چه کسی است, استخدام, در حال حرکت و پرداختحرفه ای anarcho-تظاهر?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 6/1/2020 12:47:59 AM

مرگ توسط پلیس جورج فلوید در مینیاپولیس شد عجیب و غریب یک مثال واضح تر از خشونت پلیس که در غیر این صورت به ندرت فیلم برداری شده است برای همه برای دیدن. حتی اگر به عنوان گزارش شده است فلوید نمی میرند از خفگی و یا اختناق به عنوان آن به نظر می رسد مرگ او بدون شک ناشی از آن افسر را بی رحمانه و غیر ضروری عمل و انفعال از افسران همکار خود را که ایستاده بود و تماشا می کردند. که مامور شده است به اتهام قتل درجه سوم و دیگر افسران اخراج شده اند. قضایی و دادرسی خواهد امدن هر دو ایالتی و فدرال.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: stablemoney 6/1/2020 12:58:54 AM (شماره 427926)

ما ممکن است شنیدن این سوال اینجا نیست اما ما آن را نمی شنوند در هر یک از دموکرات شهرستانها DOJ یا اف بی آی است. ما می تواند مطمئن باشد که نمی تواند مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر FBI است که تمام منابع خود را مشاهده مغلوب ساختن پیشی جستن به ببینید که کدام یک از آنها است در آینده کشف شود و خواست به عنوان یک خرابکار و یا خواندن از طریق تمام دفترچه های راهنمای برداشته آمریکا ضوابط و جایگزینی آنها با مسلمان هستند.

9 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 6/1/2020 1:15:30 AM (شماره 427935)

این شرم آور است که ما لازم نیست که برخی از مرتب کردن بر اساس یک crackerjack فدرال ساز و برگ برای بررسی این نوع از توطئه جنایی چیز….ما استفاده می شود به. ما واقعا نیاز به شکار کردن این قاتل paymasters و جلوگیری از آنها را از هر یک سرقت اکسیژن بیشتر.

11 نفر بود.


چه کسی ؟ افرادی که نفرت ما و آزادی ما. کسی که فکر می کند ما آلت در یک بازی.
چقدر تاسف تظاهر در خود جای.

4 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: JL80863 6/1/2020 1:28:51 AM (شماره 427944)

مطمئنا داخلی اینتل می داند. شورش won’t give a damn اما من فکر می کنم مردم آمریکا نیاز به دانستن است. به دلیل coronavirus ما می دانیم چین است و ما بزرگترین دشمن خارجی. در حال حاضر ما شورش و ما نیاز به دانستن است که ما دشمنان داخلی هستند (علاوه بر دموکرات ها).

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: snakeoil 6/1/2020 1:51:29 AM (شماره 427955)

در اینجا چیزی است که من می دانم در مورد شورش. هیچ یک از آنها دارای شغل هستند. هیچ یک از آنها هر گونه نیاز به پول است. به طوری که خود را به پرداخت صورتحساب ؟ طراح تی شرت, کوکتل مولوتف و غیره هزینه پول است. به دنبال پول است. آن را منجر به جورج سوروس DNC این ChiComs? و یا هر سه آنها یکسان است ؟

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Maggie2u 6/1/2020 2:37:12 AM (شماره 427961)

تماشای شورش در سیاتل و Bellevue من شروع به توجه برخی از آنها تا به حال کوچک قرمز عبور بر روی پشت خود را. من آن را برای مراقبت های پزشکی اگر کسی صدمه دیده (آنارشیست ها). سازمان دیده بان برای خودتان هنگامی که شما مشاهده ویدئوها از شورش. همچنین می توانید پلیس بان کوله پشتی در طول این ‘تظاهرات’? اگر آنها می توانند ممنوعیت آنها از استادیوم ها و سالن های تئاتر چرا در خیابان در طول شورش?

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Trigger2 6/1/2020 2:58:18 AM (شماره 427968)

Demonrats تصویب لوایح بودجه با مقررات در آنها برای اعطای حک ناشران به این خرابکارانه سازمان. میلیون ها دلار مالیات دهندگان استروژن قرض دلار به همه سوروس خرابکارانه سازمان.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: TheST 6/1/2020 3:50:58 AM (شماره 427979)

از پرسش هایی هستند که منافع و چیست به نتیجه مورد نظر. سیاسی و اجتماعی بی ثباتی شروع می شود با دستکاری در سیاست هرج و مرج اجازه می دهد تا برای گمراهی نام در حال پرتاب است که ما محکم نگاه داشتن بیش از حد برخی مردم این را می دانند. آن را به نام anarcho سرمایه داری و آن را یک چیز است. من می خواهم نگاهی که بودجه انتخابات ریاست جمهوری. شروع با رابرت مرسر.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: BreakRight 6/1/2020 5:25:59 AM (شماره 427995)

به نظر می رسد این امر می تواند بسیار آسان برای پیدا کردن… آنها را به برقراری ارتباط و هماهنگی حرکت پول و غیره و آن را مانند به نظر می رسد در حال حاضر و پس از آن آنها ممکن است حتی استخدام شخص اشتباه است. بنابراین اگر ما تا به حال هر صورت ظاهر از FBI ما در حال حاضر می دانیم که پاسخ نمی کنیم ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: binar 6/1/2020 6:19:57 AM (شماره 428027)

یک ماشین پلیس شد را به آتش کشیدند یک scrumbag برداشت پلیس تفنگ. در عرض چند ثانیه یک افسر مخفی خلع سلاح او و دیگر او را طول می کشد دور. چگونه پلیس دریافت وجود دارد سریع ؟ به نظر می رسد آنها اجازه این اتفاق می افتد, آن را نیز آسان به نظر می رسد برای جلوگیری از این. dem/commies نیاز به دستگیری و یا شات ترجیح می دهند شات من تا به حال به اندازه کافی

0 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/1/2020 7:00:58 AM (شماره 428046)

باراک Obola یک سازمان جامعه ” در شیکاگو را جعلی کلمبیا BA و جعلی HarvardLaw حضور در مدرسه.
که آیا باراک کار ؟ چه کسی پرداخت می شود ؟ جایی که آنها دریافت پول/
من فکر نمی کنم کسانی که مورد سوال شد و تا کنون پرسیده شده توسط رسانه ها.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: seamusm 6/1/2020 7:05:33 AM (شماره 428049)

اگر کسی می میرد از ناشناخته, بیماری های قلبی به دلیل استرس از دستگیر شدن از آن دشوار خواهد بود به اتهام افسر(ع) برای قتل است. شاید که فرد باید مرتکب جرم در وهله اول. پلیس خواهد بود در اکثر گناه برای داشتن موفق به ارائه کمک و dereliction از وظیفه خود را.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/1/2020 7:48:04 AM (شماره 428085)

او راست بر روی علامت! آنچه من می خواهم به دانستن است که در آن این افراد در خواب و کسی که آنها را تغذیه. ما می دانیم که آنها در حال پرداخت, اما آنها به خواب و غذا خوردن گاهی اوقات. از آن زمان به آنها را دستگیر و آنها را به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر است که آنها ایجاد کرده اند.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de