WaPo: بایدن نیست دروغ او’توصیف موضع خود را نادرست’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/20/2020 5:00:07 AM

واشنگتن پست واقعیت-جستجوگر حکومت پنج شنبه که جو بایدن نشده بود دروغ گفتم زمانی که او گفت که او با حمایت یک fracking بان در طول روز یکشنبه دموکراتیک ریاست جمهوری بحث است. نه بایدن به سادگی “توصیف او fracking موضع نادرست.” پست به بایدن “صفر Pinocchios” برای گفتن اخیر بحث دموکراتیک است که او مخالف fracking به طور کامل. این مقاله با اشاره به بایدن کمپین توضیح است که نامزد کرده بود “misspoken” و “موقعیت خود را به عنوان همیشه” مخالف fracking تنها در زمین های عمومی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chase9365 3/20/2020 5:43:45 AM (شماره 351707)

و یا به عنوان آنها می گویند در واشنگتن, DC. او فاقد “خلوص”.

48 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: نگران 3/20/2020 6:42:02 AM (شماره 351739)

Bullscheisse! او و دروغ! شما می توانید رنگ پوست خود را به رنگ های مختلف اما بوی ثابت می کند او هنوز هم یک مرداب!

45 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: JL80863 3/20/2020 7:10:03 AM (شماره 351753)

یک WaPo واقعیت checker چنین چیزی وجود ندارد.

54 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: snapper451 3/20/2020 7:15:41 AM (شماره 351755)

همه چیز زوال عقل جو انجام داده است در زندگی حرفه ای او بوده است بر اساس نهفته است. “این است که $%%#% معامله….”, او به “اگر شما مانند برنامه های خود را به شما در حفظ و طرح های خود را…” سرقت دیگر مردم سخنرانی ، در حال حاضر او زوال عقل جو و او را سرزنش می که برای جدید خود را نهفته است.

30 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 3/20/2020 7:44:14 AM (شماره 351776)

من موافقت می کنم – – جو 30330 دروغ نگفت. او نمی باید ظرفیت روانی به تشخیص واقعیت از فانتزی – – پس چگونه می تواند او “دروغ”?

32 نفر بود.


جو دروغ نگفت مورد موضع خود…او فقط “یک موضع گسترده” مانند سابق آیداهو سناتور لری کریگ گفت: در مینیاپولیس فرودگاه دستشویی با توجه به آزار و اذیت جنسی ادعا توسط یک حامی. با تشکر برای روشن واشنگتن پست دستمال کاغذی

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MickTurn 3/20/2020 8:01:15 AM (شماره 351803)

Democraps هرگز دروغ آنها فقط احتمالا نمی تواند حقیقت را بگویید. چگونه بر روی زمین آیا این کل sleezebags تا کنون گذشته ‘انسان’ چک لیست ؟

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/20/2020 8:06:14 AM (شماره 351812)

و کلینتون هرگز اشتباهات… آنها اشتباه و آنها نیز هرگز دروغ… آنها فقط به نظر می رسید برای همیشه ‘خاص و خاطره’ از همه چیز.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rama41 3/20/2020 8:16:02 AM (شماره 351828)

این را دیدم دیروز. “جو بایدن: قرار دادن Dem در زوال عقل”

29 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/20/2020 8:16:41 AM (شماره 351829)

زمانی که دروغ است یک دروغ ؟ هنگامی که یک دموکرات اجازه می دهد تا از یک اندازه بزرگتر.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: tom7 3/20/2020 8:25:03 AM (شماره 351840)

LOL WAPO و بایدن در حال exemplars پست-حقیقت لیبرالیسم.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 3/20/2020 8:25:32 AM (شماره 351842)

از او بخواهید دوباره امروز وجود خواهد داشت یک سوم از پاسخ.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mizzmac 3/20/2020 8:27:30 AM (شماره 351845)

آره. آنچه او گفت به من گفت.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: pinger 3/20/2020 8:31:38 AM (شماره 351856)

نیست در صورتی عجیب و غریب که چگونه زمانی که شما و یا من چیزی می گویند آن را بلافاصله حک شده است ، هنگامی که یک پل می گوید چیزی از آن را حذف از ضبط به سادگی با آنها “راه رفتن آن را به عقب” یا “عذرخواهی.” این به خصوص در Dem طرف راهرو. به نظر می رسد-با Dem کمتر–خود را در رسانه ها راه می رود و همه چیز برای آنها به عنوان یک ماده البته.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: msjena 3/20/2020 8:36:10 AM (شماره 351866)

او نه دروغ. او را فراموش کرده است.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: czechlist 3/20/2020 8:47:51 AM (شماره 351889)

Re:#8 hammondb3,
اما آنها می توانند “به یاد بیاورید:” مقدار زیادی از زمانی که نه تحت سوگند و نوشتن چندین کتاب.
همانطور که من به یاد بیاورید هیلاری نمی تواند “یاد” کار در Whitewater اما او رز قانون شرکت حسابداری و مدیریت سوابق (که می تواند یافت نمی شود – نشان دادن او) به نظر می رسد (در کاخ سفید) روز پس از اساسنامه محدودیت ها تمام شده است.
که یک فو در صورت خود را به امریکا که رسانه ها عملا نادیده گرفته شده است. آیا شما به یاد داشته باشید که خشم?

