ما می توانیم ‘ملی دیالوگ” اگر مردماخراج برای صحبت کردن صادقانه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/4/2020 1:56:55 AM

“در حالی که ما در نوشتن و چاپ میلیون ها نفر از کلمات در مورد مسابقه در امریکا, چرا که آن را هنوز هم خیلی سخت به یک واقعا محترمانه و معقول و فروتن گفت و گو در مورد شاید پیچیده ترین و بحث برانگیز مسئله در آمریکا زندگی ؟” می پرسد دیوید فرانسه در اعزام مقاله “آمریکا نژاد پرستی: ما بسیار دور است.” در عین حال او اشاره می کند و نه در خود داستان شخصی تغییر فیل در اتاق است که در زندگی مهم جنبش رادیکال فرهنگی هژمونی. استقرار جمهوری خواهان همان اشتباه با نادیده گرفتن جنبش رادیکال فرض: که در هسته خود آمریکا فاسد است و سیستمیک نژادپرستانه


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 7/4/2020 2:15:11 AM (شماره 466334)

شما از دست رفته نقطه. Commucrats و RINOs هستند که معمولا برای برخی از نوع “ملی گفت و گو” به عنوان ابزاری برای نقشه کشی احمقانه محافظه کاران را به باز کردن جایی که آنها می تواند حمله و خرد. نمی طعمه را. می تواند وجود دارد هیچ “ملی گفت و گو” در مورد تقریبا هر چیزی.

44 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Strike3 7/4/2020 5:07:48 AM (شماره 466377)

زمانی که حقیقت این است که همیشه دارای برچسب “نژاد پرستی” این هرگز اتفاق می افتد. “شما نمی توانید مسئولیت رسیدگی به حقیقت!” – سرهنگ ناتان Jessup.

39 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: seamusm 7/4/2020 5:30:23 AM (شماره 466384)

این مقاومت مواجه برابر اخراج برای متخلف اعضای ‘انصراف از فرهنگ” برای برخی از درک اندکی du jour ممکن است را پیشرفت های زیادی را تا زمانی که ما هر دو پیدا کردن پول دنباله جنایی سازمانی است که BLM/Antifa و تقویت اشتغال ، باید آن را غیر قانونی برای اخراج می شود برای ورزش یکی آزادی بیان از جمله پوشیدن ‘blackface’ اگر چنین رفتاری را در محل کار.

30 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/4/2020 6:51:41 AM (شماره 466414)

من اعتراف کنم من از ترس اخراج شدن. من نمی پوشند blackface تماس بگیرید و یا کسی موهن نام اما من معتقدم همه مسائل مهم نیست که آنها چه کسانی هستند و یا چه مسابقه هستند. این به اندازه کافی برای نام تجاری یک hater از آنجایی که من در یک دانشگاه کار.

52 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/4/2020 7:52:50 AM (شماره 466460)

ما می توانیم ‘ملی دیالوگ” از آنجا که یک طرف کشف شده است که این یک باور نکردنی موفق همیشگی اومدی و از طرف دیگر به پمپاژ است که نگه می دارد در حال سقوط برای آن نیست و باید این استراتژی به دفع غیر قابل توجیه حملات و خنثیسازی “انصراف ” فرهنگ” آسیب با مراجعه حقوقی. در این راستا هر شخص یا شرکت است که در آغاز منجر به یا اثر شلیک یک فرد از شغل خود و یا آزار و اذیت و تهدید در خانه خود را باید از نظر قانونی مسئول خسارت است. که باید یک جنایت نفرت اگر وجود دارد تا کنون چنین چیزی.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: franq می 7/4/2020 8:04:22 AM (شماره 466469)

این زمان برای “گفت و گو” است گذشته. خطوط کشیده شده است. آن زمان برای شجاع عمل است.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/4/2020 9:18:02 AM (شماره 466520)

BLM فقط زخم در پوشش حزب کمونیست زیر. نگاهی به تصویر بزرگ در بالای مقاله: خارج از کنترل سفید ادم سفیه و احمق کودکان بیشتر جیغ زنان است. من فقط یک چهره سیاه و سفید در پشت.
کمونیسم در حال حاضر به نام عدالت اجتماعی و آن نیاز به سرمازده در حال حاضر.

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: weirdone 7/4/2020 9:21:18 AM (شماره 466525)

“در یک زمان جهانی و فریب گفتن حقیقت انقلابی عمل می کنند.” جورج اورول

17 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: grampus 7/4/2020 9:25:57 AM (شماره 466531)

امروز در امریکا نمی تواند “گفت و گو” به عنوان “دو مونولوگ”?

