سازمان دیده بان برای مرغ Littlesgleefully هل دادن وحشت و عذاب

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/26/2020 4:41:46 AM

ما در زندگی از طریق آنچه که ممکن است بدترین و بیشترین عنصری ترس انسان می تواند تجربه — ترس از تهاجم. و مهاجم نیست یک انسان متجاوز است که می تواند با دفع نیروی نظامی — اما نامرئی و نه-دقیقا-زنده سرایت ویروسی است که به نوعی در داخل بدن شما یا بدن شما عزیزان و حملات از داخل و حتی به عنوان آن را همچنان به گسترش آسیب از بدون. این است که وحشت از رمان coronavirus. برای آمریکایی ها به خصوص مستعد ابتلا به خاص که ترس وجود دارد تقریبا هیچ قطعه ای از coronavirus خبر که نمی کند باعث احساس تازه ای از وحشت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: bnrmusa51 3/26/2020 6:24:01 AM (شماره 358278)

جان Podhoretz است محصور آنچه مورد نیاز به توان گفت. بسیار مختصر واقع است.

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/26/2020 6:39:39 AM (شماره 358288)

اگر ما (آمریکا) سقوط یکی دیگر از تولید بحران پس از آن ما واقعی هستند احمقها و من در حال حرکت به کوه برای همیشه لطفا برای. این باید اتفاق نمی افتاد. تنها مردم است که می تواند تعداد دفعات مشاهده باید حس مشترک و به طور متوسط هوش می دانستم که این یک بحران است. من هنوز خاراندن سر من تعجب کنید که چگونه چیزی خیلی احمقانه و غیر واقعی را از کنترل خارج شد. اگر شما نگاه کنید که فرمانداران هنوز در تلاش برای ایجاد ترس و وحشت…..آن را دموکرات ها.

50 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: lakerman1 3/26/2020 7:30:33 AM (شماره 358321)

اوایل با این کونگ آنفولانزا مسائل من نوشته شده است که راه بیش از حد لمس کردن, بغل کردن فعل و انفعالات فیزیکی در جامعه مدرن است.
من تماشای این قیمت مناسب است, برای برخی از دلایل ناشناخته – شاید آن زن مدل گمان می کنم – اما اگر شما مردم را نگاه رفتار در آن نشان می دهد که در آن هر کس در مخاطبان بالقوه شرکت کننده و دیوانه با شور و هیجان شما را تقطیر از آنچه فرهنگ ما تبدیل شده است. هر کس به کف دست زدن دست با هر کس دیگری هر زن شرکت کننده که باعث می شود آن را بر روی صحنه با Drew Carey به جسمی جلوی او…
آن چرخید و خارج از کنترل است. (زمان epsiodes نشان می دهد قبل از تاریخ ورود کونگ آنفولانزا, من حدس می زنم.
در ایمان من ELCA لوتری همه به آغوش لمس کنید در غیر این صورت آلوده هر کس دیگری در طول “نشانه ای از صلح می گوید که باید به نام” نشانه ای از بیماری است.’ کاتولیک پیوند دست بدون هیچ دلیل شناخته شده. آواز خواندن بیش از حد گاهی اوقات نوشیدن از جام. من نمی دانم چه باپتیست اما من احتمالا پیدا کردن آنها را اشتباه.
من کلیک بر روی جیمی Swaggert را شنبه شب و خوانندگان بودند مناسب از هم جدا و جماعت وجود ندارد. در پایان این hyped-up کونگ آنفولانزای همه گیر آن خواهد بود goo0d زمان به تجدید نظر در رفتار اجتماعی. کمی از germaphobe رفتار ممکن است خوب برای سلامت عمومی است. و selfies که اختلال در روند مبارزات انتخاباتی می تواند لغو شود.