15 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 3/20/2020 8:52:34 AM (شماره 351895)

من امیدوارم که اگر من تا به حال اشتباه صحبت می کنند به یک عضو دولت من خواهد بود و مجاز به پیاده روی آن را’ مانند حزب دموکرات انجام دهد.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: AbingtonJim 3/20/2020 8:56:57 AM (شماره 351902)

آنها ظاهرا استفاده Snopes خود را به عنوان factchecker.

10 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Hazymac 3/20/2020 9:24:29 AM (شماره 351938)

SloJo فقط “misspoke” بنابراین هیچ دلیلی برای وجود دارد او را دروغگو. به نظر آنها درمان مغلوب ساختن پیشی جستن در این راه این است که به خنده. MSM درمان بایدن به عنوان اینکه او یک دختر 8 ساله که مدافع سرسخت محافظت از بزرگسالان انتقاد. چه خواهد شد بچه ها فکر می کنید ؟ (اجازه دهید آنها را به رای دادن!) دموکرات ها باید infantilized خود را به عنوان آنها عقب عقب به سمت دوران کودکی نسبت به تولد مفهوم و نیستی از قبل از لقاح.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: هرشی 3/20/2020 9:25:40 AM (شماره 351942)

یا “من misspoke’, ‘من نمی تواند به یاد داشته باشید که دقیقا’, ‘در واقع من به معنای xxxxxxxx’…همان تلخه روز متفاوت…

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: bighambone 3/20/2020 10:06:48 AM (شماره 351978)

آیا دموکرات ها واقعا می خواهید برای قرار دادن وضوح و سالخورده جوزف بایدن در شارژ از ما نیروهای هستهای استراتژیک و سلاح است ؟ اگر بایدن داده شده است که حزب دموکرات نامزدی برای جریان اصلی (لیبرال) رسانه های متقلبانه به تصویر بکشد بایدن به عنوان محافظه کارانه تر پس از آن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن!

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Arby 3/20/2020 10:56:57 AM (شماره 352034)

یک WaPo “واقعیت جستجوگر”. که روز من ساخته شده. این است که مانند یک نظرسنجی watcher در ایران ؟ یک شمارنده کالری در یک شهرستان عادلانه است ؟ یک قانون watcher برای Houston Astros? بیایید واقعی در اینجا. بیشتر از زمان جو بایدن هیچ ایده که در آن او است. به معنای واقعی کلمه. شما انتظار می رود او را به یاد داشته باشید خود را در رای گیری رکورد ؟ او فکر می کند پسرش شکارچی انجام نشده هر چیزی اشتباه است و هیچ کس ادعا کرده است که او هر چیزی اشتباه است.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: lakerman1 3/20/2020 11:13:07 AM (شماره 352060)

اگر fracking بد است بایدن موقعیت من فکر می کنم باید این اجازه داده شود بدون توجه صاحبان زمین.
(من فکر نمی کنم آن بد است – fracking جدید است استفاده شده است برای چندین دهه – من فقط پیشنهاد فکری صداقت در بخشی از مغز آسیب دیده بایدن – با نام مستعار دلاور بیشعور.)

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Zumkopf 3/20/2020 11:22:39 AM (شماره 352068)

#14 نبود حتی بایدن راه رفتن آن را به عقب و یا گفته او misspoke. آن بود که خود را کارمند توضیح آنچه سوروس’ عروسک خیمه شب بازی بایدن واقعا به معنای به شما شنیده ام..

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: تیله 3/20/2020 12:03:17 PM (شماره 352126)

بله و یک گل سرخ با هر نام دیگر……………………….

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 3/20/2020 3:56:59 PM (شماره 352415)

چگونه است که فقیر مغز سوخاری جو فرض کنید حتی می دانم آنچه “موضع خود را در” است که در هر روز ؟ مردم مسئول تغییر “موضع خود را در” ساعت به ساعت است و او نمی تواند به یاد داشته باشید آنچه که همسر خود را به نظر می رسد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Janylou 3/20/2020 4:09:34 PM (شماره 352429)

این pressitutes همیشه پوشش دروغ dems

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/20/2020 5:25:39 PM (شماره 352503)

ما تماس بگیرید Wapo “باب بغداد”… بی دروغ و اطلاعات غلط به خودت bastids!

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: padiva 3/20/2020 7:01:37 PM (شماره 352577)

حقیقت این است که آنچه شما باور دارید……اینکه آیا یا نه آن درست است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im