ما در حال پرداخت قیمت برایمرگ روزنامه نگاری

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/15/2020 5:12:23 AM

که روزنامه نگاری است که مرده بوده است punchline برای مدت طولانی است که فراموش کرده ایم که چگونه است که واقعیت جهان واقعی عواقب. ما در حال حاضر به پرداخت قیمت برای شکست آن حرفه به نگه داشتن خود را به هر صورت ظاهر از استاندارد. به عنوان نگرانی و مستقیم وحشت رفت و برگشت swaths بزرگ این کشور باعث غیر منطقی کاغذ توالت احتکار و اجرا می شود در مواد غذایی کنسرو شده که هیچ خروجی و هیچ روزنامه نگار شایسته اعتماد وقتی که می آید به انتقال اطلاعات درست به مردم و یا برای نگه داشتن کسی در قدرت پاسخگو باشد. هشت سال از sycophantic تاج و تخت خرناس پوشش تحت ریاست جمهوری باراک اوباما داد راه را برای چهار سال nitpicking خصومت و تئوری های توطئه است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: JL80863 3/15/2020 5:43:57 AM (شماره 346739)

خوب آقای شکارچی, من فکر می کنم شما از دست رفته خود را نقطه. بسیاری از نویسندگان و سریع را محکوم و نه تعمیم پاسخ های عمومی به عنوان “غیر منطقی” یا به عنوان “احتکار”. واقعا ؟ من فکر می کنم بسیاری از مردم به رسمیت شناخته شده است که چیزی اساسی تغییر کرده است. آیا شما واقعا بر این باورند که ما می توانیم انتظار برای افت محلی ما فوق العاده بازار و پیدا کردن هر آیتم ما ممکن است فراموش کرده اند که ما در آخرین سفر خرید? عملی ترین خریداران درک اثر زنجیره تامین مسائل با وجود طبیعی فراوانی از خانواده اصول. چگونه می توانم به شما اطمینان حاصل شود که شما نمی خواهد اجرا از آنچه شما در نظر به ضروری محصول ؟ چگونه است که هر زبان با کلیک کردن نویسنده به یک بی عرضه دستمال توالت و در نتیجه قادر است به مسخره بقیه از ما فنا پذیران? گویا انسانها می دانید این بازی تغییر کرده است. حداقل برای زمان حال این روزهای “من شما را به انتخاب برخی از که تا هفته آینده” است. عمده فروشان ممکن است کافی سهام از یک محصول خاص اما اگر راننده تحویل و یا مسئول انبار در دسترس نیست برای انجام کارهای عادی خود بپردازند شاید این محصول است که نمی تواند در قفسه. واقعی زندگی مردم در دنیای واقعی درک کنند که. از خواب بیدار.

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جودی 3/15/2020 5:45:24 AM (شماره 346740)

این نه مرده…. آن را یک طرفه. این چیزی است که آنها نمی گزارش می دهند که باعث می شود آنها را زشت و ناپسند. انتخابی گزارش است بنابراین قابل پیش بینی است.

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 3/15/2020 6:28:41 AM (شماره 346747)

FTA: در همین حال فاکس احمق معکوس فریاد منطبق نیست و مختل خود رگه هایی از همان 12 همکاران در تمام زمان صحبت کردن در مورد هر موضوع. اجازه دهید من به شما بگویم یک راز کوچک – اگر شما یک دانشمند در تلویزیون صحبت کردن در مورد هر موضوع در زیر آفتاب از جنگ تجارت و ایران به انتخابات و یک بیماری همه گیر, شما در حال گرفتن اطلاعات مفید شما در حال گرفتن نظر. از 9 نفر سی پنل به MSNBC میزگرد به “faceoff” در فاکس شما سرگرم بودن نه آگاهانه. اگر این است که آنچه شما می خواهید, خوب است; اما اگر این چیزی است که شما نیاز دارید, شما از شانس هستید. من باید موضوع را با نویسنده در مورد ارزیابی خود از فاکس صبح نشان می دهد و پنج بود دکتر Safire در چند بار و او قطعا می داند که کسب و کار خود را بهتر از نویسنده خود را می داند.

