ما وکیل جفری برمن مراحل پایینبه پایان می رسد تقلا از جنگ با AG ویلیام بر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/21/2020 5:05:42 AM

جفری برمن در شنبه شب توافق به مرحله پایین به عنوان یکی از ترین کشور قدرتمند آمریکا وکلای پایان یک روز طولانی قدرت یدک کش-از-جنگ کشیده است که از منهتن ستاد به کاخ سفید و وزارت دادگستری در واشنگتن است.در بیانیه صادر شده در 6 بعد از ظهر برمن گفت: او را ترک کند و به نوبه خود کنترل بیش به معاون خود آمریکا وکیل آدری استروس.برمن اعتبار تصمیم خود را — که یک روز پس از امتناع از مرحله پایین به دادستان کل ویلیام Barr پس گرد در اصلی او خواست که جانشین او بود وکیل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار رئیس Jay Clayton.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/21/2020 6:22:59 AM (شماره 451567)

چیزی است که در اینجا بر این وعده آمریکا وکیل حذف شده است. آمریکا وکلای کار برای Barr و او باید پلکانی پایین وقتی پرسید. رئیس جمهور تهمت تا به حال به مرحله در زمانی که او خودداری کرد و او را اخراج. او قرار داده شد, در این موقعیت های جلسات. به یاد داشته باشید جلسه همچنین می خواستم راد Rosenstein. من جایی خوندم که برمن است که بخشی از این هرگز Trumpers عمیق دولت است. او پس از رفتن مردم در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ، چیزی درست نیست در مورد خود ،

67 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: snapper451 6/21/2020 7:44:20 AM (شماره 451599)

آتش Comey دختر صبح روز دوشنبه. نشت و بی وفایی می تواند شروع.

51 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ida لو پینو 6/21/2020 8:33:29 AM (شماره 451633)

استاد B. کلینتون نکته های هوشمند – – اخراج او هر ما وکیل دقیقه او ، چه نقطه از داشتن کسی که منصوب شده توسط رئیس جمهور دیگر در این مهم ، به خصوص وقتی که “دیگر” رئیس جمهور این است که به نام کلینتون و بوش و یا 0bama. آتش هر غیر مغلوب ساختن پیشی جستن ما وکیل – – در حال حاضر! راه – – هر اتفاقی افتاد به استاد B. کلینتون ؟ با تمام چرخش مجادلات و مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در رفتن – – نه جوانه زدن و یا یک نامه از استاد B. کنجکاو ؟

42 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: JL80863 6/21/2020 9:34:01 AM (شماره 451703)

خوب آدری به اعتقاد من شما smacked با دلیل واقعی خود را اخراج. این خیلی بد است که دانش عمومی خود را از گناهان به تعویق خواهد افتاد ، احساس کمی ناراحت کننده است ؟ هممم?

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/21/2020 9:39:14 AM (شماره 451711)

من اعتماد AG بار برای انجام کار درست.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/21/2020 10:20:07 AM (شماره 451748)

اول از همه, چگونه جهنم می کند این دلقک برمن می گویند او است و نه پله را تا زمانی که او را تصویب کرد که به جای او ؟ من بسیار نا امید که AG بر مجوف به او باج خواهی. باعث می شود من بسیار عصبی در مورد او چگونه است توزیع جان دورهام نقد و بررسی. حذف مرد به زور اگر شما نیاز به. دوره. آن را انجام روزمره در بخش عمومی. به یاد داشته باشید همه کسانی که در بخش خصوصی که فدرال نشان می دهد تا در دفتر خود بودند دست به دستبند و همراهی را با ما وکلای? برمن شده است باید با توجه به همان درمان هنگامی که او حاضر به ترک. و من مطمئن هستم که این Audrery فرد دیگر هرگز Trumper عمیق stater ساخته شده در قالب Rosenstein و رومئو و ژولیت FBI عاشقان. او را در حال حاضر!. همه آنها از کار, در لذت بردن از انتصاب مقامات این که آیا آن را Barr یا رئیس جمهور. اگر این آدری فرد است که یک عضو مدنی گزاف گویی خود را به خدمات مدنی عنوان اما او را بیرون. آن را نیز ناامید کننده که وجود دارد این سردرگمی که اخراج این دلقک Barr یا مغلوب ساختن پیشی جستن. خوب نیست. که گفت:, من نمی توانم تصور آنچه این مرد برمن انجام داد و یا آنچه بر پیدا کردن در مورد او که بر می خواست او را بلافاصله. دریافت که آدری فرد در حال حاضر. تخلیه باتلاق!

