چه کسی برنده و چه کسی را از دست داده و دریک بحث دموکراتیک

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/16/2020 4:31:13 AM

جو بایدن راه می رفت از یکشنبه شب مناظره یک فرمانده در موقعیت دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه پس از برنی ساندرز شکست خورده به زمین مورد نیاز مشت آهسته به معاون سابق رئیس جمهور با شتاب گفت: پست بحث متخصص Eric فیلیپس. “برنی ساندرز تا به حال به تغییر مسیر این مسابقه و او آن را انجام نمی دهد” اظهار نظر فیلیپس, که قبلا به عنوان شهردار, بیل د Blasio مطبوعات ، “من فکر می کنم ما در حال صحبت کردن در مورد چند روز قبل از ساندرز به آن را بدهد.” فیلیپس گفت که نه تنها گاهی اوقات اشتباه مستعد بایدن مدیریت برای جلوگیری از عمده تصادفا او همچنین موفق به پروژه قدرت مورد نیاز


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: لایحه O حقوق 3/16/2020 4:36:10 AM (شماره 347688)

ارشد غالبا آن را به جلو و هم در مواقع مختلف مانند جلسات دادگاه در صلاحیت.

21 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: قارچ 3/16/2020 4:43:24 AM (شماره 347690)

تست جو برای Adderall.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Jethro بو 3/16/2020 6:30:43 AM (شماره 347723)

هالیوود صحنه خواهری مبارزه با بالش زمین بیشتر ضربات سپس این دو blowhards. Thes شد embaressing به کل ما ملت. این بهترین از بهترین از بهترین ها را برای دموکرات ها?

42 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Pearson365 3/16/2020 6:39:41 AM (شماره 347729)

آمریکا از دست داده و اگر آن دو نامزد ریاست جمهوری باقی مانده از حزب دموکرات. آنها به شدت اطلاعات غلط آنها دروغ در مورد همه چیز, هر دو در حال اختصاص داده شده به ساخت زندگی ما بدتر در برخی منحرف امید از کنترل آب و هوا و نه یک مراقبت در مورد چگونه ما باید به پرداخت مالیات آنها در حال رفتن به اسراف. کشور ما سزاوار هوشمند بحث در مورد مسائل و این دو احمق ها باید حداقل اطلاعاتی در دسترس است. پایین ترین نقطه بحث تا به حال به تصویری از چپ لون که ظاهرا یک استاد حقوق. سوال خود را به سادگی طراحی شده به عنوان یک حمله به رئیس جمهور به نحوی انکار زنان در برابر بهداشت و درمان. ما می توانیم انتظار CNN و MSNBC و خانواده خود را به زیرخاک در اوردن ده ها تن از رادیکال مانند او در جهت این “معمولی آمریکایی” بیان ناآگاهانه کاملا مغرضانه نظرات در مورد چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن شکست خورده است.

58 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 3/16/2020 6:49:43 AM (شماره 347733)

من به تماشای یک ساعت گذشته از بحث است. من را بر آن کسی که در ابتدا جو در سوالات به طوری که او می تواند آن را در یادداشت های او پس از خواندن هر سوال. او همیشه به یک پاسخ قوی (چیزی که او موفق به انجام هر زمان که او سوال شد).
او روح پاسخ برای همه چیز! راستش او فقط به نظر نمی آید و یا عمل مانند جو! او قطعا با توجه به سوالات (و احتمالا پاسخ نیز) در نظر فروتن من! در حال حاضر سی ان ان crowing امروز در مورد چگونه قوی عملکرد جو به شب گذشته! همه آنها گفت: جو می تواند بیش از در حال اجرا در کشور در حال حاضر! اوه!

65 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 3/16/2020 7:18:20 AM (شماره 347745)

re: پاسخ 5. من همین واکنش است. کسی تغذیه بایدن پاسخ در پیشبرد.

50 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: mobyclik 3/16/2020 7:27:28 AM (شماره 347750)

FTA است: “بایدن که ما شاهد پنج شنبه شب — زمانی که او استراحت قرار داده و در یک موقعیت برای انجام پروژه های مداوم رهبری — می توانید کاملا پا به پا با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن” من حدس می زنم که بدان معنی است که اگر یک بحران وجود دارد جایی در جهان بایدن می شود ‘سه روز زمان’ به استراحت و آماده شدن برای انجام کاری در مورد این بحران است. آره که بلیط! من به طول انجامید در حدود 5 دقیقه از این کمونیست مزخرف من قبل از تغییر به کانال کارتون برای برخی از رئالیسم است.

