“بیدار شو خوان!’: Greg Gutfeld ریپ خوانویلیامز زمانی که او تلاش می کند به سرزنش درونی-شهر خشونت در مغلوب ساختن پیشی جستن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/27/2020 4:53:15 AM

رادیو فردا میزبان Greg Gutfeld پاره به خوان ویلیامز در روز جمعه “پنج” پس از شرکت میزبان سعی کردم به سرزنش رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صورت درونی-شهرستان خشونت است.Gutfeld تا به حال فقط نتیجه یک مونولوگ کوبیدن سفید antifa “خنده دار بازندگان” و حاکی از این است که او تا به حال بیشتر در مشترک با “سیاه و سفید برندگان از سفید بازنده است.””چه روابط ما با هم دستاورد و نه شکایت” Gutfeld گفت. “بنابراین سفید برگزيدگان و برندگان در همان سمت و دور ماندن از بازندگان هستند زیرا مسمومیت ذهن همه است. که به پایان خواهد رسید نژادپرستی اگر همه برندگان از هر نژاد و رنگ با هم پیوست


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 6/27/2020 5:42:20 AM (شماره 458719)

گفتن خوان “به من” ویلیامز ‘از خواب بیدار’ هدر رفته است نفس. او می داند که دقیقا چه نمره است و او در تلاش برای اجرای دخالت برای چپ و Commucrats. او را یک توهین به شعور هر معمولی آمریکایی است. من بیمار از شنیدن او را اجرا دهان خود را نه تنها در هر گونه راه سرگرم کننده دیگر.

61 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Jean123 6/27/2020 6:32:25 AM (شماره 458749)

“به نظر من” او فقط طوطی هر جناح چپ صحبت کردن نقطه است.

45 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: globalwarmer 6/27/2020 6:41:23 AM (شماره 458757)

خوان سخنان بسیار cringeworthy من باید برای ضربه زدن به دکمه قطع هر بار که او صحبت می کند.

61 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Pucky1 6/27/2020 6:51:21 AM (شماره 458765)

ژوئن غرق شده عمیق تر به دموکرات تبلیغات افسردگی و در حال حاضر فقط پر حرف DNC فکس موقعیت. 2018 FBI واحد جرم گزارش می گوید که از 2900 سیاه پوستان کشته در 2018, 2,600 از آنها (88%) کشته شدند دیگر سیاه پوستان. از چند نظر من از این نظر است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. من فقط آرزو می کنم که بیشتر سیاه پوستان مراقبت همان راه است.

37 نفر بود.


من قادر به گوش دادن به خوان… او جورج سوروس ابزار.

46 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/27/2020 7:06:14 AM (شماره 458776)

بخش قابل توجهی از خشونت ناشی از قیمت فنتانيل.
هروئین با رنگ و لعاب یک واقعا ارزان ماده حمل از چین است به نام فنتانيل. در دسترس بودن ارزان فنتانیل مخلوط با هروئین باعث کاهش قیمت خیابان که به نوبه خود باعث شدید خرده فروشی رقابت است. اما به جای جنگ قیمت وجود دارد جنگ خیابانی بیش از فروش مناطق(.چمن).
عامل در استفاده از جوانان و بسیاری از آنها اعضای باند به فروش چیزهای از قوانین مواد مخدر نوعی به افراد زیر سن قانونی و تمایل کودک mommas به دنبال راه های دیگر زمانی که نوزاد خود را به ارمغان می آورد خانه انبوهی از پول نقد در هر روز و شما طوفان کامل.
تیراندازی در شیکاگو و در جای دیگر نشان دهنده اثبات در پودینگ.

17 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Jean123 6/27/2020 7:41:34 AM (شماره 458807)

در واقع این گرگ من در مورد نگران است. شما می توانید ببینید که او در حال مبارزه برای نگه داشتن خشم خود را در چک.

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: NancyD 6/27/2020 8:01:18 AM (شماره 458830)

Gutfeld و جسی بهترین هستند در آن نشان می دهد. Gutfeld اجازه می دهد تا آن را پاره است و بنابراین حق و خوان فقط رول چشم خود را و به نظر می رسد مانند یک ادم سفیه و احمق. جسی می خندد و مدارس خوان. گرگ شده است بسیار روشنگری درست و مستقیم است.

59 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/27/2020 8:13:38 AM (شماره 458846)

کسی لطفا یادآوری خوان که خود چیزی برای هشت سال به مردم را هم. در واقع او به پاره از هم جدا. خوان پرداخت می شود سوسیالیستی هک و نیاز به بسته دهان خود را. او می افزاید: مشکلی با حزب سوسیالیست سخن نامفهوم گفتن.

