مقاله اصلی

ارسال شده توسط: pc1eszm, 6/10/2020 8:49:38 AM

یک مشکل عظیم که روز سه شنبه اولیه آورده بود که خطوط گسترده با مردم در حال انتظار برای بیش از چهار ساعت در صبح به رای دادن. هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات توافق کردند که چه اتفاقی افتاده چهار شنبه بود یک مشکل بزرگ اما آنها قبول ندارند که به سرزنش. “همانطور که ما به تماشای آنچه گشوده امروز ما می دانستیم که در میان یک فاجعه” گفت: رای گیری و فعال حقوق سابق دموکرات فرمانداری نامزد استیسی آبرامز.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: TLCary 6/10/2020 8:56:35 AM (شماره 439498)

او زندگی می کند در TN. او باید یک احساساتی وکیل اگر او را درک نمی کند “ایستاده”.

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: HotRod 6/10/2020 9:07:18 AM (شماره 439525)

گمان می کنم این خواهد بود که مشخص می شود به عنوان ظلم و ستم از آرا توسط دیگر سیاه پوستان! آبرامز باید به او لب به لب چربی به بدنسازی و کار آن را خاموش! چربی است که مهاجرت به مغز او!

8 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Philipsonh 6/10/2020 9:11:46 AM (شماره 439537)

محل سکونت. در شمال ایالت NYS من شده اند در رای گیری برای چند دهه. من هرگز تا به حال به صبر بیش از چند دقیقه در هر انتخابات.. اگر محلی خود را از هیئت مدیره از انتخابات بی کفایت و سپس حذف رهبران.

15 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Jethro بو 6/10/2020 9:24:42 AM (شماره 439552)

من تا به حال به صبر 4 ساعت به رای ریگان در سال 1980. به نظر می رسد جایی که من رای دادند بسیار پر مشغله بود که ما تا به حال به صبر در خط. من تا به حال به سفر نیمی از راه را در سراسر شهر به علت رای رای دهندگان ثبت نام کار خراب من بگوئید که من رای دادند G W در سال 2000. هر دو در حزب دموکرات contolled متحده است. هر دو معمول عامل روش ما آمده اند به انتظار شکل Goobernment بهره وری. حتی قانون اساسی را تضمین نمی کند حق qick رای دادن. فقط سریع دنباله.

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/10/2020 9:25:28 AM (شماره 439554)

من موافق با Ralston بیانیه. اما این مشکل می تواند به راحتی حل شد. 1. عکس Voter ID با برخی از شکل زیستی متریک. اگر شما نیاز به چنین ID به سفر یا وارد فدرال ساختمان, سپس آن را باید مورد نیاز برای رای دادن.
2. تمام رای گیری باید در شخص مگر اینکه رای دهندگان است که به طور فعال عضو در خدمت نظامی است. دیگر سن رای دادن شهروندان باید سفر خود را به حوزه های رای در فرد است. کارفرمایان به سادگی می توانست به جای. کسی که حاضر به سفر یا که بخواهد به باقی می ماند به دور از رای خود را در منطقه به سادگی نمی رای دادن. رای گیری یک امتیاز است که یک شهروند, اما شما می توانید انتخاب کنید به چشم پوشی از آن است.
3. هر 10 سال به عنوان بخشی از سرشماری هر رای دهنده باید به تایید رای خود را در وضعیت زندگی و آدرس. هر گونه تغییر محل اقامت و همچنین باید ب تایید کرد.
4. تنها شهروندان آمریکایی ممکن است رای آن است که آیا محلی و ایالتی یا فدرال انتخابات تنها شهروندان آمریکایی ممکن است رای. 5. بازدید کنندگان در ویزای کار هستند که فقط – بازدید کنندگان است. Illegals حتی نباید در کشور است. آیا کسی اینجا از نظر قانونی تنها کسب و کار ایالات متحده و می تواند به کار گرفته شده توسط خدمات مهاجرت. آنها موقت کارت سبز است که آنها باید تجدید گردد. آنها ممکن است دریافت پول مالیات دهندگان را در قالب رفاه. شهروندان ممکن است به طور داوطلبانه به کمک یک صندوق برای کمک به این افراد و خانواده های آنها اما هیچ دولتی کنترل بودجه تا کنون! بازدید کنندگان که شکستن قانون اخراج خود را قانونی بازدید کننده وضعیت لغو برای یک دوره به بیش از حبس آنها خدمت می کنند. بنابراین اگر آنها در خدمت 5 سال زندان برای جرم آنها همراهی به مرز و مجاز به دسترسی به ایالات متحده برای 5 سال است. نقض این ممنوعیت ممکن است در نتیجه مجازات اعدام است. نقض رای گیری غیر شهروندان به همان مجازات یا فوری زندگی-زمان اخراج مگر وجود دارد دلیلی برای باور کردن آنها گمراه شده اند توسط شهروندان در داخل مرزهای ما. چیزی مانند بالا باید حل بسیاری از مسائل ما در حال دیدن.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: millstream 6/10/2020 9:35:53 AM (شماره 439562)

