من برای حل و فصل بایدن در یک قتل رشته پرستاری در منزل. آنها گناه به عنوان گناه و نباید اجازه داد به دور اسکات رایگان بر اساس چه کسی چیز ما را به بقیه جهان است. که تلخه!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: 49 فورد 5/19/2020 7:13:53 PM (شماره 416303)

من با کسانی که موافق با نویسنده است. تعقیب آنها به پایان نخواهد رسید فقط با نتایج اما با سال سیرک سیاسی آقای (خانم؟) تصادفی توصیف. مقصر بودن یک چیز است. اثبات آن در D. C دادگاه به یک O. J. داوران از طریق یک مبارز روند (که این کشور نمی خواهند) کاملا دیگری است. Barr و دورهام می خواهید به انجام کار درست در درون پارامترهای چیزی است که عملا ممکن است. که به اندازه کافی برای من. اجازه دهید فقط تمرکز بر گرفتن تهمت انتخاب مجدد و حفظ کنترل سنا.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Italiano 5/19/2020 7:21:21 PM (شماره 416311)

FTA: “..تصور کن چه چیزی می تواند اتفاق می افتد اگر سابقه راه اندازی شد برای محاکمه رئیس جمهور آینده از هر دو حزب.” مانند دموکرات نمی خواهد آن را امتحان کنید به هر حال اگر آنها به دست آوردن قدرت…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/19/2020 7:51:19 PM (شماره 416327)

نه پس از رفتن رئیس جمهور سابق مطمئن کار کرده است و برای ضربه فیلم های پورنو کار کلینتون.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: watashiyo 5/19/2020 7:56:15 PM (شماره 416329)

اولویت در حال حاضر شده است در مجموعه ای به نفع دموکرات ها. نرم و صاف کردن ویلی زیرسیگاری هیلاری جان کری, زشت آبهای جان کری چکه کن Leahy و غیره هرگز تحت پیگرد قانونی قرار برای bertraying کشور خود را! بنابراین بدون بیشتر adue بررسی دستگیره حسین و مرا نیش می زنند! و اجازه دهید تمام جهنم break loose!!!

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “NWPA”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de