34 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: jntsrgn 6/27/2020 8:19:19 AM (شماره 458854)

من می خواهم به توافق با خوان در یک نقطه است. رئیس جمهور پیام بوده است وحشتناک است. او نیاز به خود بازی در عجله بسر می رسانید.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/27/2020 9:00:34 AM (شماره 458892)

ژوئن درک نمی کنند که چگونه احمق او برای تلفن های موبایل زمانی که او می گوید که این مشکلات شده اند در اطراف یک بلند ‘ زمان و تهمت انجام نشده زیادی در مورد آن را به راحتی فراموش کرد که رئیس جمهور تهمت شده است در 3 سال.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/27/2020 9:02:10 AM (شماره 458895)

ژوئن و هزار نفر مثل او در رسانه ها در حال خرید و پرداخت دموکرات shills. آنها همچنین ممکن است که “اموال کنوانسیون ملی دموکرات” مارک در backsides. آنها آن را دوست دارم! من موافق با گرگ. سفید برگزيدگان و برندگان به مراتب بیشتر مشترک از هر کسی و ما می خواهیم همان چیز است. مانند Sen تیم اسکات می گوید ایران می کند وحشتناک کار فروش خود را.

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/27/2020 9:05:20 AM (شماره 458902)

ژوئن’seagain او فواره به معاونت کارشناسی…چرا فردا باید این دلقک در هوا ؟

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Delilah 6/27/2020 9:24:09 AM (شماره 458926)

من ترک تماشای پنج زمانی که Lou Dobbs منتقل شد تا 5 بعد از ظهر در فاکس کسب و کار. هرگز نمی تواند ایستاده خوان اما او وجود دارد نشان می دهد که چگونه dumb این ابعاد هستند.

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: earlybird 6/27/2020 9:27:24 AM (شماره 458929)

ترش کمی ژوئن است “سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن” تراشه تعبیه شده در سر خود را. من هستم لطفا برای دیدن ژوئن پیری است. بد.

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: clayusmcret 6/27/2020 9:45:59 AM (شماره 458950)

“من فکر می کنم حقیقت این است که ما تا به حال سیاه و جنایت در این کشور برای مدت زمان طولانی و من فکر می کنم وقت است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن” ویلیامز ضرب گلوله کشته است. “اگر او در مورد شفا آشتی اگر او در انجام کاری برای مقابله با این مشکلات شاید او می توانست بهتر صورت. شاید او چیزی برای گفتن در مورد آوردن آمریکایی ها با هم.” تهمت می تواند به توقف اتوبوس.
تهمت نمی تواند سیاه بیولوژیکی پدران واقعی پدران است.
تهمت نمی تواند متوقف ~70% از unwed سیاه جلوگیری از داشتن فرزند.
تهمت نمی تواند بازسازی یک جامعه سیاه و سفید پنهان است که مجرمان از افسران پلیس و/یا شورش هنگامی که یکی از آنها دستگیر و برای شکستن قانون است. تنها اعضای داخل جامعه سیاه و سفید می تواند در رفع سیاه جامعه است. LBJ خریداری رای خود را. اما رهبران سیاه و سفید نیاز به عوض آنها منجر به موفقیت است.

18 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Finally50 6/27/2020 9:53:55 AM (شماره 458958)

همانطور که چندین بار قبلا چگونه بسیاری از مغز مرده لیبرال ها آن را برای خراب کردن یک تلویزیون خوب برنامه ؟ پاسخ: فقط ژوئن

13 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: HotRod 6/27/2020 9:55:42 AM (شماره 458961)

برای کسانی که می گویند رئیس جمهور پیام بوده است وحشتناک و یا کمتر از حد چرا به ما بگویید که چه چیزی او باید بگویم که به طور ناگهانی به نوبه خود BLM و Antifa به مدل شهروندان ؟ ما می دانیم که همه چیز به ایران است را رد کرد و از متن گرفته شده توسط دموکرات ها و رسانه های خود را. این مسئله برای دولت و سیاستمداران است. مینیاپولیس اجرا توسط سیاستمداران دموکرات. چه شده است پیام خود را? یا فرمانداران پیام ؟ دموکرات ها می خواهم به تغییر سرزنش اما ما بهتر می دانیم.

13 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: red1066 6/27/2020 10:07:31 AM (شماره 458971)

چرا هر میزبان در پنج زمان طول می کشد خاموش از زمان به زمان اما خوان “من هرگز حق را در مورد هر چیزی” ویلیامز است که همیشه وجود دارد ؟ خوان به پیچاندن کلمات خود را بسیار به امتحان کنید و ما را فکر می کنم او می داند آنچه که او صحبت کردن در مورد که من تعجب هر کسی می تواند به دنبال آنچه که او گفت. ژوئن است سر خود را تا کنون تا الاغ او می تواند انجام دهد خود را کولونوسکوپی.

