مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/19/2020 4:56:43 AM

زمانی که شما از داشتن نوشیدنی با دوستان خود مکالمات شخصی در مورد سیاست خصوصی ؟ آنها باید باشد ؟ با توجه به حداقل یکی از جدید انگلستان, رستوران, جواب این است: هیچ. و تا کنون طرفداران #BlackLivesMatter و دیگر مترقی سیاسی باعث می شود به توافق برسند. پس از آغاز اعتراضات پس جورج فلوید مرگ در دست یک مینیاپولیس, افسر پلیس, آنچه منتقدان تماس “انصراف ” فرهنگ” شده است عامل اضافه کاری. قضیه از “انصراف ” فرهنگ” است که مردم باید دسترسی به سیستم عامل های رسانه های و یا عموم شرمنده به عذرخواهی برای بیان نظرات منفور با فعالان پیشرو.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: قارچ 6/19/2020 5:26:27 AM (شماره 449422)

این است که گرفتن از دست. گسسته متصدی بار است که یک استاندارد در میان آقایان ظاهرا جوانان از روز نمی آموخت چه موقعیت هایی مثل این بدان معناست که, و بیشتر از آن مالک است. او می دانست و هنوز هم حمایت پایین به دلیل تهدید از سمت چپ. این رو برای جلوگیری از در حال حاضر.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Strike3 6/19/2020 5:34:31 AM (شماره 449424)

یا شما می توانید تصریح موقعیت خود ایستاده و از آنچه شما گفت به جای غارنوردی در به مترقی بیست-یه چیزی که نیست کوچکترین ایده چه زندگی است همه چیز در مورد. کس پیر باید ایستاده اظهارات خود را به دلیل آنچه او گفته بود حقیقت را به عنوان به خوبی به عنوان نظر اکثریت در این کشور است. هر آنچه که اتفاق افتاده است به مفهوم “مشتری همیشه حق” به معنی کمتر از نابالغ نمایش یک indiscrete ادم احمق و ابله?

25 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 6/19/2020 6:31:30 AM (شماره 449450)

“…شما duhty rattt…”

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 6/19/2020 6:37:09 AM (شماره 449452)

کس پیر می توانید شکایت کوچک (قرار دادن کلمه مجاز نیست اینجا) snitch که خراب راست خود را برای حفظ حریم خصوصی و پیگیری خوشبختی. علاوه بر دریافت اخبار در مورد این قسمت صاحب رستوران کاپیتولاسیون به تهدید سیاسی و غیر قابل اعتماد بیست-چیزی faux متصدی بار. به زودی, رستوران می تواند عواقب رنج می برند مانند است که لگد Sarah Saunders.

37 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/19/2020 6:43:28 AM (شماره 449456)

این مردم فقط فکر می کنم در این جهان این است که آنها می خواهند به زندگی می کنند. چند مفید احمقها هستند بهتر سازمان یافته و در حال حاضر مردم عادی که حتی در صورت گلوله در این لحظه و تسلیم شدن. افرادی که در آلمان نازی در دوران هیتلر نیز احتمالا فکر کردم او تا به حال هیچ شانس با استفاده از این تاکتیک است. بسیاری از زخم در اردوگاه های کار اجباری برخی حتی bartenders.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/19/2020 7:24:21 AM (شماره 449500)

و در حال حاضر وجود دارد یک جنبش به یاد کس پیر از خود را انتخاب کنید, عضو هیئت مدیره موقعیت. این دماغ بینی 20-30 چیزی باید بدون موضوع, از بین بردن زندگی مردم. آنها باید پاسخگو باشند. چرا که هر کسی در صنعت مهمان نوازی تا کنون استخدام اریک Heilman دوباره ؟ این شکستن از پروتکل و تهمت باید به دنبال اریک Heilman در اطراف برای بقیه عمر خود را. او یک طعم و مزه دارو خود را.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/19/2020 7:38:47 AM (شماره 449514)

اگر و هنگامی که این اتفاق می افتد مشتریان باید به مدیریت و به آنها بگویید که این قابل قبول نیست و متصدی بار و یا هر کس باید اخراج می شود!

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: نگران 6/19/2020 7:40:18 AM (شماره 449516)

که یک بار من هرگز نگه داری. آنها نمی احترام به حریم خصوصی خود را ؟ من آنها را تحریم و پست دلیل در Facebook. به عنوان یک هشدار به دیگران که می خواهم خود را خصوصی کلمات جهان پخش کنید.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/19/2020 7:41:27 AM (شماره 449517)

و توجه داشته باشید که بوستون رستوران و صاحب آن—-mever همیشه رفتن وجود دارد دوباره!

