که در آن در حال مرگ است ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/27/2020 5:06:14 AM

Coronavirus doomsayers حتی نمی تواند صبر کنید تا پاییز برای آخرالزمانی اطلاعیه از مخوف موج دوم. از آنجا که ایالت های سست بی پروا خود را به مستندات ما در حال حاضر گفت: ما شاهد یک خطرناک سنبله در coronavirus موارد است. ‘کارشناسان طرح تصویر غم انگیز از گسترش ویروس: FAUCI می گوید “نگران کننده” موج با واکسن, ماه دور,’ خواندن صفحه اول منجر تیتر نیویورک تایمز در روز چهارشنبه. ‘گسترش ویروس شبیه به “آتش سوزی”‘ به عنوان خوانده شده یکی دیگر از صفحه اول تیتر در لس آنجلس تایمز روز دوشنبه به نقل از مایکل Osterholm یکی از رسانه های مورد علاقه کارشناسان بهداشت عمومی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/27/2020 5:52:42 AM (شماره 458723)

اکثر مردم در منطقه که بدست این ویروس را بهبود پس از یک بیماری کوتاه. در یک شهرستان 135,000 مردم ما تا به حال 14 کشته و تقریبا همه آنها افراد مسن.

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/27/2020 6:17:39 AM (شماره 458738)

هیچ سنبله در هر چیزی اما دموکرات تحریک از شورش ضرب وشتم قلدری و ارعاب دروغ ناله هیستری و تهدید و پا stomping. اجازه دهید آنها را در خفه کردن خود وجود و تف. این همه دروغ است. ما نیاز به دوباره باز کردن این اقتصاد ضربه سیاستمداران هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات از زندگی ما است. کسب و کار ما و زندگی ما هستند که به طور کامل کنترل شده توسط سیاستمداران. ما اقتصاد را بهبود می یابند تا زمانی که سیاستمداران در حال حذف از در حال اجرا کسب و کار ما و در حال اجرا کسب و کار آن است که بازگشت به کسانی که می دانند چگونه به آنها را اجرا کنید.

37 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/27/2020 7:06:07 AM (شماره 458775)

دور دو دیدار خواهد کرد مقاومت است. سازمان دیده بان. مردم آن را داشته اند و آنها را مصرف نمی کنه. این h3ll با آنها. دموکرات ها در حال overplaying دست خود را, و من تعجب نمی کنم اگر این کشور تبدیل می شود آنها را مانند موش گرسنه.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/27/2020 7:06:33 AM (شماره 458777)

وجود دارد یک زن و شوهر نمودار من سازمان دیده بان. هر دو لگاریتمی 7 ماه نورد به طور متوسط. یک شماره از روزانه موارد نسبت به کل موارد. از سوی دیگر روزانه مرگ و میر در مقایسه با مجموع مرگ و میر. این نمودار نشان می دهد که مسیر از بسیاری از کشورها همه سوار شود. نکته قابل توجه این است که همه آنها آبشار نمودار آنها به طور پیوسته افزایش و سپس شتاب می گیرند. برخی از نرم و صاف تر از دیگران اما در نهایت همه آنها سقوط. آنچه که نشان می دهد به من است که همه کشورها در برخی از نقطه را ببینید شدید سقوط از موارد و مرگ و میر. این نشان می دهد که این ویروس این است که خود محدود کننده است. به عنوان افراد بیشتر در معرض زنده ماندن و مصون هستند توانایی این ویروس به گسترش به طور قابل توجهی کاهش و تعداد موارد می افتد. به عنوان آسیب پذیر ترین جمعیت تسلیم باقی مانده یا ایمنی بدن و یا به اندازه کافی قوی برای مبارزه با آن و تعداد مرگ و میر می افتد به شدت. این اتفاق می افتد مهم نیست که چگونه هر کشور روش های برخورد با این ویروس زیرا هر کشور در تلاش است چیزی متفاوت است. این یک مشخصه از ویروس و چگونگی آن گسترش می یابد. آن را نشان می دهد با توجه به زمان این موارد و مرگ و میر را به طور چشمگیری رها کردن چون بسیاری از ما به طور طبیعی واکسینه و یا به اندازه کافی قوی به راحتی مبارزه با آن است. فعلی نمودار نشان می دهد میزان مرگ و میر در ایالات متحده در حال حاضر عمیقا خمیده و نزدیک آبشار. تعداد موارد شروع به صاف با یک های اخیر چشم انداز مثبت اما به طور کلی کاهش خود را آغاز کرده است.

