آنچه رسانه ها نمی خواهد به شما بگویم در موردایالات متحده Coronavirus مورد مرگ و میر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/17/2020 2:12:44 AM

بدون شکست رسانه ها به نظر می رسد قصد ساخت امریکا به تنها شکست در جهان در مبارزه با کروناویروس. بسیاری از رسانه ها توصیف کرده اند ایالات متحده به عنوان “از دست دادن جنگ” در برابر coronavirus به دلیل تعداد موارد نگه می دارد تا. Axios برای مثال ایجاد یک نمودار نشان می دهد که اگر همه coronavirus بیماران (موارد تایید شده) یک شهر را سومین شهر در کشور است. روند اخیر از رسانه ها به تمرکز بر تعداد کل موارد به نظر می رسد به عنوان یک نتیجه از سنبله اخیر موارد که موفق به تولید یک شبیه سنبله در مرگ و میر.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DVC 7/17/2020 2:22:42 AM (شماره 480994)

من به مراقبت های پزشکی حرفه ای امروز است. بیشتر در بیمارستان در شهرستان ما هستند و اسپانیایی ها که ظاهرا نمی هر گونه تلاش برای جلوگیری از گرفتن آن است. نمی خواهید به شنیدن این که در بسیاری از تلویزیون خود را نشان می دهد. و شهرستان ما این است که یک اقلیت کوچک از اسپانیایی ها ، من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مردم در بیمارستان های ما حتی در اینجا از نظر قانونی ؟

60 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 7/17/2020 2:23:39 AM (شماره 480995)

“مراقبت های بهداشتی رایگان” است کشنده باشد.

46 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Trigger2 7/17/2020 4:02:44 AM (شماره 481011)

خوب رفیق کومو قطعا انجام کار خود را با مرگ و میر با کشتن مردم در خانه های سالمندان. او را نجات داد مدیکید پول به بوت چرا که او را مجبور به پرداخت هزینه برای آن دسته از مردم دیگر. او یک قاتل زنجیره ای از افراد و 4 دیگر demonrat اجرا متحده به دنبال خود منجر شود.

86 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/17/2020 5:54:08 AM (شماره 481063)

#3 چه اتفاقی افتاد به سالمندان شد یک طرح توسط دموکرات ها. آن را نه تنها اتفاقی در نیویورک آن را نیز اتفاق افتاده است در همه ایالت ها با دموکرات govenors. آنها نه به دنبال دستورالعمل های ارائه شده توسط دولت فدرال و چیزی کاملا متفاوت است. کسی به این فرمانداران به جلو بروید و در حال حاضر آنها در حال بررسی است. من معتقدم که این انجام شد به فشار تا نرخ مرگ و میر. سود اضافه شده چیزی بود که شما اشاره شده در پزشکی و آنها دولت را ندارد به پرداخت برای مراقبت از آنها دیگر در مرکز. یکی دیگر از عوامل برای هر COVID 19 بیمار که می میرد دولت دریافت پول اضافی. غمگین اما واقعی. کسی که نیاز به رفتن به زندان است.

97 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: mathman 7/17/2020 5:55:57 AM (شماره 481065)

اما هدف این است که برای شکست دادن تهمت, نه به حفظ سلامت ما.

115 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Periwinkel 7/17/2020 6:52:14 AM (شماره 481101)

Re: #5 همان می رود برای معلمان, معلمان اتحادیه مدرسه تخته superintendants و فقط در مورد هر کس دیگری حتی محیطی درگیر در آموزش و پرورش و آموزش.

75 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: edgar 7/17/2020 7:32:03 AM (شماره 481131)

من در خواندن است که در چهارمحال و NC که اگر یک فرد است که آزمایش را چندین بار زیر یک تست مثبت هر مثبت پس از شمارش به عنوان یک مورد جدید. تکواندو ، جای تعجب نیست که تهمت مدیر می خواهد به کنترل از اعداد است. بیش از حد بسیاری از مردم می خواهم به طبخ این کتاب به علت وحشت. شما باید بپرسید چه نقش CDC دلیل است که آنها انجام داده اند همه چیز آنها می توانند به این پیچ ،

73 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MattMusson 7/17/2020 7:38:25 AM (شماره 481139)

