والری جارت خواستار رای-با-ایمیلدر هر دولت وجود دارد De Minimisرای تقلب در کشور ما’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/29/2020 12:13:17 AM

روز شنبه در MSNBC سابق اوباما مشاور والری جارت گفت: به دلیل وجود “de minimis رای تقلب در کشور ما” ما “باید رای-با-پست الکترونیکی در هر دولت است.”
جارت گفت: “در این هفته ما راه اندازی مدنی شهرستانها که در آن ما در حال کار با شهرداران سراسر کشور است. من آغاز شده در دولت های محلی پس من چه قدر شهرداران واقعا باید یک لمس بر آنچه اتفاق می افتد در جامعه است. آنها بسیار تاثیرگذار است. بنابراین من از آنها خواست برای کمک به ما در تعامل با ترکیبات آنها. ما 31 شهرداران کردن خفاش. بسیاری از پیوست و در پس آن. ما در حال کار در مدارس زیرا افرادی که برای اولین بار رای دهندگان تمایل به مادام العمر رای دهندگان.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 5/29/2020 12:37:39 AM (شماره 424927)

البته این تنها چپی که می خواهم و تقاضا رای توسط ایمیل. یک راه مطمئن به ضرب و شتم هر نامزد جمهوری خواه برای هر اتاق.

22 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Golfer24 5/29/2020 12:52:49 AM (شماره 424933)

اگر والری جارت آن را می خواهد شما آن را می دانم بد است.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – ارسال شده توسط: جودی 5/29/2020 1:23:12 AM (شماره 424949)

بایدن باید در مشکل عمیق والری از اوباما زیرزمین. این dems فکر می کنم 50 متحده به دنبال خواهد داشت کالیفرنیا با رای گیری برداشت.

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: پوستر 5/29/2020 1:37:17 AM (شماره 424957)

باید حدود 15000 شهرداران در امریکا است. او 31 به ثبت نام.

6 نفر بود.


“ما در حال کار در دبیرستان”… آنها را F از مدارس بالا!!! ValJar شیطان است!

24 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: GoodDeal 5/29/2020 1:57:37 AM (شماره 424970)

این بزرگترین فرصت را به سمت چپ تا به حال برای قرار دادن در محل بزرگترین طرح کلاهبرداری برنامه ریزی برای تقلب انتخابات در تاریخ است. د minimus شانس این اتفاق خواهد افتاد.

18 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: افتخار تگزاس 5/29/2020 3:03:56 AM (شماره 424985)

دموکرات ها مانند والری جارت هستند “د crookedest” و “د lyingist.”

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: planetgeo 5/29/2020 4:20:46 AM (شماره 424993)

این است که دموکرات ها’ طرح های بزرگ برای کنترل دائم. آنها باید آب گرفتگی در کشور, با ده ها میلیون نفر از illegals. سپس آنها را به همه آنها رانندگان مجوز. و در حال حاضر آنها در حال برنامه ریزی به همه آنها رای گیری برگه های رای در هر انتخاباتی در هر دولت است. این مدل کالیفرنیا در حال حاضر در حال تحت فشار قرار دادند به عنوان مدل ملی. در CA, خارج از 51 تکرار تنها 7 خواه. ما وجود دارد در آینده اگر قرمز متحده سقوط این ترفند داشته باشید.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Trigger2 5/29/2020 4:48:52 AM (شماره 424997)

کار در مدارس? برای واقعی ؟ باید وجود داشته باشد بدون شک وجه دیگر که آموزش و پرورش عمومی است که واقعا یک تلقین مرکز – بازنگری ریاضی; تاریخ بازنگری; بازنگری انگلیسی; بازنگری قانون اساسی آموزش…چه آینده بازنگری هنر ؟ آه صبر کنید, آنها در حال حاضر آن را داشته باشد.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Trigger2 5/29/2020 4:50:46 AM (شماره 424998)

زمانی که این ضد آمریکایی و ضد قانون اساسی dimwits رفتن به تقاضای نماینده رای گیری که در آن هر demonrat می توانید برای یک هزار نفر هر یک بدون توجه به حزب ؟ شما می دانید مانند Piglousi می کند در خانه است.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DCGIRL 5/29/2020 5:30:19 AM (شماره 425015)

شنیده ام از او برای برخی از زمان. من بسیار خوشحال به شنیدن از او را دوباره. من تعجب می کنم که چگونه او به نظر می رسد در نارنجی ؟ من امیدوارم که رنگ بعدی او اشکاف.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: franq می 5/29/2020 6:11:17 AM (شماره 425029)

مارمولک زن نیاز به دزدکی به دور است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lazyman 5/29/2020 6:40:03 AM (شماره 425046)

دیگر چگونه شما می توانید تغییر اساسی در امریکا ؟

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: 4Justice 5/29/2020 6:47:49 AM (شماره 425049)