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Kate318 6/21/2020 10:20:09 AM (شماره 451749)

سوال واقعی این است که آنچه را که کمی بازی خرید زمان ؟

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/21/2020 10:25:09 AM (شماره 451755)

IIRC این مرد یک Mueller flunkie. متعددی وجود دارد که در سمت چپ چند ماه گذشته و آنها در جلسات و Rosenstein عوامل. شما شرط شده است وجود دارد چیزهای رفتن stonewalling در مغلوب ساختن پیشی جستن و بر قادر بودن به واقع انجام این کار از تمیز کردن باتلاق. می تواند این بود که بزرگترین تخته سنگ در تمام در جلوگیری از کیفرخواست در واقع از دیدن نور روز. فقط چیزهای من شده است خواندن همه جا.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: earlybird 6/21/2020 11:01:10 AM (شماره 451793)

جزئیات AG بر نامه به برمن, اطلاع رسانی و از او می خواهم حذف شده توسط رئیس جمهور. ظاهرا آنها برنامه ریزی شده به او پیشنهاد کار دیگری در دولت. او خود را در پای او احمق اوقات تلخی و خود اذعان عمومی است که او نمی دانست این قانون است. او فکر کرد که او نمی تواند اخراج…

16 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: earlybird 6/21/2020 11:02:36 AM (شماره 451795)

Re #4, “Audrey”?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DVC 6/21/2020 11:47:52 AM (شماره 451884)

یکی دیوانه تر چپ مجموعه خود را در آتش هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن فراهم می کند و کمی از فشار است. خود را تخریب خود تحت کمی از فشار نیمه سرگرم کننده به تماشای. خراب بچه بداخلاق و لوس کودکان – و آنها فقط خود را نابود می کنند به راحتی. بولتون هرگز کار دوباره و این استفراغ بعید است که تا کنون به هر عاقل دولت.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: اژیر مه 6/21/2020 12:37:38 PM (شماره 451941)

برمن شد و تعقیب مردم با کمی و یا بدون رسیدگی به تخلف است. او رفت و پس از هر تهمت حامی و محاکمه بسیاری از. او مانند مولر او تحت پیگرد قانونی قرار هر تهمت و حامی او می تواند پیدا کردن خود را در طول دو سال بررسی است. آن را به خوبی می دانم که وجود دارد هیچ روسی تبانی اما تحقیقات متهم 36 نفر است که پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن با ‘ساختگی’ (هیچ جناس در نظر گرفته) اتهامات که ممکن است یا نه ممکن است بر اساس واقعیت است.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: EQKimball 6/21/2020 2:46:14 PM (شماره 452035)

متاسفانه او را تبدیل به یک ستاره سخن چین برای Nadler.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/21/2020 3:04:10 PM (شماره 452048)

در سال 1993 بیل کلینتون خواسته استعفای 93 همه ما وکلای ….اما دروغگو در dnc جعلی رسانه مخفی کردن این واقعیت و تنها صدای بلند نطق کردن این رئیس جمهور نیست که خزش! آتش همه آنها را!
هیچ موش holdovers از اوباما!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: janjan 6/21/2020 6:45:57 PM (شماره 452223)

ما وکلای تعیین شده توسط قوه مجریه. بیشتر از زمان همه آنها جایگزین زمانی که WH سوئیچ احزاب زیرا آنها سیاسی قرار ملاقات که مغلوب ساختن پیشی جستن را انجام داده اند اگر او تا به حال تا به حال افراد زرنگ و دانا مدیریت خود را انتقال. این یک اشتباه در بخشی خود را, اما او عاقلانه است در حال حاضر. Comey هنوز هم فکر می کند او مرتبط است. او نمی باشد. و او به خوبی می داند چگونه این بازی ایفا کرده است.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de