CDC به تازگی اعلام کرد که او به ما و مير ناشی از CV19 کاهش یافته زیر سطح 1 همه گیر مرگ و میر. https://www.thegatewaypundit.com/2020/07/cdc-reports-china-coronavirus-mortality-currently-pandemic-threshold/

28 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 7/17/2020 8:01:20 AM (شماره 481156)

آنچه رسانه ها نیز به شما بگویم این است که ماسک های صورت هستند که موظف در خارج از کشور در بسیاری از مناطق است. نه به این دلیل که مردم نمی توانیم آنها را (بسیاری نمی توانند) و نه به خاطر منابع در مناطق روستایی اما عمدتا به دلیل آنها کار نمی کنند که خب! مسئولیت زندگی خود را. پوشیدن ماسک اگر شما می خواهید بپوشید اگر شما سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد و یا شما را ؟ و یا اگر شما به تمام 3 از این دسته است. اجتناب از کسانی که شما فکر می کنید ممکن است به شما صدمه دیده است و از مردم بدون ماسک لطفا قدم به عقب و آنها را! آن را در مورد سلامتی شما … اما این همه در مورد کنترل. هر کس نیاز به پوشیدن ماسک تا زمانی که دولت به شما می گوید آن را خاموش! به وضوح شما نمی توانید خط تا به رای و حفظ 6 فوت به عنوان خطوط خواهد بود یک مایل یا بیشتر است. بنابراین … رای از طریق پست!! و اگر مدارس تعطیل هستند … چرا هیچ جایی برای رای دادن به هر حال! حکیم و آمریکا و قبل از آن خیلی دیر است.

64 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/17/2020 8:04:34 AM (شماره 481160)

نرخ مرگ و میر وابسته است که شما را اندازه گیری و مگر در مواردی که معادل نرخ بی معنی است به مقایسه یک کشور به کشور دیگر. اگر شما تنها اندازه گیری افراد بیمار شما یک رای گیری همه شما یک نرخ پایین به صورت دقیق همان جمعیت است. این می آید و نزدیک به یک مدرک معتبر مقایسه:
مرگ در هر میلیون: ما: 389
انگلستان: 658
ایتالیا: 575
اسپانیا: 607
فرانسه : 444 حتی خواهد شد که مغرضانه از آنجا که ما می پردازد و شما را به تماس با هر مرگ یک فرد که تست مثبت یک COVID مرگ بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر که ممکن است باعث مرگ بدون COVID را کمک کند مگر اینکه البته شما در حال جورج فلوید. .

41 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: msjena 7/17/2020 8:29:15 AM (شماره 481184)

آیا این معقول و منطقی فرضیه در صورتی که خوشه مورد در تگزاس و فلوریدا با توجه به جورج فلوید تظاهرات? این اتفاق در اطراف پایان مارس/اوایل ماه ژوئن که به معنی موارد خواهد شروع به نشان می دهد تا در اطراف دومین هفته از ماه ژوئن است. با وقفه برای تجلی علائم در دسترس بودن تست و گزارش از نتایج مورد آغاز خواهد شد به گزارش در اطراف اواسط ماه ژوئن است که دقیقا زمانی که موارد آغاز شده خونتان در این کشورها. خوشه باید ادامه داد چون دیگر مردم را بدست آلوده از آلوده معترضان و تست افزایش یافته است. این را افزایش می دهد (نه واقعا سنبله) در مرگ روزانه نشان می دهد این بیش از حد, چرا که آنها نشان می دهد عفونت رخ داده است 3-4 هفته پیش یا اواسط ماه ژوئن.

