ایالات متحده میزان سفارشات بهYearlong در شکستنپرداخت وام مسکن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/21/2020 4:47:11 AM

صاحبخانه که درآمد از دست رفته و یا شغل خود را به دلیل شیوع کروناویروس در حال گرفتن برخی از کمک. با توجه به وضعیت آنها باید واجد شرایط برای وام مسکن خود را پرداخت کاهش می یابد و یا به حالت تعلیق تا 12 ماه. تنظیم کننده فدرال از طریق غول وام مسکن فنی می و فردی مک در حال سفارش دهندگان به ارائه مالکان انعطاف پذیری. این حرکت را پوشش می دهد حدود نیمی از وام های مسکن در آمریکا — آن تضمین شده توسط فنی می و فردی. اما تنظیم کننده انتظار می رود که کل صنعت وام مسکن را به سرعت اتخاذ سیاست های مشابه. بر اساس این طرح افرادی که دچار از دست دادن درآمد می تواند واجد شرایط


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Tptems 3/21/2020 5:35:57 AM (شماره 352802)

من تعجب می کنم اگر آن بهتر خواهد بود برای هدف قرار دادن شرکت های کارت اعتباری و نیروی آنها را به کاهش نرخ بهره. نرخ پایین هستند اما cc شرکت ها هنوز هم شارژ نرخ های گزاف در طول زمان مشکلات و بحران است. از گوگل: اگر نخست نرخ 5.50% فعلی MAY که متغیر نرخ کارت خواهد بود 18.50%. این بدان معناست که نخست رای مستقیم اما به طور معمول کوچک تاثیر بر هزینه های مالی شما پرداخت کارت اعتباری خود را هنگامی که شما انجام یک تعادل است. بالاتر نخست رای بیشتر به شما پرداخت به میچرخد یک تعادل کارت اعتباری.

35 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: به آرامی 3/21/2020 7:21:35 AM (شماره 352840)

در عین حال یکی دیگر از تجلی نبوغ دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. بدون شوخی – – تقریبا در 4 دهه در دنیای کسب و کار و شش دهه در دنیای واقعی من هرگز دیده می شود هر چیزی نزدیک شدن به سطح خود را از فراست. و او با استفاده از این به حفظ و دفاع از کشور با شکوه است. روح حقیقت است تبدیل شدن به قوی تر تحت رهبری او. من دعا می کنم هر روز برای ما رئیس جمهور و دو بار در روز یکشنبه.

70 نفر بود.


کل این مصیبت ثابت می کند یک چیز برای اطمینان حاصل کنید. حمل کمی بدهی به عنوان امکان پذیر است و به خصوص خود را دریافت خانه پرداخت می شود.

43 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/21/2020 7:39:24 AM (شماره 352860)

ما پرداخت پول نقد برای خانه ما فقط حدود 1 سال پیش. چقدر که من می تواند به عقب بر گردیم ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: hoosierblue 3/21/2020 7:56:49 AM (شماره 352873)

که برای تلفن های موبایل بسیار فوق العاده و متفکر در نگاه اول اما از آن است که هیچ تفاوتی از برنی رایگان همه چیز. دولت هیچ کسب و کار سفارش و کسب و کار خصوصی برای اجرای آنها راه دولت می خواهد آنها را بیش از حد. من مانند تهمت اما من او را دیده انجام برخی از دیکتاتوری حرکت می کند که من خوشحال با در ll. اقدامات مانند این است که فقط شتر بینی هل دادن در بیشتر زیر چادر. اگر آن را ادامه می دهد چادر ما سقوط خواهد کرد.

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Yuban 3/21/2020 7:58:04 AM (شماره 352876)

ما هیچ وام مسکن پرداخت. ما هیچ بدهی کارت اعتباری. ما هیچ بدهی های پزشکی. ما هیچ بدهی وام دانشجویی. ما هیچ بدهی ، من حدس می زنم ما نمی توان مصرف مردم دیگر به پول برای پرداخت صورت حساب های ما. اگر شما می خواهید آن را به صدا بهتر ما نخواهد بود و با پیوستن به سیستم سوسیالیستی هر زمان به زودی. مردمی که به زندگی خود معنی درون باید 6 ماه تا یک سال و پشتیبان گیری از پول و مواد غذایی که در خداوند همه توانا و شما نمی خواهد که به در ترس زندگی می کنند.

