متحد حزب محافظه کار شکست تبلیغات شخص ثالث و قوانین در طول سال 2019 مبارزات انتخاباتی فدرال

محتوای مقاله در ادامه

تصمیم گیری اشاره می کند که حزب صرف بیش از $500 برای سپر دشنه کمپین از جمله برای طراحی وب سایت و توسعه برای تولید سپر تابلوچسبها و ایمیل خود را ناشران و را شامل نمی شود مجوز, پیام, شماره تلفن و مدنی و یا آدرس اینترنتی از شخص ثالث.

افراد مسئول کمپین اشتباه صادقانه ساخته شده با توجه به تصمیم گیری.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه از UCP رئیس Ryan بکر گفت: این سازمان معتقد بودند در ایمان خوب است که آن را معاف از ثبت نام به عنوان یک شخص ثالث است.

“ما خوشحال به همکاری با کمیساریای در مورد این موضوع و توافق برای ارسال یک شخص ثالث ثبت و گزارش هزینه برای تولید یک “دوستان اجازه ندهید که دوستان رای ترودو’ سپر دشنه کمپین در طول 43 فدرال انتخابات” او گفت:.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>