کولر آبی: رسیدن به سلامت خوب به عنوان هر گونه حرکت باعث می شود تا برای ساعت ها نشستن – Fri, 01 May 2020 PST

اگر چه جهان را به توقف آمده است, بهداشت بحث نیست.

افزایش وزن تبدیل به یکی از رایج ترین جوک ها و موضوعات قرنطینه پس از آن باعث شد دیگران به اصرار که ما نه بدن شرم و یا گناه خودمان را در طول استرس زا در حال حاضر زمان است.

پس چگونه ما رویکرد سلامت در طول یک بیماری همه گیر بدون اینکه خودمان احساس شرمندگی و سرخوردگی و یا تحت الشعاع ؟ شروع با یک جشن – جشن است که در بدن ما ساخته شده است به حرکت می کند.

درک تمام توابع شگفت انگیز است که اجازه می دهد برای تشویق و جنبش فقط ممکن است در شما احساس بیشتر الهام گرفته از آنها را امتحان کنید.

اجماع عمومی این است که بالغ بدن انسان 206 استخوان بیش از 650 عضلات اسکلتی و 360 مفاصل. پوست خود را انعطاف پذیر است به اجازه می دهد برای تحرک. کل بدن انسان است که در ساختار یک راه است که اجازه می دهد تا برای طیف گسترده ای از جنبش.

یک بشر بین المللی عملکرد بهتر عمل با جنبش. بیشتر خون و اکسیژن منتشر هنگامی که ما حرکت اجازه می دهد برای مغز ما و ارگان های دیگر به ماندن هوشیار و فعال است. این اجازه می دهد تا برای روشن تر فکر و پایدار غلظت دقیق چیزی که ما تمام شده است در تعقیب پس از در حالی که خیره به جای خالی ما روی صفحه نمایش کامپیوتر.

هنگامی که شما می گویند “جنبش” در زمینه بهداشت و سلامتی بسیاری از افراد خواهد پرش به فرض که شما معنی “ورزش.” ضربه زدن به منافع طبیعی حرکت می کند و همیشه نیاز به بالا-شدت اعمال آن ساده تر است. آن نیاز به کمتر نشسته است.

نشسته به معنای واقعی کلمه کدو تنبل و کمپرس برخی از خود را ظریف تر و بافت از جمله اعصاب و شریان ها و وریدهای که پس از آن تبدیل شدن به بخشی از یا به طور کامل مسدود شده است. این است که چرا شما ممکن است تجربه حسی و تورم اندام ها را پس از دوره های طولانی نشستن.

حتی اگر شما در نظر خودتان را یک ارگونومی nerd, بسیاری از ما به ناچار تا پایان در یک slouched موقعیت.

Slouching ناهموار قرار می دهد فشار بر روی ستون فقرات خود را با اضافه کردن ساییدگی و پارگی خود را به دیسک های ستون فقرات و همچنین overworking خاصی مفاصل و رباط ها را جبران کند خود را پایدار منحنی استقرار. همچنین محدودیت فضا در قفسه سینه خود را حفره مانع ریه های خود را از کارآمد ترین و موثر تنفس ممکن است.

بنابراین در حال حاضر زمانی که شما فکر می کنم در مورد سلامت خود را در طول قرنطینه برای اولین بار به یاد داشته باشید که سیستم ایمنی بدن شما سپاسگزار است. ثانیا به یاد داشته باشید که آن را همه چیز در مورد شکستن عرق صورت خود را به نظر می رسد – این مورد اغلب در حال حرکت به نفع هر یک از سیستم های بدن خود را.

نمونه توصیه این است که حرکت در هر 30 دقیقه. وجود دارد برنامه های است که می تواند کمک به شما یادآوری می کنند و یا به پیدا کردن مادر بزرگ تخم مرغ تایمر.

این جنبش می تواند با رفتن به پنجره و ایوان و گرفتن برخی از تنفس عمیق. شما می توانید کشش پیاده روی (بله قدم زدن را انجام خواهد داد) را از سطل زباله, رقص, پرش طناب چرخ ارابه, reenact مورد علاقه خود را “ارباب حلقه ها” صحنه rile تا سگ خود را – هر چیزی. استفاده از قرنطینه است که هیچ کس شاهد این پس خلاق باشید. شما ممکن است قادر به حرکت تنها یک یا جایی در میان اما نکته مهم این است که شما باید انجام دهید.

اگر شما با داشتن یک زمان سخت شروع با این قانون: آنها تنها می تواند حرکات شما لذت بردن از, مهم نیست چقدر غیر متعارف است که نیروهای شما را به دریافت کنید. چوب به که و به شما امکان نزدیک شدن به سلامت با یک جشن.

