اگر این همه دروغ ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/7/2020 5:19:22 AM

آیا شما شوکه می شود به یاد آن بزرگ مرد قوی هیکل از شهروندان کاملا متقاعد شده است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را نه تنها انتخاب مجدد اما انتخاب مجدد در یک لغزش ؟ این درست است و آن را جالب یا نمایشی, اعتقاد, بلکه یک کشیده از یک چشم انداز است که رسانه های جریان اصلی کاملا نادیده می گیرد. این بدان معنی است که شما احتمالا هیچ ایده آن را حتی وجود دارد که می تواند منجر به یک شگفتی ناخوشایند در ماه نوامبر. خوب برای شما ناخوشایند. به یاد داشته باشید که جعلی حکایت در مورد چگونه Pauline Kael داد بزنم که او را نمی دانند هر کسی که رای گیری به صورت, کیر نیکسون? اگر شما در اینجا پس از آن که به احتمال بسیار زیاد شما.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: franq می 7/7/2020 6:10:25 AM (شماره 469692)

من موافقت می کنم که مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز اصلی خود را حامیان و احتمالا به دست آورد. اما چپ در نظر دارد به کشش ویروس هرج و مرج به زمان انتخابات. این است برای رفتن به یک ظرف غذا واقعی است.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: NancyD 7/7/2020 6:58:46 AM (شماره 469721)

مگر اینکه برگ برنده برنده با یک لغزش, dems در حال رفتن به مبارزه با هر دولت و امتحان به تقلب. ما می دانیم که آنها در حال رفتن به آن چه انجام می دهند. و در همان زمان که آنها می گویند ما در حال فریب دادن…. قابل پیش بینی و احمق

48 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بچه مایرز 7/7/2020 7:09:30 AM (شماره 469730)

FTA: “Pauline Kael داد بزنم که او را نمی دانند هر کسی که رای گیری به صورت, کیر نیکسون” مرا به یاد چیزی Nora Ephron گفته بود. انتخابات 2010 منجر به جمهوریخواهان کنترل از 26 قانونگذاران ایالتی و 29 از 50 ایالت فرمانداری. روز بعد نویسنده Nora Ephron (“When Harry Met Sally”) در مصاحبه ای گفت: “من به تماشای انتخابات بازده در آمده بی پایان پر حرفی کردن در مورد چگونه مردم عصبانی بودند و من یک حس چگونه عایق ما در شهر نیویورک از آنچه در جریان است در خارج وجود دارد.”

23 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: udanja99 7/7/2020 7:27:05 AM (شماره 469742)

من خوشحالم که کمپوست و Slimes تبدیل آن پایین. آیا ما می خواهیم برفدانه SJW را به دانستن آنچه که واقعا در رفتن از اینجا به طوری که آنها را می دانیم چقدر بیشتر آنها نیاز به تقلب ؟ و یا آیا می خواهید به نوشیدن اشک خود در تاریخ 3 نوامبر هنگامی که Sticky Fingers پایین می رود در شعله های آتش?

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: thelmalou 7/7/2020 8:15:27 AM (شماره 469778)

آه من من دوست دارم برخی از کورت Schlicter. طبق معمول او است نقطه.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/7/2020 8:24:26 AM (شماره 469791)

من خواندن خوشمزه ستون و کلیک بر روی لینک خرید این کتاب است. این لینک به من اجازه خواندن چند صفحه از کورت کتاب جدید 21 بزرگترین دروغ در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن (و شما!). Spoiler Alert: من طرف هنوز هم صدمه دیده از خواندن چرا وقتی که denigrated چپ دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فقط “shrugs و ضد حمله چون او شده است به نام بدتر از همه چیز بیشتر چشمگیر مردم” آمین.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/7/2020 9:04:55 AM (شماره 469835)

من نمی توانم صبر کنید برای من قبل از دستور کتاب که به من گفته شد خواهد وارد است. آن فرستاده شده توسط بزوس. من تعجب می کنم اگر صادقانه NYT اذعان خواهد کرد آن را به عنوان بهترین فروشنده هنگامی که آن را می رود به شماره یک.

8 نفر بود.


