“دیوار دامپزشکان,’ پیوستن به تظاهرات در پورتلند

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Harlowe, 7/26/2020 12:12:47 AM

گروهی از جانبازان با تشکیل یک خط در مقابل معترضان در پورتلند در روز جمعه به عنوان شهر تحمل یک شب دیگر از زمان تظاهرات.(تیک)آنها پیوست یک گروه از پورتلند مادران که خود را “دیوار مادران” که شعار, “مامان اینجا هستید. فدرال روشن ماندن.” هر دو گروه شد و در نهایت پراکنده با گاز اشک آور و دیگر کنترل جمعیت عوامل مورد استفاده توسط نیروهای فدرال.(تیک)Duston Obermeyer یک دریایی سپاه جانباز گفت: بار است که این جانبازان بودند “وجود دارد برای اطمینان از شهروندان ما نیست که از حق خود برای آزادی بیان و حق اعتراض و حق جمع آوری دور گرفته شده از آنها.”


من زندگی می کنند در دولت روگذر کشور است. تا آنجا که من متنفرم از دیدن ما فدرال افسران بودن برای همیشه کور و یا در غیر این صورت مجروح فقط اجازه ساحل چپ رایت خود را پایین. من نمی تواند مراقبت کمتر است. آنها در انتخاب این retards خود را کنترل شهرها و ایالات متحده. اجازه دولت به شهروندان مسئول یا نگه داشتن یا رد سوسیالیستی کنترل.

25 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Mauigirl 7/26/2020 12:31:00 AM (شماره 490679)

آنها واقعا دامپزشکان از ما نظامی است ؟ هر کسی می تواند می گویند آنها یک دامپزشک.

37 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: chase9365 7/26/2020 12:32:32 AM (شماره 490680)

تظاهرات? رایگان سخنرانی ؟ بیشتر مانند آتش سوزی و حمله با سلاح مرگبار!

24 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 7/26/2020 12:44:08 AM (شماره 490685)

زمانی که من برای اولین بار دیدم تیتر من فکر کردم یک گروه از دامپزشکان نشان داده بود تا برای حمایت از اجرای قانون فدرال. احمقانه من آن پورتلند. این کمونیست خیابان عملکرد حداقل دادن شغل به خارج از کار بازیگران است. بیایید ببینید ابتدا ما تا به حال دیوار از مادران و در حال حاضر آنها پیوست دیوار از پدران و دیوار از دامپزشکان. چه بعدی دیوار معلمان? دیوار دولت کارگران ؟ دیوار بزرگ چین ؟ #1 – مراقب باشید آنچه که شما میخواهید برای شما فقط ممکن است آن را به خودتان. بذر نابودی ما کاشته دور و گسترده بیش از روستا در هر کالج و دانشگاه. هر دولت سرمایه خود را نسخه از K خیابان. حتی در “قرمز” ایالات متحده چگونه بسیاری از قانونگذاران در جلسه? چگونه بسیاری از آنها کار خود را با فرمانداران و نمایندگی خود مردم ؟ به نظر من که هر فرماندار است که هنوز عامل خود را در “موقت” اورژانس قدرت…برای 4 ماه. MAGA-KAG: خود را برای تمام 50 ایالت و یا آن را نمی لعنت به ارزش.

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Doc Obiwan 7/26/2020 12:54:46 AM (شماره 490689)

آنها واقعا دامپزشکان? من می خواهم برای دیدن برخی از DD-214s.

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/26/2020 12:56:26 AM (شماره 490690)

و mommies. فراموش نکنید که این mommies کمک جونیور اعتراض. من فکر می کنم این نوع احساساتی اما این نوع زیبا بیش از حد. /s

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 7/26/2020 1:17:46 AM (شماره 490695)

چقدر آزادی بیان انجام این احمقها می خواهید ؟ ما شنیده می شود پیام خود را بیش و بیش و هیچ کس آن را خرید. Everwhere شما نگاه وجود دارد cutesy پیام حمایت از افرادی که در حال تلاش برای گرفتن همه چیز که صادقانه به مردم به دست آورده اند. آنها چیزی جز تروریست ها و نفرت انسان است. این “دامپزشکان” باید حرمت لباس خود را.

