که در آن است Cuomo, عذرخواهیبرای کشتن 10,000 مردم ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 5/24/2020 4:31:37 AM

نگاه یک تفاوت وجود دارد بین “قتل” و “کشتن.” قتل هدفمند است و غیرقابل دفاع بدون در نظر گرفتن مدرک. در مقابل انسان ارزش حرفه ای است که کشتن مورچه و عنکبوت سوسک و موریانه. قتل است متنوع تر. سربازان کشتن دشمن که کل ایده. پلیس کشتن مردمان بد و که معمولا بسیار خوب است. صاحبان فروشگاه کشتن افرادی که آنها را نگه دارید تا و است که معمولا افسانه است. قتل دیگر قابل قبول نیست. بنابراین اتفاقی کشتار هنوز هم وابسته به شبه جرم اگر نه همیشه جنایی. خودرو و جاده و قتل. حوادث در خانه. و پس از آن وجود دارد کومو. من کاملا درک ذهن ناب نیویورک از حزب دموکرات لیبرال.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Lazyman 5/24/2020 6:46:55 AM (شماره 420300)

مردم باید رای به عنوان اگر زندگی خود را بر روی آن بستگی دارد. در این مورد آن انجام داد.

37 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: TCloud 5/24/2020 7:24:48 AM (شماره 420320)

مومن FREDO امتیاز در مغلوب ساختن پیشی جستن! من نمی خواهد دروغ اما HEDIDIT!

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: udanja99 5/24/2020 7:51:48 AM (شماره 420338)

من عاشق خوب خاخام اما در این یکی من فکر می کنم او اشتباه است. عذرخواهی ؟ هیچ freakin’ راه! کومو باید شارژ با 10000 فقره قتل نفس و زندانی برای بقیه احساساتی خود زندگی است. داده و موضع خود را در کشتن متولد نشده, من شرط می بندم که او یکی از کسانی مانند حزقیال امانوئل که معتقد است که هیچ کس نباید زندگی گذشته 75 (به جز برای خودشان البته) چون قدیمی هستند بی فایده برای جامعه و تخلیه در زندگی صرفه جویی در اقدامات که باید ذخیره شود برای جوان به جای. شما می دانید که آن جوان “کارگران” خواهد کرد که نگه داشتن دولت سوسیالیستی در حال اجرا در حداقل سرعت.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: walcb 5/24/2020 8:44:49 AM (شماره 420393)

کومو می خواستم برای اثبات تهمت بود فقیر رهبر و بنابراین شکایت در مورد گرفتن هر فدرال کمک کند. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ فرستاده کشتی بیمارستانی و موقت بیمارستان ساخته کومو می خواست ثابت کند که او رهبر بزرگ است که نمی نیاز به هر گونه فدرال کمک کند تا او مجبور به مراقبت از سلامت مردم به جای Chicom ویروس بیماران به خانه های سالمندان تنها تسهیلات با تخت برگزاری است که بسیاری از. کومو است که مانند بسیاری از سیاستمداران که رسیدن به سطوح بالا یک عاشق اما در این مورد خود خودشیفتگی هزینه 10,000 زندگی می کند.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 5/24/2020 9:02:26 AM (شماره 420408)

اگر رئیس جمهور می خواست در یک خانه سالمندان, چرا او ارسال نیویورک یک بیمارستان کشتی ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: privateer 5/24/2020 9:04:30 AM (شماره 420409)

خاخام فیشر—اگر ممکن است من را خیلی پررنگ—من پیشنهاد خود را به عنوان نام مستعار: ‘گرم Reaper’.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: BevNJ 5/24/2020 9:24:02 AM (شماره 420429)

مثل همیشه عالی مقاله توسط کبوتره فیشر. و یکی مانده به آخر جمله نابغه است!

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Philipsonh 5/24/2020 9:35:08 AM (شماره 420440)

نویسنده را درک نمی کند که کومو 1) مجنون یا 2) بد و عمل هدفمند. او ساخته شده بدون اشتباه فرستادن بیماران به مرگ به خاطر او اظهار داشت در اوایل چه conswequences از این عمل خواهد بود. او می دانست !

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Chiritwo 5/24/2020 10:12:17 AM (شماره 420474)

اما او یک “D” پشت خود را به نام او منتقل می کند. همه ما می دانیم هیچ چیز خواهد آمد از این.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: padiva 5/24/2020 10:14:40 AM (شماره 420477)

IMO هدف از plandemic است که برای ایجاد هرج و مرج بنابراین مردم نمی خواهد دوباره انتخاب PDT. PDT باید درک همه از این. من می توانم آن را در صورت خود را. مردم او را می خواهد به اعتماد نمی توان اعتماد کرد. به همین دلیل ما لذت بخش سگ و اسب نشان می دهد که چگونه صنایع (و غیره) در حال مقابله و برنامه ریزی است. (بی سر و صدا هل دادن untrustables دور از محل موردتوجه وتماشای عموم.)
به dem فرمانداران مرده مردم فقط خسارت های ناخواسته.

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 5/24/2020 10:43:55 AM (شماره 420517)

کومو را سرزنش و تهمت و بقیه دموکرات ها را با او به توافق برسند. آنها حتی ممکن است سعی کنید به استیضاح مغلوب ساختن پیشی جستن به آن است. به عنوان برای عذرخواهی از کومو نیست نفس خود را نگه دارید. آن را هرگز خواهد آمد. دموکرات ها خود را دوباره تعریف. آنها نمی, قتل تنها کودکان متولد نشده آنها در حال حاضر قتل سالمندان به عنوان به خوبی. دموکرات ها واقعا در حال مرگ ،

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 5/24/2020 11:01:41 AM (شماره 420534)

آن را هرگز اتفاق می افتد. که هیچ شانسی مرگبار اندی عذرخواهی خواهد کرد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: TennDon 5/24/2020 11:09:37 AM (شماره 420547)

قفل. او. تا.
و دور انداختن کلید!

