خوش آمدید به دنیای جدید سفارش: مختصر و مفیدبیدار جنون در میان جدیدترین فرهنگی انقلاب

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/14/2020 4:41:54 AM

امریکا است که در میان یک فرهنگی جدید جنگ های داخلی که سال ها است دم در زیر سطح به عنوان جناح چپ دانشگاهیان نژاد به شدت بیدار کودکان در حال نفوذ در سراسر کشور جریان اصلی نهاد. پس از قتل جورج فلوید در زانو از مینیاپولیس افسر پلیس را برانگیخت بدترین شیوع نا آرامی های مدنی در دهه تظاهرات که خارج از رشد و خواستار عدالت برای Floyd بدل به یک عملیات تیره اساسا تبدیل ملت را روان قانع کننده مردم ذاتی خود را بد از آبا و اجدادی اشتباهات. خطوط نبرد به وضوح کشیده شده که در آن چپ رادیکال ارائه کرده است آمریکایی ها یک انتخاب دودویی در یک دوگانگی کاذب بین ارسال ها


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/14/2020 5:47:24 AM (شماره 444064)

یک جنگ داخلی در راه است. شما می توانید جلوگیری از این در ماه نوامبر و برگشت کشور ما با رای دادن به حزب جمهوری خواه. در غیر این صورت شما مجبور به زندگی با این و تماشای کشور ما نابود شده است. خدا به همه ما کمک کند اگر آن را می رود به دموکرات ها.

125 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/14/2020 6:57:02 AM (شماره 444096)

این نویسنده ضربه ناخن بر روی سر. این دقیقا همان چیزی است که نسل جوان فکر می کند! مهم نیست که اگر آنها از جمله پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ در خواسته های خود را برای ارسال آنها هنوز هم رفتن به جلو حرکت کند به سرنوشت خود. آنها در حال رفتن به موضوع فرزندان خود را به بدترین شیوه زندگی در کشور ما بی سابقه باشد. آنها هیچ ایده چه چیزی آنها را رها کردن! آن را تنها سحر در آنها آنچه آنها را بر آورده خود را زمانی که آنها عواقب رنج می برند. ما به عنوان پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ در حال تلاش برای هشدار دادن به آنها آموزش داده شده است برای سال ها و سال ها است که امریکا بد است! پس با غم و اندوه من را مجبور به عقب ایستاده و به تماشای نابودی خود را. من از آن متنفرم اما هیچ متقاعد کردن آنها است که آنها نمی دانند که آن همه! اگر ما قادر به انتخاب مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره ما ممکن است احتمال توقف این در این آهنگ. اگر نه خدا به آنها کمک کند و ما!

102 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 6/14/2020 7:30:03 AM (شماره 444129)

فقط صبر کنید تا یک کیسه Doritos 50 دلار است. وجود دارد خواهد بود گریه و gnashing از دندان.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: udanja99 6/14/2020 7:38:50 AM (شماره 444137)

شاید شوخی می کنم اما من خودم بیشتر ایمان در حالت عادی آمریکایی ها از این نویسنده می کند. اگر ما نمی 24/7 جناح چپ رسانه های خبری این اقلیت دیوانه نمی خواهد که هر زیر در همه. آنها با صدای بلند اما آنها هنوز هم در اقلیت است. من آنها را زمانی که آنها به طور جدی رایت کردن که جناح چپ تلقین مرکز دانشگاه ییل به این دلیل که بنیانگذار یک تاجر برده. جالب چگونه آنها را به چشم پوشی از این واقعیت به سادگی دلیل آن است که یک جناح چپ تلقین مرکز.

72 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/14/2020 8:32:15 AM (شماره 444182)

و زیر عبا از خود اشتیاق برای مدینه فاضله این چپ خراب brats هنوز هم باید برای گذران زندگی خود طلاق مادران زیرزمین اتاق خواب. در ضمن وحشتناک یک فصل در آمریکا تاریخچه است که در اینجا. خشونت در برابر ما خواهد بود مشترک بی امان و بی رحمانه است. من انتظار دارم آن را ادامه خواهد داد تا نوامبر به عنوان چپ تلاش می کند به گیاه جعلی تصاویر, آمریکا پس از رئیس جمهور انتخابات. من با #4 که بیشترین رای گیری آمریکایی ها درک کنند که این کشور در معرض خطر جدی خواهد شد و موضع رئیس جمهور در ماه نوامبر با وجود چپ خشونت و 24/7 تبلیغاتی بودن spewed توسط msm. اوایل اثرات هزاره فاشیسم شده است بر روی صفحه نمایش کامل برای همه برای دیدن با چشم خود. هر کسی با یک سلول مغز در حال حاضر باید به طور کامل حل و فصل به رای نمی تار برای هر کسی در هر سطح می آید نوامبر. در همین حال آمریکا شهروندان خود را نزدیک به 400 میلیون اسلحه و مناطق خاصی از دولت دیگر هیچ ترس مردم است. یک مشکل وجود دارد در اینجا. مغلوب ساختن پیشی جستن/پنس 2020
یا تهمت/پنبه 2020? MAGA/KAG/KMAGA