15 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Tptems 3/15/2020 6:48:22 AM (شماره 346754)

من موافق با این نویسنده و باید این فکر را از 1990s. و به همین دلیل بسیاری از مردم در حال جمع اوری است زیرا آنها هیچ مفهوم خطر از آنجا که بسیاری از اخبار را نشان می دهد به طور موثر کمک به آموزش عمومی است. علاوه بر این برخی از ماسک و دیگر لوازم تمیز کردن مردم خرید نمی خواهد آنها را محافظت می کند (مردم مطمئن نیستند که چه چیزی به طوری که آنها همه چیز). من تا به حال مشکل پیدا کردن آب مقطر من نیاز به آبیاری سینوس من به دلیل یک عمل جراحی داشتم…چرا…آیا آب لوله رفتن به پارگی? مردم جمع در فروشگاه ها و به طور بالقوه در معرض خود را در انتظار در خط برای چند ساعت بیش از حد…مردم در حال آماده شدن برای طوفان, نه یک بیماری همه گیر. جداسازی و قرنطینه در حال انجام است امیدوارم آهسته سرعت شیوع و حفاظت از آسیب پذیر است. من در واقع پیدا کردن اخبار محلی به عنوان دقیق ترین و مسئول بدون در نظر گرفتن شبکه. بله ما باید نگران و بی اهمیت جلوه دادن این شیوع. این “جعبه بزرگ رسانه” موفق به برقراری ارتباط است که بسیاری از زمان مورد شمارش همچنین شامل کسانی که بهبود یافته اند و تا به امروز حدود 80 درصد از کسانی که شناخته شده است به توان و حذف را نشان می دهد هیچ یک و یا خفیف نشانه های بیماری است. مثال دیگر از رسانه ها شکست است که مردم می خواهند به اعتماد تام هنکس حسابداری برای بیماری خود به جای newscasters. باز کردن گوگل, اخبار, و این چیزی است که من می بینم: 1. سابق کاخ سفید پزشک در واکنش به مغلوب ساختن پیشی جستن در حال آزمایش برای coronavirus
2. Coronavirus: ما فرودگاه را بهم ریخته بیش از غربالگری
3. ما گسترش coronavirus ممنوعیت سفر به بریتانیا و ایرلند شروع سهشنبه
4. مسافران کروز تحت coronavirus قرنطینه می گویند که آنها از کمبود مواد غذایی اساسی توجه پزشکی

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: MSUDoc 3/15/2020 6:56:19 AM (شماره 346759)

FTA:” و اگر آنها او را دوست دارم و هیچ چیز نیست که به چالش کشیده خواهد شد،”
اوووم….فاکس است که به سرعت تبدیل شدن به عنوان بد به عنوان بقیه از آنها.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/15/2020 7:11:51 AM (شماره 346763)

من فکر می کنم نویسنده تا به یک نقطه خوب است. چون داستان است که به کرات از مردم وحشت. این کمبود هستند زیرا مردم overbuying. بحث به مدیریت فروشگاه و آنها را به شما بگویم که بسیاری از چیزهایی هستند که در هر روز, اما در حال خرید کردن با اعصاب مردم را دیدم که قفسه های خالی در روز قبل از. بسیاری از زنجیره تامین است که با دقت متعادل برای جلوگیری از هزینه حمل مازاد موجودی. هنگامی که شما یک وحشت رانده موج زنجیره ای طول می کشد در حالی که به توازن. اگر ما تا به حال مسئول اخبار سازمان های, برای هر تصویر خالی قفسه آنها باید 5 زنجیره تامین مصاحبه ها که می گویند وجود محصول در دسترس است و در راه است. فروشگاه ها باید محدود به خرید اقلام برای تضعیف احتکار. حتی گویا مردم در حال خرید اضافی برای جلوگیری از کمبود ناراحتی. در منطقه دیگر مشکلات ما داشتن ما با بوروکراسی است تا حدی به دلیل رسانه ای شکست. دولت در حال انجام است برخی از شگفت آور کارهای احمقانه. رسانه ها هرگز چالش های آنها و یا نامنظم چالش های آنها را بسته ، بوروکراسی یا حزب است که هرگز اصلاح شود. چند عمل که قانونی نیست یا smart اما هرگز به چالش کشیده اضافه کردن به یک نگرش “ما می توانید انجام دهید هر آنچه ما می خواهیم”. رسانه ها خود گرفته است که نگرش به عنوان به خوبی, اما آنها یک محصول. خود را شکست باعث شده است که مردم به آنها را رد می کنند. آن را کاملا به عنوان مستقیم به دلیل رسانه ای زندگی می کند از طریق آگهی اقدام به خرید اما در نهایت تبلیغ متوجه شده اند که مردم در حال مشاهده تبلیغات خود را به خاطر مردم نیست ،

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 3/15/2020 8:05:36 AM (شماره 346801)

2 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 3/15/2020 8:31:30 AM (شماره 346826)

روزنامه نگاری مرده است, برای چند دهه. آنچه که به تازگی اتفاق افتاده است که رسانه ها تبدیل شده است به طوری مغرضانه و سیاسی درست است که sheeple در حال حاضر رسانه های جریان اصلی برای آنچه در آن است. این کشف حجاب چیز خوبی است.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Captleemo 3/15/2020 8:45:01 AM (شماره 346841)

