تماشای در زمان واقعی به عنوان سیاتلفرود به هرج و مرج

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 6/10/2020 5:09:54 AM

سیاتل شده است ساخت بزرگ اخبار در روز گذشته. عمده داستان ظهور روز سه شنبه هنگامی که پلیس واگذار کل محله به Antifa و زندگی ماده نمایندگان که سنگر بخش بزرگی از کاپیتول هیل محله و اعلام منطقه یک “خودمختار” جامعه جدا از سیاتل خود را. دوم قابل انتشار داستان رخ داده است که هزاران نفر از چپ معترضان به رهبری Black Lives Matter و Antifa وارد سالن شهرستان در مدت کوتاهی پس از نیمه شب روز چهارشنبه خواستار آن است که شهردار جنی Durkan (از حزب دموکرات) استعفا کرد.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: فوری خشم 6/10/2020 5:27:35 AM (شماره 439343)

من حفظ امید برای برخی از پوش بک در این همه زباله که ما شده ایم در معرض پس md-مارس اما من شروع به از دست دادن امید است.

31 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/10/2020 5:35:11 AM (شماره 439344)

#1 فشار برگشت آغاز خواهد شد به محض این مزخرفات شروع به پوشیدن در مکان. مردم از سیاتل آغاز خواهد شد را از خواب بیدار و تعجب آنچه در h3ll اتفاق افتاده به شهرستان خود را. خود را به آزادی خواهد رفت پانک خواهد شد در حال اجرا در این شهرستان ، صبر کنید این اتفاق خواهد افتاد. آن می تواند منجر به یک جنگ داخلی می داند اما آن را می تواند رخ دهد و یا ممکن است مردم تغذیه و رای این سوسیالیست ها در خارج از دفتر.

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: PChristopher 6/10/2020 6:02:09 AM (شماره 439351)

من فکر می کنم آن را در سال 1996 یک شخص به نام توماس Chittum نوشت: یک کتاب به نام “جنگ داخلی دوم: آمدن فروپاشی آمریکا” که در آن او نشان داد روند چند در شورش است که در حال presaging یک جنگ داخلی: (1) استفاده از سلاح های سنگین; (2) قومی شبه نظامیان; (3) موانع…تظاهر اساسا اعلام خود را یک نهاد مستقل و (4) محاصره ایستگاه های پلیس که به تظاهر کنندگان هستند دیده می شود به عنوان یک اشغالگر ارتش به اخراج می شود. ما در حال دیدن همه که در حال حاضر. این (expletive) ain’t خنده دار و دولت نیاز به گرفتن در این وضعیت قبل از آن خیلی دیر است, اگر آن را در حال حاضر نیست.

30 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 6/10/2020 6:25:14 AM (شماره 439361)

من امیدوارم که یک جمعیت tourches خود را در تالار شهر.
به نظر می رسد مانند نیویورک تبدیل شدن به آنچه که مار Plisscon تا به حال برای مقابله با.

4 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/10/2020 6:44:35 AM (شماره 439371)

را نباید تا وقتی که آنها دست به پخت و پز خانه در زیرزمین.

8 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lanetam 6/10/2020 7:10:58 AM (شماره 439381)

چه شده است که گفت:??? نمی توانید در راه خود را اپوزیسیون زمانی که آنها در حال از بین بردن خود است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/10/2020 7:13:19 AM (شماره 439382)

گردن و سلام میکشد – گاهی اوقات شما می کردم برای رایت کردن از روستا به آن را ذخیره کنید…..

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: anniebc 6/10/2020 8:06:53 AM (شماره 439415)

سیاتل استفاده می شود به یک شهر زیبا است. خیلی غم انگیز است.

10 نفر مثل این.


آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر آمازون خواهد ماند در سیاتل پس از انبار خود را غارت می شود و هیچ کس می آید برای کمک به زمانی که آنها 911 تماس بگیرید.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: chance_232 6/10/2020 8:10:29 AM (شماره 439422)

مقاومت مواجه? باید همتون متوجه شده است که همه از این است که در حزب دموکرات اجرا متحده و یا دموکرات اجرا شهرستانها ؟ تا کنون دموکرات ها نشان داده اند ضعف احترام و حتی زانو. اگر شما می دانید هر چیزی در مورد طبیعت انسان تسلیم و ضعف دعوت سوء استفاده بیشتر و بیشتر خواستار. این به پایان خواهد رسید تنها زمانی که trasoncrat حزب متوجه می شود که در جریان تظاهرات خشونت و افزایش تقاضا خواهد آنها صدمه دیده است در ماه نوامبر. و بدین دلیل است که این چیزها همیشه preceed انتخابات است. امیدوارم مردم خواهد شد یا هنوز کار می شود تا به اندازه کافی به نوبه خود در انتخابات و یا mollified به اندازه کافی برای فراموش کرد که treasoncrats از آن آغاز شده است.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Saryden 6/10/2020 8:18:58 AM (شماره 439434)

