چه Roe v. Wade و نرم افزار-انتخابسقط جنین به ما یادآوری در مورد کوروناویروس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 4/1/2020 4:45:46 AM

در این مقاله قصد ندارم که در آن شما فکر می کنم آن است. به عنوان بسیاری از تماشاگر آمریکایی خوانندگان می دانم حتی نمی سعی کنید به حدس زدن که در آن از این قرار است. فقط آمده است همراه برای سوار شدن. (در یک راه آن است که مانند نامه توصیه که سرهنگ هنگامی دریافت کرد که در نظر گرفته شده برای ارتقاء: “مردان را به دنبال او را در هر نقطه — اما تنها از روی کنجکاوی!”) همه ما می دانیم در مورد کوچک در مقابل وید که معروف استدلال بیش از کدام راه بهتر است برای دریافت در سراسر دریاچه. من شخصا طرفدار زندگی و امید به دیدن که شکننده تصمیم دادگاه لغو روزی. اما در اینجا چیزی است که من می شود در مورد سقط جنین


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: walcb 4/1/2020 7:22:39 AM (شماره 364685)

FTA “هیچ زنی به رختخواب می رود با تصمیم: “من واقعا در خلق و خوی برای سقط جنین, بنابراین من فکر می کنم من خواهد شد و خودم حامله امشب.”” من خیلی مطمئن نیستم که در مورد. “هیچ کاری” بسیار مطلق اعتقاد من وجود دارد که باید این فکر می کردم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 4/1/2020 7:33:26 AM (شماره 364689)

مطمئنا من برای اولین بار به شما بگویم خاخام فیشر که این مشکل تنها با حس مشترک است که از آن نمی باشد.

14 نفر بود.


مقاله خوب و فوق العاده نقطه. PC فرهنگ disallows ما به تماس از مردم احمق و ساده لوحانه رفتار برای آنچه در آن است. غیر منطقی مفهوم برابری مطلق مانع ما را از استفاده از شرم و تمسخر به عنوان ابزار برای جلوگیری از جنون. اکثر مردم احمقها اما همه ما به تظاهر در غیر این صورت. انجام این کار در حال رانندگی فرهنگ ما دیوانه است.

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 4/1/2020 8:21:29 AM (شماره 364746)

من مخالف با دلایل این نویسنده می دهد که چرا مردم باید سقط جنین. آنها نمی تنبل بودن یا احمق. آنها در حال تلاش برای از بین بردن گناه خود (و گناه) که اگر آن را هرگز اتفاق افتاده است.

7 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Bluefindad 4/1/2020 8:35:22 AM (شماره 364762)

خاخام فیشر ممکن است glossing بیش از یک عنصر است که می اندازد سایه در مقایسه با. طبیعی زن است عمیقا ریشه دوانده بیولوژیکی ضروری برای تولید مثل – عمدی اصرار به باردار شدن. عدم استفاده از کنترل تولد است که به سادگی یک انطباق با طبیعت – و نه یک عمل حماقت جهل و حماقت است. آن است که تنها پس از باردار شدن است که فشار اجتماعی و ترس در نتیجه تصمیم به سقط جنین. طنز این است که با استفاده از کنترل تولد است که یک عمل شورش علیه ما خدا داده بیولوژیکی ضروری در حالی که سقط یک عمل شورش در برابر تسلیم به ما خدا داده بیولوژیکی ضروری است.

8 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: kpinmaine 4/1/2020 8:44:15 AM (شماره 364768)

او را فراموش کرده به آدرس لیبرال زن استدلال که آنها مجبور به پرداخت برای کنترل تولد و این عادلانه نیست. باید آن را رایگان!

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: kidsmom 4/1/2020 8:49:15 AM (شماره 364771)

بسیار خوب نوشته شده است مقالات و من موافق با این فرض که هیچ زن می خواهد سقط جنین. ما در مدارس و جامعه انجام یک کار عالی از قانع کننده زنان جوان است که حقوق خود را بیش از بدن خود را مهم تر از هر چیز دیگری است. حتی اگر کوچک است لغو قرار دادن که جن در بطری ممکن است غیر ممکن است. همان می رود با این ویروس–همیشه وجود دارد رفتن به برخی که حاضر به پیروی از دستورالعمل های مورد اجتماعی فاصله (نگاهی به واکنش در KY شهرداران برای مصرف پایین عمومی بسکتبال hoops). به شکل.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 4/1/2020 9:31:22 AM (شماره 364816)

خط پایین – سقط جنین ترین خودخواه غیر مسئولانه عمل یک انسان می تواند. دوم در لیست نیست در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی قبل از رابطه جنسی. اما در سمت چپ رشد در خود جذب و بی مسئولیتی است. از این رو سقط رای و دولت رفاه که هر دو قدرت چپ از طریق رای و رشوه. و در حال حاضر این ویروس.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/1/2020 10:30:05 AM (شماره 364900)

آیا این خنده دار نیست که چگونه چپ انداز روزانه قتل متولد نشده با چنین هو همهمه هیچ نگرانی/هیچ عجله نگرش در حالی که در همان زمان این نمایش ها ممکن است مرگ و میر ناشی از ویروس با مجموع هیستری. چنین است leftism. آن را به یک اختلال روانی. هیچ چیز دیگری می توانید توضیح دهید که چنین رفتار نامعقول.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 4/1/2020 11:21:52 AM (شماره 364971)