13 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: نگران 3/26/2020 7:42:14 AM (شماره 358328)

آنچه اتفاق افتاده به این کشور ؟ ترس از حمله ؟ چگونه در مورد در دسامبر سال 1941 هنگامی که وجود دارد امکان واقعی از تهاجم. آیا مردم هراس ؟ آنها buckled و به نام هر کس قادر به دفاع از کشور آماده برای مبارزه با. غیر نظامیان در زمان بیش از بسیاری از مشاغل نظامی به رایگان آنها را برای مبارزه با. تقریبا در هر بلوک به حال حمله هوایی نگهبانان ساخته شده است که مطمئن شوید که زمانی که آژیر آغاز شده است که همه چراغ ها بودند بنابراین به عنوان نه به راهنمای بمب افکن های دشمن. مردم آموخته است که برای شناسایی هر دو ما هواپیما و دشمن. (رادار بود در مراحل ابتدایی خود را در زمان.) مواد غذایی و گاز و بسیاری از چیزهای دیگر بودند جیره بندی برای ارائه به صورت نظامی است. هنوز مردم وحشت نیست. پس از جنگ سرد و تهدید هسته ای تخریب و در عین حال ما نمی وحشت پس از آن. در حال حاضر یک جوانه کوچک نه به عنوان کشنده به عنوان آنفولانزا باعث وحشت بی سابقه در زمان ما!

25 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: gone2pot 3/26/2020 7:51:29 AM (شماره 358337)

چه 2 گفت: در استروئید با یک نکته. ما رفته گذشته راه واقعی بودن احمقها برای سقوط برای این Chicom آنفولانزا هیستری. با توجه به CDC وجود داشته است بین 23,000 به 59,000 مرگ و میر به دلیل 1918 فشار از آنفلوآنزای اسپانیایی (بدون ریو Lindans خواستار آن آنفلوآنزای اسپانیایی است نه نژاد پرستی) بین Oct 1, 2019 و Mar 14, 2020 با یک مربع از کاغذ توالت احتکار. امروز کل مرگ و میر البته غم انگیز در ایالات متحده از Chicom آنفولانزا 1052. پنج صد و سی و پنج “رهبران” و یک رئیس جمهور فقط چاپ شش که شش تریلیون دلار از هوا نازک به تخفیف دادن حماقت و فقدان کامل از دیدگاه بیش از این است. برای ریو Lindans که 4 تریلیون دلار فدرال رزرو فقط چاپ sans آرا و 2 تریلیون دلار با یک رای. و آنها قول می دهم که 6 تریلیون فقط آغاز است. بیشتر وجود دارد که آن را از آمد. واکنش به Chicom آنفولانزا در حال رفتن برای کشتن مردم بیش از آنفولانزا خود را و آن را احتمالا در حال حاضر است. من می دانم 2 و من خیلی doggone سازمان ملل متحد”مراقبت.” اما در دفاع از ما برخی از ما “قربانیان” سه غم انگیز معایب; 1-نمی تواند بازی پوکر 2-نمی توانید فروش اتومبیل استفاده می شود و 3-همیشه به امپراتور که او را لخت کون برهنه و معمولا با استفاده از کلمه الاغ وقتی که ما به او بگویید.

18 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/26/2020 8:01:41 AM (شماره 358352)

بنابراین اجازه دهید روکش…و تجزیه و تحلیل. 1) که در آن بیشترین تعداد موارد و مرگ و میر ؟ پاسخ: آبی متحده و به خصوص در محراب شهرستانها. تجزیه و تحلیل: وجود یک ارتباط روشن بین محدودیت مهاجرت و افزایش آسیب پذیری در برابر بیماری های مسری. 2) کدام متحده/فرمانداران/شهرداران در حال تحمیل ترین اقدامات سرکوبگرانه در مورد شخصی پناه و تحریم از کسب و کار ؟ پاسخ: آبی متحده/محراب شهرستانها. Anaysis: duhhh ببینید تحلیل #1 کمی دیر است. 3) چرا آنها برای انجام این کار ؟ پاسخ: ظاهرا برای کاهش مسری گسترش این بیماری همه گیر ، تجزیه و تحلیل: با قفل کردن کسب و کار آنها را متحمل می شوند و حتی بدتر از خسارت مالی در ایالات متحده/شهرهای که برای آنها خواهد شد و سپس تقاضا که بیشتر از پول محرک/منابع, و غیره. باید به کشورهای خود را/محراب شهرستانها. به عبارت دیگر آنها می خواهند بقیه کشور به قید وثیقه آنها خود را سال بسیار بد jodgment و سیاست. بنابراین Cuomo, Newsom, پریتزکر ، ناله بی وقفه که شخص دیگری مقصر است به طوری که آنها سزاوار برای دریافت mo, پول, هواکش ، همچنین پلوسی Porkulus لایحه. 4) خلاصه: Cloward-Piven استراتژی (به دنبال آن) در استروئید. سرعت کامل پیش رو است.