رادیو فردا قطعا کاهش یافته است در چند سال گذشته به نقطه گرفتن آن سخت به تماشای. من به OANN بسیار بیشتر در حال حاضر و به خصوص مانند لیز چرخ را نشان می دهد در 8:ساعت CST. من استفاده می شود برای رفتن به خرحمالی گزارش آنلاین اما متوجه سازمان ملل متحد روزنامه نگاری به نوبه خود به سمت چپ تا من نوشته اند ، من دوست دارم Luicianne و در حال حاضر به جای خرحمالی شهروند رایگان را فشار دهید. CNN و MSNBC, CBS ، به نظر می رسد مانند چیزی بیش از cheerleaders برای ضد مغلوب ساختن پیشی جستن جمعیت.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: maryann4629 3/15/2020 8:45:52 AM (شماره 346845)

روزنامه نگاری درگذشت در سال 2008 زمانی که ما تا به حال یک نامزد ریاست جمهوری است که تا به حال یک سایه املاک و مستغلات مقابله با اراذل و اوباش وابسته (من دوست دارم بدانم این “موجود” که “نشخوار”) و ما به اصطلاح روزنامه نگاران نمی تواند به زحمت از بررسی به این دلیل که آنها بیش از حد شلوغ حفاری از طریق آلاسکا زباله dumpsters برای پیدا کردن که Trigg پیلین مادر است.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: doctorfixit 3/15/2020 8:50:25 AM (شماره 346850)

انسان ها جان سالم به در برای مدت زمان طولانی بدون روزنامه نگاری. وجود دارد بهتر و کارآمد تر و صادقانه راه های گرفتن حقایق در حال حاضر. خوب است رهایی به روزنامه نگاری. این تبلیغ خالص

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LesUNo 3/15/2020 8:51:57 AM (شماره 346854)

من در توافق کامل با این مقاله به خوبی نوشته شده. روزنامه نگاری مرده است, برای برخی از زمان. من نمی مشترک به هر روزنامه و اساسا با خاموش کردن تلویزیون است. مجریان تر شده اند “افراد مشهور” درست از روزنامه نگاران و آن را به سر خود را. آنها خسته کننده و قابل پیش بینی و بازی به هسته ای خود را مشاهده مخاطبان است. نویسنده مرده است در مورد همان 12 صاحب نظران ، هنگامی که آخرین باری که ما شنیده اصلی فکر و یا حتی متفکر و تحلیل?

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 3/15/2020 9:10:41 AM (شماره 346880)

من فکر می کنم روزنامه نگاری پرداخت قیمت برای مرگ روزنامه نگاری. بر خلاف جفری اپستین مرگ این خودکشی و آنها را در زمان زمان طولانی برای مرگ اما آنها در نهایت به درجه حرارت اتاق. نویسنده همراه با هزاران نفر از دیگر handwringers آمده است که coronavirus جدی است اما در مقایسه با سایر علل اعداد نیست که بیانیه ای ، در بسیاری از کشورهای در تعداد مرگ و میر است 1 یا 2. 1 یا 2 نفر می میرند سقوط مراحل این صبح و یا توفنده اتومبیل های خود را اما هیچ کس وحشت است بیش از آن است. بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس است به ماندن در خانه برای چند روز در یک زمان اما انتقاد پرواز بیش از کسانی که مواجه نگردند stay-at-home supplies – بله کاغذ توالت. ناله و شکایت را نشان می دهد آرایش ما به عنوان یک جامعه نه کسانی که به فکر خرید چند هفته ارزش لوازم به سوار کردن جزئی طوفان. Coronavirus اثبات یک چیز سالمندان و در حال حاضر بیماران بیشتر مستعد ابتلا به این نوع بیماری از مادر به سختی شوکه. وجود خواهد داشت یک اجرا در خارج در صبح روز دوشنبه برای TP و کنسرو سوپ, اما وجود دارد یک اجرا در خارج برای .22 مهمات در طول اوباما سلطنت خطا کنون به دلایل مختلف. نمی آیند ضربه زدن در درب من زمانی که شما نیاز به هر دو یکی است.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: MDConservative 3/15/2020 10:09:52 AM (شماره 346953)

