تماشا کنید: بایدن نمی توانید بخوانید Teleprompter,فراموش پیشنهاد خود را

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/9/2020 5:35:53 AM

حتی در شرایط مناسب با teleprompters به عنوان خوانده شده از جو بایدن هنوز فراموش آنچه که او صحبت کردن در مورد. این presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری است که به سختی وجود دارد. ظاهر می شود تقریبا در بین المللی اخوان الکتریکی کارگران 2020 مجازی, سیاسی, کنفرانس در روز چهارشنبه بایدن به نظر می رسد به خواندن از یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته در زمانی که او بارها و بارها از دست داده و قطار خود را از فکر. “Lonnie می داند که به اعتقاد من این هر فیبر از اینکه ما مخالف” بایدن آغاز شد و با اطمینان به اندازه کافی قبل از او به ظاهر از دست داده و جای خود را با اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته. بایدن سپس روشن به platitudes در مورد ساخت “آن اتفاق می افتد” و روشن “مسیر رو به جلو است.” “آنچه که من پیشنهاد است که می توان آن را انجام داده است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 7/9/2020 6:19:41 AM (شماره 472029)

چند نقاط عطف پیش رو: 1) زن خود را از انتخاب رنگ
2) کنوانسیون
3) بحث
4) انتخابات بیایید ببینید که چگونه بسیاری از تاریخ او را نگه می دارد.

21 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: لالا 7/9/2020 6:23:13 AM (شماره 472032)

سالمند آزاری است. است که در آن خدمات اجتماعی ؟

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: lakerman1 7/9/2020 6:38:23 AM (شماره 472044)

یک فرد مبتلا به آفازی گاهی اوقات قادر به خواندن کلمه گم شده fromtheir واژگان بسیار کمتر آن را می گویند. و آن را تنها بدتر خواهد شد.
پیر Jo عقب می افتد در همان بهانه به اندازه کافی زمان برای گفتن کلمات – او که در طول dimocrat بحث. آن هیچ کار نمی کند.
او را تبدیل به یک رقت انگیز بود.

32 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: anniebc 7/9/2020 6:50:46 AM (شماره 472054)

من فکر می کنم پیر نژادپرستانه جو سزاوار هر بیت از این برای بقیه از ما آن را حداقل در برخی از عدالت برای آسیب های او را انجام داده و به این کشور برای چندین دهه است.

37 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: F15 Gork 7/9/2020 7:25:05 AM (شماره 472089)

او هرگز بحث PDJT…….

32 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: نگران 7/9/2020 8:01:14 AM (شماره 472122)

و در عین حال خود رای دهندگان اهمیتی نمی دهند. به عنوان طولانی به عنوان او است که “د” پس از نام او…..

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/9/2020 8:01:40 AM (شماره 472123)

پیری و زوال عقل هستند چیزهای وحشتناک است. جو آن را فقط یک روز دیگر در زندگی طولانی خود را.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Catfur27 7/9/2020 8:08:49 AM (شماره 472135)

…به هیچ وجه این دلقک است که در بلیط در Nov. این dem طرح است بنابراین واضح است : …آن را به بیرون بکشید…هیچ ظاهر توسط آهسته جو…یا بحث…همه به دلیل نگرانی از ” گسترش Covid….سپس در سپتامبر او به طور ناگهانی گرم کردن با توجه به “دلایل پزشکی” …لذا با چوب جدید سازمان ملل متحد بررسی بدیهی است که حد و حصر کاندیدایی که اجتناب ماه آغاز شد. …این مهم نیست که آنها را در …آنها امیدوارند آنها 4 سال از توقف نفرت و دروغ را سوق دادن مردم به اندازه کافی در برابر رای PDJT

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Quigley 7/9/2020 8:09:20 AM (شماره 472137)

بله شما در حال گرفتن بیش از حد در زمان. رفتن را کمتر.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: grampus 7/9/2020 8:13:49 AM (شماره 472147)

می تواند از آن بود که بایدن گرفتن باعث از خاموش مرحله از طریق یک گیرنده در یک گوش است ؟ چنین ورودی علاوه بر اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته خواهد اشتباه بسیاری از ما من مطمئن هستم. الکترونیکی دخالت جمهوری خواهان ممکن است عاقلانه احتیاط اگر بحث در واقع رخ می دهد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Muguy 7/9/2020 8:13:51 AM (شماره 472148)