20 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Miceal 7/26/2020 2:09:36 AM (شماره 490711)

جانبازان? من شک دارم. Assh*(es خیلی…

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: BGray2 7/26/2020 2:18:38 AM (شماره 490714)

ادم سفیه و احمق. هیچ کس دور گرفتن حق خود به آزادی بیان است. آنها حق دارند که می گویند هر چه می خواهند, مهم نیست چقدر احمق اما آنها نه حق دارند به از بین بردن اموال عمومی یا خصوصی. نه آنها حق دارند به زور بقیه از ما منطقی مردم را به گوش دادن به و یا بر این باورند هر آنچه که آنها می گویند. و اگر آنها را درگیر در یک حمله در محلی یا ماموران فدرال و سپس آنها بهتر از شایع مجرمان صرف نظر از اتهام کهنه وضعیت.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: SALady 7/26/2020 2:41:57 AM (شماره 490719)

اگر این شورش شد “مسالمت آمیز معترضان” وجود خواهد داشت بدون نیاز به فدرال به گام در. اما آنها خشونت نفرت. و شر و شورش. وجود ندارد و حق قانون اساسی را به هرج و مرج و خشونت و تخریب!!! در واقع, آن است که قربانیان خود را که شایسته حفاظت است نه تظاهر!!!!!

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: توبی ده خرس 7/26/2020 3:24:18 AM (شماره 490724)

را در فدرال برای کمک به آنها راز این شهرستان به زمین. تاول زمین کل منطقه… سپس می گویند این است آنچه شما می خواهید… چون مطمئن شوید که به عنوان جهنم نگاه کرد که در راه است.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LaVallette 7/26/2020 3:38:08 AM (شماره 490727)

Duston Obermeyer یک دریایی سپاه جانباز گفت: بار است که این جانبازان بودند “وجود دارد برای اطمینان از شهروندان ما نیست که از حق خود برای آزادی بیان و حق اعتراض و حق جمع آوری دور گرفته شده از آنها.” Lwft کردن mosst کلمه مهم محدود کننده حفاظت از راست به مجمع به عنوان به طور خاص تجویز شده در متمم اول قانون اساسی “PEACABLE”. هر چیزی فراتر از آن شروع با جلوگیری از مردم را از رفتن درباره قانونی خود را از کسب و کار محافظت شده است. به همین دلیل است که نادرست رسانه ها بسیار زحمت کش به متقلبانه مراجعه به کلی ضرب وشتم شورش و آتش سوزی, غارت, مسدود کردن خیابان ها و بزرگراه ها و حتی از جمله آشکار شخصی باز خشونت علیه افراد گروه و اجرای قانون به عنوان نیروهای “صلح آمیز”; تظاهرات و تظاهرات ،

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: LaVallette 7/26/2020 3:46:31 AM (شماره 490728)

دیوار از دامپزشکان سکس با پدر زنان (که ویدئوها را آشکار به عنوان محرکین از خشونت بیش از مردان) و حتی paraplegics هستند بیش از سپر انسانی ساخته شده از احمقها مفید در حالی که ضرب وشتم در ادامه با استفاده از موج و یا پرتاب مواد طراحی شده برای آسیب از پشت آن دیوار و سپس بازنشستگی و پشت سر آنها ghen تلافی شروع می شود.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: KatieJo 7/26/2020 6:40:41 AM (شماره 490755)

من تا به حال همان برداشت اول #4. ما در زندگی بسیار عجیب و غریب بار پر از دروغ و فریب و اخلاقی نبود ،

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Turninggrey 7/26/2020 7:59:58 AM (شماره 490813)

اول از همه تپه نشان نمی دهد “ده ها تن از دامپزشکان” در خود مقاله و 2 که آنها را نشان می دهد شبیه Vindman ، سمت چپ از جان گذشته است.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: anniebc 7/26/2020 8:02:10 AM (شماره 490814)

لنگ دامپزشکان است و بیشتر شبیه آن است. من مطمئن هستم که بسیاری از ما نمی خواهند این دامپزشکان در کنار ما است. خائن! من مطمئن هستم اگر آنها دامپزشکان آنها در پایین 1%.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Fosterdad 7/26/2020 8:03:14 AM (شماره 490815)

این “دامپزشکان” احتمالا از بچه ها که در زمان ASVAB اما هرگز داوطلب خدمت سربازی و یا آنها را شسته و از آموزش های پایه. آنها بیشتر دامپزشکان از من یک ورزشکار المپیک.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: petrichor 7/26/2020 8:56:38 AM (شماره 490851)

شاید آنها دامپزشکان و جانبازان ارتش است. در هر حال من شک دارم آنها نگران محلی Dem الیگارشی گرفتن آزادی به جمع آوری تحت پوشش ویروس داری.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/26/2020 9:06:15 AM (شماره 490858)

افکار من بیش از حد, پوستر #2. (Ed Zackery!)

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Laotzu 7/26/2020 9:21:47 AM (شماره 490870)

لی هاروی اسوالد یک دامپزشک.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Harlowe”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net