مزخرف, Val-Jar. رفتن به ایران. آنها رای راه شما like…by ثابت انتخابات است.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Krause 5/29/2020 6:55:38 AM (شماره 425057)

از حزب دموکرات می خواهید یک سیستم رای گیری که در آن هیچ مدرکی وجود دارد که رای دهندگان واقعی است. چرا ؟

11 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 5/29/2020 7:28:28 AM (شماره 425073)

رئیس جمهور سابق جارت باید بدانید. 8 سال از طریق سخنگوی باراک اوباما او سعی در خراب کردن این کشور است.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 5/29/2020 7:41:46 AM (شماره 425084)

اگر آنها رای-توسط-mail, DNC کمک خواهد کرد که شما را کامل و ایمیل خود را رای.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/29/2020 8:00:26 AM (شماره 425095)

اگر کمونیست ایران می خواهد با آن چه احتمالا می تواند به WORNG?

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/29/2020 8:09:54 AM (شماره 425103)

متاسفانه من می توانید ببینید این جذاب برای بسیاری از مردم است. همه چیز باید شدنی از طریق گوشی های هوشمند است. رانندگی تا فروشگاه و ارزان مکزیکی زايمان به خر خر کردن کار تبدیل این کشور به یک مرد تنبل شهروندان. ما زیاده روی فرزندان ما به نقطه بی فایده.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: msjena 5/29/2020 8:13:43 AM (شماره 425108)

و او در تلاش برای تغییر آن است!

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 5/29/2020 9:08:58 AM (شماره 425167)

خوب سعی Valjar. اما آن ain’t gonna اتفاق می افتد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/29/2020 9:17:14 AM (شماره 425176)

این کسی که در خدمت به عنوان اوباما مغز است یا سوء استفاده از اصطلاح “de minimis” و یا او واقعا به معنای استفاده از اصطلاح لاتین آن به معنای واقعی کلمه به معنی “قانون ندارد خود را با نگرانی جزئي از” حق رای به معنی کمی به او که او را رد آن را از دست به عنوان یک چیز جزیی. من برخی از تار; شما را پر می کند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: doctorfixit 5/29/2020 9:21:39 AM (شماره 425182)

اگر آن را ValJar آن را یک حمله دشمن در آزادی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Strike3 5/29/2020 9:23:26 AM (شماره 425185)

اوباما جانشین لله است هنوز زنده و لگد زدن از خود اقیانوس-مشاهده اتاق در تاکستان مارتا. من اغلب تعجب می کنم که چگونه بسیاری از بری احمق ایده نشات گرفته است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Analyn 5/29/2020 9:36:22 AM (شماره 425204)

…”از آنجا که افرادی که برای اولین بار رای دهندگان تمایل به مادام العمر رای دهندگان.” آه … واقعا ؟ شما به این معنی نیست که 100 درصد از رای دهندگان هستند مادام العمر رای دهندگان??? به هر حال …….,من بسیار خوشحال بود به “امن” رای من در فرد سه شنبه با استفاده از گرجستان امن سیستم رای گیری. دموکرات بری سعی کنید آن را گاهی اوقات.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: felixcat 5/29/2020 10:01:59 AM (شماره 425239)

والری باید حرکت به جو زیرزمین و خفه شو.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: earlybird 5/29/2020 10:10:22 AM (شماره 425251)

را آسان می کند. اگر او آن را برای ما بد … پس هیچ.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: earlybird 5/29/2020 10:12:23 AM (شماره 425252)

رای گیری از طریق پست رای گیری فقط باید به کسانی که درخواست آنها. ارسال آنها را مانند یک توده پستی حذف هر گونه امکان کنترل. آنها به مردم مرده. آنها به افرادی که ثبت نام کرده اند در بیش از یک محل. امکانات بی پایان هستند…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Zigrid 5/29/2020 10:37:53 AM (شماره 425284)

همه من می توانم به یاد داشته باشید این است که یک smug لبخند به او تحت فشار قرار دادند در اطراف سرویس مخفی جزئیات در کاخ سفید….بایدن باید در مشکل در حال حاضر که اوباما comy مشکلات ظاهر شده اند… این است که او خود را آخرین چاره ؟ با تشکر از شما برای که شهردار تعداد…. 31 از 15,000 برای تلفن های موبایل مناسب… نظرسنجی عاقلانه… مغلوب ساختن پیشی جستن در راه خود را به پیروزی….و دوم….امریکا بزرگ دوباره!!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Arby 5/29/2020 11:06:57 AM (شماره 425312)

پس چه اتفاقی افتاد ؟ ValJar بیدار شد در ماه اوت Fauxbama مهمان اتاق خواب و تصمیم گرفت او تا به حال به کسب درآمد خود را? من برخی از مشاوره برای: وضع کم و دعا می کنم که شما نه متهم. شما تا به حال شانس خود را برای اداره کشور در حال حاضر تعطیل و فقط . . . بروید . . . دور.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de