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MOBeef4u 6/19/2020 7:53:22 AM (شماره 449538)

آن ممکن است عاقلانه به یاد داشته باشید که زمانی که شما در وجود دارد نباید انتظار حریم خصوصی. تنها پزشکان و وکلا و کشیش (در اعترافی) ملزم به نگه داشتن خود را در امور خصوصی. آنچه که خدمتکار بود نفرت بود اما وجود دارد هیچ مکالمات خصوصی در یک محل عمومی.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: smcchk 6/19/2020 8:13:18 AM (شماره 449569)

و سرفصل نگه داشتن جیغ که بایدن پیشرو در پای صندوقهای رای است. مطمئن شوید که او است زیرا در این زمان اکثریت خاموش است که واقعا سکوت! اما ما رای گیری خواهد شد.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/19/2020 8:13:58 AM (شماره 449572)

متصدی بار باید ماند از کار اخراج شدند. کس پیر احتمالا باید شکایت. این است آنچه به عنوان انصراف از فرهنگ ؟ من شخصا دوست دارم برای رفتن به رستوران, سفارش, یک, نوشابه, نه, نکته, و به متصدی بار که او یک لیبرال اسب را.

15 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: فوری خشم 6/19/2020 8:38:02 AM (شماره 449589)

همچنان این اتفاق می افتد چرا که هیچ کس تا کنون می کند هر چیزی را به مجرمان.

16 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/19/2020 8:38:31 AM (شماره 449590)

در اینجا یکی دیگر برای اندیشیدن. من گوش به من امنیت سیستم صوتی من ایمیل حامل چت در تلفن به عنوان او به شدت به من mail box من شنیده ام او را می گویند; “این است که MAGA خانه” mutter mutter… در حال حاضر چگونه جهنم می دانند و یا تصور است ؟ آمریکا تفنگدار (NRA) و ایالتی ایلینوی Rifle Association ایمیل پرچم بر روی صفحه نمایش من مشکوک ؟

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: smak90 6/19/2020 8:43:26 AM (شماره 449594)

برخی از MAGA گروه باید جمع آوری حدود 50 نفر قطع تمام شب وجود دارد و ترک $0.00 نکته با یک توجه داشته باشید در رسید و گفت نوک خود را لغو شده است. مطمئن شوید که به نگه داشتن او را در حال اجرا به عقب و جلو گرفتن نوشیدنی کل زمان.

18 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Bazi 6/19/2020 8:48:54 AM (شماره 449598)

کمونیسم. این ارزش تکرار است. در سال 1991 ما در مجارستان فقط به عنوان کمونیست ها و تانک های خود را ترک شد. مجار احساس نمی راحت صحبت منفی در مورد کمونیست ها در کشور خود. پس از نگاه کردن به اطراف در زمزمه یک زن به من گفت که “کمونیست ها بود raped کشور”. آنها هر چیزی از ارزش و زیبایی….ترک همه چیز را در احتیاج به تعمیر. کمونیست ها انگل هستند که از زندگی از همه چیز آنها را لمس. بنابراین در اینجا ما در ایالات متحده به دنبال در اطراف و زمزمه از ترس از بودن “گزارش داد”. انصراف از فرهنگ کمونیسم.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: rabblerouser 6/19/2020 9:01:08 AM (شماره 449614)

تنها تکرار می کنم تنها راه این است که برای جلوگیری از این است که برای هر کسی که با این نظر موافق نیست با آنچه در رسانه های اجتماعی است که برای استفاده کردن از تمام رسانه های اجتماعی. خوب و بد یا بی تفاوت. خفه کردن آن به مرگ است. اگر شما نمی شما بخشی از مشکل است. هیچ عذر و بهانه.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: فوری خشم 6/19/2020 9:28:00 AM (شماره 449648)

#14 من یک PO box اگر ممکن است. شما لازم نیست که.