29 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: JackBurton 7/17/2020 9:38:59 AM (شماره 481267)

نمودار های تعاملی آنها لینک به فوق العاده هستند و باید تمام داده ها و… که می تواند یک مشکل. توصیه من فقط کپی کردن توییتر عکس گزیده و به دنبال آن است. به عنوان مثال pic.twitter.com/29SW2uYzLn اطلاعات زیادی وجود دارد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/17/2020 9:39:41 AM (شماره 481269)

همه رسانه ها را به من بگویید این است که دموکرات ها معصوم هستند که سوسیالیسم بهشت است که من باید اجرا شود زندگی خود من هستم و من هستم نژادپرستانه deploreable نامطلوب و واقعا باید کشور را ترک کنند و یا بهتر می میرند در حالی که همه از تماس من ترقه, سفید پوست و دیگر vulgarities. این رسانه ها پیام 365/24/7 از جمله ساخته شده تا ویروس آمار توسط افرادی که هرگز ریاضی یا پزشکی دوره و ظاهرا یک دوره روزنامه نگاری به عنوان آنها به نظر می رسد نادان از اصول اولیه چه زمانی, چگونه, کجا, که, و هر پاره از طرفی.

44 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bighambone 7/17/2020 9:54:59 AM (شماره 481296)

در حال حاضر COVID آمار در حال دستکاری و سیاسی بیشتر خواهد بود بنابراین تا انتخابات ماه نوامبر. پس از انتخابات بسته که برنده آن است که اگر تهمت است که دستکاری سیاسی ادامه خواهد داد و یا اگر آن را بایدن وجود خواهد همه ناگهانی بود فوری معجزه و همه چیز خواهد بود گفت: به برگشت به حالت عادی. به یاد داشته باشید از آن خواهد شد به نفع هر دو چپ و لیبرال دموکرات و کمونیست و دولت چین به اطمینان حاصل شود که بایدن انتخاب شده است. به عنوان بایدن را حفظ می کند فوق العاده است که چین است و نه قابل دوام اقتصادی رقیب یا یک تهدید برای ایالات متحده آمریکا. بنابراین اگر بایدن انتخاب شده است به دنبال چین با یک چشمک و اشاره از DC UniParty در بازگشت پنهانی رشوه و آینده مبارزات انتخاباتی سهم شروع به خرید ورشکسته و یا از لحاظ اقتصادی ضعیف آمریکا شرکت ها و بایدن پسر شکارچی یا منصوب کرد, سفیر آمریکا در چین کمونیست و یا به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به شدت درگیر در فعالیت های کسب و کار نسبت به ایالات متحده آمریکا. به عبارت دیگر به طوری که فاسد DC UniParty می توانید در کسب و کار.

27 افرادی مانند این.


من فقط امیدوارم که روزی حقیقت در مورد همه از این خواهد آمد. اما من نه شمارش است که اتفاق می افتد بیش از حد فشار سیاسی بر همه درگیر. تهمت و نفرت از “بسته همه چیز را تا پس از انتخابات” جمعیت هرگز اعتراف به اشتباه بودن و یا با انگیزه های سیاسی. که البته شامل “اخبار” صنعت است که عمده و مشتاق بازیکن در حفظ هراس رفتن تا زمانی که ممکن است.

15 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Jobe 7/17/2020 10:32:05 AM (شماره 481349)

من مشکوک به چیزی شبیه به این که من تو را دیدم که مرگ و میر نیست کوه که آیا این موارد است. زمانی که آنها سخن بی معنی وبیهوده یک آمار کل مجموعه تا اعتبار از دست می دهد. یک بار دیگر “رسانه” مقصر می شود با تلاش برای استفاده از این ویروس به عنوان یک سلاح در برابر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. من حتی قوی تهمت حامی حمایت از او چرا که او به نظر می رسد تنها انتخاب عملی در برابر این ضد آمریکایی کلاهبرداری پروژه که دموکرات ها در حال foisting بر ما. من کمتر نگران در مورد آنچه که یک دموکرات پیروزی در ماه نوامبر را به دلیل سن و سال من (75) من سلامت (من دیابتی و من به بیماری عروق کرونر همراه با Barretts سندرم مری) من نمی شکل من در اطراف برای نهایی نابودی ملت ما اگر کسانی که خائن تفاله را در سراسر کشور انجام دادم ولی ترس از سرنوشت نوه من و کودکان است. چه عرض پوزش در پایان این خواهد بود برای یک کشور است که آغاز شده به طوری قوی و در نهایت تربیت یک نسل پس از خود محور است که آنها نمی گرامی آنچه به آنها داده شده است.

20 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: moonlightflip 7/17/2020 10:54:20 AM (شماره 481378)

یک پیشخدمت زن در شهر کوچک نبراسکا گفت: 6 سال است. پیر ترس به ترک خانه است چرا که اگر او, او خواهد مرد. واکنش رسانه ها.