بهترین بیهوده گویی من شنیده ام در یک مدت زمان طولانی. نکته این است که یک بخش بسیار زیادی از جمعیت ما در حال نادان کودن. یک مرد در خیابان و ببینید که چگونه بسیاری از آمریکایی ها نمی دانند که معاون رئیس جمهور و یا می دانم که تفاوت بین مجلس و سنا و یا حتی کسانی که فرماندار دولت خود است و اجازه دهید در طول هر یک از قضات دیوان عالی کشور. و اگر هر چیزی مشکل بدتر است در محیط های دانشگاهی. این بچه ها حتی نمی دانند که چگونه به تعادل یک کتاب را بررسی کنید. من می توانم اما من شما را نجات دهد همه از آن.
عشق, افتخار, حقیقت

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 4/1/2020 11:41:49 AM (شماره 365006)

نویسنده بدیهی است که صحبت نمی کند و اغلب به زنان مسن تر. ما زنان این سوال را بپرسید در همه زمان ها. در روز و من صحبت کردن در مورد به عنوان اواخر به عنوان swingin’ دهه شصت و اوایل دهه هفتاد زنان نمی والس فقط به دکتر خود را و از آنها بخواهید برای کنترل تولد و نوزادان خارج از زناشویی بود شیک. وجود واقعی بود و قلب غم انگیز shame متصل به هر دو زن و فرزند. بنابراین نوپای زن و جنبش تحت فشار قرار دادند سقط جنین. امروز وجود دارد بسیاری از امن و قابل اعتماد روش های پیشگیری از بارداری در دسترس برای زنان و کودکان بدون حرمت ازدواج تبدیل به ترس شیک. من موافقت می کنم که چرا نیاز به سقط جنین ؟ من فکر می کنم بخشی از پاسخ این است که به دلیل سقط جنین است یک علت بیان بسیاری از زنان استفاده از آن به عنوان یک وسیله پیشگیری از بارداری با وجود انکار به خلاف. که گفت: آقای فیشر آیا شما تا کنون دیده چقدر سخت پنجره واشر کار می کند ؟ به خصوص بچه ها نشستن روی سکوهای حلق آویز کردن 60 طبقه از ساختمان. خود را بلاعوض ضربه تند وشدید زدن در کار سخت روزمره مردم کاملا غیر ضروری و استفاده از رئیس جمهور جدید ترم snarky. من به مرگ بیمار به اصطلاح تحصیل بهتر مردم به مردم واقعی است. آن را باید متوقف شود.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 4/1/2020 12:10:30 PM (شماره 365059)

من فکر می کنم #5 & 8 بیشتر روشنگری در مورد خاخام فیشر نقطه. فرهنگی مارکسیسم شد غربی جایگزین برای سخت هسته ای سیاسی کمونیسم بود که به طور غریزی را رد کرد و در ایالات متحده آمریکا و غرب اروپا است. هیچ کس نمی تواند انکار واقعیت از اثرات آن بر فرهنگ ما از “راهپیمایی طولانی از طریق موسسات” است که hobbled و نفی نیاز انسان برای خدا. آن را جایگزین دانش از جنبه های معنوی زندگی انسان با “علم” و افزایش “اومانیسم” بیش الهی و قانون طبیعی است. #5 نتیجه است که ارزش تکرار “طنز این است که با استفاده از کنترل تولد است که یک عمل شورش علیه ما خدا داده بیولوژیکی ضروری در حالی که سقط یک عمل شورش در برابر تسلیم به ما خدا داده بیولوژیکی ضروری است.” انسان به ما بگویید که ما خدایان, اما زمانی که ما خدا رو قبول ندارند طرح ما رنج می برند فقط عواقب ناشی از انتخاب به خارج از عشق خود را. زمانی که روح از او جدا درد می تواند تنها راکد ماند و توسط یک رد از همه چیز خدا است. که به نوبه خود منجر به درد بیشتر و بیشتر گناه و حرکت دورتر از فضل خود. بد منجر به جنون و مجنون رفتار منجر به جنون. مدل کسب و کار شیطان و DNC. تا به حال متوجه آن حروف یادآور اصطلاح پزشکی برای سقط جنین; D و C است ؟

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 4/1/2020 12:30:08 PM (شماره 365077)

من فکر می کنم #5 و 8 در حال نزدیک به خاخام فیشر نقطه. فرهنگی مارکسیسم بود پاسخ به این واقعیت است که سیاسی کمونیسم بود رد در آمریکا و غرب اروپا است. هیچ کس نمی تواند انکار این اثر در فرهنگ ما توسط “راهپیمایی طولانی از طریق موسسات” چپ رادیکال است. این “اومانیست” را جایگزین الهی و قانون طبیعی با شر و انسان ماشینی. #5 نتيجه سزاوار تکرار; “طنز این است که با استفاده از کنترل تولد است که یک عمل شورش علیه ما خدا داده بیولوژیکی ضروری در حالی که سقط یک عمل شورش در برابر تسلیم به ما خدا داده بیولوژیکی ضروری است.” من همیشه زده چگونه یادآور “DNC” است که یک اصطلاح پزشکی برای سقط جنین, “D و C”. MAGA:KAG – خود را برای زندگی!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 4/1/2020 3:13:51 PM (شماره 365247)

عذر خواهی برای دومین پست #13. پست های من پذیرفته شد اما در حال حاضر نشان دادن در تازه کردن. پس من دوباره #12 ارسال شده و دوباره. آن را نیز پذیرفته شد اما نشان نمی دهد در تازه کردن. من اطلاع سایت ما و این مشکل به وضوح ثابت شده است. با تشکر از شما آن مردم است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: anniebc 4/1/2020 4:19:17 PM (شماره 365321)

پس چپ ساخته شده اند زنان بزرگترین گروه از قاتلان در سراسر جهان است. با عجله به اشتراک گذاشته شده است که از ژانویه-آوریل از این سال بیش از 9 میلیون نوزاد به قتل رسیدند در رحم مادر است. که یک بیماری همه گیر ،

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de