50 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: F15 Gork 3/16/2020 7:31:59 AM (شماره 347757)

این بحث من را به یاد این قسمت از مرد خانواده که در آن دو هشتاد ساله دشمنان سابق در واکر whaled دور در هر یک از دیگر در حرکت آهسته……..

17 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: paral04 3/16/2020 7:33:49 AM (شماره 347758)

هنگامی که من به تماشای برای چند دقیقه همه من دیدم این بود که صبح روز دوشنبه quarterbacking چگونه آن دو را رسیدگی به وضعیت کرونا. هنگامی که ما تا به حال ما طاعون اوباما/بایدن سلطنت آنها چیزی نمی به مارشال نیروهای.

29 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 3/16/2020 7:34:46 AM (شماره 347759)

#2 آزمون برای Aricept (مورد استفاده در درمان سردرگمی (زوال عقل) مرتبط با بیماری آلزایمر) نیز هست.

26 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: msjena 3/16/2020 7:36:32 AM (شماره 347760)

من سعی کردم به تماشای اما من خوابش برد. از آنچه که من دیدم جو موفق به پاسخ به این سوالات بدون مخلوط کردن کلمات است. برنی با اشاره به این که جو شد و یک تلنگر-flopper اما آن را نمی خواهد به اندازه کافی. من نمی دانم اگر جو تا به حال این سوال در پیشبرد اما او به وضوح آماده فقط موافقت با برنی بیشتر از زمان. که ساخته شده آن را برای او آسان است.

20 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: نگران 3/16/2020 7:39:36 AM (شماره 347762)

بنابراین همه من از این مقاله این است که کارکنان با استفاده از صدا بایت از یک دموکرات به تصمیم می گیرید که برنده “بحث”. نیست هر کسی از نیویورک پست و نوشتن نتیجه گیری خود را? و یا این است که دستمال را در اعماق Dem را در جیب است ؟

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: nina584 3/16/2020 8:11:36 AM (شماره 347793)

این پست پر از هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن مردم است. مرداک پس از همه!

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 3/16/2020 8:14:15 AM (شماره 347797)

دیوانه برنی…خود را باد می وزد!
نشخوار pro جو…نه آن دوشنبه
دیوانه برنی…من بیش از حد اجازه می دهد تا برخی از آبجو.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: ROLFNader 3/16/2020 8:20:51 AM (شماره 347801)

آنچه من قادر به ایستادن به من این تصور که این تقلب اجازه می دهد تا جو را به نفع خود – به عنوان پوستر دیگر اشاره. شاید جو ‘برنده’ و نام برنی به عنوان همسر در حال اجرا است که این طرح…….

15 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: تیله 3/16/2020 8:29:37 AM (شماره 347806)

# 5 , 6 همان واکنش را در اینجا. با اینکه تا حدودی “عادی” ما می دانیم که جو بود. هیچ gaffes هیچ روحی سرگردان ما می دانیم که او رفتار معمولی و آخرین شب توی آن.

20 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MDConservative 3/16/2020 9:21:05 AM (شماره 347855)

اگر کسی معتقد است که ثابت است در جو این برای تلفن های موبایل مانند نمایشگاه A.

17 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bigfatslob 3/16/2020 9:26:32 AM (شماره 347865)

جو بایدن به حال این پرسش و پاسخ در پیشبرد. بایدن نیست که سریع و هوشمند فقط به او گوش دهید هنگامی که بداهتا در کمپین بلیزرز او یک فاجعه است. برنی schtick شروع به چشم پوشی و صدایی خسته.