35 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/14/2020 8:43:41 AM (شماره 444192)

من فقط یاد گرفتم که پل بخشی از حماس و اخوان المسلمین. اما آیا کسی واقعا اهمیت دارد ؟

22 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/14/2020 8:56:53 AM (شماره 444206)

همه چیز به نظر می رسد مانند زیرزمین twerps می برد و در شکوفایی مشکل این است که آنها خود را در شن و ماسه جعبه در حیاط خلوت خود را. آنها خود را با 6 بلوک در سیاتل به رهبری یک جنگ سالار و گریه کردن برای گوشی, شارژر, مواد غذایی و یخ. همه چیز نگاه امن در حال حاضر, اما آنها فقط ملاقات نکرده واقعی آمریکایی ها نشده است. خود تلقین کامل است آن زمان برای رفتن به عمل حواس خود را تیز تمام آموخته در X-box بازی پسر. تمام خالکوبی و آماده برای مبارزه با, اما به آنها مبادرت به هلند آمریکا که در آن جانور واقعی در انتظار آنها است ؟

34 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Analyn 6/14/2020 9:48:00 AM (شماره 444246)

کشور مورد حمله است نه با “معترضان” اما غارتگری دزدان دریایی است. و از آن زمان به درمان آنها را به عنوان چنین است.

26 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/14/2020 10:06:30 AM (شماره 444265)

و فقط می خواهم که تمام نخبگان رفت و از فضیلت سیگنالینگ برای برابری نژادی را خواستار است که هر کس ارسال به برتری. نگاهی به زانو برای عدالت…یا دیگری! غارت و شورش فقط یک “بلوک”. و اگر آنها این کار را برای ماه ها با پلیس defunded آن را یک “تابستان عشق”. ببخشید من نمی بینم نژادپرستی نظاممند اما وجود دارد مقدار زیادی از شواهد تصویری از سیستمیک thugism فعال سیستمیک جنون.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/14/2020 10:31:24 AM (شماره 444287)

من موافقت می کنم که جنگ دوم در دست است اما آن را متوقف نخواهد شد حتی زمانی که DJT است دوباره انتخاب شود. آنها می خواهند او رفته و هنگامی که Commiecrats همیشه متوقف شد, از بین بردن همه چیز را که خوب و مدنی?

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DVC 6/14/2020 11:10:21 AM (شماره 444334)

من بسیار نا امید در Federalist. من شی قاطعانه به عبارت “قتل جورج فلوید در زانو از مینیاپولیس افسر پلیس”. این بیانیه ای است که در تقابل با تنها حقایق واقعی است که ما باید در مورد کالبد شکافی آقای فلوید. که کالبد شکافی می یابد هیچ خارجی علت مرگ چقدر سخت است که به درک? کالبد شکافی نشان می دهد که هیچ صدمه ای به آقای فلوید را قدامی گردن ساختار نای صدای جعبه شکننده hyoid bone یا پوست گردن یا عضلات و هیچ نشانه ای از اختناق. آقای فلوید درگذشت ترکیبی از دپرسیون تنفسی از مصرف بیش از حد غیر قانونی فنتانيل و حمله قلبی ناشی از پیش موجود مسدود قلب و عروق و یک سینه های بزرگ, ضعیف قلب است. کشنده حمله قلبی ممکن است باعث آدرنالین منتشر شده توسط بدن خود را با توجه به کوره خود را دست پاچه مبارزه با پلیس به او تنفس مشکل با توجه به فنتانيل-تنفسی ناشی از افسردگی است. این دپرسیون تنفسی است که استاندارد علت مرگ در opiod مصرف بیش از حد مرگ و میر. این آخرین قطعه از پازل را که باید توسط یک پزشک در شهادت ایستاده در یک دادگاه به عنوان آدرنالین بود و نه به طور خاص موجود در کالبد شکافی. این ایده (آدرنالین احتمالا باعث حمله قلبی) پیشنهاد شد به من توسط یک دوست داروساز در بحث آقای فلوید را بالا فنتانيل خون نشان داده شده در گزارش کالبد شکافی. آن را تکرار می شد توسط یک دانشکده پزشکی استاد از دوستان که می آموزد آناتومی انسان به MD دانش آموزان – “پلیس باید در نگاه کردن با بچه ها….گاهی اوقات آنها فقط مرگ بر شما اگر آنها همه riled تا” بیانی است از نظر. به عنوان طولانی به عنوان کسی است که نوشیدن خبر جعلی “فلوید کشته شده توسط پلیس” Kool-Aid – من بسیار علاقه مند در هر دیگر اطلاعات غلط آنها ممکن است به گسترش است. پخش كردن, که اطلاعات غلط است به اندازه کافی برای من فقط ترک خواندن. کالبد شکافی یک سند عمومی در دسترس برای هر کسی به عنوان خوانده شده. که بسیاری از گفته رسانههای محافظه کار را انتخاب کرده اند به چشم پوشی از کالبد شکافی و با بن Crump-created “کشته شده توسط پلیس” روایت بسیار ناامید کننده است. اما آیا به حرف من را برای هر یک از این. خواندن گزارش کالبد شکافی خودتان. شما ممکن است نیاز به درخواست پزشکی آموزش دیده دوستان و یا صرف زمان با دیکشنری پزشکی برای درک تغییر شرایط, به عنوان من اما اطلاعات است سمت راست وجود دارد. https://www.scribd.com/document/464472105/Autopsy-2020-3700-Floyd#from_embed

