زمانی که می توانید زندگی به حالت عادی بازگشت ؟ 4 نشانه هایی برای نظارت بر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: جودی W., 4/2/2020 6:04:12 AM

آمریکایی ها نمی توانید صبر کنید برای محدودیت در حرکات و فعل و انفعالات—به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان اجتماعی فاصله—برای پایان دادن به. که کاملا قابل درک است. Coronavirus بحران است به طور گسترده ای مختل زندگی مدرن است. اما به ما آموخته یکشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت عرف عام “جلوگیری از گسترش” افزایش و کاهش استراتژی است در حالی که با ما—حداقل تا پایان ماه آوریل است. بر اساس چالش ما این است که تصمیم محتاطانه. در حالی که یک شرکت تاریخ برای پایان این نبرد بیولوژیکی در ایالات متحده است که فقط ناشناختنی در این نقطه آن را معقول و منطقی به سوال: چگونه ما می دانیم هنگامی که ما در حال دیدن برخی از نور در انتهای اجتماعی فاصله تونل ؟


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 4/2/2020 6:29:17 AM (شماره 365826)

رئیس جمهور تهمت نیاز برای ارائه به مردم ایالات متحده در یک طرح در مورد چگونه ما می رویم به بهبود اقتصادی است. از آنچه با من شده است خواندن رئیس جمهور تهمت و گفت: بدترین خواهد آمد و در دو هفته آینده. ما حدود 5,000 که در اثر این ویروس در سراسر کشور, بنابراین من به درک که 88,000 خواهد مرد و در دو هفته آینده (مدل جدید پیش بینی 93,000 خواهد مرد). اعداد نیست اضافه کردن. من پیشنهاد می کنم که رئیس جمهور را در برخی از افراد جدید به ارزیابی این وضعیت است. مدل های جدید نشان می دهد 93,000 در آمریکا می میرند که بیش از یک سال بد برای آنفولانزا. لطفا کسی برای من توضیح دهد که چگونه این همه گیر?

44 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: bpl40 4/2/2020 6:56:44 AM (شماره 365843)

چگونه ما می دانیم که همه چیز به حالت عادی بازگشت? بعد از استیضاح تلاش خواهد شد!

93 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Daisymay 4/2/2020 7:36:34 AM (شماره 365866)

اگر شما می خواهید برای دریافت بهترین مشاوره در دسترس شما در حال حاضر رفتن به عجله وب سایت و خواندن آنچه او مورد بحث در اقتصاد دیروز. آن را به قرار دادن همه چیز در چشم انداز است. در آن طول می کشد در حالی که به عنوان خوانده شده, اما آن را به ارزش هر دقیقه است. من امیدوارم که رئیس جمهور تهمت می خواند آن را به عنوان به خوبی!

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Mekkkk 4/2/2020 7:50:16 AM (شماره 365878)

من دوست دارم #5 به نظر می رسد بیشتر علمی بود امکان

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: F15 Gork 4/2/2020 7:58:48 AM (شماره 365887)

5. مهمات: زمانی که مهمات است یک بار دیگر به آسانی در دسترس است.

8 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: bobmadison 4/2/2020 8:29:31 AM (شماره 365915)

دو چیز است: اول “اجتماعی فاصله” در حال حاضر بیشترین مصرف زیاد کلمات از سال و آن را تنها آوریل 2nd. دوم چه غم انگیز است که وجود دارد آموزش در خارج وجود دارد در مورد چگونگی و زمانی که به شستن دست های خود را. اگر من نمی شستن دستها قبل از خوردن مامان را پاره من عقب پایان…

24 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Florida_Frank 4/2/2020 8:35:25 AM (شماره 365921)

#1: که نه راه آن کار می کند. “بدترین خواهد آمد در دو هفته” به معنی اوج تعداد مرگ و میر به ازای هر روز در حال انتظار برای رخ می دهد پس از آن. تعداد مرگ و میر به ازای هر روز باید شروع به کاهش پس از آن. اگر منحنی متقارن بودند شما انتظار می رود نیمی از انتظار مرگ و میر رخ داده است زمانی که شما ضربه اوج 46,500 در مورد شما. اما منحنی متقارن نیست. دم طولانی تر است و می میرد کردن کندتر از سر. من نمی دانم دقیق شکل از آنها انتظار می رود منحنی, اما من حدس می زنم که تعداد مرگ و میر در “اوج” ممکن است 35,000.

9 نفر بود.