38 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Hermoine 3/26/2020 8:39:33 AM (شماره 358398)

اندی Slavitt پسر که سابق “top” رسمی در CDC (فکر کنم) باید پاسخگو باشند در پایان از همه از این. او شده است در سراسر توییتر موجب ترس تلخه از مردم با گفتن آنها را که در جلسات سنا برآورد 1.7 تا 2 میلیون نفر در ایالات متحده به تنهایی در حال رفتن برای مردن. بود که با یک جلسه و تعداد کسانی که بودند بر اساس بدترین سناریو از ما هیچ کاری برای مبارزه با ویروس. او ترس بازرگان از اولین سفارش و نیاز به خاموش کردن.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/26/2020 8:49:30 AM (شماره 358416)

من دوباره آن را می گویند. بیایید رول در که ملی msm تحریم و لحن آنها را…برای خوب است. و به آن دسته از شرکت هایی که کار رسانه های اجتماعی وب سایت ها…شما هم در امان نیستند از این.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 3/26/2020 9:29:11 AM (شماره 358453)

منظور شما مانند اینچ-بالا CNN بنر که میزبان ما قرار داده تا در بالا در اینجا به صدا کردن از یک درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل پرونده مدعیان بیکاری پس از بسیاری از کسب و کار در کشور تعطیل شده اند توسط قانون است? این نوع از مرغ کمی واکنش ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/26/2020 9:43:22 AM (شماره 358463)

ما شده اند آمار سه بیماری های همه گیر: کرونا ویروس همه گیر وحشت همه گیر و همه گیر اقتصادی. این شده است به طور کامل خود وارد توسط رسانه های ما و بسیاری از مردم ما در دولت در تمام سطوح. کرونا ویروس درمان شده اند مانند برخی از سوپر اشکال است ، آن را باید درمان شده اند مانند H1N1. در عوض ما باید اجرا اجتماعی فاصله و اجباری بسته شدن از همه چیز. مغلوب ساختن پیشی جستن به احتمال زیاد درست چگونه کورونا ویروس به کار گرفته اما هر کس دیگری ؟ عموم دیدم رسانه ها و دولت های درمان کرونا ویروس مانند برخی از سوپر اشکال و دست پاچه. بخش بزرگی از جمعیت خواهد ماند در حالت وحشت تا زمانی که رسانه ها و دولت بازگشت. آن انتخابات سال است. آنها نمی خواهد. این است برای رفتن به سخت ترین قسمت برای رفع. مردم را در خانه بمانند و حتی اگر لازم نیست. کسب و کار خواهد شد که مشتریان کمتر و بسیاری از بسته خواهد شد و یا در حال اجرا در کاهش ظرفیت. وحشت همه گیر منجر به همه گیر اقتصادی. آن را به احتمال زیاد به کمک برخی عمدا تانک بازار سهام به دلایل سیاسی. دوباره خود در انتخابات سال است. ما نیاز به بازگشت به کار. مردم نیاز به بازگشت از خانه و انجام کارهای. آنها نمی خواهد در حالی که دست پاچه. کرونا ویروس پاسخ شده است معادل یک دیکتاتوری تصاحب. ما در حال دیدن چگونه بسیاری از ما در دولت به کار گیرند. همه به این دلیل که آنها با وسواس خلاص شدن از تهمت یا نمی دانم آنچه انجام می دهند. همه ما باید درخواست خود و آنچه آنها می خواهند به انجام بعدی. به طور جدی هر انتخابات ریاست جمهوری برای رفتن به بود از در حال حاضر ؟ آنها واقعا شروع به پریدن کوسه.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 3/26/2020 9:49:29 AM (شماره 358475)