24 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 6/27/2020 7:33:45 AM (شماره 458799)

در واقع. گفت: من این از اوایل بهار است. و در جایی که بیماری ؟ آن را به یک زن دروغ. به شوخ طبعی من ارسال شده در 5/23 در مدرسه به ما آموزش داده شد عبارت “مایل تعلیق ناباوری”. نگاهی به نخ رسانه ها چرخید در مورد این ویروس. شما می توانید آن را دارند و نه آن را می دانم. شما می توانید آن را تا 14 روز قبل از شما علائم. شما می توانید آن را دریافت و یک “قبلا” سالم فرد می تواند مرده در 3 روز. غم خوب چقدر ما انتظار می رود را ببلعد ؟ HCQ کار نمی کند. همه خبر خوب این است که حدیثی. من می توانم در بروم. من می دانم که این مقدار در 62 سال, اگر من یک شبه آنفولانزا, ویروس, من آن را می دانستند و احساس آن را در عرض چند ساعت. من فقط لرزش سر من گاهی اوقات. به نظر می رسد واقعی تر از همیشه است. باد لاستیک های خود را. پوشیدن ماسک خود را. همه به خوبی خواهد بود.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: فوری خشم 6/27/2020 7:55:35 AM (شماره 458823)

به خوبی شما می دانید آن را گسترش زیرا مردم به رفتن به …… میله های زندان.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: seamusm 6/27/2020 8:50:28 AM (شماره 458885)

Coumo و نوع کشته شدن بسیاری از بسیار آسیب پذیر در حال حاضر. که در آن است.

10 نفر مثل این.


ایجاد و حفظ این وحشت است که سرگرم کننده ترین “اخبار” صنعت تا به حال پس از واترگیت. آنها را در آن نگه دارید تا بعد از انتخابات امیدوار است که آنها یک بار دیگر می تواند درایو منفور جمهوری خواه رئیس جمهور از دفتر.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 6/27/2020 9:07:49 AM (شماره 458905)

جوزف گوبلز شده است نامید. شما می توانید ببینید که ترس را در ماسک-پوشیدن مردم چشم به آنها زدگی توسط شما مبادا یکی از آن زشت ویروس پرش از شما به آنها. شما فکر می کنم که طاعون سیاه است درست در خارج فقط منتظر حمله با چنگال روی آنها و کشتن آنها. ما می دانستیم که موج دوم خواهد بود تلفظ یک “معامله بزرگ” اما فقط صبر کنید تا زمانی که مردم مظلوم دستور برای قفل کردن دوباره. آبی دولت فرمانداران و شهرداران در حال رفتن به توان نادیده گرفت با وجود تهدیدات توخالی. منافقان مانند de Blasio در حال رفتن به رنج می برند متناسب با هیستری. مردم را از نیویورک و نیوجرسی هنوز هم قراردادن بزرگراه های بین ایالتی و به نوبه خود آن دو کشور را به یکی از عظیم بیمارستان هنگامی که همه آنها از بازگشت به خانه از تعطیلات ساحل. این امر می تواند سرگرم کننده اگر به آن نیست بنابراین مخرب به اقتصاد است.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: rikkitikki 6/27/2020 9:23:22 AM (شماره 458922)

در علاوه بر این به گزارش مرگ و میر به نظر من کسی باید گزارش تعداد کل آزمون ها اداره می شود نه فقط مثبت آزمون…چون بدون این اطلاعات تعداد آزمون مثبت معنی از دست می دهد.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: rikkitikki 6/27/2020 9:26:00 AM (شماره 458928)

حتی گزارش کاهش تعداد CV19 مرگ و میر گمراه کننده خواهد بود…پس از 13 از 14 از این مرگ و میر به حال 2.5 co-morbidities…با توجه به CDC, ژوئن 24th, گزارش.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: rikkitikki 6/27/2020 9:36:29 AM (شماره 458939)

بیش از حد بسیاری از آمریکایی ها به نظر می رسد از دست داده اند توانایی به فکر می کنم منطقی گام های منطقی. در نظر بگیرید که چگونه اولیه اجرا بر روی کاغذ توالت و آب بطری را به مبارزه طلبیده منطق…من هنوز هم نمی فهمم چرا این اتفاق افتاده است دیگر از ‘موش صحرایی قطب شمال عامل’ overrode منطقی فکر کردم.
همان چیزی است که اتفاق می افتد با ماسک…اول این کارشناسان گفت: ما مفید نیست اما در حال حاضر آن را غیر قانونی در بسیاری از کشورها به سرمایه گذاری جلو بدون.
به عنوان این همان lemmings اعمال همان بی خردی به نظر می رسد افزایش در آزمون مثبت…آنها تنها پاسخ آنها می خواهم برای دیدن و یا گفته می شود برای دیدن.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/27/2020 9:40:55 AM (شماره 458944)