هنگامی که روزنامه نگاری “زنده”? در حالی که هرست بود thumping برای جنگ علیه اسپانیا ؟ زمانی که گریلی و دیگران plumped برای لغو? وقتی Walter Cronkite ایمان در ویتنام و LBJ “از دست رفته ملت”? روزنامه نگاری است که عمدتا bullstuff و همیشه بوده است چرا که این چیزی است که به فروش می رسد روزنامه های جذب شنوندگان رادیو درو چشم به فیلم های خبری, جذب, تالار گفتگوی جوانان ایرانی به تلویزیون و درایو کلیک برای خرحمالی/یاهو و حتی این سالن است. ترسناک مزخرف باعث می شود پول است. روزنامه نگاری بود که هرگز هیچ چیز به جز. هنگامی که جرم و جنایت و ضرب وشتم را سرفصل ؟ هنگامی که یک بیان روشن کردن تبلیغات? هنگامی که زمان مسائل نمی شدند تحریف? هنگام عصر بود که سیاستمداران و مقامات شد و همواره با دقت به نقل و یا ارائه شده در زمینه ؟

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: clayusmcret 3/15/2020 10:56:05 AM (شماره 346997)

این شده است یک نقطه مشترک در بسیاری از نظرات من این گذشته ~15 سال است. هیچ روزنامه نگاران; تنها editorialists و نظر نویسندگان; حتی در صفحات و در طول “گوشت” بخشی از پخش اخبار. مردم بهتر از من می تواند استدلال می کنند در مورد زمانی که آن را آغاز کرد. به نظر من روزنامه نگاران و خبرنگاران به عنوان مرتبط و ما نه هر بیشتر. شاید “روزنامه نگار” یک اصطلاح برای چاشنی خبرنگار در یک زمان اما حتی پس از او کار هنوز به گزارش; تنها با جزئیات بیشتر. در حال حاضر ما فقط باید editorialists از ترین تاریخ به ارشد ترین سطوح. و آن را فقط به آنچه در نظر است, اما از آن جایی که در حال حاضر گزارش شده است. صفحه اول (و گوشت از پخش اخبار) قرار بود برای گزارش اخبار. در حال حاضر سرمقاله صفحه شروع می شود در اولین خط از یک صفحه به پایان می رسد و در پایین صفحه آخر هر مقاله. “روزنامه نگاری” هدف در نظر گرفته شده به عنوان حفاظت شده در قانون اساسی ایالات متحده است نه آنچه که ما امروز.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: moonlightflip 3/15/2020 12:02:38 ب. ظ (شماره 347063)

پیدا کردن Tucker Carlson ساعت ضروری ،

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/15/2020 12:27:45 PM (شماره 347096)

دیدم سرمقاله کارتون که در آن برخی از مرد در حال تماشای اخبار تلویزیون و یک روزنامه نگار است lamenting است که همه را تسلیم کرده است به ترس و whines چه هستند که ما قرار است به انجام. بیننده کلیک کردن تلویزیون خود را با استفاده از کنترل از راه دور با یک پوزخند بر روی صورت خود را. اخبار واقعا در حال تبدیل شدن به unwatchable. آن است که کاملا مغرضانه. چرا ؟ زیرا آنها نفرت و تهمت و آنها تنها علاقه مند به ایجاد یک روایت است که حذف او را از دفتر و یا از طریق استیضاح و یا در انتخابات بعدی. آن را در مغلوب ساختن پیشی جستن کنفرانس مطبوعاتی که در آن او اعلام کرد اضطراری ملی. به نام او در برخی از خبرنگاران که به وضوح تنها جالب در ایجاد یک روایت. که من آن را. به هیچ وجه این coronavirus ‘اپیدمی’ می توانید ادامه. آن را در حال اجرا است ما روز به روز زندگی می کند و اخلال در مقیاس گسترده. چه مدت طول خواهد آن را ادامه دهید ؟ دانستن چگونه دموکرات ها و رسانه ها به کار گیرند تا نوامبر است. آن انتخابات سال است. مردم هل دادن این نوع از روایت را با عبور یک خط است. آنها در حال تلاش برای اخلال در کل کشور فقط برای برنده شدن در انتخابات.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 3/15/2020 5:30:38 PM (شماره 347373)

فقط دیروز کسی نوشته شده در یک ویدیو در توییتر از اواخر شب گزارش اخبار ایستگاه در اینجا در هوستون. تصویری بود از یک خانم خبرنگار در پارکینگ یک HEB فروشگاه و در حالی که او در تلاش برای شروع spiel در مورد کمبود یک مرد آمد تا پشت سر او و شروع به جویدن او و تمام رسانه های دیگر است. مرد دوربین شروع به بحث با او و بانوی خبرنگار فقط نگاه کردن در کفش خود را. (Shern حداقل چو من فکر می کنم) خشمگین شد بسیار واضح در نقد خود را. می تواند به شما می گویند ‘schadenfreude’? من می دانستم که شما می توانید…

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de