آن را تا به حال رخ داده است که برخی در اینجا نمی دانم هر کسی که رای گیری برای بایدن? به عنوان Schlichter اشاره کرد دشمن دارای یک رای است. وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن به ماه نوامبر و بیشتر وجود دارد سینک ظرفشویی آشپزخانه به پرتاب در UNIPARTY ماموریت:مغلوب ساختن پیشی جستن. بیایید نه فروش NeverTrump مخالفت کوتاه و نه کسانی که “h8ers” وجود دارد. آنها را به خزیدن را از طریق شیشه های شکسته هم در تلاش خود را برای تخلیه مغلوب ساختن پیشی جستن.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Kate318 7/7/2020 9:49:15 AM (شماره 469892)

داستان واقعی: فرزندان من بودند در شهر برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته. پس از چند بیش از حد بسیاری از بطری شراب بعد از شام یک شب بحث رو به سیاست است که ما به ندرت انجام دهد. یک پسر یک لیبرال یک آزادیخواه و یک غیر سیاسی اتحادیه مرد از CA. هیچ یک از آنها محافظه کار است. به همه آنها رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن که حیرت زده به من. آنها تا به حال دلایل خود را که برخی از آنها نسبتا پیچیده و دشوار اما با این وجود این رای دهندگان که در سمت چپ می داند هیچ چیزی در مورد. روان-ops در حال حاضر سرکوبگر و در نظر گرفته شده برای تقویت dem پایه و دلسرد محافظه کاران و در انجام این کار ایجاد یک واقعیت است. برای آن نمی افتد. آرام ماندن حقیقت خود صحبت می کنند و رای می دهند.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/7/2020 10:24:21 AM (شماره 469931)

تئوری من این است که دموکرات ها ممکن است در واقع بیش از حد مرغ و بیش از حد تنبل به واقع خود را (به عنوان مثال, در علاوه بر این به آنها شبه نظامی) مبارزه یک جنگ داخلی. بنابراین استراتژی خود را فقط به طوری ظالمانه مضر و مخرب و با صدای بلند است که بسیاری از مردم انجام خواهد داد آنچه پدر و مادر 2 ساله چهار قلو می گویند…”OK, OK فقط. را. آن. توقف!”

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Italiano 7/7/2020 10:38:39 AM (شماره 469935)

تخریب اقتصاد و بازار کار (به طور موقت) با ساختگی scamdemic بدانند که تهمت را سرزنش کرد. او نخواهد بود.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 7/7/2020 10:40:08 AM (شماره 469938)

من چندین لیبرال دوستان که فقط فرض کنیم من لیبرال نیز می باشد. من نمی استدلال می کنند با آنها و معمولا تغییر موضوع به چیز دیگری به خود را متوقف رجزخوانی. من به دنبال به جلو به افسردگی پس از انتخابات.

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: BooneBoy 7/7/2020 2:19:16 PM (شماره 470217)

برادران من و من در حال محافظه کاران است. یک برادر دارای سه پسر و دو نفر از آنها در حال شعله ور لیبرال گفت که جوانترین پسر خود را که از پدر و عموهای بد بد مردم و آنها سعی خواهد کرد به تلقین او. خوب بسیار برای من تعجب جوانترین پسر پیامک من و گفت: او نمی خرید لیبرال شیب و می خواهم به شنیدن آنچه که من فکر می کنم. بنابراین همه از دست داده است به نظر می رسد مانند برخی از افراد جوان باور نمی لیبرال خط.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Mike22 7/7/2020 4:18:08 PM (شماره 470320)

من فکر می کنم برگ برنده برنده خواهد شد قانونی رای دادن در یک زمین لغزش در کافی متحده به صورت چشمگیر پیروزی انتخاباتی. من اعتقاد دارم که او برنده خواهد شد, حقوقی, رای مردم. اما در نوسان متحده با فرمانداران دموکرات را قانونی رای کافی? من دوستان گزارش دریافت ایمیل های متعدد در آراء هر رای دهنده در برخی از این کشورها است. به نظر نمی رسد که هر چیزی در جای خود و یا فکر به توقف شایع رای تقلب.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Hermoine 7/7/2020 6:17:53 PM (شماره 470479)

FTA: درخواست یک مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان اگر او – ببخشید که میزان ضمایر خود را می داند یک سال 2016 تهمت رای دهندگان که رای گیری برای بایدن. متاسفانه ما نمی دانیم کسی که گفت که او یا رفتن به رای بایدن در این زمان و یا برای هیچ کس (به امید آن هیچ کس). این مرد یک هسته سخت آزادیخواه و هوشمند و تاجر موفق است. از امروز او عصبانی است در راه است که مغلوب ساختن پیشی جستن به کار گرفته COVID و معتقد است که برنده مرحله بیش از همه خود را و نمی تواند خارج از راه خود را. من امیدوارم که او یک پرت b/c اگر بایدن برنده خود را VP (خدا به ما کمک کند) خواهد بود رئیس جمهور ما در کمتر از یک سال زمان و از آن خواهد شد بیش از همه. آن را می تواند باز کردن فصل در جمهوری خواهان و مستقل — هر کسی که نمی پایبند به خود groupthink.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de