کاملا موافقم با #3. وقتی که من بچه بودم هیچ کس را در آغوش کشید هر کس دیگری به جز من, ایتالیایی, نیمی از خانواده در تعطیلات. بیشتر از آن را امروز به نظر می رسد و مجبور به تلویزیون مزخرف شما می توانید اضافه کردن دشمنی خانواده هلن انحطاط اپرا Tamron سالن و هر سادگی نشان می دهد با پریدن squealing احمقها که عمل مانند بچه ها در صبح کریسمس. کلیسای کاتولیک ساخته شده است که تغییر زمانی در دهه هشتاد و یک ساله وجود دارد, عید پاک, سفارشی بود که کل جماعت پوشش تا به بوسه همان صلیب یا همان تصویر عیسی مسیح رفتار است که به تازگی کشته شدن یک تکه بزرگ از جمعیت در ایران است. همه من می توانم از فکر می کنم میلیون ها میکروب ها و ویروس ها است که تا به حال به خزنده در آن اشیاء. من و یک آغوش مانند هر کس دیگری است اما باید آن را بین دوستان بسیار نزدیک و اعضای خانواده فصل آنفولانزا یا نه. دست تکان دادن در اصل تمرین برای نشان دادن عدم وجود سلاح در دست به استقبال فروشندگان و مشتریان. بالا fiving و قفسه سینه bumping به طور کامل از بین برد حرفه ای ورزشی برای من مدتها قبل از عدالت اجتماعی جنبش است.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/26/2020 10:12:29 AM (شماره 358504)

من می خواهم استدلال می کنند که بسیار تحریک چپ ترین آسیب پذیر به ویروس اعتیاد به مواد مخدره & ترس اما محدودتر در مقایسه با هیستریک ترس از مغلوب ساختن پیشی جستن ginned توسط dems/رسانه ها. غیر منطقی مردم پاسخ خواهد داد به همه چیز غیرعقلانی است. کسی که تنها به نور خود فیوز. پاسخ به “چه بد است ؟” این است که “نسبت به چه؟”. 1000, چینی, ویروس مرگ و میر (تا کنون) کوچک است در مقایسه با 12,000 – 61,000 (CDC) generic آنفولانزا مرگ و میر سالانه در ایالات متحده است. چقدر بد می تواند آن را دریافت کند ؟ ما نمی دانیم نشده است. آیا خاموش کردن “کار”? ما هرگز نمی تواند واقعا می دانید دلیل این که شما نمی توانید اثبات منفی. 3000 مرگ و میر است که هرگز اتفاق می افتد را نمی توان به یک علت برای آنها اتفاق نمی افتد. شد خاموش ارزشمند است ؟ از آنجا که از گذشته دو پاسخ ما نمی دانیم و هرگز می توانید بدانید به یقین است. اگر میلیون ها نفر بیشتر کردم بیمار 10s هزار نفر کشته و بیمارستان و غرق شد به اندازه کافی درمان نمی شد در دسترس مصرف کنندگان مختل شد زیرا مردم بودند بیمار است و همه آن را کشیده و در مدت 6 ماه پس بله اکثر مردم فکر می کنم آن را ارزشمند اگر که می تواند مانع و یا به طور قابل توجهی نادیده گرفته شد. آن را که بدست بد ؟ چند هفته پیش بود نکات از کشورهای دیگر است که در آن ممکن است. ایتالیا در شکل بسیار بد. پس از آن که ترس را تا حدودی کاهش یافته است. ما هنوز هم نمی دانم اما تعادل حرکت به سمت “قابل قبول خسارت” به اقتصاد را راه اندازی مجدد. نه برای کسب و کار خاطر, اما برای افرادی که به خاطر. فقط به خاطر وجود ترس mongers در خارج وجود دارد به این معنا نیست شما باید به خرید اجناس خود را. متاسفانه همیشه وجود دارد کسانی که مستعد ابتلا به غلط پیام های و اعتیاد به مواد مخدره.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/26/2020 10:38:25 AM (شماره 358526)