ازرو “استفاده” سوسیالیسم به واردات اسلام… هنگامی که آن دو (Commies در مقابل اسلامگرایان) برو سر به سر ما لازم نیست که یک طرف در. آنها هر دو بد است.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: swarfer 6/10/2020 8:20:28 AM (شماره 439437)

Antifa سواری در coattails نژادی اختلالات با استفاده از آنها به عنوان یک سیگار روی صفحه نمایش. آنها موج هر پرچم است که کمک می کند تا آنها را به ایمنی. چند اگر هر گونه از جمله خود می دانم آنچه آنها انتظار می رود برای رسیدن به. ایجاد یک “منطقه خودمختار” می شود عملا پایان بازی به دلیل وجود دارد هیچ چیز بیش از را می توان به دست آورد. بر خلاف انقلاب روسیه اکثریت قریب به اتفاق جمعیت متوجه می شود که هیچ چیز وجود دارد به جای سیستم فعلی که احتمالا می تواند بهتر و اگر وجود دارد آنها را برای رای دادن به آن و اجازه نمی دهد بی نام و بیچهره تظاهر کنندگان ایجاد می کند.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 6/10/2020 8:23:37 AM (شماره 439442)

سیاتل از دست داده شده است برای چند سال. چه Antifa خواهید برای انجام با خانمان آنها را برده است ؟ آیا مقامات را به انجام زمانی که این اعدامها آغاز شد ؟ آنها احتمالا فکر می کردند که مصرف بیش از کاپیتول هیل در واشنگتن دی سی و نه دولت واشنگتن. تصور کنید که تعجب خود را…

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 6/10/2020 8:25:45 AM (شماره 439447)

خاموش کردن آب و برق. اجازه نمی دهد مواد غذایی به این منطقه است. به عنوان به زودی به عنوان زندگی در خانواده وجود دارد دیدن آب در نمی آیند ما از لوله ها یا چراغ های خود را نه در آینده آنها را قبل از آنها مجبور به باقی می ماند به عنوان گروگان. بیایید ببینید چه مدت حساس feely مردم سیاتل قرار داده خواهد شد تا با این کار و نشان می دهد که چگونه با فضیلت هستند. اگر غیر نظامی صدمه, سپس شما ارسال در نیروهای نظامی است. اما شما نیاز به رفتن جلوتر از شهردار و فرماندار برای پوشش.

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/10/2020 8:25:54 AM (شماره 439448)

نمی تواند اتفاق می افتد به یک بهتر Schifft سوراخ!

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/10/2020 8:57:29 AM (شماره 439501)

همه از این به دلیل یک اختلاف داخلی بین جورج فلوید و درک چوین. من با خواندن که یک همکار از باشگاه شب اعلام کرد که فلوید و چوین همیشه سرحد سر. این دو نفر با یکدیگر می دانستند پس از آن یک اختلاف داخلی نمی نژادپرستانه عمل می کنند. این واقعیت است که درک چوین مجاز به کار در یک کلوپ شبانه و به عنوان یک افسر پلیس باعث ایجاد تضاد منافع. من این ویژگی به ضعیف دموکرات رهبری است. در طول اوباما تصدی او کوشید به قانونی کردن ماری جوانا. یک سنت خطرناک به خصوص برای افرادی که شهروندان مطیع قانون. جورج فلوید یکی از کسانی که مردم و به همین دلیل او داده شد خیلی آزادی به خصوص با اینکه مبتلا به این ویروس در مارس 3, من هیچ نظری ندارم. من این ویژگی به ضعیف دموکرات رهبری است.

5 نفر بود.


من می دانم که یک چیز برای اطمینان حاصل کنید. هنگامی که وجود دارد این است که چیزهای رایگان “آنها” جمع آوری خواهد شد.
انتظار هر freeloader پیش بینی-سر انجام هیچ قطعه ای از انسان باقی مانده به ساخت راه خود را به سیاتل به عنوان ما صحبت می کنند. این مردمی که به تغذیه قرار دارد کورتیکو استروئیدها و سرگرم نیز می باشد. این قراره تواند بسیار سرگرم کننده به تماشای. اگر رسانه ها آن را نشان می دهد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/10/2020 9:16:25 AM (شماره 439544)

اگر مقامات شهرستان اجازه این را ادامه دهید و سپس فرماندار نیاز به گام و پایان آن با ارسال سرباز گارد ملی ، هیچ گروه باید قادر به مسدود کردن خیابان های شهرستان و بیش از ساختمان های بدون انشعابات. هر یک از این اراذل و اوباش باید در زندان هستند. آنها را ساخته اند شهروندان زندانیان.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: مبتنی 6/10/2020 9:19:53 AM (شماره 439548)

چه خواهد شد دموکرات ها در سیاتل و المپیا که اجرای شهرستان و دولت انجام زمانی که بدن شروع به ستون ؟ شهردار در حال حاضر دست تکان دادند و پرچم سفید و جی Inslee کل جناح چپ ایدئولوگ بنابراین من انتظار دارم نیست یک چیزی سر در گم.

