ویروس قهرمانان و صفر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/26/2020 5:08:02 AM

ما احتمالا در پایان از آغاز بزرگ چینی coronavirus جنون و نه به مدت طولانی ما خواهید بود به کار با وجود این مردم فریاد که تهمت می خواهد برای کشتن تمام افراد لطفا به وال استریت fatcats چون البته او می کند. ما نیز به زودی بررسی سرزنش. وجود دارد مقدار زیادی از سرزنش دلیل وجود دارد بسیاری از مردم احمق و موسسات که باید سرزنش شود. نیز وجود دارد که قهرمانان. من در مورد آنها نوشت روز دیگر. اما بسیاری از مردم شما را تشخیص از ادم سفیه و احمق جعبه صفر بود. لیستی از صفر باید شروع با رسانه ها به عنوان اگر آن را یک شوک است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Lazyman 3/26/2020 6:52:46 AM (شماره 358298)

MSM که نفرت تهمت باید درک کنند که او است که شب و روز کار بیش از این است. قبل از عقیم مارپیچ سوال شروع ويروس در همایش اذعان این امر می تواند پایه کلاس و خواهد آورد و اعتبار خود را. من مطمئن نیستم که مطرح شده این بچه ها اما عدم خود را از هر کلاس و احترام است بر روی صفحه نمایش برای همه ما و بچه های خود را یک روز به تماشای آن بیش از حد و بدون سیاسی چشم.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 3/26/2020 7:09:14 AM (شماره 358310)

من با خواندن عنوان مقاله و پس از آن دیدم نویسنده و بلافاصله شروع به خندیدن. اگر چه من در مرحله قفل با Kirt من هرگز می تواند نوشتن به عنوان مختصر و مفید و یا هوشمندانه به عنوان او می کند. او یک استاد در تبدیل یک عبارت است. (من فکر می کنم من دوباره آن را بخوانید.)

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: lakerman1 3/26/2020 7:11:53 AM (شماره 358313)

برخی از این رفت و راست بر سر من اما من از آن لذت بردم.
کمی اندرو کومو تند و زننده است تکراری از پدرش. او نه قابل قبول نسخه از پدرش ماریو.
این شبکه از جمله فاکس در حال خرد کردن کوچک ماریو بدون هیچ دلیل خوب به نظر من.

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 3/26/2020 7:13:43 AM (شماره 358315)

خنده دار پسر! “اقیانوس اطلس است مکیده برای چینی ها خیلی سخت است که اگر شما به عنوان خوانده شده یکی از آن Xi-fluffing ویژگی های یک و نیم ساعت بعد شما در حال آماده به دوباره آن را بخوانید.” این مشکل ؟ در آن طول می کشد یک روز برای خواندن یک اطلس ماده (کمی اغراق).

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/26/2020 9:45:41 AM (شماره 358466)

FTA: “روزی یک متخصص در حال رفتن به نوشتن کتاب قطعی در مدرن رسانه های آمریکایی. که متخصص خواهد بود proctologist.” در واقع آقا, در واقع.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: sanspeur 3/26/2020 10:08:59 AM (شماره 358500)

خنده دار, دیوانه, رسانه ناله می کند پس از هر یک از مطبوعات جلسه در مورد هیچ احترام .. اما آنها scream & shout at The رئیس جمهور ایالات متحده بدون یک اشاره از هر چیزی مودب و یا در ایمان خوب است ..

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: udanja99 3/26/2020 11:20:50 AM (شماره 358563)

اگر demonrats سوئیچ کومو که جمهوری خواهان نیاز به درخواست هر بار که از او در مقابل یک میکروفون آنچه رخ داده به 6 میلیارد دلار که رفت از دست رفته از HHS در حالی که او در حال اجرا است. آنها همچنین نیاز به اجرای تبلیغات این برنامه شامل خود خوشدل امضای خود را “سقط جنین تا لحظه تولد” بیل و روشنایی ساختمان امپایر استیت در صورتی به آن جشن می گیرند. او به طور کامل فاسد تفاله.

5 نفر بود.


یکی دیگر از قهرمان در میان کورت Schlicter نگه داشتن ما خنده و خوش بینانه در میان این وضعیت است. نگه داشتن در نوشتن کورت! با تشکر برای سمت روشن تر. MAGA!!! KAG!!! مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 و فراتر از آن! اندرو کومو است که وانمود کن. به سمت چپ به عنوان می تواند باشد به جز زمانی که او نیاز خود نان کره توسط آمریکا مالیات دهندگان.

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DVC 3/26/2020 1:04:37 ب. ظ (شماره 358743)

خوب تفسیر به عنوان معمول است. تعداد زیادی از صفر بیشتر معمول مردمی است. اما در بسیاری از ایالات متحده آمریکا بود بهتر آماده تر از بسیاری از کشورها برای این به رغم سوسیالیست. وجود دارد یک مقاله خوب در فاکس که گزارش یک کمیسیون بین المللی گفت که ایالات متحده آماده ترین کشور قبل از این بیماری همه گیر. جهانی بهداشت در ایران و شاخص های رتبه بندی تنها آمریکا, کانادا, استرالیا, انگلستان, فرانسه, سوئد و فنلاند به عنوان “آماده” برای یک بیماری همه گیر. جالب نقشه همه گیر آمادگی قبل از این رویداد در GHS وب سایت: https://www.ghsindex.org/

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im