متاسفم برای این پست دوم اما من می خواهم برای اضافه کردن زیر است. به عنوان یک ریاضیدان که درک statisics احتمال و مدل سازی/پیش بینی من شده اند از نزدیک زیر چند سایت و منابع به صورت روزانه آمار این بیماری همه گیر. من به صراحت دولت است که (یک) استاندارد برای داده های جمع آوری شده به وضوح جهانی نیست و نه قابل اعتماد و (ب) بدون در نظر گرفتن نتایج جدول زمانی که در مقایسه با قبل از عمده شیوع واضح نیست توجیه اقدامات شدید گرفته شده است (زمانی که از دیگر اقدامات مناسب در دسترس بود). در این مدل استفاده می شود برای حمایت از این سخت گیرانه اقدامات ناامید کننده ای غیر قابل اعتماد و موضوع را به دستکاری برای هر انتخاب مورد نظر تفسیر است. در هر صورت حتی اگر من اذعان کرد که وجود دارد برخی از ارزش در موقت مسطح منحنی برای بیان هدف از تهیه موجودی تایید و تقویت خطوط عرضه و تسریع تولید دارو و واکسن است که روند در حال حاضر آغاز شده است و ارزش ادامه به انجام این کار فراتر از چند هفته (نه ماه) بعید است که ارزش ادامه تاخیر.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 3/26/2020 10:59:39 AM (شماره 358547)

Eensie weensie در اینجا کنایه: یعنی کاتولیک عمل از نوشیدن از همان جام در صمیمیت و همدلی. بر خلاف استفاده از آب انگور بود که هرگز چیزی در کتاب مقدس بار اما شراب بود که یک چیزی که واقعی (اگر تحت اللفظی است که شما چیز) – مطالعات نشان داده اند که مصرف الکل در شراب واقعی پاک میکروب ها از جام. هیچ کاتولیک من می دانم از جمله خودم تا به حال بدست بیمار از مصرف یک جرعه از Eucharistic جام. بنابراین وجود دارد. من اصلا هر چیزی اشتباه است با تکان دادن دست. آن را تبدیل به یک فرهنگی به معنی تعیین شخصیت. قوانین و مقررات و استانداردهای همیشه باید شامل است که اگر شما در حال رفتن به در یک وضعیت که در آن شما لرزش دست, مطمئن شوید که دست های خود را تمیز هستند. با توجه به این که بسیاری از مردان نمی شستن دست های خود را زمانی که آنها در حال انجام توالت, شاید تغییر عادت که به جای از دست دادن? برای شما بهتر است که راه من فکر می کنم. تداوم آرنج به نظر می رسد…مسخره است. نه یک تغییر Id بود خوشحالم که برای دیدن. رسانه ها نامطلوبمان. من نمی توانم فکر می کنم از کلمات داغدار کافی است که شرم آنها. آنها بی شرمانه. همه من همیشه می تواند فکر می کنم هر زمان که من می بینم bobbleheaded dimwits است “Mamas اجازه ندهید که نوزادان خود را رشد به سایتشان…” (عذر خواهی به ویلی نلسون…)

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: mc مربع 3/26/2020 11:14:19 AM (شماره 358556)

به نظر می رسد مانند همان مدل استفاده می شود به پیش بینی CV19 به عنوان استفاده می شود برای پیش بینی تغییرات آب و هوا.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: در واقع 3/26/2020 11:34:05 AM (شماره 358590)

جان Podhoretz است نه یک فرد معتبر. او یکی از نویسندگان نابخشودنی “در برابر تهمت” مسئله ملی را نقد کنید. ما باید بازگشت به کار.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: EQKimball 3/26/2020 12:46:24 PM (شماره 358714)

در سال 1952 وجود دارد 50,000 موارد فلج اطفال در ایالات متحده است. حتی پس از سالک واکسن اختراع شد در سال 1985 هنوز هم وجود دارد بیش از 365,000 مورد جدید گزارش شده در سراسر جهان در هر سال است. آن را گرفته است تلاش های بین المللی برای 35 سال گذشته به واکسیناسیون تقریبا در تمام جهان است. هیچ کس دست پاچه. وحشت و غیر منطقی رفتار می کشتن افراد بیشتر در زمان کمتر از هر آنچه که ممکن است علت آن. ملت و امنیت اقتصادی نباید به خطر افتاده است با خاموش کردن آن صنایع و مشاغل. اگر ما ابلهانه پاسخ به این بحران با ایجاد یک رکود بزرگ ما خواهد بود در معرض تهدیدات خارجی و بیشتر. مغلوب ساختن پیشی جستن را باید در آمریکا و بازگشت به کار. یک تم علت ضروری. او باید شروع به امروز.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/26/2020 12:57:42 PM (شماره 358735)