21 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Strike3 3/16/2020 9:33:14 AM (شماره 347874)

بود دانا Brazile در هر نقطه در نزدیکی صحنه ؟

18 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Winstonian 3/16/2020 9:55:46 AM (شماره 347908)

آنچه که ما آموخته FTA: بحث متخصص Eric فیلیپس فیلیپس دیرین سیاسی دموکراتیک مشاور معتقد است عمو جو به دست آورد. Duh. عمو جو نیازهای خود را در زمان چرت زدن. و برنی می تواند شروع یک بحث در یک اتاق خالی در مورد مدیکر برای همه است.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: chillijilli 3/16/2020 10:13:58 AM (شماره 347927)

فقط 1 اشتباه کوچک—او گفت: N1H1 به جای H1N1 اما بسته captioners اصلاح شده که برای او. روشن کردم cc چون من مریض شدم از شنیدن “واقعیت این است که…” بسته captioners نیز در زمان مراقبت از آن تفاوت دارد.
هر کسی که آشنا w زوال عقل می داند که آن را غیر ممکن است برای یک بیمار به طور شفاف در دستور حتی با Aricept. آن را غیر ممکن است برای بیماران مبتلا به کنترل خود در سردرگمی است. چیزی به شدت تغییر تاریخ و زمان آخرین شب. واضح ترین توضیح این است که جو شده بود قاشق تغذیه سوالات در پیشبرد اما او به نظر نمی رسد به خواندن پاسخ خود را کلمه به کلمه. او تا به حال برخی از مرتب کردن بر اساس از کنترل بر رفتار خود است که ممکن است برای افراد مبتلا به زوال عقل. بسیار عجیب و غریب در واقع.
و یک چیز دیگر: من همیشه در مواظب هستم برای آنچه از دست رفته—چه باید ام اتفاق افتاده بود ، هر کس در چپ رسانه ها تا به حال شناخته شده اند که جو را تکرار gaffes می تواند او را پایین بیاورد شب گذشته. هنوز هیچ کس ارائه پوشش در پیشبرد برای او. چه بود گم شده بودند قبل از بحث حفاظتی نظرات مانند “آشکار است VP شده است خسته به تازگی و یا خارج-از-نوع – به تازگی و یا متمرکز نمی بینم.” چرا آنها انجام نداده است که کنجکاو است را در خود دارد.
چیزی است که فقط درست نیست در مورد همه این است.

18 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: FLCracker 3/16/2020 11:04:31 AM (شماره 347971)

#1 نمی دانم در مورد وکلا, اما پزشکان برای چیزی به نام راهرو تشخیص است. فرد می تواند آن را نگه دارید با هم برای مدت امتحان اما پس از آن منفجر شود در راهرو ترک دفتر. مشغول به کار در من گام به پدر که خود را متعهد است. هر گونه گزارش از هر کسی در کمین مورد پس از بحث ؟

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: HotRod 3/16/2020 11:34:41 AM (شماره 347992)

من نمی خواهم یک رئیس جمهور که به “استراحت” برای انجام این کار است. چیزهای بد اتفاق می افتد زمانی که او در حال استراحت! من می خواهم یک انرژی جمهور بود و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن!
کگا!

15 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: JediJerry 3/16/2020 12:56:21 PM (شماره 348076)

اگر آنها را از پرداخت در هر رویداد با Biteme و سوز در یک رابطه, هندی, پا مسابقه کشتی با بهترین سه خوب قدیمی از مد افتاده کشتی بازو بازی آنها را میلیون ها بیننده در سراسر جهان است.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: کریستن 3/16/2020 1:36:54 PM (شماره 348107)

جو بایدن نشان داد یک بار دیگر در مورد کسی تا به حال شک و تردید است که او واجد شرایط است به POTUS. او بدیهی است که مسائل روانی. و او است که همه برای جلوگیری از اخراج از illegals که گسترش coronavirus. او می تواند کاملا خطرناک در دفتر بیضی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: کریستن 3/16/2020 1:47:36 PM (شماره 348118)

برنی به نظر می رسد ترس از بایدن شاید می ترسید بایدن را به چالش کشیده و او را به “اجازه دیدار خارج”. چگونه خواهد برنی تا کنون ایستادن به پوتین ؟ یا شاید آن را بایدن عجیب و غریب به دنبال چهره که می ترسم برنی. بایدن چهره وحشت زده است. یا می تواند باشد از یک سکته مغزی ؟

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/16/2020 2:06:24 PM (شماره 348133)

کراوات که کمونیستهای قدیمی آور دست خود را پشت و ببینید که اگر او می تواند التماس کردن یک فکر منسجم….من شک دارم مرد دیگر نمی تواند حتی املا منسجم!

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im