که در آن محافظه کار رهبران در این لحظه ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 6/24/2020 7:30:03 AM

زمانی که من دیدن این تصاویر را از میدان لافایت شب گذشته و یا از آخر هفته در سراسر کشور از چپگرایان رادیکال و آنارشیست ها پاره کردن و یا defacing یادبود به برخی از بزرگترین قهرمانان آنچه که من در حفظ و تعجب است: که در آن رهبران محافظه کار که باید گفت بسیار و انجام می شود تا کمی به دفاع از تاریخ ما است ؟ برای دهه محافظه کار جنبش سود کردن نیایش آمریکا تاسیس. چند تحلیلگران سیاسی باید گفت در طول سال است که بزرگترین اشتباه دموکرات ها ساخته شده بود اجازه دادن به جمهوری خواهان باید این کتاب مقدس و پرچم و سمت راست قطعا سود از آن است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Pearson365 6/24/2020 7:54:23 AM (شماره 454968)

جمهوریخواهان در آن پنهان شده در همان محل به عنوان DC پلیس خدمات پارک های ملی پلیس اف بی آی و دیگر قانون اجرای گروه در یک فروشگاه doughnut بسیاری از بلوک به دور از هر گونه تهدید بنای تاریخی است. اگر وجود دارد هر چیزی آموخته می شود از تمام ویدئوها در حمله تاریخی و مجسمه ها و بناهای یادبود آن است که اجرای قانون نمی خواهند برای جلوگیری از خرابکاری از حفظ نفس. چرا خطر اتهام قتل و یا فسخ تلاش برای محافظت از یک قطعه از برنز. مثل همه مطیع قانون شهروندان با پلیس به طور کامل آگاه است که آنها در خود را دارند.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/24/2020 8:31:45 AM (شماره 455010)

FTA: “اما در عمل آنها زمان بیشتری را صرف دفاع از کاهش مالیات, احساس خوب, دهنده منافع و نرم افزار-کسب و کار نظارتی اصلاحات از فرهنگی دفاع آنها استفاده می شود به رول پول در.” واقعا ؟ من نشان می دهد. جایی که آنها در سال 2008 ؟ من با فرد مورد علاقه بخشی از آن اما بقیه از جنوب پایان عازم شمال گاو نر. چرا پشت مردم هنگامی که ما انتخاب مغلوب ساختن پیشی جستن به کاهش مالیات و کاهش نظارتی کنترل در کسب و کار نه فقط کسانی که اهدا ؟ و شما را سر در گم با عدم حضور خود را در جبهه فرهنگی?

6 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: 3XALADY 6/24/2020 8:41:00 AM (شماره 455033)

سناتور تام پنبه است که تنها جمهوری خواه من می توانم به یاد داشته باشید از دیدن ایستاده در برابر این همه بی معنی است. من آرزو می کنم PDJT خواهد او را در معاونت اسلات برای انتخابات بعدی. معاونت پنس مانند کاسپر Milquetoast. شعله در.

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Firebase 6/24/2020 8:44:56 AM (شماره 455038)

در minimun جمهوری خواهان باید تماس دموکرات ها برای محکوم کردن اوباش و اصرار آنها متوقف شود. آمریکایی ها را متوجه زمانی که دموکرات ها را رد و یا خاموش ماندن. آن را انجام دهد!

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Hermoine 6/24/2020 9:08:18 AM (شماره 455063)

من شده است با پرسیدن این سوال برای ماه گذشته است. که در آن جهنم هستند و ما انتخاب محافظه کار نیستند ؟

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: doctorfixit 6/24/2020 9:10:19 AM (شماره 455066)

محافظه کاری هرگز تحویل داده چیزی جز کاهش مالیات و همیشگی جنگ.

4 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: royzzer 6/24/2020 9:17:34 AM (شماره 455077)

آیا Federalist نمی دهد نظرات کنه??