این اتفاق می افتد چرا که رسانه ها است به طوری رفو از جان گذشته برای یک چماق به آسیب مغلوب ساختن پیشی جستن ، هیچ یک از آنها تلاش های خود را در تمام مدت کار کرده اند به طوری که آنها کاهش می یابد برای بهره برداری از یک ویروس به آسیب مغلوب ساختن پیشی جستن ، اثبات است که بهره برداری از این است که زمانی که آنها پرش تند و زننده او را برای ارائه امید و عرف عام به جای هل دادن وحشت خود را. مغلوب ساختن پیشی جستن است به تدریج آرام وحشت در این کشور و من امیدوارم که او می تواند مدیریت برای به دست آوردن حداقل بخش بزرگی از کشور, بازگشت به کار در اواسط یا اواخر ماه آوریل است.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/26/2020 1:39:23 PM (شماره 358796)

Cloward – Piven
Alinsky
سوروس
اوباما
مارکسیسم
سوسیالیسم
Pelosi
شومر
شیف
Nadler
کومو
کومو انتخاب یکی از شما می خواهم

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/26/2020 3:35:38 PM (شماره 358933)

#14 – با تشکر از شما برای توضیح خود را در دریافت خون مسیح. وزرای جام حذفی نیز یک دستمال کتانی که با آنها پاک کردن لبه و به نوبه خود در جام حذفی کمی قبل از هر دریافت کننده. صمیمیت و همدلی با جام به طور منظم به حالت تعلیق در طول فصل آنفولانزا. بوسیدن صلیب مسیح در روز جمعه نیز با حضور کشیش و یا یک دستیار با یک دستمال کتانی. در این سنت نمازگزاران بوسه بسیاری از نقاط مختلف جسم کسانی که معنی خاص به آنها خود را دست و پا و طرف زخم یا تاج از خار. به عنوان به ملی چین virus تعطیل: اعتقاد من این است که دولت عمیق/کمونیست آخرین خندق تلاش برای جلوگیری از رئیس جمهور تهمت و MAGA جنبش است. من نمی قرار داده و از آن گذشته آنها را به هماهنگی آن با چین است. این است که خود را حمله رعد اسا و آنها در حال هدف قرار دادن جهان است. یک بار دیگر مردم آمریکا ایستاده در راه خود را – شخصیت توسط Donald J. Trump. اگر وجود دارد هر کسی که می تواند به نوبه خود این شیعه ساندویچ به استیک گوشت راسته رئیس جمهور خود را مغلوب ساختن پیشی جستن. این است که دور نهایی; سرمایه داری و آزادی v. کمونیسم و برده داری. من هم واقعا معتقدم که ما شیر قهرمان خدا را انتخاب کرد برای ما برای این لحظه. به عنوان ما شاهد بیش از سه سال گذشته رئیس جمهور تهمت است که استاد با استفاده از ابزار دشمن برای شکست دشمن است. من خود اعتماد هوش و تجربه و قضاوت را برای رهبری کشور ما از این “تولید” و در عین حال بسیار واقعی بحران وجودی. رئیس جمهور تهمت نیاز به نماز ما. او باید اعتماد ما و پشتیبانی. تمام انتقادات و نگرانی در مورد این لایحه محرک بودن مانند Obamanation بر روی استروئیدها به خوبی تاسیس در تجارب گذشته ما. اما آخرین باری که دولت در کنترل کل. این زمان وجود دارد این است که یک متغیر جدید بسیار قابل توجهی متغیر; Donald J. Trump. MAGA:KAG – دعا کنید سخت است. مغلوب ساختن پیشی جستن است بازی برای همه تیله.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: jerrodmason 3/26/2020 4:11:16 PM (شماره 358965)

دنبال پول و استعاری پول (توجه نفوذ و قدرت و اعتبار خود اهمیت). هرگز نتواند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: XCenturion 3/26/2020 7:12:35 PM (شماره 359131)

این در واقع بسیار ساده معادله است. چه کسی به شما اعتماد کرد ؟ مغلوب ساختن پیشی جستن از جریان اصلی رسانه ها ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im