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 5/24/2020 11:35:49 AM (شماره 420576)

به عنوان من ارسال شده در موضوعات دیگر – وجود دارد هیچ چیز غیر قانونی به اینجا مراجعه کنید. همه چیز Fredo برادر سانی بود مورد تایید مرگ پنل. همانطور که از نام آن پیداست – – مرگ پانل های رسمی deciders که زندگی می کند و چه کسی ندارد. بنابراین – – خوب سرف – – نشستن – – خفه شو – – و آنها پول خود را.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Historybuff 5/24/2020 12:17:18 PM (شماره 420607)

# 6. قاتل کومو یک حلقه به آن است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 5/24/2020 12:43:40 PM (شماره 420631)

به عنوان یک محافظه کار در نیویورک ساکن متوجه شدم امروز صبح پس از صحبت کردن با یک دموکرات دوست که دوست دارد کومو دموکرات نیویورک ندارد ووهان آنفولانزا بیشتر به درستی وجود دارد یک بیماری همه گیر از سندرم استکهلم. که در آن یکی از گروگان های توسعه دیوانه غیرمنطقی و احساسی اوراق قرضه با اسیرکنندگان خود را. در واقع بیشتر من فکر می کنم در مورد آن بسیاری از دموکرات ها در سراسر کشور باید این سندرم به خصوص اقلیت. اما NY خاص است. زمانی که من با اشاره به کومو به عنوان یک قاتل زنجیره ای دوست من راستش به من نگاه کرد و گفت: “چرا به شما می گویند؟” او با پدر و 90 خوشبختانه به خوبی به اندازه کافی به خانه نمی توانست درک کنند که چرا من سرزنش کومو برای من گفت: 6,000 مرگ و میر در خانه های سالمندان. من صحبت به دیگر دموکرات دوستان که به همین ترتیب سرزنش شما حدس زده آن بد مرد نارنجی برای اقدام نیست به اندازه کافی سریع باعث تمام مرگ و میر در ایالات متحده در حالی که همچنین به سنت اندرو در مجموع غیر قابل درک تصویب. نیویورک مرگ دولت است. آن را به خوبی در راه خود را قبل از این scamdemic اما در حال حاضر با فوق العاده, امواج است که جریان را از طریق املاک و مستغلات, تکنولوژی, سرمایه گذاری, پزشکی و صنایع آن است که همه در خطرند. حتی به عنوان ادم احمق و ابله شهردار و بنیتو کومو ادامه دیکتاتوری حکم نگه داشتن شهر و دولت بسته می داند که چگونه ، دوباره به عنوان یک سابق دموکرات خودم این کومو عبادت تنها می تواند chalked به این اختلال جدی روانی شناخته شده به عنوان سندرم استکهلم شرکت مرضی مخلوط با مغلوب ساختن پیشی جستن پریش سندرم است.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: سمت راست 5/24/2020 1:04:55 PM (شماره 420655)

من شنیده ام یاد گرفتم که کومو محافظت خود را از شکایت در طول کرونا ویروس بحران با ارائه یک لایحه به نیویورک دولت در قوه مقننه است که آنها به تصویب رسید و به قانون است. آن است که به ویژه از او!

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Vesicant 5/24/2020 1:53:19 PM (شماره 420713)

س: چه کومو تماس 10 ، 000 نفر در یک خانه سالمندان است ؟ یک: یک شروع خوب است.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/24/2020 2:04:11 PM (شماره 420724)

شاید او به ارتکاب “arkancide”? من می خواهم پیشنهاد کمک من… s/

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Omen55 5/24/2020 2:22:48 PM (شماره 420746)

قصاب از نیویورک سالمندان می تواند فراموش کرده ام در مورد POTUS.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: 4Justice 5/24/2020 5:41:58 PM (شماره 420893)

کومو در حال حاضر را سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن. او ادعا می کند او فقط پس از رئيس جمهور در دستور!!! شما می توانید خود را باور استکبار ؟ او یک قاتل است. این بود که فقط بی پروا خطر افتادن. او می دانست آنچه که او انجام شده بود. مطمئن شوید که او را در حال عبور از یک دموکرات اما ما مردم می توانید تغییر دهید که اگر همه ما به اندازه کافی شکایت جایی که ما شنیده می شود…با صدای بلند و روشن است. ما هرگز سر و صدا و…که چرا ما همیشه نادیده گرفته شده است. چپ همیشه باعث سر و صدا و در پاسخ به.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – نوشته شده توسط: در واقع 5/24/2020 5:44:29 PM (شماره 420896)

مارکسیست-دموکرات ها راه یافت به بحث اقتصاد ما با بی پایان مستندات. و آنها را تا ماه نوامبر 3rd اگر ممکن است. هنگامی که در قدرت آنها را بازگرداند جهانی شدن. ما نمی توانیم به آنها اجازه ایجاد شر در سراسر زمین است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Speedypete 5/24/2020 5:57:43 PM (شماره 420913)

کومو و وارن Wilhem باید 460,000 کمتر رای دهندگان با استدلال استقرایی مهارت به نگرانی در مورد. آنها را ترک کرده اند از ژانویه تاکنون است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de