واشنگتن گشت دیگر نمی خواهد اجازه می دهد من-5 تظاهرات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ron_lfp, 7/8/2020 10:50:08 AM

دولت واشنگتن و گشت زنی می گوید که دیگر نمی خواهد اجازه می دهد معترضان برای ورود به I-5. WSP می گوید آن را بازداشت پیاده که راه رفتن بر روی اتوبان. این تغییر از طریق توییتر اعلام کرد تنها چند ساعت قبل از 24 سال تابستان تیلور بود که ضربه توسط یک راننده در I-5 در سیاتل در اوایل صبح روز شنبه درگذشت از صدمات خود را در Harborview Medical Center. دوم می گوید که آمار همچنان در شرایط جدی در بخش مراقبت های ویژه. (برش) “اما با توجه به نوسانات شدید فعلی محیط زیست, تاثیر بیماری همه گیر در دادگاه ما و سیستم زندان و ما آهن چادری تعهد به استفاده از زور تنها زمانی که لازم است معقول و متناسب با وضعیت


خون در دست خود را…دادن “اجازه” برای شکستن قانون است. چه قوانین دیگر شده اند به حالت تعلیق? اجازه دهید به شنیدن از رئیس که می گوید: “…با توجه به نوسانات شدید فعلی محیط زیست, تاثیر بیماری همه گیر در دادگاه ما و سیستم زندان و ما آهن چادری تعهد به استفاده از زور تنها زمانی که لازم است معقول و متناسب با وضعیت ما محدود هستند در امن و مناسب پاسخ گزینه.” رئیس شما تنها محدود ضعیف خود را انتخاب هجوم امنیت عمومی و وظیفه خود را. استعفا!

27 افرادی مانند این.


موفق باشید پیدا کردن یک قاضی برای تعیین قرار وثیقه و یا دادستان به مطبوعات اتهامات عنوان شده علیه. و همین حالا به دنبال بازگشت به بالا از پلیس سیاتل در ایستاده-پایین سفارشات خود را از شهردار.

10 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Northcross 7/8/2020 11:08:11 AM (شماره 471192)

بنابراین “بیدار” شهردار و فرماندار باید فقط بیدار. احمقها!

17 نفر بود.


به نام همه که مقدس است که شیطان فکر کردم این یک ایده خوب??? آن را نمی بزرگراه خود را, آن است که یک بزرگراه فدرال. C’mon مردمی فکر می کنم!!

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: TLCary 7/8/2020 11:14:53 AM (شماره 471200)

I-5. “من” را به عنوان در بین ایالتی. که فدرال موضوع است. من مطمئن هستم که ایالات متحده آمریکا است که نیروی به حفظ قانونی فرماندهی و کنترل دارایی که اگر محلی yokels نیست.

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: skacmar 7/8/2020 11:16:06 AM (شماره 471202)

احمق همه چیز اتفاق می افتد به مردم احمق! پلیس انفعال در توقف این احمق از ورود به آزادراه بر پا است و فقط یک غفلت و جنایی به عنوان معترضان اقدامات است. اگر تا کنون وجود دارد که به دلیل استفاده از زور تنها زمانی که لازم است معقول و متناسب با وضعیت احمقها در حال اجرا بر روی یک بزرگراه است. نتیجه از کسی گرفتن آمار باید انتظار می رود شده است. تنها یک کشته و یک مجروح خوش شانس است. آن می توانست بدتر است.

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/8/2020 11:31:05 AM (شماره 471218)

Awww, ای بابا! من دوست دارم برای رفتن, رقص, در بزرگراه های بین ایالتی – – در شب. من آن را انجام می دهند همیشه از آنجا بوده است بزرگراه های بین ایالتی. من باید pranced در اطراف در بیش از یک دوجین از آنها در حال حاضر. من عاشق احساس از ماشین ها و کامیون ها صیقل با برس گردان توسط – – باد ، شلیک – – آنها در حال گرفتن تمام لذت از زندگی.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Maggie2u 7/8/2020 11:43:02 AM (شماره 471228)

پسر من اشاره کرد و این را به ما چند ساعت پیش, نمی دانم که در آن او این را شنیده و یا آن را بخوانید اما فکر می کنم در مورد آن.
به یاد داشته باشید زمانی که شهردار گفت: این قرار بود تابستان عشق ؟ نام دو ضربه تابستان تیلور و دیاز دوست دارم. و این سال فقط عجیب و غریبتر و عجیب و غریبتر.

22 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/8/2020 11:47:30 AM (شماره 471233)

هر کسی با هر عقل سلیم می بسته اند که پنج دقیقه آنها وارد Innerstate! اما پس از آن این دموکرات اجرا متحده قطعا نمی ثابت کرد که هر گونه حس در همه در دست زدن به تظاهر, غارتگران و اراذل و اوباش که می خواهم به مجموعه ای از ساختمان ها در آتش!

