بود بابا والاس فقط به دنبالبرای حامیان مالی شرکت ها?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 6/24/2020 4:44:35 AM

یکی از قوانین کلی در سال 2020 آمریکا این است که اگر شما از شنیدن در مورد یک حادثه نژادپرستانه شما باید با خودداری از اظهار نظر برای 48 ساعت. (تیک) هیچ یک از سمت چپ و یک طناب دار در بابا والاس فضای پارکینگ. کل این دیوانگی که چپ استفاده می شود به اثر خوب به تار نسکار و آلاباما حدود دائمی گره طناب در محل قرار داده برای باز کردن و بستن درب گاراژ. (تیک) در حالی که والاس ممکن است تجربه درد او همچنین کشف شهرت. داستان او همه جا بود و ناگهان او یک کالا در چپ تلویزیون رسانه (برش) بابا نیست پیشگامی در همه. او فقط یک مسابقه کلاهبردار


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: JL80863 6/24/2020 5:07:19 AM (شماره 454860)

من فکر نمی کنم Jussie حمایت رانندگان نسکار در این فصل

22 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/24/2020 5:52:06 AM (شماره 454873)

این واقعا بد به نظر می رسد در این راننده نسکار. من به فن نسکار اما برای او همه چیز را از شروع این مزخرفات در مورد نژاد او نیاز به لگد کردن. من خسته از این مزخرفات و هر شرکت که حامیان مالی این مسابقه baiter من را پشتیبانی نمی کند.

39 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/24/2020 5:56:32 AM (شماره 454877)

نسکار از دست من زمانی که دیل Earnhardt کشته شد. هیچ یک از رانندگان جالب بودند. چیزی جز شرکت هواپیماهای بدون سرنشین است.

21 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: gwholmessr 6/24/2020 6:13:19 AM (شماره 454881)

من می خواهم می گویند کار خود را بیش از خواهد بود اما پس از آن نگاه در جهان است. شاید چیک Fila را حامی او و درخشش کفش خود را. من همه برای همه درمان برابر اما برای این کار لازم نیست دروغ و فکر نمی کنم برای 1 دقیقه است که من قصد دارم به عذر خواهی برای اعمال دیگران.

26 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: petrichor 6/24/2020 6:24:39 AM (شماره 454887)

او شک و تردید به اف بی آی گزارش داده است که این گاراژ درب جلو بود از قبل موجود شرایط. خواهد بود که اف بی آی است که دوست دارد مغلوب ساختن پیشی جستن.

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: NancyD 6/24/2020 6:35:32 AM (شماره 454900)

#3 وجود دارد بسیاری از سرگرم کننده رانندگان به سازمان دیده بان در حال حاضر. Kyle Busch #18 جرات نداره به مسابقه به شدت به عنوان Erik Jones #20 که 23 سال بچه های قدیمی. او نشان می دهد که بسیاری از استعداد و او را تهاجمی است. همه تیم Penske بزرگ رانندگان بیش از حد. من تماشا کرده ام نسکار با پدرم وقتی که من یک دختر بچه از دست دادن دیل Earnhardt شد یک ضربه به ورزش…

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Rob_NC 6/24/2020 6:39:17 AM (شماره 454906)

او باید از دست دادن آنچه که او..

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Ming 6/24/2020 6:51:08 AM (شماره 454915)

او به دنبال یک جدید grift چرا که او بدبو در نسکار.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 6/24/2020 7:12:20 AM (شماره 454936)

او یک مسابقه hustling جنده, کیسه. آن را در زمان 15 ماموران اف بی آی به بررسی این ؟ FBI است که واقعا بر روی همه چیز نیست ، و البته به نظر می رسد او با تند و زننده و نادان به لیمو. چه یک مرد!

25 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: franq می 6/24/2020 7:17:15 AM (شماره 454946)

مسلما من پیروی نمی نسکار. اما من تا به حال هرگز شنیده والاس قبل از این اجازه دهید به تنهایی ادعای خود به شهرت (فقط راننده از رنگ™).

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: philsner 6/24/2020 8:15:42 AM (شماره 454994)

پیدا کردن حامیان – از دست دادن طرفداران.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Newtsche 6/24/2020 8:37:00 AM (شماره 455025)

نسکار کردم پرش در رقابت های دیگر به عنوان مستند مشکلاتی روبرو شد.
در حال حاضر آنها به حیف و میل آن توجه دارد.
بله بابا را دریافت کنید به مراتب بهتر حمایت از او سزاوار.
به نوبه خود او را در هر مسابقه تا زمانی که او اجرا می شود از مردم به آب پرتاب در.
بازنده. پانک. قطعه ای از مسائل است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/24/2020 8:42:59 AM (شماره 455035)

خوب بابا – اگر شما آشفته ام در خود آزبست نسکار coveralls همیشه وجود دارد مدار بازار مال فروشان. آنها واقعی nooses برای نگه داشتن شما را در کانون توجه برای یکی دیگر از چند روز.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 6/24/2020 10:08:52 AM (شماره 455149)

او به نظر می رسد مثل یک مرد سفید پوست.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 6/24/2020 10:33:51 AM (شماره 455189)

بابا والاس (با نام مستعار دارل والاس Jr) یک محصول در نسکار “رانندگی برای تنوع” برنامه را به اقلیت رانندگان به نسکار. در حالی که او مسلما رانندگی در ردیف بالا از نسکار او یک بازیگر است که در ردیف. او حتی در top 20 رانندگان در آن ردیف. مشکل خود را با حمایت های مالی همه چیز را با رانندگی خود را و نه رنگ پوست. مانند khezri او کشف کرد “نژاد پرستی” زمانی که او نمی تواند آن را در زمان.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: earlybird 6/24/2020 11:23:57 AM (شماره 455278)

شرکت حامیان گله به برندگان. بابا نمی شد برنده است. کسی نوشت که او همیشه می خواهم به پایان رسید بود 10. او نیاز به ایجاد یک نام برای خود هر چه آن را در زمان. برای تلفن های موبایل مانند Jussie Smollett.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/24/2020 11:27:31 AM (شماره 455282)

16: حامیان زنده برندگان اما آنها هم دوست دارم anti-ایالات متحده آمریکا نژاد baiters. شرط می بندم او میدارد تا برخی از حمایت از شرکت های ما را دنبال کرده ام. بیش از حد طولانی یک لیست به اینجا ارسال.

2 نفر مثل این.


آن را در حال حاضر غیر ممکن به آتش بابا بدون گریه نژادپرستی. Jussie Smollet افتخار خواهد بود. Khezri می گوید فقط یک زانو طول سرود ملی و شما را جریمه خواهد شد.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/24/2020 12:50:46 PM (شماره 455394)

24-36 ساعت است مقدار زیادی OP. در این روز و سن از اینترنت حتی 12 ساعت شما را کامل تر داستان از اول یکی از جعبه. مانند اوباما و ریاست جمهوری والاس منفجر شانس خود را به یک تاریخی پیشگام برای دیگر اقلیت ها در این ورزش است. موفق باشید نسکار برای شما فقط ممکن است خطر از طریق کسب و کار شما.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Krause 6/24/2020 1:21:06 PM (شماره 455459)

نسکار در حال حاضر یک مشکل عفونت است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: YorkieMom 6/24/2020 4:40:41 PM (شماره 455701)

تمام عشق و توجه روز دیگر و بابا طناب دار تنها 14 به پایان رسید.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de