آن است که واقعا رقت انگیز به دیدن او تغییر دروس در وسط یک جمله در حالی که خواندن یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته… و این مرد است که مسئول خواهند بود و وظیفه تصمیم گیری را فشار دهید ضرب المثلی “button”?? او است که به نام “اسب تروجان” در مقاله… پس خود را رادیکال VP یا یک گروه رادیکال مشاوران خواهد بود مربیگری او ؟

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: udanja99 7/9/2020 8:23:52 AM (شماره 472158)

مرسی. او “شروع می شود با اطمینان” با یک درهم جمله ای که باعث می شود هیچ حس در همه. اگر او حتی نمی تواند آن را از طریق یکی از منسجم جمله در حالی که خواندن آن کارکنان خود را در حال رفتن به مجبور به قرار دادن او در یک جراحی پناهگاه. زوال عقل او است تا آشکار از زیرزمین که آنها نیاز به انجام یک کار بهتر از پنهان کردن آن است. و آن را تنها بدتر شدن است. من با #4. بایدن سزاوار همه چیز که اتفاق می افتد به او را. من فقط آرزو می کنم او در واقع متوجه آنچه اتفاق می افتد و آن باعث شد او درد اما من شک دارم که او یک نشانه است. همه چیز فقط خوب در جهان کوچک.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Jebediah 7/9/2020 9:17:42 AM (شماره 472212)

همسر جیل دکتر جیل (فراموش کردم) باید طلیعه این مرد کردن مرحله راه اوایل……..آن است که بسیار تحقیر آمیز به دیدن او وجود دارد که نمی منسجم و یا دانستن که در آن او است و در عین حال مطبوعات را پوشش می دهد برای او. به عنوان تام فریدمن نیست او مردی که متاهل $$$$$$ و زندگی بسیار خوبی در واقع بالاتر از نزاع به طوری که او می تواند به شل و همچنین موجب سیگنال—برای او پایان توجیه به معنی.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/9/2020 9:21:46 AM (شماره 472215)

من به یاد داشته باشید یک زن و شوهر از انتخابات چرخه بازگشت هنگامی که ریک پری نمی تواند به یاد داشته باشید یکی از سه سازمان او با اشاره به یک نکته در این بحث … OMG! آن بود که اگر او تا به حال تشنج یا سکته مغزی در مرحله. مطبوعات ذبح او به سادگی فراموش کردن یک چیز کوچک. اما بایدن کاملا رفته ذهنی و شناختی و در عین حال آنها می گویند هیچ چیز نیست. مطبوعات هستند یک دسته از گوسفند و تبدیل به سهام خنده از این زمان است. هر بار با باز کردن دهان خود آنها فوران دروغ و دروغ و دموکرات ها تصویب و در همه چیز. من در حفظ و تعجب آنچه که خود انگیزه ای برای انجام این کار ؟ آن را به پول. من آرزو می کنم مردم آمریکا خواهد عاقلانه و نه گوش دادن به آنها. آنها واقعا دشمن مردم است.

18 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/9/2020 9:34:24 AM (شماره 472229)

#13; نخواهد بود اولین بار تلخ, بلند پروازانه, زن با یک مرد است که یا ممکن است تبدیل شدن به رئيس جمهور.

15 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: TLCary 7/9/2020 9:39:47 AM (شماره 472235)

#15 به یاد داشته باشید زمانی که بوش نمی دانید نام رئیس جمهور چچن یا مشرف? NBC سعی کردم به خار نگاه بی کفایت با درخواست او نام تصادفی رهبران 195 کشور جهان است. بیایید ببینید که زمانی که آنها برنامه ریزی برای انجام این کار به بایدن.

