مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Hazymac, 2/9/2020 9:11:08 AM

اودسا — این Rottweilers,’ پارس بیدار Brena کرامر در تاریک ترین قسمت از ژانویه صبح بود اما زمانی که آنها کاهش یافت و خاموش که او نگران است. آنها در تعقیب چیزی. او پا بر روی لب ایوان به نمایش و نگاه به سمت انبار. امنیتی لامپ به تنها نور است. سراسر حیاط او شنیده های غیر معمول صدا — یکی از اسب برروی آن بکشید نگرانی خود را در غرفه. پنج سال زودتر Kramer تبدیل شده بود این ملک را به عقب کردن راه آهن دسترسی به درایو به رویای خود را: یک اسب در مرکز توانبخشی. او در زمان اسب هیچ کس دیگری خواهد آنهایی که نیاز به یک سال از درمان است. آن را بدون توقف کار


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Jebediah 2/9/2020 9:19:37 AM (شماره 312830)

این واقعا ناراحت کننده است که در آن مانند به نظر می رسد این قانون ممکن است به همدستی در برخی از این موارد خریداری کردن ؟ واقعا وحشتناک مقاله.

9 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: bassman 2/9/2020 9:24:50 AM (شماره 312839)

که آنها را به قتل? Illegals!!

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Zumkopf 2/9/2020 9:39:52 AM (شماره 312870)

برای همه (توجیه) ترحم در این مقاله من توجه داشته باشید و نه کنجکاو عدم بررسی و یا حتی حدس و گمان به عنوان کسی که دامن زدن به افزایش تقاضا برای گوشت اسب. گمان می کنم این امر می تواند به لحاظ سیاسی نادرست به سفر در این مسیر.

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Zumkopf 2/9/2020 9:48:08 AM (شماره 312886)

این مقاله تعجب و شگفتی من است. جرم و جنایت است که به سختی ناشناخته در جنوب فلوریدا و مصرف کنندگان به طور یکسان به خوبی شناخته شده است. به سکه یک عبارت خوردن گوشت اسب است که بیشتر آمریکایی تر از آمریکایی ها که غیر قانونی آن است. دلایل اصلی جرم و جنایت در حال حرکت به شمال است که جمعیت مصرف کنندگان رو به افزایش بوده و جنوب فلوریدا مزارع پرورش اسب را سخت تا کمی.

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: HotRod 2/9/2020 9:57:47 AM (شماره 312896)

بسیاری از حیوان خانگی سگ در حال سرقت رفته بیش از حد است. نگه داشتن چشم در حیوانات خانگی شما زمانی که آنها در خارج از منزل! بسیاری از مهاجران غیر قانونی آن را در نظر عادی به خوردن گوشت اسب و سگ گوشت. بسیاری از illegals هستند کمبود مالی زندگی تحت رادار و قادر به زنده ماندن در زیر این جدول پرداخت. این دلیل دیگری است برای جلوگیری از هجوم فقیر مهاجران غیر قانونی!

8 نفر بود.


“Couto برآورد وجود دارد به سمت بالا از 500 غیر قانونی اسب کشتار عملیات در فلوریدا. او گفت: تقاضا برای بازار سیاه گوشت می تواند فشار قیمت به 40 دلار در هر پوند.” من شک دارم که آنها در حال ایجاد مزاحمت برای کشتی این گوشت بیش از دریاها بنابراین مگر اینکه شرکت های مواد غذایی سگ در حال خرید آن ما می تواند ندانسته و خوردن آن!
اگر وجود دارد 500 کشتار مکان باید آن را بسیار ساده برای پیدا کردن یک دیده بانی که در حال رانندگی به آن در ون و بزرگ زرق و برق دار دستگیری که ترساندن بقیه آنها.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: HPmatt 2/9/2020 10:04:13 AM (شماره 312905)

هیچ کس در فلوریدا دوربین های ویدئویی? ما تا به حال در دالاس برای 20 سال می توانید آنها را خرید در بهترین خرید 4 برای $400. آنها اشعه ماوراء بنفش بیش از حد پس از ثبت در شب.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Zumkopf 2/9/2020 10:57:05 AM (شماره 312944)

#6 من صمیمانه شک وجود دارد حتی 50 عملیات در فلوریدا اجازه دهید به تنهایی 500. اگر یک “عملیات” ذبح تنها یک اسب یک هفته است که به معنی 26,000 اسب ناپدید شده و هر سال در فلوریدا به تنهایی. سه باعث وحشت در مرکزی فلوریدا. من می خواهم برای دیدن اسب ذبح در صفر و اسب قاتلان محاکمه با شور و نشاط اما واقعا hyping مشکل است نه راه حل. اگر تقاضا برای horsemeat بود که واقعا بالا وجود دارد می تواند یک فشار بزرگ به قانونی عمل نمی هیستری با هدف از بین بردن آن و بدون تظاهر و یا رمز و راز مورد که slaughterers هستند. با توجه به عدم تمایل مقامات مستقیما به چهره منشاء مشکل یا عاملان آن, من فکر می کنم آنها به سادگی به امید این مشکل و یا حداقل منافع عمومی در آن فقط محو دور.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DVC 2/9/2020 11:00:08 AM (شماره 312948)

یکی دیگر از “بسیاری از مزایای” داشتن بیگانگان غیر قانونی از مکزیک و جنوب شکستن به کشور ما و انجام جنایات در همه جا. من و خانواده و دوستان تا به حال اسب در مرکزی Fla اما طولانی در پیش است. Messing با اسب می تواند به شما صدمه جدی و یا حتی بدتر. من می خواهم خوب خواهد بود اگر کمی از این مردمی تبدیل شده تا مرده خود را به جای اسب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: آبی-Z-آنا 2/9/2020 11:18:05 AM (شماره 312980)

این فرانسوی !

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mc مربع 2/9/2020 11:28:40 AM (شماره 312995)

پوستر اینجا را نمیفهمد چرا وجود یک بازار برای گوشت اسب پس چرا شهرستان بارنی Fifes انجام شود تا بیش از حد ؟ در اینجا یک سرنخ: ‘.. گوشت اسب دارای نقش در غذاهای سراسر جهان و Couto گفت که او آموخته است که بسیاری در فلوریدا آن را می خواهم چرا که آنها باور دارند که آن را تا به ویژگی های دارویی…’ شاید آنها احترام به تنوع فرهنگی ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 2/9/2020 11:32:37 AM (شماره 313002)

اعتصاب من ممکن است این کار بیش از یک نفر. در Kramer مورد آن را مانند به نظر می رسد قصد این بود که به کشتن اسب در مزرعه. همه دیگران, اسب دزدیده شده است و باقی مانده در جای دیگر یافت. آیا مردم آمریکای جنوبی و مرکزی خوردن اسب ؟ امیدوارم که پلیس در حال کار بر روی این, اما نگه داشتن مشخصات پایین. فکر می کنم وجود دارد گذرا اردوگاه در فلوریدا. شرط بندی این کار از یک یا چند گذرا.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MeiDei 2/9/2020 12:02:22 PM (شماره 313029)

وجود دارد هر اسب دزد قوانین هنوز هم در کتاب ؟ من فکر کردم آن را همیشه خوب به شلیک یک اسب دزد.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 2/9/2020 1:18:15 PM (شماره 313097)

313, lynching شد درمان استاندارد برای اسب دزد در کانزاس در 1870s و 1880 مطمئن نیست که این امر می تواند یک ایده خوب به انجام امروز.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Hazymac”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im