چه نوع از احمق شاخه های یک پلیس با یکتیزر یا کشتی او را برای خود اسلحه ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/19/2020 4:42:08 AM

اولین بار من تو را دیدم Derek چوین–جورج فلوید تصویری من منزجر بود. فریاد من در صفحه تلویزیون “دریافت کردن پسر گردن شما #$%!” من نیز فریاد زد و سه پلیس بر روی صفحه نمایش تلویزیون من ایستاده در اطراف ، نه تنها آن است که درست است که چوین در حال حاضر چهره های درجه دوم به اتهام قتل, اما همچنین که سه نزدیکی او روبرو شدید به اتهام جنایت و هرگز از خدمت به هیچ محافظ یا مربوط به امنیت زمینه دوباره. به عنوان من قبل از نوشته های اصلی دیگر سر که خواهد و باید رول در یک نمایشگاه جهانی خواهد بود که از Medaria Arradondo سیاه رئیس پلیس مینیاپولیس


چه نوع از احمق ؟ یک مرده.

23 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/19/2020 7:02:18 AM (شماره 449478)

من می خواهم این قسمت در مورد آمازون پل انتخاب شده است. به زودی من می توانید ببینید مردم یک هشدار از آنها را به اشتراک لغو اگر آنها نمی, سازمان دیده بان سیاه و سفید تر نشان می دهد.

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ida لو پینو 6/19/2020 7:13:53 AM (شماره 449488)

زمانی که حقیقت در می آید – – ما خواهد آموخت که جورج فلوید درگذشت از قبل موجود بیماری های قلبی مرکب مقادیر عظیم از هر دو فنتانيل و آمفتامین. که او نمی میرند از خفگی و یا خفگی. که افسر چوین بود زیر پلیس دستورالعمل – – با نگه داشتن فلوید حرکت به منظور جلوگیری از یک حمله قلبی. نتیجه باید exoneration – – فقط به عنوان جورج زیمرمن و بالتیمور پلیس تبرئه شد. اما چه کسی می داند چه ممکن است در واقع اتفاق می افتد – – هنگامی که دادگاه سیاسی شده اند و خراب شده.

13 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: hisself 6/19/2020 7:50:59 AM (شماره 449533)

افسر چوین شد ffollowing نوشته شده مینیاپولیس police dept روش به نامه. این پریدند تا قاتل درگذشت از استرس شدید پارانویا. تا آنجا که احمق در آتلانتا و او حکم را برای او و رفتن به زندان است.

13 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Krause 6/19/2020 7:56:11 AM (شماره 449543)

چپ رسانه های حزب دموکرات, حزب, BLM همه یکی هستند ، شما همچنین ممکن است پرتاب antifa در آن وجود دارد بیش از حد. همه در حال مخرب به آمریکا آزمایش در خود دولت و مدنیت. آنها بخشی از خشونت و غارت.

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: hoosierblue 6/19/2020 7:56:56 AM (شماره 449544)

ببخشید آقای Fischrer شما اظهار داشت که می شد خیلی ناراحت بیش از در افسر ضابط مظنون توسط گردن اما آیا تا به حال اتفاق می افتد به فکر می کنم که فقط شاید افسران در این ویدئو دوم تا به حال دیده می شود که همچنین و اجتناب از استفاده از آن را بر خود گمان می برند به طوری که آنها نمی خواهد قضات ناعادلانه مانند دیگر افسران که ممکن است را ساخته اند آن را آسان تر برای او را به دور در وهله اول. مردم باید به دور از این ایده است که مقاومت در برابر ماموران پلیس حوادث باید قضاوت بوکس یا نوعی از انصاف و قوانین. مهم نیست که چه جرم هنگامی که یک مظنون در برابر افسر است و سپس درگیر در یک مبارزه خیابانی. خود را به افسر قوانین او باید پایبند, اما این گمان است که رایگان به بعد هر چیزی که او می خواهد به بسیاری از زمان پایان با افسر مبارزه برای بقای خود. تا آنجا که هر گردن خویشتن می رود. این است همه چیز در مورد چگونه آن را اعمال می شود و میزان فشار استفاده می شود که تنها مسئول می داند و دیگران حدس می زنم در بسته به جایی که آنها همدردی دروغ با توجه به افسران پلیس و اتهام جنایتکاران.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: franq می 6/19/2020 7:58:27 AM (شماره 449546)