گله است در نهایت شروع به رسیدن به ایمنی. و این یک چیز خوب است. به عنوان بسیاری اشاره کرده اند که اولیه گسترش کشته ما آسیب پذیر ترین کسانی که در حال حاضر نزدیک به مرگ از چند علل دیگر. این مستندات به طور موقت آهسته گسترش به خصوص در میان ما حداقل آسیب پذیر است. آرامش و در محدودیت و به خصوص تظاهرات توده دوباره عفونت…اما در بهترین زمان ممکن (تابستان را با آفتاب تحویل ویتامین D) در بهترین شرایط ممکن است (در خارج از منزل به منظور کاهش بار ویروسی در nonconfined فاصله). بله این “خونتان” چیز خوبی است. اضافه می کنم که رفتن به جلو ما نیاز به مقاومت در برابر هر گونه آینده تمدید مستندات آن برخی رهبران خواهد بود وسوسه به استفاده از. نژاد بشر به طور کلی بوده و بسیار سالم و مقاوم در برابر بیماری های همه گیر. سیستم ایمنی بدن ما توسعه دفاعی نسبتا به سرعت. تعامل انسان روزانه و در مقیاس جهانی به اعتقاد من ممکن است یک عامل کلیدی برای نگه داشتن کل گله سالم به آرامی اجازه می دهد سیستم ایمنی بدن ما به معرض و مقاوم در برابر بسیاری از مسری تهدید. انزوا می تواند تغییر همه که. و نه در یک راه خوب.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Califedup 6/27/2020 9:41:38 AM (شماره 458945)

اجازه دهید دولت چه در حال حاضر به وضوح آشکار حقیقت: این ویروس یک سلاح بیولوژیکی منتشر شده توسط چین کمونیست برای از بین بردن اقتصاد ما و بالاتر از همه درایو جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر با مایل و مشتاق همکاری دموکرات کمونیست و کمونیست تبلیغات بازو در رسانه ها. این در واقع یک عمل جنگ توسط چینی علیه ما و آشکار اعمال خیانت به حزب دموکرات حزب کمونیست و رسانه ها. Antifa, BLM که تحت کنترل چین کمونیست ها و متحدان آنها به حزب دموکرات حزب کمونیست. شده اند unleased برای ایجاد هرج و مرج مطلق و خشونت در خیابان ها است که قابل پیش بینی بودن مقصر رئیس جمهور تهمت که انجام داده است هیچ چیز از هیچ گونه ماده واقعی برای توقف این سرنگونی جمهوری ما. ناامید کننده به حداقل می گویند. جمهوریخواهان هستند دروغگو و ترسو. اول غیر قانونی و خلاف قانون اساسی مستندات موفق به تخریب کامل از اقتصاد ما بنابراین در حال حاضر دموکرات کمونیست رسانه ها یک بار دیگر شلاق جعلی ترس و هیستری است که در حال حاضر با موفقیت stampeding قبلا سرسخت فرمانداران جمهوریخواه مانند ابوت و Desantis به تحمیل یک دوم مستند که به تخریب کامل از اقتصاد ما و ضعف ما را به نقطه ای که در آن آمریکا دیگر قادر به مقاومت در برابر چینی ها و بیمه کامل اشغال کشور ما توسط دموکرات کمونیست ها. نگاه برای دور دیگری از وحشت خرید توسط gutless و ساده لوح احمق ها بر این باورند که رسانه ها نهفته است. این تمام اتفاقی که در انتخابات سال است. چگونه راحت است. دموکرات ها را به سرقت انتخابات در ماه نوامبر. خود را در خفا متحدان جمهوری خواهان خواهد شد و هیچ چیز برای جلوگیری از این. دموکرات ها نمی خواهد اشتباهات همان است که آنها متعهد در سال 2016 اجازه داده است که رئیس جمهور تهمت انتخاب شود. سوال واقعی بلندی چیزی است که همه ما پس از انتخابات زمانی که حکومت توتالیتر است که بر ما تحمیل بعد از دموکرات ها کنترل تمام شاخه های دولت ما. این مستندات مجبور به پوشیدن ماسک, مجازات مطیع قانون شهروندان و پاداش خائن و تظاهر کنندگان فقط یک نمونه کوچک از بدبختی و مرگ آمده است. Live Free or Die است که به سرعت در حال تبدیل شدن به آخرین چاره برای همه ما وفادار شهروندان ایالات متحده آمریکا است.

