Walmart به فروش می رساند به اندازه کافی کاغذ توالت درپنج روز به هر آمریکایی یک رول

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 4/11/2020 4:30:00 AM

کاغذ توالت نورد خارج قفسه چنان سریع است که خرده به فروش می رسد به اندازه کافی در پنج روز گذشته به هر آمریکایی یک رول مدیر عامل شرکت داگ McMillon روز جمعه گفت. که نشان می دهد مشتریان جامعی برخی از 329 میلیون رول TP به عنوان coronavirus وحشت خرید در ادامه به آمار این غول فروشگاه های زنجیره ای. McMillon خواست خریداران به سفرهای منظم به فروشگاه ها به جای ذخیره کردن کالا به خارج با این نسخهها کار با تامین کنندگان خود را به نگه داشتن قفسه مواجه نگردند.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 4/11/2020 5:21:44 AM (شماره 375858)

دریافت قیمت محصولات افزودنی برای توالت خود را. شما نیاز به طور چشمگیری کمتر TP.

5 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: BirdsNest 4/11/2020 5:53:26 AM (شماره 375867)

ما در خارج 2 روز پیش من خال خال دو جعبه از کاغذ توالت. من وسوسه شد برای گرفتن یک عکس. این اولین بار بود که من را دیده اند در قفسه های خود را برای 3 هفته. فروشگاههای دلار داشته اند محصولات کاغذی نیست و هیچ تاریخ و زمان آخرین اما یک یا دو روز در قفسه اما حداقل آنها وجود داشته اند. با وجود نشانه ای گفت 4 در هر مشتری در فروشگاه دلار انباشت اشیاء بدست آمده یک سبد پر از حوله کاغذی. در پرداخت او گفت که او نمی تواند خرید همه فقط چهار. “اما من خرید آنها را برای کلیسا وجود دارد 238 اعضای”. من به او گفتم بهترین چیزی که او می تواند انجام دهد خواهد بود برای دریافت بر روی تلفن خود را و به اعضا برای دریافت و خرید حوله کاغذی. 4 هر مشتری.

8 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: StormCnter 4/11/2020 6:19:46 AM (شماره 375873)

برای کسانی از ما در مناطق روستایی خدمت توسط سپتیک تانک فقط هر کاغذ توالت را انجام خواهد داد. آن را به سپتیک امن که نیست همیشه در قفسه. من نگه داشتن یک منبع خوب در کابینت ذخیره سازی اما دیر یا زود آن را پر می شود.

9 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 4/11/2020 6:34:24 AM (شماره 375878)

من خریدم 12 بسته است. من با استفاده از اسکات هستم و نه یکی از کسانی که دوست مجلل نوع TP. من نمی خواهد نیاز به هر گونه بیشتر برای چند ماه.

3 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: jj1319 4/11/2020 6:47:31 AM (شماره 375887)

^ من هرگز شنیده اسکات آبجو.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: OBX پیت 4/11/2020 6:53:37 AM (شماره 375892)

من فکر که کاغذ توالت احتکار در حال انجام است توسط دموکرات ها……………همانطور که همه ما می دانیم که آنها در حال کامل از شما می دانید چه !!!

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/11/2020 7:21:02 AM (شماره 375912)

کشور است که مماس با کاغذ توالت. به زودی از آن خواهد شد سخت به حتی به چیزهای دور.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: mifla 4/11/2020 7:23:05 AM (شماره 375913)

مردم با شش ماه عرضه TP نشسته در گنجه خود را ببینید و آن را در فروش در فروشگاه های محلی خود را و خرید بیشتر از آن. هنگامی که آنها به خانه آنها در نوشتن 2023 در آن است.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Sunhan65 4/11/2020 8:51:01 AM (شماره 376003)

من حدس می زنم اگر شما می-دانید-چه چیزی برای مغز نیاز به یک مقدار زیادی از کاغذ توالت.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 4/11/2020 9:02:55 AM (شماره 376011)

این چیزی است که سیاستمداران در مورد مردم: آنها بسیار آسان برای وحشت. آن را می سازد برخی از چیزهای ساده تر به انجام….