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: bgarrett 6/24/2020 9:42:47 AM (شماره 455106)

ما اصلا نیاز محافظه کار “رهبران” ما نیاز به اقدام از مردم عادی حزب چای بوستون انجام نشده بود توسط محافظه کار و رهبران آن را شهروندان عادی که تغذیه می شدند.
ببینید این داستان برای ایده ها
https://raconteurreport.blogspot.com/2020/06/encore-tomorrow.html

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: milwaukeeroad 6/24/2020 9:51:05 AM (شماره 455117)

آره اگر به عنوان اصلی رسانه ها در این کشور را حتی به طور موثر تحت پوشش هر گونه محافظه کارانه پاسخ! و اگر آنها حتی انجام آن را پوشش و آنها را تحریف همه چیز را به هر حال. قوانین مختلف اعمال می شود در اینجا Domenech. تا زمانی که اکثریت خاموش در نهایت آیا رفتن به اسلحه برای حل و فصل این آشفته بازار چه خواهد شد رسانه ها مشتری جلب کردن پس ؟ کسی میتونه حدس بزنه ؟ ما ممکن است فقط فراتر از نقطه بدون بازگشت به عنوان مودب جامعه با ظرفیت های خشونت آمیز معترضان بارها و بارها. “اجازه دهید ’em دریچه.” خوب تخلیه هر دو راه می رود.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bgarrett 6/24/2020 9:55:27 AM (شماره 455123)

در خود من بومی ایالت ماساچوست نبرد برای آمریکا آزادی آغاز شد که توسط هزاران نفر از کشاورزان و تجار ساخته شده که تا این لحظه مردان — شهروندان که آماده بودند برای دفاع از آزادی خود را در یک لحظه متوجه.***** امروز ما نیاز به یک ملت از دقیقه مردان; شهروندان که نه تنها آماده به اسلحه ببرند اما شهروندان که در زمینه حفاظت از آزادی به عنوان یک هدف اساسی از زندگی روزانه خود را و که در حال حاضر به آگاهانه کار و فداکاری که برای آزادی است. علت آزادی, علت امریکا نمی تواند موفق با هر کمتر تلاش کنند. *****
John F Kennedy در ژانویه 29, 1961

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Foont 6/24/2020 11:17:06 AM (شماره 455260)

اکثریت ایران “رهبری” و مقامات منتخب نیست محکوم کردن این subversives چرا که آنها بیشتر با آنها به توافق برسند. برای این “محافظه کاران” را به بیرون می آیند و می گویند آشکارا آنچه آنها باور دارند که می بیگانه و خشم بسیاری از پایگاه خود را به طوری که آنها می گویند و انجام هیچ چیز نیست. در یک یا دو سال ما خواهد بود با خواندن مقالات در “محافظه کار” انتشارات توضیح به ما چقدر به شورش و غارت و تخریب آثار تاریخی همراه با defunding پلیس است که در قلب یک عبارت از “محافظه کار” اصول است.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/24/2020 11:18:11 AM (شماره 455263)

محافظه کار و رهبران هستند که در آن آنها همیشه…ایستاده پشت اساسی و حکومت قانون است. آنها را نگه دارید بدون نوسان با رادیکال. آنها را نگه دارید کمی نوسان با هر کسی از جمله همکار محافظه کاران است. که میخوای تماس جورج خواهد شد ؟ میچ مک کانل? یک مشکل با “محافظه کاران” است که تمایل خود را برای دریافت در وسط از مسائل به خصوص با استفاده از دارایی های فدرال. بسیاری می خواستم به رها کردن لشکر 101 به سیاتل ، دیگران تقاضا تهمت باز اقتصاد برگزار شده توسط دولت فرمانداران تماس گارد ملی که بیش از او هیچ قدرت. #8 تا آن را دقیقا ثابت…”ما نیازی محافظه کار “رهبران” ما نیاز به اقدام از مردم عادی است.” آره خوب همه ما بیش از حد شلوغ با ما زندگی می کند و شغل…پس حداقل تماس و یا ارسال خود را با فرماندار, شهردار, قانونگذاران, اعضای شورای و روزنامه ها بیان خود را از بین ببرد ، تماس لیبرال نشان می دهد بحث میزبان…نه واقعا.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/24/2020 1:28:02 PM (شماره 455464)

این pubbies بیش از حد شلوغ بازیگران در شکم خود دکمه در حالی که در تلاش برای پنهان کردن از msm.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: TXknitter 6/24/2020 6:59:44 PM (شماره 455817)

خوبی #5 ما دیده می شود که واقعا در حال محافظه کار و رهبران و آنهایی که صرفا مطرح رها کردن گاه به گاه کتاب و جایگاه در سمت راست مجلس سنا در جلسات کمیته نزدیکی گروههای زمان. هر چیزی بحث برانگیز که در آن MSM ممکن است انتخاب کنید بر روی آنها و آنها به پنهان کردن خود را در دفاتر. سناتور تام پنبه شده است تنها با برخی از احشاء. من از Tucker Carlson برای تماس با من از ژله در مونولوگ هر شب.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de