18 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: فاجعه کیت 7/17/2020 11:10:53 AM (شماره 481415)

به صداقت, من فکر می کنم من تا به حال آن را برای آخر هفته و نیم. آن را احساس می کند مانند یک خفیف سرد است. Im 51 و کرکی هیچ بیماریهای همراه. من نمی خواهد به گرفتن تست شده است. بدون نیاز دارید. من اطلاع من دایره اجتماعی (ما ترک اجتماعی فاصله حدود عید پاک با دوستان همفکر). 68 سال دوست قدیمی درست کردم بیش از آن. 2 هفته از ‘خفیف آنفولانزا مانند سوار شدن. 2nd دوست گرفتار آن اوایل آوریل (6 comorbids) و صرف 2 ماه در کما, در حال حاضر در خارج و در مورد. هیچ کدام از بچه ها او را شوهر و یا دوستان نزدیک تا کنون آزمایش مثبت است. 3rd من می دانم که آزمایش مثبت است یک پزشک در پرو هرگز یک علامت و هیچ خانواده یا دوستان به آن گرفتار کردن او را. من احساس ما در فرهنگی بازیابی طرف منحنی. من از خواب بیدار شدم احساس امیدوار این خواهد بود نقشه کشی به پایان رسید به زودی. معلم اتحادیه درگیر شدن با مطالبات است که باید چیزی برای انجام با سلامت خواهد بود کلش معافیت covid پشت شتر به صورت عادی پدر و مادر از کودکان سن مدرسه. آنها ناراحت اشتباه جمعیتی در حال حاضر.

16 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: در واقع 7/17/2020 11:15:09 AM (شماره 481427)

بسیاری از Chinavirus مرگ هرگز آزمایش مثبت آنها به سادگی ذات الریه-آنفولانزا مانند مرگ و میر. Chinavirus افزایش مدیکر پرداخت و بیمارستان رایگان است برای تمام بیماران. مثبت بیماران آزمایش چندین بار برای تایید تشخیص مثبت و سپس تا دو منفی می خواند به دست آمده; هر آزمون شمارش به عنوان یک فرد مورد. NIH و CDC آمریکا شکست.

12 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: تله 7/17/2020 11:56:40 AM (شماره 481485)

تعدادی از “مثبت” نیز افزایش می یابد چرا که CDC نیاز به مثبت آنتی بادی آزمایش به فشرده با مثبت فعال ویروس نتایج آزمون. این بدان معناست که اگر شما تا به حال آن را در ماه مارس و بیش از آن را بدون دانستن اینکه شما تا به حال آن را دریافت و یک آنتی بادی آزمایش شما مثبت تست برای آنتی بادی ها و نتایج خود را خواهد شد به عنوان یک “جدید کروناویروس مورد است.” این آنتی بادی آزمایش رانندگی سنبله در موارد اما به چه میزان هیچ کس نمی تواند بگوید. CDC است اعداد به طوری bolixed تا ما احتمالا هرگز قادر به مرتب کردن آنها را. از کجا این افراد را در آمار خود را دوره ؟ آه. راست. این نیست. آنها پزشکان نه رشته ریاضی. آنها بدتر از بی فایده است. آن را گوگل. شما آن را پیدا کنید.

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 7/17/2020 12:31:21 PM (شماره 481520)

تمام اروپا به غیر از آلمان IIRC باید دو تا سه بار به عنوان بسیاری از مرگ و میر سرانه ایالات متحده آمریکا. “مراقبت های بهداشتی رایگان” شما را بکشند.