9 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: GO3 6/19/2020 9:40:32 AM (شماره 449666)

گفت: من این قبل از Fakebook یک شایعه کهنه و یک فرماندهی و کنترل مکانیسم رادیکال و تروریست ها است. من انجام داده اند هرگز Fakebook و اگر کسی ارسال شده در اطلاعات منفی در من من هیچ راهی برای دانستن آن است. آن را مانند شایعات گذشت بیش حیاط خلوت حصار از همسایگان خود را بدون دانش خود را فقط بیشتر به فن آوری پیچیده است.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Jean123 6/19/2020 9:55:40 AM (شماره 449687)

چه جالب که نام خود را به “Heil” ، که یک شوخی درست است ؟

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/19/2020 10:07:16 AM (شماره 449706)

Snitches دریافت بخیه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 6/19/2020 10:12:50 AM (شماره 449717)

واقعا راه حل آسان است. آیا تا به حال رفتن به که سر در گم رستوران. و من خود را هر چیزی من می گویند در شام مکالمه. من خیلی ساده فرد چه می بینید آیا آنچه کسب می کنید. من نمی باید دو نسخه از من اگر من در واقع آن را گفت و من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از دروغ اضافه شد, من خود آن است.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Sandpiper 6/19/2020 10:30:00 AM (شماره 449743)

من به اندازه کافی است که معلمان من در دبیرستان تمام زندگی می کردند در طول جنگ جهانی دوم. من معلم آلمانی از چکسلواکی داستان چگونه پس از تهاجم آلمان به کشور خود او و یک دوست بودند و راه رفتن به خانه از مدرسه و دوست خود را یک توهین به سخن گفتن در مورد نازی ها است. کسی شنید, دوست, دوست او در و در طول شب او دستگیر شد. روز بعد نام او در فهرست کسانی قرار داده و در قطار و فرستاده شده به “اردوگاه.” آن را یک راه موثر برای سرکوب هر گونه انتقاد. به عنوان یک کلاس در سال 1960 ما وحشت زده به شنیدن این داستان. سریع به جلو به در حال حاضر – چگونگی گرفتن فیزیکی حذف دوباره به اردوگاه آموزش و پرورش برای “اشتباه فکر می کنم”? را نشانه به نظر می رسد خارج از رستوران “هیچ محافظه کاران خدمت در اینجا”?

12 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/19/2020 10:49:20 AM (شماره 449772)

مردم به این مکان ها بروید, با انتظار است که حریم خصوصی خود احترام گذاشته خواهد شد. اما پس از آن احترام چیزی است که چپ صرف سه دهه گفتن جوانان آمریکا است یک چیز بد است. مانند احترام به زندگی است که همه boils پایین به کوچک تصمیم به عقب در دهه 70 آن را نمی کند? یکی از این روز ها و رستوران ها و حفره های آب را بدانید که شما نمی شرمسار مشتریان خود را اگر شما می خواهید به نگه داشتن آنها را به عنوان مشتریان. چپ/اقلیت ها هنوز نمی کنید که احترام چیزی است که به دست آورده با اقدامات و شخصیت نه فقط دست مانند مشارکت غنائم.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/19/2020 10:59:40 AM (شماره 449791)

همه شما می خواهید برای دریافت واقعا این نوار مالک ، شروع به ارسال نظرات خود را در مورد بی احترامی به مشتریان در Yelp از. Yelp از یک ابزار عالی برای گرفتن یک صاحب کسب و کار توجه شود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 6/19/2020 11:02:12 AM (شماره 449797)

بهترین خود را به نگه داشتن دهان خود را بسته وقتی ناهار خوری (یا نوشیدن) ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: AltaD 6/19/2020 11:28:13 AM (شماره 449833)

آیا انتخاب اعضای هیئت مدیره هر گونه قدرت بیش از مشروب مجوز? خواهد بود چنین شرم آور است اگر این رستوران بودند به ایشان را از دست بدهند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Strike3 6/19/2020 11:45:07 AM (شماره 449856)

وجود دارد چیزی در مورد ماساچوست است. من یک بار متوقف شد در کمی استقرار در دالتون به نام رنگ سبز شبدری که در آن یک و نیم مست متصدی بار بود رجزخوانی در مورد محافظه کار سیاست. به من هشدار می دهند همه که من می دانم که در این جهت برای جلوگیری از این محل. بین مالیات و نا امید کننده لیبرال احمقها کل دولت را بمکد.