به عنوان کسی که در جای دیگر اشاره کرد:
1) آنها نمی خواهد در مورد آن صحبت کنید اما جمهوری باید بدانید که وجود دارد این است که یک تاریخ قطع مردم با صبر و/یا توانایی به ماندن در خانه.
2) پذیرش داوطلبانه است چرا که باید آن را – پس comitatus سنت و عملی خواهد جلوگیری از هر یک از این مستند نظامی/حکومت نظامی/شرق آلمان مزخرف بودن تحت فشار قرار دادند توسط fantasists. Guardsmen غیرنظامی هستند در صلح و سربازان در جنگ. ما نمی در جنگ و ما خاک نیست یک میدان جنگ است.
3) آن را دوست دارم یا نه حداقل یک وکیل است که به درخواست برای توجیه قانونی. اورژانس قدرت اساسنامه کوچک هستند بریدن از کدهای امور خارجه و عمدتا مقابله با آتش سوزی, سیل, طوفان – موضعی مشکلات. نه کل دولت است. و در جایی یک قاضی است به توافق برسند که قطعی نامحدود سفارشات نیست تا ابتدا از نظر قانونی.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: walcb 4/2/2020 9:09:44 AM (شماره 365955)

#3 محلی ما در کلینیک خود را قطع روز عملیات از آنجا که هیچ کس در حال آمدن است. آنها تا به حال هیچ Wuhon آنفولانزا موارد مشابه برای دو روستایی بیمارستان های محلی.
این کشور نمی تواند اقامت در قفل کردن برای همیشه اما این ویروس باقی می ماند در اطراف برای همیشه لطفا برای. آلوده ضعیف و آسیب پذیر نیاز به ماندن در خانه و سرویس هر کس در خانه بمانند. اگر ما صبر کنید حدود یک سال و نیم برای واکسن—خب ما فقط نمی تواند انجام دهد.

15 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/2/2020 9:22:30 AM (شماره 365967)

در واقع آن را تمام خواهد شد زمانی که دولت کارگران متوقف شدن پرداخت کامل و به عنوان مزایای این را نگه می دارد خوش نورد همراه است. جدی چرا آنها در ادامه برای دریافت منظم حقوق? آن را مانند یک نامعلوم تعطیلات با پرداخت کامل. من صحبت کردن در مورد پلیس و آتش پرسنل. زمان تریاژ مشاغل دولتی به ضروری (پرداخت می شود) و بیمورد (پرداخت نشده). زمانی که سیاستمداران و بوروکرات ها مجبور به ایستادن در خط خود را برای بیکاری چک و مواد غذایی تمبر با هر کس دیگری این نامحدود قرنطینه است رفتن به دریافت قطعی برنامه, برای پایان دادن مهم نیست که چگونه بسیاری از مردم در حال مرگ هستند.

24 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Pearson365 4/2/2020 9:25:07 AM (شماره 365970)

A. اواسط مارس به بعد اجازه خواهد داد که رستوران ها به خدمت در خارج از زمانی که آب و هوا اجازه می دهد. نیاز به عرضه الکل بر اساس میز و صندلی و سینی پاک کننده با مشتریان داده می شود ضد عفونی کننده, پاک کردن بسته است. رستوران نیاز به حذف برخی از جداول در داخل برای ایجاد فضا, اما حداقل آنها خواهد بود قادر به بازگشایی شده است. ب استفاده از fne مشترک “قلم”متصل به دستگاه کارت اعتباری متوقف شود. همین کار را با امضای برای داروهای تجویزی در یک CVS. C. اگر یک vacine ایجاد شده است چه اتفاقی می افتد زمانی که تنها 50 درصد از جمعیت (و یا کمتر) دریافت شات ؟ و این vacine پوشش تمام گونه پیش بینی از آینده ووهان آنفولانزا ؟ D. در نهایت تنها 45 درصد از مردم شسته دست خود را بعد از استفاده از دستشویی و حمام. اگر این درصد حرکت به 60 درصد است که به اندازه کافی ؟ درصد زیادی از شهروندان خوک هستند بنابراین چگونه ما غلبه بر این رفتن رو به جلو ؟

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: GO3 4/2/2020 9:32:01 AM (شماره 365976)

#9 این به نظر می رسد مورد در منطقه ما (نه نیویورک برای اطمینان حاصل کنید). من تا به حال دو دکتر قرار ملاقات و یک آزمایشگاه جلسه در سه هفته گذشته و یکی از این مکان ها بودند که در اورژانس به دو راز آتش سوزی از نوع (دیدن Andromeda Strain) محیط. محتاطانه اقدامات بود در حال مشاهده است و در مورد آن است. چه آنها می دانند که دست wringer رسانه ها حاضر به به ما بگویید ؟