8 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 7/17/2020 1:05:23 PM (شماره 481562)

COVID است هیچ معامله بزرگ است.
دختر من در آن بود و آن را به من داد grandkids–سن 3 و 1. دیگر از ناراحتی معده و اسهال و تهوع خفیف برای ~5 روز که در آن بود. همسر من و من حتی نمی گرفتن آن را از آنها چون ما اجتماعی فاصله گرفته و در دست گیرد. من شده است با آزمایش دو بار برای COVID برای عمل جراحی دبستان; هر دو بار منفی

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/17/2020 1:44:22 PM (شماره 481619)

چپ اعلام کرده است جنگ
آنها مبارزه کثیف
آنها را چاپ-دارایی های رسانه ای
آنها باید آموزش و پرورش دارایی
آنها متلاشی شدن گروه دارایی(BLM-pro-فا)
آنها hollyweird آنها برنامه های تلویزیون دارایی
آنها تقلب دروغ سرقت
آنها خشونت آمیز و دور از تمدن
آنها سوسیالیست مارکسیستی
آنها در حال برنامه ریزی بیشتر حملات خائنانه
که سمت خود را–ما دشمن را در این جنگ و طرف ما?

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/17/2020 2:05:33 PM (شماره 481644)

آزمون ناقص است و بسیاری از سازمان انجام تست متقلبانه گزارش مثبت کاذب عمدا . وقتی این همه boils پایین تست بی ارزش است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Pete سنگ 7/17/2020 2:10:07 PM (شماره 481654)

من 73. وجود دارد یک شانس خوب من گرفتار ووهان ویروس در ماه فوریه — بد سرد و تب خفیف به مدت 4 روز. پس از 11 روز علائم بدتر شد پس من رفتم به یک مرکز مراقبت های فوری در ارتباط با دکتر پزشکی ، البته من نمی بینم ، من تو را دیدم یک بهبهان که دارای مدرک لیسانس و با این نسخهها کار از یک چک لیست. او تصمیم گرفت من احتمالا تا به حال عفونت سینوس و مقرر ده روز دوره از آنتی بیوتیک سفالوسپورین از من حساسیت به پنی سیلین. بعد از 8 یا 9 روز بیشتر نشانه رفت. (توجه داشته باشید که بدجور مدت زمان طولانی برای یک آنتی بیوتیک برای مقابله با خفیف علائم عفونت سینوس.) Te آنتی بیوتیک به من داد یک هفته و نیم از اسهال به عنوان برخی از آنتی بیوتیک ها تمایل به انجام, اما آن را انجام نمی, و بسیاری دیگر.
بر اساس بالا من گمان می کنم من تا به حال یک مورد خفیف ووهان ویروس. من می توانم به VA و دریافت رایگان تست, اما اگر من نشان می دهد تا با برخی از آنتی بادی busybody منظور خواهد شد من به خودم جدا برای دو هفته. به معامله با آن است. اگر شوهر نمی مریض در ماه فوریه یا مارس — و او نمی — من یک خطر برای جامعه.

7 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: red1066 7/17/2020 5:01:46 PM (شماره 481792)

آیا هر کس دیگری فقط با تغذیه کل چینی ویروس BS. اگر من نمی شنوند در مورد این مزخرفات هرگز دوباره آن خواهد شد بیش از حد به زودی. همه چیز را که گفت در مورد آن می رود در یک گوش و خارج از سوی دیگر است. من متوقف اعتقاد هر کسی هر چیزی در مورد آن می گوید ماه پیش. آن را تبدیل به یک کمونیست تاکتیک برای شکست مغلوب ساختن پیشی جستن در این clueless در احمقها سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن برای اقدامات خود را در مورد این ویروس فقط تقویت این باور است که این همه در مورد سیاست.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/17/2020 7:50:53 PM (شماره 481907)

اعداد واقعا مشخصی که CDC گسترش معیارهای که باید مورد آزمایش قرار. آنها همچنین گزارش بهبود بسیار خوبی یا. اگر تعداد قریب به اتفاق مردم آن را برای 7-10 روز پس از آن هر کسی که آزمایش مثبت بود قبل از ژوئن 1st است و به احتمال زیاد بهبود, اما آنها هنوز هم گزارش های بیش از حد بسیاری هنوز هم. البته هر چیزی مثبت گرفته خواهد شد توسط رسانه ها و حزب دموکرات به عنوان یک “پیروزی” برای مغلوب ساختن پیشی جستن ، و چگونه در مورد تمام کسانی که درمانگاه در فلوریدا که در گزارش 100% تست مثبت یا آن مرد که فوت اخیرا در یک موتور سیکلت تصادف شمارش شد به عنوان مثبت مرگ از COVID.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net