اگر من اعتماد به علم و اصلا اعتماد به دکتر Fauci?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Hazymac, 6/21/2020 7:33:35 AM

من می خواستم به اعتماد Dr. Anthony Fauci. من واقعا انجام داد. در اوایل گیر من در زمان مشاوره از دکتر درو Pinsky و گوش دادن به آنچه که او گفت. شاید من گوش بیش از حد نزدیک است. مستندات ترک یک فرد مقدار زیادی از وقت آزاد و گوگل دستگاه و صفحه کلید هستند یک راه عالی برای تصویب آن زمان است. این هفته در وزارت بهداشت و خدمات انسانی, پادکست, دکتر Fauci ساخته شده زیر نظر: “یکی از مشکلات ما در ایالات متحده است که متاسفانه وجود دارد ترکیبی از یک ضد علم تعصب که مردم — به دلایلی که گاهی اوقات …


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: franq می 6/21/2020 7:36:49 AM (شماره 451593)

کسانی که ثابت دکتر Faustus به عنوان یک بوروکرات/نگرشگر به جای تمرین M. D. درست شد.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: nina584 6/21/2020 7:53:06 AM (شماره 451604)

زمانی که ایمیل ها از هیلاری داشت و از آنها یک زن و شوهر از fauci به او. او در ستایش او و اعلام خود حمایت بی قید و شرط برای او. او به خوبی شناخته شده سیاسی و هک. او ساخته شده یک ظرف غذا از ایدز تحقیق همه به نفع برخی شرکت های دارویی کرده است که او در ارتباط با.
این COVID همه گیر شده است همچنین دستکاری به نفع برخی شرکت های دارویی. اصطلاح remdesevir یک ابولا پزشکی است. مطالعات ابولا متوقف شد برای آن میزان مرگ و میر بالا. نتایج اولیه نشان داد شاید 2-3 روز اتصال کوتاه از این بیماری در covid. آن است که بسیار گران قیمت و هیدروکسی کلروکین است خاک ارزان.
به همین دلیل این تقلب از fauci هل دادن آن است.
آنها نیاز به او را در معرض. او نهفته است هر بار که او دهان باز می کند.

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Califedup 6/21/2020 7:55:26 AM (شماره 451606)

Fauci به برآورد ارزش خالص از $10 میلیون دلار است. چرا هیچ کس پرسید چگونه او انباشته از جمله ثروت در یک دولت حقوق و دستمزد است که او برای تمام عمر خود را ؟

34 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/21/2020 8:06:40 AM (شماره 451614)

این مرد کوچک بسیار خطرناک است. او خود محور و مخرب است. من نه به او اعتماد یا Brix. اگر درست #3 کسی نیاز به نگاه خود را در زمینه های مالی. مگر اینکه او به ارث برده و آن و یا برخی از بسیار عاقلانه بازار سهام حرکت می کند و یا تا به حال #1 کتاب نیست صدای حق است. بیشتر او می تواند در یک دولت حقوق و دستمزد حدود 170,000. زندگی در یک منطقه هزینه شما فکر می کنم او تا به برخی از هزینه های بالا. من اعداد فرد پول را دنبال کنید و ببینید چگونه این مرد ثروت خود را ساخته شده.

20 نفر بود.


ما رو فریب خوردن/conned/بازی IMHO.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 6/21/2020 8:40:30 AM (شماره 451640)

هیدروکسی کلروکین شد شرور و اهریمن توسط رسانه ها به دلیل تهمت تبلیغ آن است. عمیق دولت به دنبال افشاگری در آن هر راه آنها می تواند حتی فکر دکتر در شمال ایالت نیویورک Hasidic جامعه تا به حال با موفقیت درمان می شود 120 بيمار با مواد مخدر با روي. تنها راه کارهایی می توان انجام داد در واشنگتن است که اگر دموکرات ها آن را اجازه می دهد. شما می توانید کتاب! بعلاوه وجود یک اثر پیشگیری کننده استفاده می شود که در رابطه با روي با توجه به مقاله. اما زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن می کند آن را خوب.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bpl40 6/21/2020 8:45:28 AM (شماره 451647)