جهت مشاهده آنها عمدا ایجاد موانع در جهت ترویج پست الکترونیکی-در برگه های رای.

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/10/2020 9:42:23 AM (شماره 439570)

سابق گرجستان فرمانداری نامزد فقیر درک زبان انگلیسی. اول “میان” وجود دارد یعنی شرایط مساوی در هر دو طرف. دوم, فاجعه, دارای یک معنای خاص و آنچه او مراجع است نه تخریب گسترده و نه بدبختی. درام mamas همیشه غلو موضوع است. او احتمالا غافل از ضرب المثل “بهتر است به نگه داشتن آرام و فکر می شود یک احمق از باز کردن دهان خود را و آن را به تایید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/10/2020 9:42:23 AM (شماره 439571)

به عنوان فرماندار گرجستان, او باید قادر به رسیدگی به این مشکل است.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: TJ54 6/10/2020 9:44:52 AM (شماره 439575)

او را شکست و دور از Golden Corral بوفه به این موقع بیانیه!

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/10/2020 9:50:54 AM (شماره 439590)

ببخشید چرب خود را زمان آمد و رفت مثل یک پف از دود…نشان می دهد شما می توانید برخی از ماری جوانا و لذت بردن از احساساتی خود را به زندگی!

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: kiwinews 6/10/2020 10:10:11 AM (شماره 439622)

من رای دادند در شهرستان کاب حدود ظهر. من در زمان یک sunhat و شومیز. نیاز ندارد یا است. شد و در 20 دقیقه. در راه خانه من شنیده ام برخی از زن در WSB رادیو ندبه که آن را در زمان سه ساعت به رای دادن در شهر است.
چگونه ؟ اگر نه با طراحی ؟

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: هرشی 6/10/2020 10:11:25 AM (شماره 439627)

‘رای گیری فعال حقوق’ Stacy آبرامز???? چه او هنوز در تلاش به او می گویند برنده انتخابات گذشته او را از دست داده??? اگر چه من کنجکاو در مورد مشکل…در اینجا در خانه من آن را در زمان حدود 10 دقیقه به رای…حتی با ما محلی مدیره تحکیم برخی از رای گیری مکان برای ذخیره $$…رفت (بدون خط) شناسایی می خواهم با مجوز رانندگان بررسی شده توسط کامپیوتر داده های رای رفت و به تنهایی ترمینال رای دادند و آن را چاپ کردن انتخاب چک کردم درست بود کاهش یافته است آن را به یک اسکنر و چپ…

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: StormCnter 6/10/2020 10:14:47 AM (شماره 439632)

Dontchall درک این کتاب برای ترویج? چگونه واجد شرایط معاونت ریاست جمهوری possibliity که دارای هیچ زمان کار خواهید برای دریافت هر گونه تبلیغ بدون اینکه مسخره اظهارات?

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/10/2020 10:18:22 AM (شماره 439639)

این زن یکی از بزرگ بسیار با اعتماد به نفس شوخی! متاسفانه رای دهندگان اغلب بدون توجه به زن در پشت پرده یک لا wizard of oz.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 6/10/2020 11:55:31 AM (شماره 439816)

بله به #6 سوال. این فقط بخشی از طرح خود را.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “pc1eszm”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de