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/2/2020 9:49:28 AM (شماره 366000)

لطفا بهانه این پست دوم اما من می خواستم برای به اشتراک گذاشتن یک مشاهده در مورد آمار روزانه (دانشگاه جانز هاپکینز سایت). از دیروز:
تنها 1 دولت (نیویورک) به بیش از 1 ، 000 مرگ و میر ناشی از Covid19.
تنها 9 متحده بیش از 100.
16 متحده باید 10 یا کمتر مرگ و میر. کسی لطفا به من توضیح دهید که چرا این باید رسما به عنوان کشنده ترین طاعون همیشه با ما کل اقتصاد تعطیل به طور نامحدود و همه قفل شده است.

28 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: fayebeck 4/2/2020 10:13:09 AM (شماره 366021)

من شکل این “بحران” است که فقط در یک محاکمه اجرا به صورت واقعی shutdow و مسائل. روز مغلوب ساختن پیشی جستن سلامت است و بعد از آن اتفاق خواهد افتاد. و از آنجا که آمریکایی ها تا به حال عمل و سپس آن را باید بسیار هموار.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Arby 4/2/2020 10:39:55 AM (شماره 366046)

ما می دانیم که آن را بیش از زمانی که ابعاد پیدا کردن چیزی بزرگ بعدی’ به اتهام علیه رئیس جمهور.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: gone2pot 4/2/2020 10:50:40 AM (شماره 366055)

ژاپن بسته هیچ چیز پایین اما هر کسی که می رود خارج می پوشد ، و آنها را به مرگ و میر کمتر از بسیاری از کشورهای دیگر. بیش از 10 میلیون آمریکایی در زمینه بیکاری در کمتر از دو هفته. این مقاله بی فایده است, جالب کپی کردن اما بی فایده است. کسب و کار در حال ورشکستگی. Whiting, نفت, یکی از بزرگترین در fracking فقط برای ورشکستگی زمینه. Bakken در ND و تمام زمینه های نفت در تگزاس را متوقف نمی کند, متوقف شد, در حالی که روسیه و سران o’ ژنده پوش سیل بازار با نفت خود را نه به یک rip چگونه است که کشتن شهروندان خود. شرکت های هواپیمایی باید آهسته به یک نقطه که در آن آنها خواهد شد به زودی از کسب و کار. جهان موتور اقتصادی متوقف شده است و هیچ کس هیچ ایده زمانی که آن را به پایان خواهد رسید. ما را متوقف و بیش از همه گیر که تعداد واقعی. این است که Chicom و سخنگوی آنها شده اند صد در صد اشتباه با هر کلمه آنها گفت: در مورد Chicom ویروس در عین حال آنها هنوز هم صد در صد اعتبار. و در اینجا چهار چیز ما نیاز به دیدن قبل از آن را بیش از ؟ واقعا ؟ حدس بزنید چه ؟ در حال حاضر اگر این همچنان وجود دارد خواهید بود صفر نشانه این است که بیش از, اما وجود دارد می شود یک جهنم از بسیاری مرگ و میر بیشتر به این دلیل در سراسر جهان یکی از اندازه متناسب با تمام وحشت مبتنی بر راه حل. Candace اونز ” مصاحبه در بک این صبح است نقطه در سمت راست و باید اضافه کنم که Chicoms در حال برنده شدن و برنده BIGLY در جنگ خود علیه ما. آنها را ما بدون شلیک یک گلوله و ما التماس آنها را بیشتر و انجام آن را به عنوان آنجا که ممکن است.

12 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 4/2/2020 11:44:28 AM (شماره 366124)

به طور جدی ؟ آن چهار چیز دارد چه اتفاقی می افتد زمانی که شما در حال برخورد با عاقل و معقول مردم است. به حزب دموکرات چپ های ترقی خواهان اصلی-جریان رسانه ای و…. در حال مجنون. این ویروس “بحران” نمی خواهد برود — تا — مگر اینکه حزب دموکرات را پشت مجموع کنترل مجلس سنا و POTUS. تنها خواهد شد و سپس همه چیز را “بازگشت به حالت عادی” و وجود خواهد داشت نه بیشتر وحشت. درست مثل ملی بی خانمان بحران جادویی ناپدید شد زمانی که اوباما انتخاب شد (و بازگشت در وحشت هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کمر) پس از آن خواهد شد در اینجا در این مورد به عنوان به خوبی. باید تهمت پیروزی دوباره در ماه نوامبر — و ما را به عقب و به مجلس سنا — آن را نمی خواهد “امن” در آمریکا! آن را هرگز خواهد بود امن در ایالات متحده آمریکا تا زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن است POTUS. نمی کند و هر کسی که آن را دریافت ؟ اساسا نه چندان پنهان سرود است که ما همه در حال رفتن برای مردن مگر اینکه و تا زمانی که حزب دموکرات در کنترل هستند دوباره. دوره.