5 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 6/19/2020 11:45:17 AM (شماره 449858)

#s 14 و 18 بود ایمیل حامل نگه داشتن یک لیست از مردم او را به عنوان مظنون بودن تهمت حامیان? در این روز و سن, ما باید هوشیار (نه پارانوئید…) اما آگاه باشید از محیط اطراف است. ما باید از این اجازه نمی دهد مردم را به tyrannize ما. من شنیده ام این داستان در بوستون talk radio روز دیگر. Lefty سگهای جهنم شده اند تهدید Selectman و همسر و فرزندان خود را. مقامات پلیس (از جمله اف بی آی) باید درگیر این به عنوان حقوق مدنی محروم و یا نقض. گمان می کنم مردم می توانند تماس و رزرو و پس از آن قادر به وجود آوردن و از دست دادن شماره به طوری که آنها نمی تواند تماس تاسف… Yelp است یک ایده خوب بیش از حد. زمانی که کالج مدیران برای اولین بار شروع به در به بلندترین خصمانه ترین خواسته آنها اجازه خاموش کردن بلندگو و یا جلوگیری از آنها را از آمدن به دانشگاه درگیر شدن در خشونت و بدون عواقب آن را آشکار بود که یک نسل از ناهنجار متکبر جاهل خواهد بود به هر طریقی به جامعه است. حتی مدارس ابتدایی و متوسطه تعظیم پایین به دانشجو “فعالان” است که تقاضای زمان برای اعتراض به یک چیز و یا دیگر. این هرج و مرج روح بد است. آن را به مصرف همه چیز در خشک آتش زنه از “آفتاب پرستان.”

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: GO3 6/19/2020 11:51:57 AM (شماره 449868)

#23 من همسر پدربزرگ و مادربزرگ در آلمان در طول جنگ جهانی دوم تا به حال تجربه مشابه. پدر بزرگ او تا به حال یک کارخانه شکلات و برای برخی از دلیل هیتلر تحریم شده برزیل از جمله دانه های کاکائو. هنگامی که پدر بزرگ این را شنید گفت: “هیتلر ادم سفیه و احمق.” این گزارش توسط یکی از کارکنان خود را و او به پایان رسید تا در یک اردوگاه در چکسلواکی. مادر بزرگ و برخی از اعضای خانواده درخواست تجدید نظر ساخته شده برای آزادی او و سفر به اردوگاه باقی مانده و خارج برای روز امید او منتشر خواهد شد. کسی مطلع بالاتر یو پی اس که در آن ممکن است یک ایده خوب به یک ظرف غذا با آلمان شکلات عرضه به خصوص دوست خوب توسط ارتش آلمان برای سریع انرژی است. او منتشر شد و رفت و برگشت به خانه به کسب و کار خود و کاکائو حمل و نقل و بازسازی شد. اگر او تا به حال شده است در یک “بحرانی” صنعت و او را در آنجا باقی ماند تا زمانی که آزاد و یا تا زمانی که او درگذشت. این رستوران حادثه نشان می دهد که چگونه ما در حال حاضر در همان نوع از محیط زیست است.

7 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/19/2020 12:36:38 PM (شماره 449909)

30 سال از مشارکت غنائم و pass/fail (همیشه پاس) درجه بندی سیستم های, در حالی که آموزش چیزی جز آزرده وضعیت و ما در تعجب ما خیلی ارزش کمی برف, پوسته پوسته شدن سویا و پسران سویا دختران از سوزاندن مسائل پایین…چون…خب…نارنجی بد!!!

5 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: DVC 6/19/2020 1:18:03 PM (شماره 449937)

و من چند بار گفته اند چیزی مانند پل است “لیبرال bull****” معمولا “چپ…..”
و می گویند دوباره در اینجا و در حال حاضر امتیاز سفید واقعی نیست. و priveledge کد گذاری شده است در قانون….اقدام مثبت است سیاه و سفید امتیاز. هیچ امتیاز سفید. خوشبختانه من نمی خواهد و نمی زندگی می کنند در یک مکان وحشتناک مانند ماساچوست است. که یک تصادف نیست. هر بار که من به جرم من هستم و یاد من چقدر نفرت حدود 70 درصد از مردم وجود دارد. من را انتخاب کنید برای زندگی در امریکا است. و در رستوران مورد علاقه من MAGA کلاه می شود “من مانند کلاه خود را” از پیشخدمت گهگاه.

6 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/20/2020 5:03:16 AM (شماره 450544)

به نظر می رسد چپ Progs همچنین می توانید را تشکیل می دهند نهفته است برای انصراف مردم. هر کسی را در کنار خود می توانید می گویند که آنها شنید کسی می گویند…و که در آن است. مهم نیست که اگر آن را درست است یا نه. این cancelers دریافت آنلاین و از بین بردن دیگر ایدئولوژیک حریف زندگی گفت: هر چیزی که آنها می خواهند.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de