بازدید فلوریدا را صرف میلیون ها نفر در تبلیغات برای جذب گردشگران به دولت آفتاب

برای بزرگنمایی کلیک کنید PHOTO VIA UNIVERSAL ORLANDO RESORT/FACEBOOK

  • عکس از طریق Universal Orlando Resort/Facebook

بازدید فلوریدا در نظر دارد به استفاده از دلار بازاریابی unspent از اواخر زمستان و بهار به عنوان coronavirus در زمان برگزاری به مردم به دوباره کشف دولت است.

در علاوه بر این به یک مطلب-سنتی $39.8 میلیون طرح بازاریابی است که قبل از سفر فلوریدا هیئت مدیره روز چهارشنبه آژانس گردشگری است که به دنبال به رول بیش از 13 میلیون دلار از مبارزات است که کنار گذاشته بودند به عنوان ویروس تا حد زیادی تعطیل سفر میباشد.

جدول زمانی برای تلاش های بازاریابی شده اند مجموعه ای به عنوان ویروس مورد اعداد به ادامه سنبله و به عنوان منابع مالی از قبیل اجاره خودرو, هزینه تولید تا $22 میلیون در سال است اجرا کوتاه است.

بازدید فلوریدا افسر ارشد بازاریابی Staci Mellman گفته عضو دولتی و خصوصی آژانس بازاریابی شورای اسلامی در روز سه شنبه که تاریخ شروع برای محکم تلاش های بازاریابی است که یک “هدف متحرک است.”

“طرح ما این بود که طراحی شده است برای باقی می ماند زیرک به عنوان محلی داده های سلامت مسافر نگرش و ساکن احساسات تکامل می یابد” Mellman گفت. “ما به طور منظم نظارت بر یک سری از داده های ورودی به ارزیابی که موثر ترین زمان خواهد بود برای راه اندازی ما تلاش های بازاریابی.”

ردیف اول از ارتجاعی طرح تمرکز بر گرفتن فلوریدا به سفر در دولت و به جذب افراد از کشورهای دیگر که در رانندگی خواهد بود.

در حالی که فعالیت های بیرون از منزل را افزایش, سفر, اعتماد به نفس هنوز نشدم به عنوان بسیاری از دولت در فاز دوم رژیم صهیونیستی. ران DeSantis’ سه مرحله به مرحله اقتصادی بازگشایی تلاش آغاز شد که در ماه مه. COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس مجبور کسب و کار در سراسر کشور به نزدیک و یا به طور چشمگیری مقیاس در اواخر ماه مارس و آوریل.

“در نهایت آن را به پایین آمدن به تصمیم گیری های شخصی توسط مسافران و چگونه آنها احساس (مورد) ایمنی و اعتماد به نفس” Mellman گفت. “من فکر می کنم که رفتن به طور مداوم در حال تحول به عنوان اطلاعات بیشتر بیرون می آید در مورد آن به عنوان مواد مخدر در حال توسعه و یا واکسن و COVID می شود بخشی از این راه است که ما هر روز زندگی می کنند.”

گردشگری در فلوریدا سقوط کرد 10.7 درصد در سه ماهه اول سال 2020 از مدت مشابه سال قبل معکوس نه سال روند رو به بالا و به نمایندگی از بزرگترین واحد چهارم برگشت پس از پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 11, 2001 حملات تروریستی.

مسافران بین المللی به این کشور ایالات متحده آمریکا, فلوریدا, اول برنامه ریزی شده جلوگیری از کاهش 45.8 درصد در چهار ماه اول سال از همان زمان در سال 2019 با توجه به فلوریدا. در همین حال پیش بینی شده شرکت هواپیمایی ظرفیت از مارس تا اوت به پایین است که 86 درصد از کانادا و برزیل 59 درصد از پادشاهی متحده و 65 درصد از آلمان است.

بازدید فلوریدا قبلا با اشاره به پتانسیل اثرات طولانی مدت از coronavirus در صنعت گردشگری گفت: مردم انتظار می رود در ابتدا ترجیح می دهند دیسک های کوتاه و نه بلند پرواز.

یعقوب Pewitt-Yancey مدیر مصرف کننده بینش و تجزیه و تحلیل برای بازدید فلوریدا گفت: هریس نظرسنجی نشان داد که بیش از 37 درصد از افراد مورد بررسی ممکن است صبر کنید دو یا سه ماه قبل از رفتن به رستوران ها در هر زمان بحران در نظر گرفته شده است که در نهایت بیش از.

بیش از 50 درصد ممکن است صبر کنید تا برای نیم سال قبل از آنها بازگشت به, رویدادهای ورزشی, یک بار همه روشن است و نشانه. سفر هوایی ممکن است باید صبر کنید یک سال 31 درصد از این مسافران است. بیش از 50 درصد خواهد شد حداقل یک سال صبر کنید و یا هرگز دوباره را کروز.

فلوریدا هتل ها از دست داده و حدود 3.5 میلیارد دلار در سال درآمد بین 1 مارس و آوریل 30, Pewitt-Yancey گفت.

نزدیک به 40 درصد از افرادی که در زمینه نرخ بیکاری در فلوریدا بین 15 مارس و آوریل 21 آمد از بخش گردشگری.

_
لطفا دنبال دستورالعمل CDC و اورنج کانتی مشاوره برای ایمن ماندن و لطفا برای حمایت از این نشریه. ما کوچک اما توانا و تیم در حال کار خستگی ناپذیر برای آوردن شما اخبار در مورد چگونه coronavirus مؤثر است و مرکزی فلوریدا. لطفا در نظر گیری یک بار و یا ماهانه مبلغ. هر کمی کمک می کند.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de