سطح misestimation سرسام آور است. سخت به این باور آن است که صادقانه خطا. IMO آنچه ما گمان از دست داده است در رئيس جمهور. آزمون واقعی خواهد آمد که تقاضاهای مصرانه برای دومین مستند شروع می شود. او را نشان می دهد رنگ واقعی خود را.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: virbots 6/21/2020 9:00:01 AM (شماره 451664)

علم لزوما معاملات با احتمالات. آنها هرگز می دانم که هر چیزی را با یقین است. ضوابط چاپ و نشر یافته است p

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: virbots 6/21/2020 9:01:35 AM (شماره 451667)

هنوز مطمئن شوید که چه اتفاقی افتاده است اما یک تکه بزرگ از پست من رو قطع کردن. 🙁

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Strike3 6/21/2020 9:14:02 AM (شماره 451679)

زمان بوروکرات بیشتر از یک دستور کار و معمولا سیاسی است. من در حال حاضر بر این باورند که هیچ چیز درست بود در طول چهار ماه روزانه جلسات. اگر از چپ به Fauci, همه 57 متحده هنوز هم می تواند قفل شده است. هر گونه تحولات جدید متصل به بیل گیتس باید بصورتی پایدار و محکم را رد کرد.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Sunhan65 6/21/2020 9:21:17 AM (شماره 451684)

مقاله عالی. با تشکر از ارسال OP. این مستند هرگز قرار بود به کاهش تعداد موارد است. قرار بود آن را به گسترش زمانی که آنها اتفاق افتاده است برای جلوگیری از خسته کننده توانایی ما برای درمان آنها. پس ما سیستم بهداشت و درمان بودند که هرگز در معرض خطر غرق شدن این مستند عظیم بود اشتباه است. اساسی این اشتباه آشکار و ساده لوحانه خطا. Fauci و شرکت. به طور مداوم اشتباه در مورد مرگ و میر با مرگ و مير. مورد مرگ و میر تعداد موارد تایید شده که می میرند. پس ما عمدتا تست کسانی بودند که یا در حال حاضر بیمار است که “مورد مرگ و میر” بود و بی معنی در کل پیش بینی احتمال مرگ و میر. در عین حال کارشناسان بهداشت™(H/T, پرستار, Lennox) نگه داشته صحبت کردن در مورد یک 4 درصد مرگ و میر برای توجیه اعمال خود. هر کسی که صحبت کردن در مورد گسترش این مستند یک دقیقه بیشتر است یا یک ادم سفیه و احمق دروغگو یا اجتماعی خرابکار. Fauci ممکن است هر سه. در صورتی که من شنیده ام Fauci دارای اختراع ثبت شده است که سود حاصل از انکار کارآمدی ارزان تر از درمان او باید شکایت کرد از وجود است. اگر آن را معلوم است که Fauci دروغ و مردم درگذشت به عنوان یک نتیجه او نیز یک جنایتکار است و باید محاکمه به حد کامل از قانون است. و جدید ما Bonfire of the Vanities باید شروع با شهرت “کارشناسان بهداشت و درمان” مانند Anthony Fauci.