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/4/2020 9:27:19 AM (شماره 466533)

تعریف از گفت و گو به یک دموکرات یعنی ما گوش دادن و به توافق برسند و به هیچ وجه ما همیشه ذکر است هر چیزی که مخالف اصلی خود باورها. چگونه می توانم شما حتی شروع به بحث در مورد چیزی با کسی که به تثبیت در ایدئولوژی خود را. آنها به عنوان هار و بسته فکر به عنوان آن می شود. هنگامی که شما فریاد کردن و امتحان کنید و بسته کردن نظرات متفاوت وجود دارد و نه گفتگو. آن را مانند تلاش برای صحبت کردن با حس به جیغ کودک نو پا. تنها گزینه ما در حال حاضر کامل خود را شکست. ما با رفتن به پای صندوق های رای در اعداد بزرگ در نوامبر 3 و کاملا رد هر یک از آنها. آنچه که آنها در حال برنامه ریزی برای این کشور باید در آنها برنده خدای ناکرده این است که هرج و مرج ظلم و ستم و بدبختی و سقوط اقتصادی. ما نابود خواهد شد تا به سرعت آن را به ونزوئلا شبیه آن ساخته شده راه رفتن آهسته به کمونیسم. آن را کامل خواهد بود و یک شبه. دموکرات ها به هیچ وجه قصد داشتن یک گفت و گو. آنها را قرار داده و چکش پایین و هر تهمت حامی یک هدف خواهد بود. از آن خواهد شد یک توتالیتر, جامعه, فرهنگ و دولت است. که در آن است که در آینده همراه با یک حزب است که این طرز فکر? من هستم نه اغراق است یا نه. همه ما می دانیم آنچه در حال آمدن است اگر آنها در ماه نوامبر برنده. بیایید روشن شود. ما میهن پرستان هستند تنها چیزی که ایستاده بین این کشور و تمامیت خواه حکومت godless خشونت آمیز و بی رحمانه که اغماض از ضرب وشتم ما شاهد این چند ماه گذشته. آیا شما صادقانه بر این باورند که آنها نمی خواهد به دنبال انتقام ؟ بسیاری از بی مزه جمهوری خواهان نمی تواند قرار دادن مغز خود را در اطراف این واقعیت است که وجود دارد در حال شهروندان است که در حال آماده, مایل و قادر به تغییر اساسی در این کشور است. آنها در خواب هستند به این خطر است که بر ما است. به خاطر جمهوری آنها باید از خواب بیدار از خود را کمی راحت رویاپردازی و متوجه می شوند که ما در این مبارزه از زندگی ما است. دشمن درون نابود خواهد شد اگر ما آماده برای مبارزه با این کشور و همه چیز از آن می ایستد. تنها گفت و گو خواهد کرد که ایجاد یک تفاوت در این گفتگو که رخ می دهد پس از آنها صریحا را شکست داد و در صندوق های رای. هر چیز دیگری است ساده و بی تکلف پای در آسمان حماقت. این انتخابات برای پایان دادن به همه انتخابات است. ما باید برنده و برنده بزرگ! درست مثل در جنگ انقلابی آن می گذرد به طور متوسط مردان و زنانی که برنده شدن در این مبارزه برای آزادی از ظلم و ستم. در حال حاضر بیش از همیشه برگ برنده 2020 و هر “R” پایین انتخابات. پس از پیروزی و به امید خدا در نوامبر 4, پس از آن ما می توانید شروع یک گفت و گو. تا آن زمان این انتخابات در حال رفتن به یکی از مهم ترین در تاریخ این کشور است. آن است که همه در یک خط و ما باید پیروز شود! ما می تواند در بازگرداندن این کشور به عظمت آن را فقط رفتن به تواند بدون فلسفه از حزب دموکرات. آنها را به شکست می شود. دوره.

30 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/4/2020 9:35:32 AM (شماره 466543)

از دست اول تجربه منفی کار برای تغذیه Govt. کامپیوتر تلخه استفاده شده است به ‘بازگشت’ در همکاران برای تصور تجاوز را. متهم در نظر گرفته شده است به حق متهم اشتباه…پایان مورد.
که کل BS و هر کس آن را می داند. در حال حاضر تنبلها که نمی انجام هر کار واقعی استفاده از این کلاهبرداری به پوشش خود را به بی کفایتی و مدیریت است که موافقت با آن را در هر زمان از آن استفاده می شود. من حتی دیده ناشناس شاکیان پرونده به اتهام دروغین علیه دیگران آن را برای من اتفاق افتاده و آنها و نه من می توانم چهره ما مدعی’…اگر چیزی گفت سپس آن را عذاب. هیچ مدرک مورد نیاز است تنها کلمه جعلی مدعی! کل محل کار تبدیل شده به یک Schifft سوراخ!