11 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/27/2020 9:47:43 AM (شماره 458952)

حاکم جدید مکزیک دارای یک چنگال آهنی بر روی این دولت است. این feminazi لغو بادکنک متحرک بزرگ درآمد گیرنده بسته تمام الک لژ چرا که آنها جرات مقابله و اعتراض او. او می فرستد پلیس ایالتی را تعطیل آرایشگران و جلو مجوز برای برش مو در خانه در طول مستند. من با دیدن این همه رفتن گذشت سپتامبر و شاید به انتخابات در ماه نوامبر. Lucifer Lujan است دستورات زیر از Pelosi و این کشور فقیر خواهد بود تا شکست illegals نمی خواهید به اینجا می آیند.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: red1066 6/27/2020 10:00:04 AM (شماره 458964)

Fauci را دوست دارد به شنیدن صدای او و چهره خود را ببینید در تلویزیون. سعی کنید یک دوم مستند. بیایید ببینید که چگونه است که کار می کند.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/27/2020 10:30:39 AM (شماره 459005)

که در آن در حال مرگ است ؟ ساده است, ما قهرمانان نه تنها مسطح منحنی اما ما شامل سرایت در حال حاضر به دلیل “همه می دانند” وجود خواهد داشت یک ثانیه بیشتر تلخ موج دوم بر ما در ماه اکتبر…و PDT را مقابله با “قاتل!” و “به شما گفته!” در مبارزات انتخاباتی.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 6/27/2020 10:42:16 AM (شماره 459020)

حتی یکی از همسر من چپ که می گوید او وحشت زده از این ویروس در عین حال که در حال برنامه ریزی یک صلیب کشور تعطیلات سفر از طریق قطار در چند هفته آینده (?!) به رسمیت می شناسد که “مورد جدید” ساختگی اندازه گیری. پس از به جهنم همسر من تا به حال با اشاره به چند هفته پیش که “مورد جدید” بی اهمیت بود پس از 60 تا 90 درصد از موارد جدید در حال ساخت نیست مردم به طور جدی بیمار است و با توجه به بستری نرخ و نرخ مرگ و مراتب مفید تر اندازه گیری مشکل است. دیروز که گفتن به جهنم همسر من در مورد برنامه ریزی تعطیلات و سفر او ساخته شده برخی از گذراندن نظر در مورد “آره آنها گفت: موارد جدید, اما من می دانم که نیست که مهم بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ما نیاز به نگاهی”. شگفت آور او در واقع پیام و درک کرد که چرا گزارش های رسانه ها لزوما اطلاعات مفید است. شده است وجود ندارد تنها یک مورد مرگ در شهرستان از یک فرد زیر سن 80 در حداقل یک ماه احتمالا کمی طولانی تر. که نکته مهمی است.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 6/27/2020 11:30:14 AM (شماره 459087)

این COVID19 ویروس است که برای همه قصد snd اهداف فقط آنفولانزا!
حتی نیست به خصوص تند و زننده فشار از آنفولانزا صحبت از تجربه شخصی.
یکی از اعضای خانواده احساس “خاموش” بود و دچار اسهال مکرر. او آزمایش منفی دو بار قبل از آزمون سوم در نهایت به یک نتیجه مثبت است.
چند هفته پیش من هم بود تجربه GI پریشانی اما آن را به زودی پاک کردن بدون مشکل. من در حال حاضر پیدا کردن که من گرفتار COVID19 ویروس. هیچ معامله بزرگ است. اما پس از آن من در من ’80 یا 90 snd هستم در بهداشت مناسب و معقول.
واقعا برای اکثر چیزی برای ترس.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/27/2020 12:56:34 PM (شماره 459184)

اگر ما یک موج دوم گمان من آن است که رفتن به سلامت مربوط به دلیل امتناع از به اصطلاح کارشناسان برای دیدن واقعیت از ماسک ها کار نمی کنند. به علاوه در علاوه بر این به مسائل مرتبط با سلامت با توجه به وادار کردن ماسک وجود دارد احتمالا یک میزبان از دیگر مرتبط با سلامت مشکلات ناشی از مردم عمدا وحشت زده ساخته شده توسط ghouls به نام Fauci, Birx و جراح عمومی موجب ترس مردم را از رفتن به استروژن به دلیل برخی از ویروس. تا کنون سعی به دریافت ER گوشی ؟ ؟ انتظار مردم برای دریافت مجوز برای اولین بار بود به طوری غیر مسئولانه از این سه. این سه موش های آزمایشگاهی رفتن به پرداخت قیمت خود را برای غیر مسئولانه ، در ارتباط باشید….

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de