11 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Luandir 7/8/2020 11:55:10 AM (شماره 471248)

آن را در زمان مرگ به آنها نشان می دهد خونین آشکار است.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: قارچ 7/8/2020 12:00:43 PM (شماره 471256)

A. چگونه بود حتی یک گزینه B درست است که قرار بود به آنها مراجعه کنید و C. کاتلین Madigan خنده دار است!

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/8/2020 12:03:02 PM (شماره 471262)

چه بخشی از احمق است آن را به میل و علاقه به پرش در مقابل یک ماشین در حال حرکت در 65 مایل در ساعت در آزادراه? WSP که در آن بودند Inslee و شما قبل از این احمقها مفید مجروح شدند/کشته شدن?

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 7/8/2020 12:08:45 PM (شماره 471275)

آن ثابت شده است بیش از یک بار است که رانندگان وسایل نقلیه متوقف شده توسط معترضان در معرض خطر شدید از ضرب و شتم و یا مرگ در نتیجه تبدیل آنها به جاده کشتن است قابل توجیه و دفاع از خود.

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: بد-مو 7/8/2020 12:10:17 PM (شماره 471277)

من به یاد داشته باشید زمانی که “برو بازی در ترافیک” یک شوخی بود. شما نمی توانید ثابت غیر دودویی احمق.

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: chance_232 7/8/2020 12:22:25 PM (شماره 471291)

هر کسی به یاد داشته باشید راشل کوری? تجمع اعتراضی بیش از اجرا توسط یک بولدوزر در اسرائیل است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/8/2020 12:33:28 PM (شماره 471307)

آن را در مقاله ذکر شده است اما خواندن در جاهای دیگر که راننده سیاه و سفید است و فرد, نشان دادن, در شب, در بزرگراه میان ایالتی و سفید است.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/8/2020 12:35:20 PM (شماره 471311)

خوب حرکت می کند. این است که چرا ما استخدام کارشناسان برای اجرای متحده و اجرای قانون است.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 7/8/2020 12:42:43 PM (شماره 471326)

راه فراتر از احمق که آنها تا کنون اجازه تظاهرات در هر بزرگراه بین ایالتی در وهله اول.
وجود دارد هیچ بزرگسالان در واشنگتن?

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Maggie2u 7/8/2020 1:05:40 PM (شماره 471366)

پوستر #16 بله راننده وسیله نقلیه است و زنان او ضربه شد سفید که اشاره به خود را به عنوان آنها را. همه این افراد در حال خفاش-sh** * * * دیوانه.

13 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: هرشی 7/8/2020 1:53:59 PM (شماره 471405)

پلیس/سربازان نیاز به یک صحنه از sap india سبز و استفاده از قاشق و کامیون کمپرسی به انتخاب زباله در اتوبان….بله ” می دانم که آنها در حال رفتن به آن را نگه دارید تا زمانی که برخی از راننده احساس تهدید قرار می دهد .45 بین چشمان خود را می کشد و باعث… ‘شما می خواهید به جلو و به من ؟ دیدار با دوست کوچک من’….

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: mathman 7/8/2020 2:17:57 PM (شماره 471429)

آنها نمی تواند انجام دهد. تظاهرات در حال سخنرانی و در نتیجه محافظت می شود.
به همین دلیل است که یکی را می سوزاند یک پرچم آمریکا می تواند بلوک یک آزادراه بدون مجازات. این قانونی است آیا شما نمی بینید.
کسی که باید با قرار دادن یک توقف به این تخلف در حقوق ما!
ما می تواند به سوزاندن و غارت سطل زباله و از بین بردن همه ما می خواهیم به دلیل حقوق.
و شما مکنده که می خواهید به جایی بروید می توانید فقط در خانه بمانند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: ZeldaFitzg 7/8/2020 2:41:55 PM (شماره 471460)

متوجه لحاظ سیاسی درست استفاده از “آسیب” به جای “او آسیب است.” احمق استفاده از ضمایر. یک فرد نمی تواند یک “آنها” مگر اینکه فرض کنید من یک فرد دارای شخصیت های متعدد. /s

6 نفر بود.


آنها احمق ؟ آنها دموکرات? همین سوال….

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: NYbob 7/8/2020 2:47:42 PM (شماره 471465)

منظور شما Deathrace 2000 بود که یک مستند ؟ من به یاد داشته باشید زمانی که قتل نفس جرم و پلیس و سیاستمداران که OKed این کاملا به جرم قتل نفس حتی اگر مجروح غیر دودویی تقلبی است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: تبادل نظر 7/8/2020 3:48:09 PM (شماره 471513)

خوب.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: klezmer 7/8/2020 6:59:54 PM (شماره 471650)

من حدس می زنم او راشل کوری برنده جولای سال 2020 است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/8/2020 8:23:32 PM (شماره 471763)

آنچه که احتمالا می تواند به WORNG? احمقها راهپیمایی در تاریکی در یک بزرگراه که در آن وسایل نقلیه در حال رفتن 70+ و نمی توانید آنها را ببینید…شما نمی توانید ثابت احمق به جز شبیه به این!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ron_lfp”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de