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Maggie2u 6/27/2020 10:07:44 AM (شماره 458973)

سه روز پیش ویلیامز شروع به صحبت در مورد قتل Ahmaud Arbery و گفت: پلیس که به کشته شدن Arbery شده بود تحت تعقیب. حتی پرینا او را قطع کرد و گفت “آنها نبودند پلیس Juan’. به شما نشان می دهد چگونه فاسد او در تلاش است به سرزنش پلیس که برای قتل است.
در خانه ما تماس او Morjuan ویلیامز.
تنها تفاوت بین او و باب Beckle که او جایگزین شده است ویلیامز نشان می دهد تا هوشیار.

11 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/27/2020 10:13:08 AM (شماره 458986)

خوان ویلیامز همیشه مرا به یاد ‘تست تصادف ساختگی’.

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Kate318 6/27/2020 10:28:19 AM (شماره 459003)

شما به سادگی نمی تواند بحث را با یک لیبرال. آنها استادان در بچه گانه, احساسات رانده و بلاغت و عذر. بسیاری از آنها را که معنی مبارز مجموعه به چهره خود را, اما خوان همیشه به نظر می رسد مانند یک گوزن سرگردان در چراغهای جلو به عنوان اگر او در تلاش برای جستجو dem راهکار از پاسخ خود چشم.

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/27/2020 10:51:02 AM (شماره 459034)

#10 – PDT در واقع باید به 15 دقیقه از تلویزیون ملی وقت برای رسیدگی به این خشونت و نمایشگاه از نفرت…بدون مبالغه. معقول مستقیم بحث از رئیس جمهور ایالات متحده نه نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن. #15 – چه باید گفت ؟ که خشونت نامعقول است. که سازمان هایی مانند Antifa و BLM, سوزش, سیاه, جوامع و آزار مردم مدرن و روز KKK. مردم صلح می خواهند به سمت چپ به تنهایی…و آنها را تکذیب کرد که به عنوان بخش هایی از شهرستانها هستند که با زور و اجبار را مصادره کردند با موافقت مقامات منتخب و موضع خود را به پایین سفارشات. PDT می توانید تماس بگیرید برای وحدت ملی ضروری برای دفاع از ارزش های آمریکایی مانند زندگی آزادی و مالکیت. او می تواند به یاد ساکنان مدنی خود را با اقتدار و مسئولیت برای حفاظت از جامعه خود ایستاده برای آن است. اضافه کردن یا تفریق در اوقات فراغت خود. اما سکوت از “رهبر جهان آزاد” غیرقابل دفاع است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: DVC 6/27/2020 11:22:06 AM (شماره 459074)

ژوئن است طاقت فرسا. من باید سریع به جلو هنگامی که او خود را باز می کند ساده لوحانه صدای تند و تیز.

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 6/27/2020 11:53:56 AM (شماره 459121)

فاکس می پردازد ویلیامز به آتش زا و تحریک آمیز. هیچ کس نمی تواند با فشار خارج کردن زباله ویلیامز می کند و در واقع آن را باور. این یک معجزه خوان می توانید آن را به صورت مستقیم.

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: TCloud 6/27/2020 12:10:19 PM (شماره 459144)

برای سالها او شناخته شده است به عنوان اشتباه خوان ویلیامز در TCloud خانواده! بزرگ در گرگ! من گوش دادن به پلیس اسکنر در شبکه اغلب در سمت چپ و اجرا شهرستانها صدا مانند مناطق جنگی با رادیو پچ پچ از اعزام برای تیم ملی اتومبیل به اندازه کافی به چرخش سر خود را!

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: اشلی برنتون 6/27/2020 1:43:41 PM (شماره 459215)

رادیو فردا اجرا می شود مانند کشتی حرفه ای است. شما باید خود را “قهرمان” کشتی گیران مانند هالک هوگان و اره اهن بری جیم دوگان و شما باید خود را “تبه کار” کشتی گیران. مانند Iron Sheik یا گروهبان کشتار. بله…او در اصل یک تبه کار. خوان ویلیامز پرداخت می شود به عنوان یک تبه کار. ما در حال صحبت کردن در مورد یک پسر که از کار اخراج شده توسط دو رسانه پس از 9/11 چون او اعتراف کرد مسلمانان در jetliners او را مضطرب میکند. از کار اخراج شدند. چاقو در پشت خود چپ ارتدکس. او برای تحقق بخشیدن به آن است. بنابراین همراه می آید فاکس نیوز که بدون توضیح داد کار به Geraldo ریورا. ویلیامز درک نقش خود است.

3 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Kutchk 6/27/2020 4:51:27 PM (شماره 459364)

من اعتقاد دارم فردا باید پرداخت ویلیامز اضافی به او به توافق می گویند احمق چیزهایی که او می گوید. یا آن و یا فقط واقعا است كه مرد در تلویزیون.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de