مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 2/5/2020 12:37:10 AM

متعدد دموکرات ها به نظر می رسد به جشن چهارم-کلاس سیاه است که با دریافت یک بورس تحصیلی در سه شنبه شب از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول دولت از آدرس اتحادیه.”گام بعدی در ایجاد یک جامعه فراگیر است که مطمئن شوید که هر جوان آمریکایی بزرگ آموزش و پرورش و فرصت برای رسیدن به رویای آمریکایی” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. “هنوز برای بیش از حد طولانی بی شماری از کودکان آمریکایی به دام افتاده اند در شکست دولت مدارس. برای نجات این دانش آموزان 18 متحده ایجاد کرده اند انتخاب مدرسه در قالب فرصت های تحصیلی.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: هراکلیتوس 2/5/2020 12:39:37 AM (شماره 307826)

آره. در حالی که آنها فرستادن بچه های خود را به بهترین مدارس. من خیلی خسته از نفاق ، دورویی و shallowness.

82 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: panther361 2/5/2020 12:52:52 AM (شماره 307834)

امشب ما شاهد بزرگترین انتخاب از دو چهره.

46 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Quigley 2/5/2020 12:53:10 AM (شماره 307835)

شما چه انتظار از حزب که مبارزه به افراد دیگر مرگ برای محافظت از برده داری?

51 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: در واقع 2/5/2020 2:44:31 AM (شماره 307857)

خوب برای این دختر کوچک. عمومی, معلم, اتحادیه نگه می دارد امریکا نادان در ازای کادیلاک بازنشستگی.

75 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: goodolmom 2/5/2020 3:43:10 AM (شماره 307879)

من به نظر می رسد به یاد بیاورید که آنها موفق به ایستادن برای یک پسر کوچک از یک سن مشابه سال گذشته است. در حالی که این ممکن است که یک معامله بزرگ به اعضای کنگره آن را سخت به تصور کنید که هیجان آن را باید برای یک کودک و پدر و مادر خود به رسمیت شناخته شود در این راه است. برای نشان دادن این روزمره آمریکایی ها چنین بی احترامی است که یک تصویر گرافیکی از حزب دموکرات فقدان عزت و احترام.

68 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: dirtyjersey 2/5/2020 4:23:47 AM (شماره 307889)

این اجرا به عنوان یک سیاسی اضافه کردن در هر شهرستان درونی منطقه. زوم بر روی اعضای کنگره در این منطقه است. این یک محوری لحظه ای در واقعیت در کشور ما است.

75 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: NancyD 2/5/2020 6:34:42 AM (شماره 307932)

تهمت می توانید با استفاده از SOTU سخنرانی خود را برای انتخاب مجدد. آیا شما می خواهید این احمقها یا من. همه من می توانم فکر می کنم از شب گذشته هنگامی که دوربین panned لیبرال بازنده شد صحنه از مردان در سیاه و سفید که کمی بیگانه دیدن همه lounging, درهم و برهم و مست.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 2/5/2020 7:20:23 AM (شماره 307953)

البته آنها در نشسته دست خود را – آنها نمی خواهند به از دست دادن آن کمک های مالی از معلمان اتحادیه های کارگری. آن کارگری که در حفظ و شکست دولت در مدارس.

47 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Mekkkk 2/5/2020 7:52:33 AM (شماره 307971)

شرم آور!

28 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/5/2020 8:12:24 AM (شماره 307990)

فکر می کنم از چنین نشان می دهد که آمریکایی های آفریقایی تبار در نهایت دریافت تصویر مورد که حزب واقعا مراقبت برای آینده خود را. و در عین حال…

38 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 2/5/2020 8:41:04 AM (شماره 308034)

دموکرات ها در زمان این جایزه به عنوان یک توهین به خود Publik وزارتخانه ها از تبلیغات و معلمان اتحادیه های کارگری. کودکان مهم نیست به آنها که آنها خوب کمی پیاده در برف سفرکردن-brained کمونیست زمانی که آنها رسیدن به سن رای دادن. هر حزب دموکرات که در اتاق عموم نمایش داده آنچه واقعی سنجش آنها به رهبری یک دیوانه بانوی پیر که کامل از خودش.

28 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/5/2020 8:42:07 AM (شماره 308037)

اگر برداشت من در آن من می دانم که جوان Janiyah دیویس آن را دیدم. بدیهی است که مادر او استفانی آن را دیدم بیش از حد. فکر نمی کنم برای یک لحظه است که رئیس جمهور تهمت از دست رفته چنین بی احترامی نمایش. من سعی می کنم به تماشای هر دسته از دموکرات ها زمانی که آنها شروع به خود را رقص جفت گیری به دلیل آن است که بیش از حد عجیب و غریب است. اما شما نمی تواند از دست چشمگیر, فریاد ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا. و فریاد از چهار سال است.

22 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/5/2020 8:42:24 AM (شماره 308038)

این واقعا نفرت انگیز است. این ابعاد نشسته و دست خود را در حالی که دختر جوان بود که به رسمیت شناخته شده فقط دست pubbies برخی بسیار قدرتمند کمپین مواد. کمپین تبلیغات خواهد بود که به اجرا در شهرستانها را یادآوری سیاه پوستان همه آنچه در این ابعاد واقعا فکر می کنم آنها.