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Safari مرد 4/11/2020 9:30:28 AM (شماره 376047)

ما نیاز به یک TPPP دستمال توالت حفاظت از برنامه. من تو را دیدم یک عکس از لخت قفسه با یک زن و شوهر 12-بسته های “داخل بافت” هنوز هم در دسترس است. که حس می کند به دلیل وجود تنها یک اجرا بر روی کاغذ توالت و نه داخل بافت.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: stablemoney 4/11/2020 9:34:07 AM (شماره 376054)

آقای McMillon نشان می دهد ما را چندین بار به فروشگاه های, به جای جوراب زنانه ساقه بلند. که خواهد بود به ایستادگی خود را در خارج از فروشگاه به مدت یک ساعت هر بازدید از انتظار به داخل ؟

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Highvoltage 4/11/2020 10:09:12 AM (شماره 376088)

جالب است که بسیاری از شرکت ها در حال افزایش تولید PPE و هواکش که به طور معمول نمی تولید چنین موارد اما کاغذ توالت شرکت نمی تواند در دیدار با تولید محصول خود را. این صحبت نمی خوبی برای کاغذ توالت تولید کنندگان مدیریت. من می دانم آن را یک حاشیه سود کم اما حجم و تعداد آنها می تواند برآورده تقاضا است. نمی توانند بفهمند که چگونه به بسته بندی است که به طور معمول به فروش می رسد برای کسب و کار پس از آن می تواند فروخته شده در فروشگاه های مواد غذایی?

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: dallasobg 4/11/2020 10:58:36 AM (شماره 376128)

#1 مناسب است. من به تازگی نصب شده اضافه بر قیمت محصولات و نمی توانم باور کنم آن را انجام نمی سال پیش. خیلی پاک تر از TP به تنهایی و کاهش نیاز به TP به شدت. من آرزو می کنم هر توالت به حال آنها.

1 نفر این را پسندیدند.


ما در حال گرفتن پیام های مخلوط: اقامت در خانه ; رفتن به فروشگاه اغلب به جای پا تا زمانی که شما رفتن

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: padiva 4/11/2020 11:05:41 AM (شماره 376138)

من شروع به خرید TP در سال 2015. من تا به حال ترس که بو را از بین ببرد اقتصاد اعلام حکومت نظامی و لغو انتخابات 2016. او تا می خواستم به پادشاه…برای همیشه لطفا برای.
(و بله, من خواهد شد خرید TP زمانی که آن را در فروشگاه.)

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/11/2020 11:28:19 AM (شماره 376160)

شاید این فرد باید به فرمانداران که به کارگیری قانون اساسی استبداد در کشورهای خود را?

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bpl40 4/11/2020 11:44:27 AM (شماره 376188)

آنچه آنها در تلاش برای مقابله با? تاج یا وبا?

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 4/11/2020 12:09:48 PM (شماره 376232)

بهار فنر است. گرده همه جا بینی در حال اجرا هستند و نه یک جعبه دستمال کاغذی یافت می شود. TP همه جا و سخت گرفتن. که در آن است……. aaaaaachooooo…….. دستمال کاغذی!!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Redwing57 4/11/2020 12:20:44 PM (شماره 376247)

این همان چیزی که اتفاق افتاده با مهمات چند سال پیش. چند تهاجمی زیرزمین خانه scalpers خواهد ساقه خارج شده و فروشگاه ها و خوراکی تا همه از 22 LR مهمات و حتی قبل از آن قرار دادن در قفسه. آنها به خانه رفت با آن و فروش آن در افزایش قیمت آنلاین. این رفت و برای ماه! خوشبختانه برخی از عمده آنلاین فروش مجدد سایت squelched انجام این کار با کاغذ توالت. که ممکن است به همین دلیل آن شروع به نشان می دهد تا در قفسه دوباره.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 4/11/2020 1:15:19 PM (شماره 376326)

ما خریداری یک رول از این جنون آغاز شده است. ما به طور معمول نگه داشتن یک منبع خوب. من هنوز هم نمی فهمم این خاص و جنون و من خوشحالم که می دانم که ما تا به حال هیچ بخشی از آن را.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im