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: red1066 6/21/2020 9:35:22 AM (شماره 451705)

این رسانه های شکاری دوست دارد که در تلویزیون. او در بر داشت آن مست. بیش از گذشته چند هفته شاید یک ماه Fauci شده است وجود ندارد و از نور آهک. این نه نشستن به خوبی با رسانه های شکاری Fauci. پس روز دیگر او بیرون آمد و شروع کرد با همه می میرند سخنرانی در مورد NFL بازی در پاییز. بنابراین برای چند روز رسانه های شکاری Fauci به حال خود رسانه به عنوان رفع هر ادم سفیه و احمق پخش پخش چهره اش و کلمات در سراسر صفحه نمایش. پسر عموی من است که همه در این مستند تا واکسن یافت نمی توانم باور کنم به نام Fauci و ادم سفیه و احمق. من توضیح داد که Fauci فکر می کند که او در حال اجرا در کشور و کلمه قانون است و من در ادامه برای گفتن پسر عموی من چند بار این دلقک اشتباه شده است. تماس به پایان رسید وجود دارد.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/21/2020 9:47:53 AM (شماره 451722)

دکتر Fakie نیاز به خاموش کردن و رفتن به پنهان کردن خود را در زیر تخت…به طوری که او نمی ویروس!

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/21/2020 9:49:46 AM (شماره 451723)

دکتر رستاخیز را نگه دارید و موقعیت بالا در NIH که تنظیم انسانی آزمایش واکسن و زمانی که آنها تلقی امن برای توزیع. Dr. Doom دارای اختراع ثبت شده در واکسن. کاملا دنج تنظیم.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Dave292 6/21/2020 10:02:21 AM (شماره 451735)

دکتر Fakey. پایان این داستان است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: czechlist 6/21/2020 10:46:15 AM (شماره 451777)

یک کتاب Scientocracy در مورد پایگاه سیاست عمومی در علم; بیش از حد اغلب ارتجاعی مبتنی بر بد یا ناقص علم به عنوان به نظر می رسد در Fauci را توصیه. می توان آن را s و نه خسته کننده دقیق بخوانید در زمان اما آشکار است.
من آگاه است که AGore ( w/McGovern) بود signifcant نفوذ در دولت توصیه / تلاش به شدت کاهش نمک استفاده است. و او چگونه توجیه میشود ؟ بله “اجماع” علم است. گرمایش جهانی نبود اولین بازار مال فروشان.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Kate318 6/21/2020 10:59:17 AM (شماره 451791)

من می دانستم که این مرد با یک مار که در اوایل او را رد کرد و اولین مطالعه کوچک از فرانسه در هیدروکسی کلروکین. من نمی توانستم باور من گوش او به عنوان پرتاب کنار حتی با روشنایی ضعیف تابیدن از امید در آن برای اولین بار در اوایل روز از وحشت و سردرگمی است. او می تواند گفته ام که در حالی که وجود دارد کار بیشتری باید انجام شود همه پروتکل خواهد بود نگاه کرد اما او فقط آن را تعطیل کند. رونق. هیچ بحث است. پس از آن بود آشکار است که چیزی شوم تر بود. او یکی (از بسیاری) که من امید به زندگی طولانی به اندازه کافی به آنها را دریافت کارمایی خود را بازپرداخت.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 6/21/2020 11:44:19 AM (شماره 451876)

یکنوع بازی شبیه لوتو!
من اعتماد به علم است. علم انجام می شود در یک حس کشف حقایق و یادگیری در مورد آنچه می تواند مفید پیش بینی شده از کسانی که حقایق شده بود زندگی من کار مهندسی در تجزیه و تحلیل و شبیه سازی کار می کنند. اما جعلی علم انجام می شود با انگیزه های سیاسی و تظاهر به پیش بینی آینده بدون واقعی لازم واقعی علمی است که فقط سیاسی تئاتر و خطرناک یک نسخه از آنجا که بسیاری از کسانی که قادر به درک تفاوت بین علم واقعی (که بسیار قطعی محدودیت) و علم است که توانایی نامحدود در خدمت سیاستمداران و تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک چکش به دست آوردن آنها را قدرت و پول است. یک جهنم از بسیاری از آنچه که به فروش می رسد به عنوان “علم” امروز خالص است hockum فقط به اندازه علم به عنوان قدیمی traviling پزشکی نشان می دهد که از غرب قدیمی. خود را دکتر مان روماتیسم و گرمایش جهانی اکسیر” تضمین شده برای رفع هر چه ails شما واقعی یا فرضی فقط به من پول خود را و اجازه دهید من به شما منجر به پایین مسیر به برده داری.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/21/2020 11:47:29 AM (شماره 451882)