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: SeaAl 6/10/2020 9:43:43 AM (شماره 439573)

پس از محاصره می گویند این منطقه است که دیگر بخشی از سیاتل, من تعجب می کنم آنچه را جدید آتش نشانی و طبیب یکی شبیه است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Jethro بو 6/10/2020 10:09:14 AM (شماره 439621)

قطع آب شهر و آب و فاضلاب و زباله انتخاب کنید تا. آنها را به مذاکره معاهدات’ به صلیب سیاتل اموال و به نوبه خود در این شهرستان خدمات. اجازه دهید آنها را یاد بگیرند که در شهرستانها اجرا کنید خود را در نفرت نژادی و هرج و مرج.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: هرشی 6/10/2020 10:19:55 AM (شماره 439643)

تنها بر روی زانو های شما را در اینجا در سعادتآباد کشور است و موقعیت بهتر به موضع به یک هدف بهتر موضع……

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DVC 6/10/2020 11:42:00 AM (شماره 439790)

رسوب خود را lefitst لانه. این ممکن است به این دلیل که “مردم در شارژ” در همان سمت اساسا توافق کرده اند که به آنها اجازه دهید آن را بیش از هیچ تلاشی برای جلوگیری از این BS “درام” از اتفاق می افتند. رک و پوست کنده چند صد پلیس با قابلیت استفاده از هر نیروی لازم است تا از نیروی مرگبار به سرعت می تواند این پایان است. اما “رهبری” سیاتل نمی خواهید آن را به پایان رسید و آنها می خواهند این اتفاق می افتد. تئاتر خیابانی و نه واقعیت.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Terry_tr6 6/10/2020 12:12:28 PM (شماره 439849)

چقدر سخت می شود آن را به آنها را به آنچه آنها می خواهند ؟ شما می خواهید استقلال تو آن را کردم. قرارداد با قدرت و شرکت گاز برای خدمات. صبر کنید, شما لازم نیست که شما باید برق سبز. همان زباله و فاضلاب. کمپوست از آن همه است. شما می خواهید در داخل یا خارج ؟ شما نیاز به رفتن را از طریق مهاجرت بنادر و نشان دادن پاسپورت و ویزا.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: DVC 6/10/2020 12:57:54 PM (شماره 439935)

برای سیاتل است از یک سفر کوتاه است. شدید lefitsm است گریبانگیر این شهر برای سال.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 6/10/2020 1:01:07 PM (شماره 439940)

ارسال در Snake Plissken او می تواند مقابله با آنها را هنگامی که او می شود انجام می شود با نیویورک. در واقع پلیس می تواند مقابله با آنها را اگر آنها به راه انداخته و uncowed. اما “پلیس سیاتل”……من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از افسران پلیس جایگزین شده اند چپ stooges و مختلف اقدام مثبت داوطلبانی که واقعا در طرف اشتباه است ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: OhioNick 6/10/2020 1:39:45 PM (شماره 440000)

ما نیاز به حفظ و تکرار است که پل و Antifa اراذل و اوباش هستند و همه دموکرات ها خواهد شد که رای گیری برای بایدن در ماه نوامبر. واضح است برای همه ما, اما رتبه و فایل دموکرات نیست و درک این واقعیت است. اگر شما در وب سایت های دیگر تماس بگیرید و یا به بحث های رادیویی لطفا ذکر این.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: DVC 6/10/2020 3:44:40 PM (شماره 440130)

مانند “اشغال وال استریت” مجموعه ای از دیوانه چپ, anachists مجرمان و دیگر همه فن حریف انسان رد. چه مدت قبل از آنها شروع به “مالیات” در این کسب و کار به دام افتاده در جهنم منطقه? چه مدت قبل از شروع اجرای “جاسوسان” در میان خود? خواهد خارج همچنان به عرضه مواد غذایی رایگان برای همیشه لطفا برای ؟ اجازه دهید آن را اجرا کنید. آن سقوط خواهد کرد از آن خود را گسترده بیاستفاده بچه گانه, مجنون تناقضات. آنها بدترین دشمنان خود هستند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: یا دروازه 6/10/2020 4:54:22 PM (شماره 440176)

سیاتل است که فقط در شمال californey.
آنها فرار مشکلات فقط به گسترش آن در شمال.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/10/2020 4:58:01 PM (شماره 440182)

سیاتل سزاوار هر بیت از این و بیشتر! این نه تنها پایان ندارد وجود دارد…از آن رشد خواهد کرد!!! استفاده به آنجا سفر هفتگی در اواسط دهه 80! چه جای دوست داشتنی اما در حال حاضر آن دفاع می کرد به جهنم سوراخ فساد لیبرال سوء مدیریت و هرج و مرج است. وجود دارد چند محافظه کاران چپ در این lefty “بهشت” بنابراین من نمی بینم هر چیزی در حال تغییر به زودی. آن است که در مینیاپولیس است رهبری…فقط چند سال پشت سیاتل. اما ما گرفتن خواهد شد تا به زودی با رهبران ما در حال حاضر!!!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net