54 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/21/2020 8:08:25 AM (شماره 352887)

من واقعا خوشحالم که برخی از مردم وجود دارد که می توانید برای خانه خود را با پول نقد. اکثر مردم نمی تواند. ما بسیار معقول افراد با بدهی کارت اعتباری و سادگی زندگی می کنند. در عین حال ما باید پرداخت وام مسکن (در درون ما به معنی) اما من قصد ندارم به قضاوت مردم به دلیل وضعیت خود من. با تشکر از شما #2 برای نظرات خود را. من همیشه می توانید بگویید که این پوستر ها وقتی که می آید به منفی مقالات در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

28 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/21/2020 8:14:07 AM (شماره 352895)

اوه راستی #6 رئیس جمهور تهمت است نه سوسیالیستی اما او در مورد مراقبت از مردم است. آیا شما نوع شکل که با شعار, را امریکا بزرگ دوباره. او دوست دارد خود را در کشور و افرادی که در اینجا زندگی می کنند و مراقبت کافی از طریق بار دشوار است. من پیشنهاد می کنم باز کردن کتاب مقدس و خواندن آن از ابتدا تا انتها. . .

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: gone2pot 3/21/2020 8:15:31 AM (شماره 352897)

و برای کسانی از ما که قربانی و نجات به پرداخت پول نقد برای ما خانه ما را وادار به خم شدن و گرفتن ما مچ پا. چگونه در مورد ایجاد عمو شکر دهان قرار داده که در آن پول خود را کثیف دست است و انصراف از این سال مالیات بر درآمد فدرال? شما می خواهم این مسخره “بحران” بیش از یک آنفلوآنزای سویه بدون خطرناک تر از سال 1918 آنفلوآنزای اسپانیایی پایان خوش گذرانی شیرین است.

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/21/2020 8:33:10 AM (شماره 352910)

پست من در #4 بود نه به معنای نور افرادی که دارای بدهی مسائل به عنوان درآمد خود را طول می کشد یک ضربه و یا lobs حتی از دست داد. رک و پوست کنده حتی به عنوان یک سرسخت محافظه کار وجود دارد که دولت باید فوق العاده اکشن برای کمک به مردم که خود را در زمان های سخت از طریق هیچ گسل از خود را. این یکی از آن زمان است. این دولت ها هستند که نیاز به بسته فراز و تعطیلی کسب و کار. دولت باید گام و انجام آنچه آنها می توانند برای به حداقل رساندن اثرات منفی این اقدامات است. اما فکر نمی کنم برای یک لحظه است که کسی که پرداخت پول نقد برای خانه خود را از یک سال پیش است همچنین رفتن به احساس درد از این. که بود از نظر من.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: anniebc 3/21/2020 8:43:16 AM (شماره 352920)

دولت نمی باید بهترین شهرت را برای “کمک” به طوری که آن را سخت برای برخی از ما به قبول کمک کند که آن را واقعا مورد نیاز است. جای من می خواهم فراموش بد توسط خودم به عنوان آنها می گویند. من فکر می کنم تفاوت های بیان شده در اینجا چون ما می خواهیم دولت را به انجام آنچه در آن قرار است انجام دهد و ما تا کنون از مناسب و معقول دولت است. دولت ما فاسد است و نیاز شدید به تعمیرات اساسی. آن را نمی تواند انجام شود زمانی که ما سیاستمداران است که ما در حال حاضر و تا زمانی که ما یک dumbed-پایین مردم آن را درک نمی کند که چه نوع از دولت بهتر است برای آنها. آنها بیش از حد استفاده می شود به حال نیازمندان ، من گریه برای من نسل فرزندان. زمانی که آنها چاشنی آمریکایی ها چه خواهد شد این کشور شبیه است. قضاوت آن را احتمالا نمی خواهد قانون اساسی جمهوری.

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: essgee1952 3/21/2020 8:45:41 AM (شماره 352922)

من نمی دانم چرا برخی از شما به نظر می رسد فکر می کنم این است که “پول.” خواندن مقاله…هیچ مالیات دهندگان بودجه استفاده می شود و صاحبان خانه ها هنوز هم به پرداخت کامل وام مسکن مبلغ است. آن را فقط به تعویق افتاده. شوهرم پسر و دختر شغل باید همه رفته امیدوارم به طور موقت اما آن را قرار داده یافت نشد در بودجه.