11 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: JL80863 4/2/2020 12:04:51 PM (شماره 366147)

من استفاده می شود به این باور است که نظرات این سایت شد منطقی ترین در اینترنت. هیچ دیگر.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/2/2020 12:17:45 PM (شماره 366168)

اجتماعی فاصله به پایان خواهد رسید..در نهایت. -اما میلیون ها شغل را; وجود خواهد داشت ورشکستگی و سلب حق مالکیت. ژاپنی ها موفق نبود در جنگ جهانی دوم اما این را ما در ماه. آن می تواند اکتبر سال 1929 بیش از همه دوباره.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: tisHimself 4/2/2020 12:19:47 PM (شماره 366173)

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن است قادر به ارائه یک سخنرانی در ماه اوت در Lambeau, زمینه, Ann Arbor, کلمبوس…… آن را نمی خواهد صدمه دیده است Bushies و دیگر کشور باشگاه خواهان به بیرون آمدن از علف های بلند و انتخاب کنید تا یک بیل. برخی از نشانه ای است که شما نمی همدستی در این تلاش هماهنگ برای از بین بردن اقتصاد خود را به نگه داشتن اشراف می تواند یک نشانه خوب است.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: بقایای 4/2/2020 1:55:42 PM (شماره 366306)

جالب مقاله, آوریل 2 سال 2020 دروازه دانشمند توسط جیم Hoft: “بزرگ! بیماری های عفونی متخصص می گوید کلینیک خود را دیده است و نه هر کسی تحت 70 – که نیست چاق, از قبل مبتلا به دیابت یا دیابت – به طور جدی بیمار و با COVID 19”

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 4/2/2020 4:23:54 PM (شماره 366418)

پیتر بروکس به عنوان clueless تا کنون. با توجه به چهار گلوله امتیاز ما هرگز به عقب بر گردیم به حالت عادی. تنها راه برای بازگشت به حالت عادی است برای باز کردن لعنت کشور است. دوره friggin’ پایان.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/2/2020 4:46:53 PM (شماره 366445)

من فکر می کنم که Fauci تیپ در حال رفتن به انجام همه چیز را در قدرت خود را برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن از باز کردن حتی بخشی از این کشور در اواسط مارس و یا در پایان ماه. او راه بیش از حد خوشدل در مورد نگه داشتن ما را تعطیل و نادیده گرفتن مرگ و میر ناشی از اقتصادی تخریب او مخرب در این کشور است. بله دکتر Fauci و تا حدی Birx مسئول همه خودکشی و رسانه ها به آنها کمک کرد. عجله تا به حال سه ماه اول سال و اعداد ذکر شده در دیروز خود را نشان می دهد. تقریبا یک qtr میلیون خودکشی تا کنون گذاشته می شود در دو ghouls ، CV? به سختی تصویری بر روی صفحه رادار نسبت به مرگ با خودکشی, طبیعی آنفولانزا و…. هنگامی که آن را برای پایان دادن به این افراد است ؟ چیز دیگری در نظر گرفتن این است که چگونه آنها بد نمایش دادن واژه همه گیر. همه گیر به سادگی بدان معنی است که این ویروس عامل در بیش از یک کشور در حال حاضر است. صفر را با اعداد. فقط بیش از یک ملت است. اما رسانه ها و Fauci هستند به عمد و با استفاده از همه گیر کلمه به جای بیشتر درست مدت بیماری به دلیل همه گیر برای تلفن های موبایل بسیار ترسناک تر آن را نمی کند. امید است که کمک می کند تا #1 و دیگران.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: در واقع 4/2/2020 4:53:53 PM (شماره 366454)

پوشیدن یک ماسک بنشینند و فکر می کنم از انگلستان است. ما باید بازگشت به کار.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: franq می 4/2/2020 4:55:53 PM (شماره 366455)

در این نقطه من مطمئن هستم که اگر آن را عادی. ممکن است مقدمه ای برای ورود دجال است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “جودی W.”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im