بمباران بیرون از جمجمه. درست مثل سنت جورج بود. اگر شما به تماشای Candace اونز تصویری که او صحبت می کند از فرهنگ سیاه و سفید با استفاده از اراذل و اوباش به عنوان مدل نقش شما نیاز به. آن است که بسیار عالی است.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 6/19/2020 8:55:09 AM (شماره 449602)

این فقط سیستمیک تبلیغات سمت چپ. این سیستمیک سیاه قاتل فرهنگ در demonrat اجرا درونی شهرستانها. اصلاحات است و همه چیز را بهبود بخشد. یکی از تامین کنندگان برای کسب و کار من است یک پارچه شرکت در کالیفرنیا است. آخرین باری که من رفتم خود سایت به سفارش وجود دارد BLM بنر و پیام پشتیبانی در بالای صفحه اصلی. من به دنبال یکی دیگر از تامین کنندگان. من لازم نیست یک سخنرانی در هنگام خرید پارچه و من نمی باید به آنها پول من.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/19/2020 9:06:39 AM (شماره 449624)

من نمی ذهن افسر چوین با استفاده از زانو تا گردن از آنجایی که من یک متخصص در تاکتیک های پلیس و نه آنچه که تا به حال منجر به یک بار ایستاده/مرد نشسته بودن چهره را در پیاده رو. ما در حال شهروندان و هنوز هم لازم نیست که تمام حقایق است.
مقاومت در برابر بازداشت خشونت متعهد در حالی که مقاومت در برابر دستگیری یک موضوع جدی است. یک مظنون رنگ پوست نمی دهد آنها را در سمت راست برای فرار از پلیس.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: PostAway 6/19/2020 9:28:07 AM (شماره 449649)

متفکرانه نوشته های همه شما! FWIW افکار من که Rayshard بروکس بمباران شد از سر او اما به نظر می رسد شفاف. او یک زندانی سابق و فعلی جنایی و می دانست که چگونه همه چیز کار می کنند. من رای خودکشی توسط پلیس. در Floyd مورد ما یک احمق پس زدن دهنه اسب اما یک شهروند با این وجود. اگر مینیاپولیس دستورالعمل پلیس به یک افسر پلیس جهت به زانو در معرض ابتلا مشکوک گردن بدون مکرر چک مظنون وضعیت جسمانی سپس آن جهت اجازه می دهد سهل انگاری. اما مشکل واقعی ما هستند و میلیون ها نفر از شهروندان که ساخته شده اند زندگی خود را در نفرت, خشم, حسادت و/یا تخریب فقط به احساس زنده داری و/یا مهربان است. این wastrel مارکس و نه خدا یهوه یا عیسی مسیح خود خدا. هیچ چیز وجود دارد هر اداره پلیس می تواند در مورد آن انجام دهید.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: joew9 6/19/2020 9:40:15 AM (شماره 449665)

من هنوز هم نمی ببینید که چگونه زانو در Floyd را گردن می توانست او را کشتند. این بود در یک منطقه برای محدود کردن جریان هوا. خواهد بود که جلوی گردن پشت و یا کنار. در بهترین حالت آن می تواند مسدود کرده اند و یکی از شریان اما هر دو نیاز به مسدود شود برای رسیدن به بیهوشی. گزارش پزشکی قانونی حاکی از آن بود که نزدیکی بیش از حد از مواد مخدر همراه با استرس از دستگیری و استرس که شامل محدودیت زانو در گردن است. به علاوه آن را فقط به نظر نمی آید مانند افسر بود که هل دادن سخت با زانو خود را. سر باید خم راه برگشت. آن نبود. پس نتیجه گیری من این است که به بازداشت شما اول باید تعیین سلامت مشکوک. ما می تواند تغییر میراندا به “شما حق یک EKG و MRI. اگر شما نمی توانید هزینه خود را متخصص قلب و عروق متخصص قلب و عروق ارائه خواهد شد برای شما.”