24 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: chance_232 6/14/2020 11:18:35 AM (شماره 444342)

RE#4 در حالی که من موافقت می کنم که من بیشتر ایمان “عادی آمریکایی” مشکل این است که بیش از فقط یک مجنون رسانه ها. این حیوان آلوده شرکت های بزرگ امریکا نیز هست. شرکت های بزرگ باید به تصویب SJW موقعیت. باید به شما می گویند و یا انجام هر کاری که ممکن است توهین به کسی که شما ممکن است از دست دادن کار خود را. من می گویم که از آنچه من شاهد بسیاری از افراد آن را داشته اند تا به اینجا با جنون. و در عین حال چپ هنوز رتبهدهی نشده است به کشف کردن که چرا تهمت برنده در سال 2016. یا شاید آنها را ساخته اند این تصمیم به دو برابر کردن.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Fred1933 6/14/2020 1:29:13 PM (شماره 444500)

به #11
من فکر می کنم که حتی تاکر و Hannity شده اند که به فشار از دروغ گفتن در مورد این.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Italiano 6/14/2020 2:51:00 PM (شماره 444544)

آنها از دست دادن شور و شوق خود را هنگامی که تعداد کمی از آنها شروع به در حال مرگ است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/14/2020 3:18:18 PM (شماره 444559)

برای زندگی از من نمی توانند درک کنند که چگونه این غارت و کشتن و از بین بردن ساختمان است که به عنوان بد و یا بدتر از آنچه رفت در وکو یا یاقوت ریج. مردم بی گناه کشته شدند توسط دولت به صورت بسیار جزئی جنایات. اگر یک دارو تا پایین زندگی دزد تلاش برای تصویب خنده دار پول و سپس مقاومت در برابر دستگیری نباید کشته شده اند تحت شرایط عجیب و غریب, چرا کسانی که دو حادثه باعث شود مردم بی گناه به مرگ و بدون ضربه-بازگشت به سمت دولت ؟ من حدس می زنم وجود دارد دموکرات انجام قتل و توجیه لام (لنگ Azz رسانه ها) نادیده گرفتن آن است. در حال حاضر آنها چشم پوشی از بسیاری از تلاش برای سرنگونی قانونی انتخاب رئیس جمهور و متمرکز تلاش برای سرنگونی امریکا است.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: QuietVoice 6/14/2020 3:55:44 PM (شماره 444582)

که فریاد زد “ارسال دلقک”? آن را در حال حاضر!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: dst4life 6/14/2020 6:50:48 PM (شماره 444716)

کسانی که حیوانات در آن شش بلوک “کشور” در سیاتل اگر بقیه جمعیت نبود گناه زده خواهد سقوط در روز. آنها آنقدر وحشی است که آنها را به نوبه خود به شدت در برابر هر یک از دیگر. آنها با یکدیگر در هر معنای واقعی کلمه. آنها فقط می تواند زنده ماندن با شستشو کردن بقیه جهان از طریق عاطفی خود را باج خواهی و اخاذی است. بیایید ببینید که چه مدت بقیه سیاتل می تواند معده آنها. بی خانمان ها در “شهر چادر” به مراتب متمدن تر و کاردان تر از آنها هستند.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de