قطار مغز

آزمون دانش خود را با سوال چیزهای بی اهمیت

که معروف مربی تناسب اندام نیز شناخته شده برای خود را “قدرت آبمیوه گیری” آشپزخانه محصول ؟

جک LaLanne

بیلی شاهد

ریچارد سیمونز

پنجشنبه پاسخ: Sous vide

کار از خانه

قرنطینه آورده و کار ما را به خانه های ما و سپس زوم آورده همه ما همکاران با آن است.

در یک دنیای ایده آل ما را به حال زمان برای آماده سازی اما در عوض ما همه نوع گیر کردم با راه اندازی (یا فقدان آن) ما تا به حال.

اگر شما نیاز به کمک sprucing تا فضای خود را برای فراموش نشدنی چشم از وب کم خود و یا اگر شما نیاز به کمک به ایجاد یک فضای اداری در دسترس نباشد در اینجا برخی از راهنمایی.

  • بود در نزدیکی یک منبع نور طبیعی در صورت امکان – در حالت ایده آل با نور شما رو به جای پشت سر گذاشت. این هم به دلیل آن به نظر می رسد وحشتناک زمانی که مردم دارای نور پس زمینه در طول کنفرانس وب و به دلیل فوق العاده تابش خیره کننده بر روی صفحه نمایش کامپیوتر شما را افزایش می دهد فشار چشم.
  • یک تقویم دیواری کمک خواهد کرد که شما احساس می کنید سازماندهی و مفید است هنگامی که شما را فراموش کرده ام آنچه بعد از آن است.
  • نگه داشتن برخی از ابتدا کاغذ یا پد نزدیکی برای jotting کردن ایده های به خصوص زمانی که جیغ بچه ها و یا نیازمند (اگر چه شایان ستایش) حیوانات خانگی قطع قطار خود را از فکر.
  • Repurpose مبلمان تزئینی و یا در فضای جداول به گسترش فضای خود را و اطمینان حاصل شود همه چیز شما نیاز است در دسترس و سازمان یافته است.
  • باید دفتر خود را در یک اتاق است که شما می توانید ترک یک بار شما انجام می شود و یا سازماندهی فضای کار خود را در یک راه است که شما می توانید قرار داده و دور کار در موارد مربوط به خود را خارج از زمان. این کمک خواهد کرد که در مبارزه با خاموش کردن خود کار مغز در حالی که شما در خانه هستند.
  • آوردن چیزهای مثبت به فضای کار. این می تواند رنگ هایی که آرام و یا تقویت شما تصاویر و یا نقل قول است که شما الهام بخش و یا عطر مورد علاقه خود را.
  • حک کردن فضا برای کار شما است که به دور از عمده ترافیک از خانه خود را اگر شما می توانید.
  • هدفون (به خصوص حذف نویز) در حال بزرگ و لوازم جانبی که شما نیاز به تنظیم کردن قسمت بیرونی جهان و منطقه به کار می کنند.
  • گیاهان اضافه کردن خاصیت به فضا و حتی می تواند به بهبود کیفیت هوا در خانه خود را.
  • قرض دکور از بقیه از خانه اگر شما نیاز به پر کردن در فضای کار خود را به آن را احساس تاسیس و عمدی.

راه را با کلمات

سرگرم کننده کلمه در مورد طبیعت را به شما لبخند و تحریک تخیل خود را در حالی که شما در داخل.

Feetings (Suffolk)

رد پای حیوانات به عنوان آنها ظاهر می شود در برف.

داغ-اس (East Anglia)

ناگهانی احساس گرما به عنوان خورشید دوباره از پشت ابر.

Dringey (Lincolnshire)

باران نور که به نوعی هنوز هم برگ های شما خیس است.

Caitein (اسکاتلندی)

اول کوچک دخترانه از آب پس از اینکه قبلا آرام است.

حباب (North Sea Coast)

متلاطم امواج آورده باد.

چمباتمه (Kent)

در حال پخش با گل از عبور وسیله نقلیه.

Ungive (Northamptonshire)

به گرم شدن.

Flinchin (اسکاتلندی)

گمراه کننده پیش بینی آب و هوا بهتر آمده است.

Crizzle (Northamptonshire)

انجماد آب است که باعث یک صدا از فعالیت های به ظاهر بیش از حد آهسته برای انسان به شنیدن.

بیشتر کلماتی مانند این را می توان در رابرت مک فارلین کتاب “مناظر” که به بررسی کلمات غیر معمول برای پدیده های طبیعی و امکانات در سراسر گویش های مناطق مختلف جغرافیایی و اکوسیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>