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/19/2020 10:01:47 AM (شماره 449698)

“چه فرد عاقل می شکند و به دور از پلیس او را مهار و شروع به در حال اجرا دور؟” بیایید شروع با مسمومیت. البته هیچ کس در اینجا است که تا کنون در چنین شرایط اجازه دهید به تنهایی باد یک .108. اما بیایید بیشتر. احمق آتش تیزر در یک تعقیب پلیس مانند یکی از کسانی که وسترن که در آن تعقیب است. دو پلیس در تعقیب…به طور کامل شناخت احمق مهمات صرف شده است در واقع به دست آوردن احمق…و پس از آن دو گلوله در پشت. و برای چه ؟ او مطرح شده هیچ تهدیدی برای هر کسی حتی مسلح با یک تیزر. آنها تا به حال ماشین خود را و خود را شناسایی اطلاعات. کجا بود احمق برای رفتن به فرار احتمالی دستگیری? توجیه آن را به هر راه شما می خواهم این بود که کاملا غیر ضروری است. از وقتی که زندگی بشر در این کشور برگزار شد تا ارزان ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Italiano 6/19/2020 10:02:11 AM (شماره 449700)

یک مغز مرده B است که بدون شک به این نتیجه رسیدند که L نمی M.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 6/19/2020 10:31:31 AM (شماره 449746)

یک irredemably خشونت جانی که چه نوع. آیا کسی شک حتی برای یک لحظه که اگر بروکس تا به حال موفق به دریافت یک تفنگ دستی به جای یک تیزر او را اخراج آن را فقط به عنوان به راحتی در افسران?

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 6/19/2020 10:36:47 AM (شماره 449754)

#11 شاید شما از دست رفته این بسیار مهم بیت عالی واقعی روزنامه نگاری. اگر شما این به عنوان خوانده شده داده شده خود را ملاحظه نظر شما واقعا باید آن را بخوانید. من فکر می کنم شما را پیدا خواهد کرد آن را روشنگر به طور خاص در مورد جزئیات تحقیقات پزشکی نشان می دهد که زانو موقعیت استفاده توسط افسر چوین شد بخش سیاست و نه به علت مشکلات تنفسی. https://medium.com/@gavrilodavid/why-derek-chauvin-may-get-off-his-murder-charge-2e2ad8d0911

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/19/2020 11:40:48 AM (شماره 449850)

ظاهرا حداقل یک “محافظه کار” در سایت فکر می کند که این نوع رفتار فقط هلویی مشتاق و نه به آزار پلیس در مورد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: kono 6/19/2020 11:48:02 AM (شماره 449861)

#11: “در بهترین حالت آن می تواند مسدود کرده اند و یکی از شریان اما هر دو نیاز به مسدود شود برای رسیدن به بیهوشی.” راست. اما مسدود کردن شریان کاروتید در یک طرف و یا دیگر (اعم از داخل یا خارج) برای چند دقیقه کاملا می تواند باعث سکته مغزی با قطع خون به نیمکره مغزی در همان سمت.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: TLCary 6/19/2020 1:08:32 PM (شماره 449927)

#17 نگاهی به 3D تشریحی نمودار گردن. شما می توانید خرج کردن یکی از corattid شریان های گسترده و بدون آسیب به لایه های اطراف آن. شما می توانید خرج کردن jugular vein, اما که نمی خواهد همان اثر است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: pensom2 6/19/2020 6:55:57 PM (شماره 450224)

مردم می خواهم بگویم که آتلانتا مرد آنقدر مست که او نمی تواند برگزار شود به یک استاندارد بالا از آگاهی است. من هرگز مست, بنابراین من نه کارشناس. اما من دیده ام drunks قادر به راه رفتن در یک خط مستقیم. این آتلانتا مرد را تکان داد کردن پلیس با یک حرکت ناگهانی به حال حضور ذهن برای گرفتن در سلاح های خود را و به سرعت از خاموش مانند اوسین بولت. و اصلا به من این مزخرف در مورد چگونه با ارزش او به خانواده اش–یکی از جنایات خود ضبط شد کودک آزاری است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net