15 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/21/2020 8:54:12 AM (شماره 352927)

#5 این است که دقیقا درست است. هنگامی که مردم پایان شادی در مورد هیچ وام مسکن! و رایگان $1,200 !آنها بهتر شروع به نگرانی در مورد که چه و زمانی که چیزهای رایگان نیاز به پرداخت می شود. آه صبر کنید, شما فکر می کنید که همه چیزهای رایگان خواهد بود رایگان برای همیشه لطفا برای ؟ احمقانه غاز است. ما در حال صحبت کردن تریلیون دلار اینجا بچه ها. و آه راه همه شما که پرداخت پول نقد برای خانه خود را و همه شما/ما که هیچ بدهی از هر نوع…حدس بزنید چه…شما/ما در حال حاضر یک تن بدهی است که شما/ما خواهد بود مجبور به پرداخت برای این همه نیست-واقعا-چیزهای رایگان. خوش آمدید به سوسیالیسم! آن را واقعا احساس می کند خوب است تا زمانی که بدهی می آید علت سقوط بانک ها, این مواد غذایی از بین رفته است و واقعا چیزهای بد طول می کشد.

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: MDConservative 3/21/2020 9:07:04 AM (شماره 352934)

تفاوت بین لیبرال دموکرات ها و جمهوری خواهان محافظه کار به نظر نمی رسد آنقدر بزرگ…جایی که من بررسی کنید ؟ جایی که من قیمت پشتیبانی می کند ؟ من کجا پرداخت وام مسکن در حال معلق? بیایید جم شرکت های کارت اعتباری بیش از حد. زمانی که جمهوری خواهان بازی این بازی آن را به “مراقبت در مورد مردم”. زمانی که حزب دموکرات انجام آن را سوسیالیسم. دولت قرار است به صورت یک موسسه خیریه و یا یک بازار کنترل. اما این یک وضعیت اضطراری است!

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: tom7 3/21/2020 9:08:43 AM (شماره 352937)

NPR محسوب می شود به انتشار یک تیتر است که هر بیت به عنوان فریبنده به عنوان آنها می توانید آن را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: tootall 3/21/2020 9:15:38 AM (شماره 352944)

کسی لطفا من درست (در غیر snarky راه) اگر من اشتباه می کنم اما ما هنوز موفق به دریافت یک قانون از کنگره این. آنها بیش از حد شلوغ استدلال در مورد گوشت خوک و زیور آلات درخت کریسمس از آنها می خواهید به قطع کمک دولت به توافق برسند. چند دلیل وجود دارد که برای این, و من بهانه ای برای بودن ساده…اما بیش از آن را دریافت!
برخی می خواهند دائم دولت و مزایای این بحران ارائه فرصت به نصب است که در راه است که هرگز حذف خواهد شد. برخی می خواهند بودجه برای مواردی است که باید چیزی برای انجام با این بحران و کسانی که بودجه به نحوی راه خود را به عقب به همان کسانی که سیاستمداران از طریق کمک های مبارزات انتخاباتی.
زمانی که بانک ها و دیگر موسسات مالی پرداخت خود را به طور موقت TARP امداد کنگره نیست بازنشسته بدهی صادر شده که ارائه پشتیبانی. آنها صرف که پول در چیزهای دیگر! به سرقت برده و تا آنجا که آنها می تواند! بود که قبل از آنها داد و ستد در داخل اطلاعات!!! و یا مشاوران خود که اختیاری حقوق بیش از حساب های خود را (برای ارائه deniability) شنیده سوت سگ و خرید و فروش با توجه به آنچه در حال اتفاق است. چرا که آنها می دانستند! دلیل اصلی ما در حال ساخت هر گونه پیشرفت در برابر این بیماری همه گیر از آن که رئیس جمهور اعلام اضطراری ملی برای آزاد کردن منابع به سرعت حرکت می کند. او inartful در زمان و قطعا دیگر شخصیت نقص اغلب به نظر می رسد اگر شما به او گوش دهید. اما شما نمی توانید انکار است که او می تواند و قرار است با استعداد و بسیار صالح مردم در موقعیت های برای مقابله با این وضعیت پیچیده که در آن ما خودمان را پیدا کنید.
در پشت درهای بسته تصور می کنم او می تواند بسیار چالش برانگیز, رئیس, برای مقابله با! من تعجب نمی کنم اگر او می گوید به برخی او فوق العاده با استعداد کارشناسان ” من نمی مراقبت از آنچه شما آن را انجام داده! این چیزی که ما نیاز داریم در حال حاضر. هنگامی که این چیزی است که بیش از امید من این است که قدرت DJT سود با دست زدن به این مشکل خواهد شد و به او قدرت واقعا تخلیه باتلاق و افشای دزد (بسیاری در دولت ما) که مهم نیست که آیا شما زندگی می کنند و یا می میرند. یا چه اتفاقی می افتد به خود بچه ها و یا نوه.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: felixcat 3/21/2020 9:20:28 AM (شماره 352956)

من فقط کنجکاو که چقدر خانه را می خرید که در کشور شما زندگی می کنند ، که یکی می تواند پرداخت نقدی برای خانه خود را? شما scrimped و ذخیره شده است. اطمینان حاصل کنید.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/21/2020 9:29:06 AM (شماره 352968)

اول, اجازه دهید من دولت برای ضبط که من یک اقتصاددان. بیت پدر من و بسیاری از نسل او متنفر FDR سرزنش او برای گسترش رکود بزرگ به شدت با توجه به تلاش دولت برای اصلاح رکود در اقتصاد است.
من نمی دانم حتی اگر شرایط دو قابل مقایسه هستند اما من یک بی اعتمادی عمیق از دخالت دولت با بخش خصوصی در اقتصاد است.