23 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Strike3 2/5/2020 8:42:46 AM (شماره 308039)

آخرین بچه آنها همیشه ستایش علاوه بر سنت گرتا شد اوباما کمی مسلمان clock پسر.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: janjan 2/5/2020 9:07:14 AM (شماره 308075)

دموکرات ها ساخته شده یک اشتباه شب گذشته. آنها فکر می کردند که آنها را به عنوان ‘مقاومت’ و ستایش خود را مغلوب ساختن پیشی جستن نفرت از رفتار است. به جای آنها نگاه نفرت. نفرت نسبت به آمریکا را موفقیت داستان های خشمگین که 7 میلیون نفر کاهش یافته است از مواد غذایی تمبر برنامه unimpressed با یک کودک کمک هزینه تحصیلی و یا 100 سال پیر کهنه بی احترامی به کشور و مردم ما است. حزب خود را در کامل ذوب پایین در حال حاضر و من نمی توانم بگویم متاسفم. آنها سزاوار هر بیت از آن.

34 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Rumblehog 2/5/2020 9:22:03 AM (شماره 308094)

دموکرات ها فقط ماهواره چیست.

20 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: rsgonner 2/5/2020 9:25:32 AM (شماره 308098)

موش در حال مهندسی خود را تخریب کنگره اکثریت در هر دو مجلس همراه با یک لغزش کالج انتخاباتی برنده و به احتمال زیاد یک پیروزی در رای مردمی به عنوان به خوبی. بیایید امیدوار باشیم که آنها را نگه دارید در نمایش رنگ های واقعی خود را در راه است که حتی لنگ جریان رسانه ای نمی تواند کاغذ را بیش از.

14 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: dbdiva 2/5/2020 9:42:28 AM (شماره 308123)

نگران نباش… dims خدا این دختر را با احترام تمام می شود آن را به طور خلاصه در نوامبر است. اما خوشبختانه او را از طریق دیدن خود را فریب و رای برای رئیس جمهور ما.
من نیز به دنبال به جلو به روز آقای گرگ است و دیگر من فرماندار. نمونه Demwit.

14 نفر بود.


من عاشق SOU خیلی با مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور. از حزب دموکرات نشان دهد که آنها در هر زمان! من خشمگین هستم با فاکس برای عمدا نمایش کامل جمعیت هر زمان که خواهان ایستاده بودند و تجلیل Rush Limbaugh. من می دانم که آنها نشسته بودند اما من واقعا می خواستم به دیدن آنها نشان بی احترامی برای کسی که رفتن را از طریق این بحران بهداشتی. من می خواهم پلوسی از قدرت نیست, اما من آرزو می کنم او مرده!

12 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DynomiteThings 2/5/2020 10:18:42 AM (شماره 308162)

واقعا نفرت کودکانه و قابل سرزنش رفتار از کسانی که تصمیم به تحسین برای این دختر کوچک دستاورد است.

11 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: tom7 2/5/2020 10:30:36 AM (شماره 308179)

نمی تواند توهین اشراف از اتحادیه های معلمان (که نمی مراقبت در مورد پول و قدرت, اما فقط می خواهید به پرورش کودکان).

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Luckyx3 2/5/2020 10:43:16 AM (شماره 308191)

آنچه که آنها قادر به درک این است که برای هر عمل از مقاومت DJT می شود یکی دیگر از رای

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Deety 2/5/2020 10:46:06 AM (شماره 308194)

رئیس جمهور تهمت است درخشان را قادر می سازد خود-قرار گرفتن در معرض از دموکرات ها به عنوان بد نیت مخرب ضد آمریکایی جنایتکاران. آنها هیچ چیز برای پنهان کردن خود واقعی شان در پشت.

11 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Arby 2/5/2020 12:43:59 PM (شماره 308349)

این Trumpster است outmaneuvered آنها را دوباره. اگر آنها تشویق آنها به پریدن در ارابه موسیقی. اگر آنها در دست خود را نشسته و اخم کردن آنها در معرض خطر antagonizing سیاه رای دهندگان. همه ما می دانیم که آنها در جیب معلمان در اتحادیه های کارگری و قدرت خود را می آید جلوتر از آموزش و پرورش است. هنگامی که رای دهندگان سیاه و متوجه است که رای بر این اساس?

3 نفر بود.


POTUS مغلوب ساختن پیشی جستن…. استاد چاخان led سه حلقه سیرک Dems به مرکز حلقه…که در آن nitwits برای دانشگاه آزاد….حاضر به ایستادن به صورت رایگان گراد مدرسه….. و به احتمال زیاد به صرفه جویی در زندگی جایگزین برای اقلیت مردم آنها را یک بار به عنوان برده فروخته…. و هنوز هم درمان مانند…ماندن در Dem کشت و زرع دختر کوچک…لذا نمی توان به زحمت از خشم اتحادیه خود را به مانند شما!….این اتفاق افتاد و بیش از شب گذشته…. پلوسی, پاره کردن آدرس بود شکر و تخم مرغ در کیک Repubs را به دست آورده اند زمانی که آنها را انتخاب کنید تا خانه و اکثریت سنا و کاخ سفید…تنها به دلیل POTUS مغلوب ساختن پیشی جستن!

0 افرادی مانند این.


متاسفم…کلاس مدرسه

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de