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Bluefindad 7/4/2020 9:38:01 AM (شماره 466547)

آن را به دهه شصت بیش از همه دوباره. اما این بار هیپی در حال پوشیدن کت و شلوار سیاه و زره پوش. آنها هیچ آرزوی برادری و عشق اما خواسته های خود را برای عدالت! رانده شده توسط یک بی خدا نیهیلیسم است که به دنبال نابود کردن تمام است که موفق به ارائه آنها را با هدف و جهت است. نفرت خود است منتقله توسط خود نفرت و محکومیت. آنها علاقه مند هستند در یک “گفت و گو”.

16 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 7/4/2020 10:55:57 AM (شماره 466648)

من آرزو می کنم من می توانم آمار “مانند” را فشار دهید صد بار برای Rinktum پست. آن است که دقیقا درست است. تنها راه ما می توانیم این رادیکال رم به از بین بردن عزیزمان ملت را کاملا نابود این فلسفه را در صندوق های رای است. و از آن خواهد شد مبارزه روزمره آمریکایی ها. مغلوب ساختن پیشی جستن است تنها یک مرد و او شده است برگزاری به نیروهای شیطانی خود است. او نمی تواند این کار را در خود دارد. او نیاز ما شهروندان تیپ. ما خواهد بود تا در برابر متناوب تقلب انتخابات و احتمالا آزار و اذیت در نظرسنجی انتخابات و دوباره در حال ظهور و یا ویروس جدید بسیاری مجبور به دور ماندن از این نظر سنجی. خانم ها و آقایان این است 1776 همه را دوباره و دوباره. اما این بار دشمن ما را تغییر دادند.

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 7/4/2020 11:36:44 AM (شماره 466707)

چپ نمی کند در واقع می خواهید هر نوع گفت و گو. آنها می خواهند یک monolog – بی پایان جیغ تف, پرواز, کوکتل مولوتف حول بیهوده گویی خود را چپ و نفرت و از همه شما جهنم خفه شو! و اگر شما با آنها اختلاف نظر دارند آنها سعی خواهد کرد تا شما را از کار اخراج. آنها نمی خواهند این “ملی گفت و گو” نه در همه.

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 7/4/2020 12:11:11 PM (شماره 466749)

متمم اول قانون اساسی شده است به طور کامل از دست داد. در ابتدا اینترنت را ترویج می شد به یک محل که در آن هر نظر می تواند شنیده می شود در حال حاضر آن مخالف بنابراین من لازم نیست پست من نمایش. آن رفو خوب چیزی که آنها نمی تواند در عین حال عنوان خوانده شده ذهن من است و می دانم آنچه که من در واقع فکر کردن در مورد تمام این.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Pathcoin1 7/4/2020 1:02:48 PM (شماره 466825)

مشکل اصولگرایان این است که آنها فرض کنیم کسانی که در سمت چپ خواهید گفت و گو و سازش. آنها نمی. آن است که غیر ممکن است برای رسیدن به یک جلسه از ذهن در چنین شرایطی.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 7/4/2020 2:09:09 PM (شماره 466929)

“لغو فرهنگ” در حال حاضر به خوبی توسعه یافته در سمت چپ زمین قبل از رسانه های اجتماعی محبوب شد. من هفت سال زمان سخت در شهرستان سوسیالیستی خدمات سیزده سال پیش. من صحبت می کرد در حقیقت در یک تنوع آموزش چند شهرستان کمیته که من شروع به کمک برای دیگر تحلیلگران کار همان برنامه در شهرستانهای استان است. من در گذشته صحبت کردیم و صحبت از گام های ساخته شده از سال 1960 و دریافت دلچسب دور از کف زدن از اعضای همکار. روز بعد من سرپرست به نام من و به من یک BS بهانه ای بود که من بیش از حد با ارزش در دفتر به صرف روز رانندگی به ساکرامنتو برای این یک بار در ماه جلسه. پس از آن دیگر جلسات بودند توسط یک برش از وظایف من بود و من دیگر قادر به تماس با برخی از مردم به طور مستقیم و بدون من سرپرستان’ تصویب. محدودیت های دیگر بودند به آرامی اضافه شده همه با توجه به “ارزش” بنابراین هیچ خصمانه محل کار شکایت می تواند ساخته شده است. این افراد لبخند و آغوش شما در حالی که چسبیده چاقو در پشت خود را. یک روز من رفتم برای ناهار و رفت و هرگز به عقب. به هیچ سه ماهه به این دشمن است. هرگز “گفت و گو”. هرگز آنها را قبول فرض. حقیقت صحبت می کنند با قاطعیت و سادگی. شما نمی خواهد از طریق به مفید ادم سفیه و احمق, اما شما هرگز نمی دانید که در حال گوش دادن. MAGA-KAG: بخشی از بزرگ آمریکایی مرمت.

14 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de