11 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: franq می 3/21/2020 9:40:56 AM (شماره 352982)

توجهی آمین به تمام پوستر ترویج مالی سلامت عقل. بدهی های بد است بدون توجه به آنچه غالب بحران است. یک کاردینال قانون از اولین پاسخ و EMT training: شما نمی توانید به دیگران کمک کند اگر شما نیاز به کمک به خود (صحنه ایمنی زمینه). من ستایش خداوند برای ارائه خود را در طول سال. من دعا می کنم او به پایان می رسد این آنفولانزا بحران به زودی. پروردگار لطفا درخشش حقیقت در این وضعیت و کمک به ما زندگی می کنند که ما باید. در نام عیسی مسیح ، آمین.

11 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/21/2020 9:52:40 AM (شماره 353010)

خوب غم و اندوه! خیلی sanctimonious کود اسب و در اینجا به صداقت موجب سیگنالینگ. تعویق پرداخت است یک دست کردن. هر کس می شود پول خود را در پایان. اگر علاقه است که هنوز هم حاصل و اگر شما می توانید پرداخت و یا حتی پرداخت های جزئی که بهترین است. اما اگر خدای ناکرده شما از دست دادن شغل خود هستند و اگر کار به مدت 10 ماه (ما یک نان نان آور خانواده این تجربه پس از سقوط سال 2008) شما می توانید بچه های خود را و نگه داشتن چراغ. تکرار بعد از من “وجود دارد هیچ زندانها?? وجود دارد هیچ workhouses??!!” خوب نیست اپتیک در حال حاضر!

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: RuckusTom 3/21/2020 10:00:39 AM (شماره 353022)

در اینجا می آید Ivanka Trump … دوباره. چگونه بسیاری از felons شده است که در زیر منتشر شد کیم کارداشیان همدردی طرح شده اند دوباره بازداشت?

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: padiva 3/21/2020 10:01:35 AM (شماره 353023)

آیا استراحت در پرداخت وام مسکن به این معنی نیست که بیمه و مالیات املاک و مستغلات هنوز هم نیاز به پرداخت می شود در زمان ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: stablemoney 3/21/2020 10:39:46 AM (شماره 353065)

میزان تاثیر این ویروس در حال ظهور است. که تاثیر به مراتب بیشتر از هر V شکل و یا بازیابی سریع. این همراه با انرژی سقوط را در سال برای بازیابی.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 3/21/2020 11:38:31 AM (شماره 353141)

این منزجر کننده و شرم آور. مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است به خارج Boinie Boinie. بساز! چیزهای رایگان برای همه! شرم آور است. شرم آور و ترسناک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: JediJerry 3/21/2020 11:52:30 AM (شماره 353168)

من یک وام و بنابراین هنوز مطمئن شوید که اگر آنها را به انجام همان. من شرط می بندم آنها خواهد شد. اگر من را تا این گزینه را به حالت تعلیق درآورد و به جای پرداخت وام مسکن خود را در همان مقدار به پس انداز. هنوز هم نیاز به پت ملک مالیات و بیمه اما نه خیلی زیاد. Im happy اگر آن اتفاق می افتد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/21/2020 12:36:01 PM (شماره 353238)