علم و نظم و انضباط است و یک فلسفه است. آن را می آموزد برای مشاهده, برای تست و به نظریه پردازی, dispassionately به دنبال حقیقت است. دانشمندان هستند که انسان با استفاده از علم است. آنها به این دلیل است که آزمایش باید انجام شود چرا که آنها نه خونسرد هستند خطاپذیر و مشتاق به ستایش و یا پرداخت برای برداشت آنها ارائه می کنند. ما این را در تمام رژیم های غذایی مد و گریم هشدار در مورد این یا آن مواد غذایی است. آن را دشوار است برای جدا کردن زباله از پیش تعیین شده نتایج از نتایج واقعی پژوهش است. و هیچ چیز برای همیشه تصمیم با اجماع. اگر کسی می گوید آن است که باید آن را بلافاصله مشکوک. جستجو برای حقیقت دستکاری شده است دوباره و دوباره با چنین اجماع. آن را یک بار اجماع که سنگین تر چیزهایی که سقوط سریع تر از فندک همه چیز. آن اجماع است که استخوان دایناسور بودند باقی مانده از کتاب مقدس غول. آن اجماع است که موشک نمی خواهد کار در فضا به دلیل وجود اتمسفر به فشار علیه. این اجماع که آب و هوا علوم مستقر است. دکتر دکتر Fauci یک دانشمند ؟ تنها بررسی خود گزارش اکتشافات توسط منتقدان مستقل (که ضروری است – شما باید مایل به او ثابت کند اشتباه است!) می توانید با ما اطلاعات را در نظر بگیرید. او است ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 6/21/2020 12:04:29 PM (شماره 451912)

اما هی — ما به عنوان خوانده شده برخی از Fauci-تملق گوی به هیلاری و ما رو به دیدن برخی از شیک روسری….پس از آن همه ارزش آن ، s:/off

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: chumley 6/21/2020 1:03:37 ب. ظ (شماره 451969)

من اصلا اعتماد به علم یا Fauci. Fauci سیاسی است هک. که داده. علم است و نه استاندارد طلایی بنابراین بسیاری بر این باورند آن است. این تغییرات به طور مداوم حتی زمانی که هیچ سیاست درگیر هستند. اگه امروز درست نمی خواهد درست باشد فردا و آنچه را که انجیل دیروز بود امروز افشا و خنثی. به نظر می رسد در تمام مواد مخدر ما را به مذهبی که همه از ناگهانی کشنده سموم و باید متوقف شود. در سال 1920 تابش یک معجزه بود درمان تمام. تمام علوم گفت: بنابراین تا زمانی که آن را کشته و هر کس. آزبست یک بار بی ضرر تا آن نبود. آلزایمر استفاده می شود ناشی از آلومینیوم لوازم آشپزی, تا آن نبود. اعتماد به علم است فقط کمی دقیق تر از اعتماد به غریزه روده خود را.

6 نفر بود.


من باور نمی کنم یک کلمه دکتر Falsi می گوید. چین ویروس به طور سیاسی و حقیقت را از دست داده است. چین و ویروس چماق رئیس جمهور تهمت و حامیان او.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Italiano 6/21/2020 6:11:54 PM (شماره 452206)

من اعتماد دکتر Fauci در Covid-19 مورد تا آنجا که من اعتماد گور در “تغییر آب و هوا.” که کمی دروغ گنوم خیلی برای پاسخ.

2 نفر مثل این.


وجود دارد یک عکس گروهی با Fauci, سوروس, بابا واوا و دیگر خبرنگاران حاضر. به دنبال پول است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Hazymac”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de