13 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Petronius 7/9/2020 10:11:26 AM (شماره 472268)

نیست جیل بایدن قرار است به عنوان یک باور نکردنی شگفت انگیز دکتر ؟ شاید او می تواند انجام دهد اورژانس جراحی مغز در Gandpa Fingerbanger و نجات حزب دموکرات.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 7/9/2020 10:36:38 AM (شماره 472296)

ما در حال تماشای یک, کند واضح, عمومی فاجعه است. جو در حال محو شدن سریع. او بسیار بدتر از او فقط چند ماه پیش. اما به یاد داشته باشید تقریبا هیچ آمریکایی ها آگاه بودند که رئیس جمهور روزولت بود کاملا به صندلی چرخدار محدود حتی پس از حدود 12 سال به علاوه “در چشم های عمومی”. رسانه ها کاملا حاضر شده اند و برای 80 سال به پوشش برای شخصی شکست از حزب دموکرات در حالی که اختراع ساختگی شکست از جمهوری خواهان.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/9/2020 10:55:06 AM (شماره 472314)

آره بسیاری از dem رای دهندگان را برای رای دادن به توده ای از سگ دوو دوو. آنها هنگامی که آنها در قدرت آنها را مرتب کردن بر اساس که آنها در واقع می خواهند به حکومت. حتی برای آنها شور و شوق در حال رفتن به در تامین کوتاه مدت. اما احساساتی میانه است که نمی شود بنابراین “OK” با یک نامزد که هرگز نشان می دهد. برای این مردمی نشان داده نمی شود تا به صورت یک بحث خواهد شد از دست دادن این بحث است. به علاوه او گیر میکنه و مومبلس در حال حاضر تنها بیرون رفتن را به شدت حزبی مخاطبان است. رسانه ها می توانید عملکرد خود را به سادگی نادیده گرفتن آن است. اما کنوانسیون و مناظره زندگی و تغییر نیافته و فشار بسیار بالا. این کشور در حال رفتن به شوکه عمو جو را آشکار روانی ناتوانی. Gropey جو بیش از حد گنگ به دانستن چه نوع از مشکلات او است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Italiano 7/9/2020 11:44:47 AM (شماره 472368)

اولین انتخابات ریاست جمهوری که به خاطر دارم که در کندی / نیکسون در سال 1960. نیکسون و کندی جدی بودند مردان اگر چه نیکسون خیلی بیشتر از کندی. پس از آن وجود داشته است ضعیف نامزدها در هر دو طرف: McGovern. Mondale, Dukakis, دل, مک کین و میت رامنی در میان آنها اما همه جدی بودند مردان بیشتر یا کمتر است. اوباما آنومالی بود کاملا بی حد و حصر underachieving عروسکی که انتخابات اساسا بیان سفید لیبرال گناه. اما ما هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: RedWhiteBlue 7/9/2020 12:17:45 PM (شماره 472389)

هنگامی که او را همسر-خواهر میخوای به او بگویید که به آن آویزان است ؟ آنها بسیار بی رحمانه به این پسر. این است که سالمند آزاری….و آنها نیاز به نام را بر روی آن!!!! این دو broads فقط می خواهم به زندگی می کنند در حالی که در خانه!!!!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 7/9/2020 12:25:30 PM (شماره 472397)

من تا به حال سکته مغزی اما می توانید به عنوان خوانده شده هر بار متن!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: بد-مو 7/9/2020 12:32:36 PM (شماره 472407)

توجه داشته باشید به جمهوری خواه آن انواع …
یاد بگیرید چگونه برای هک یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Vaquero45 7/9/2020 12:36:20 PM (شماره 472411)

بوی schadenfreude آویزان سنگین در هوا مانند باروت در داخل محدوده. با من تماس بی رحمانه یک فرد بد اگر دوست دارید اما من لذت بردن از تماشای جو بایدن خود بزنند. من می خواهم به تماشای زمانی که او در نهایت فرو می ریزد و به مطلق عجیب در نمایش زنده تلویزیون و سرگردان کردن مرحله منمن. این drook سزاوار هر بیت از سکس عمومی, عمومی, سوء استفاده انزجار و opprobrium که می آید راه خود را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Vaquero45 7/9/2020 12:38:02 PM (شماره 472413)

با عرض پوزش — من به معنای پیر کلاهبردار…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: [email protected] 7/9/2020 2:31:41 PM (شماره 472523)

آن را نشانه ای از بدتر از همه چیز آمده است. شرط می بندم او نمی تواند شمارش معکوس از 100 به 75 یا نه. آن گناه به اجازه می دهد کسی به رسوایی خود را شبیه به این. دموکرات ها در حال dimwits.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de