بی اعتمادی نسبت به دولت است که به خوبی تاسیس و عمیقا ریشه دوانده پس از 50 سال از خزنده کمونیسم و قطعا پس از Obamanation. ما نفرت در را-aways مردم تنبل و وابسته تبدیل شده است پاسخ خودکار و ترس های ما خواهد بود توجیه می شود اگر یک کمونیست تار رهبری در طول این بحران است. در عوض ما باید Donald J. Trump; باتلاق قاتل. او هیچ مارکسیستی ایدئولوگ و یا یک راز سوسیالیستی است. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک رئالیست است و یک آمریکایی وطن پرست. او می تواند تنها با استفاده از این ابزار که در حال حاضر وجود دارد در فدرال میز کار. در حالی که commies استفاده از آنها را به تضعیف کشور ما; تهمت است که با استفاده از آنها همراه با ابزار از شخصی خود را در کارگاه به بازسازی ما را به یک ملت است. او نه اجازه دادن به این بحران “هدر برود.” او کاهش و اصلاح قوانین و مقررات و تعامل با بخش خصوصی به عنوان شریک به جای اهداف. نه تا چند روز پیش منتقدان خاص بزرگ Hunkering که قرار بود به سقوط اقتصاد و شیرجه رفتن ما به ابدی فقر “شما فقط نمی تواند تعطیل بزرگترین اقتصاد در جهان است. آن سال 1929 همه را دوباره و دوباره!” همچنین قابل فهم احساسات با توجه به 50 سال گذشته. به جای رئیس جمهور تهمت درگیر در هر بخش از اقتصاد آمریکا در نشست با مدیران عامل همه شرکت های بزرگ در هر صنعت. آنها شناسایی برای او دولت straitjackets که جلوگیری از آنها را از واکنش nimbly برای نجات کارکنان خود و خدمت به مشتریان خود را بهترین در طول این زمان فوق العاده ای. رئیس جمهور تهمت گوش و عمل کرده است. آنها جعل یک راه جدید برای دولت و بخش خصوصی به کار با هم برای خوب مردم ما در مواقع اضطراری است. تمام “آنچه در مورد” سوال ها که جواب داد. صاحبخانه می توانید اجازه دهید مارس اجاره اسلاید چون بانکداران در حال دادن به آنها کردند. شرکت ها در حال انتشار فصلنامه پاداش اولیه و یا ارسال جزئی و حقوق. بزرگ زنجیره های هتل های در حال کمک کردن خود franchisers. آنها فعال شده برای کمک به مردم در بخش خود را بدون در حال اجرا گرفتار مقررات به معنای برای زمان عادی. رئیس جمهور تهمت است و اساسا تبدیل امریکا قبل از چشم ما. ترس نیست. خدا در کار جهان…Donald J. Trump خود ساز.

9 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 3/21/2020 1:08:10 PM (شماره 353282)

عذر خواهی برای یک پست دوم – – اما با اشاره به توجیه دولت فدرال یارانه یا کمک مالی. هیچ چیز. آنها نه تنها کار نمی کند – – اما آنها را دور تمام مهمات ما در جنگ علیه سوسیالیسم و کمونیسم. اجازه دهید کسب و کار و افراد کار کردن خود به خود راه حل های مالی میان خود. که به نام “اقتصاد بازار” – – و این تنها چیزی است که تا کنون کار کرده است. بدون یارانه و یا کمک مالی – – تا کنون!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Thos Weatherby 3/21/2020 1:12:31 PM (شماره 353292)

و برای کسانی که کار خود را در ته خاموش و بدهی های رایگان . . .

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/21/2020 1:35:52 PM (شماره 353323)

در اینجا به این امید مسخره قیمت های گزاف از خانه را به سطح بازگشت به واقعیت
بنابراین بیمار از $599,900 برای این خانه است که واقعا ارزش تنها 400 یا 450k…..افرادی مانند ما که از دست ما خانه در بهشت آتش سوزی و هنوز هم زندگی در یک هتل در حال صدمه زدن به دلیل وجود بسیار لجام گسیخته حرص و طمع وجود دارد.
من تماس ستارههای “scalpers” و من تماس ملکی “decepticons”!
آیا نمی شود فریب خورده!
حالا در خانه ما هر روز و آرزو آنها مقرون به صرفه دوباره
ما 403b گرفته است ضرب و شتم بیش از حد
زندگی در یک هتل است.

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/21/2020 2:12:26 PM (شماره 353393)

لطفا افراط یک پست دوم.
#27 – من تمام دل موافق با “اجازه دهید کسب و کار و افراد کار کردن خود به خود راه حل های مالی میان خود.” اما با توجه به وضعیت فعلی ما قوانین و مقررات مردم را ندارد که آزادی. این چیزی است که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است برای رسیدن به…شکستن امریکا از زنجیره ای از سوسیالیسم و او با استفاده از این قیمتی چند هفته به ذخیره کردن پایه و اساس برای یک واقعا رایگان امریکا است. به عنوان یک انسان همه ما را تحسین می گوید: “ما خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: harleynyc 3/21/2020 2:15:59 PM (شماره 353396)

مالیات املاک و مستغلات هستند چه من کشتن.

5 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Casper27 3/21/2020 2:49:14 PM (شماره 353441)

من از دست ذهن من بیش از آن است. می کند که تعداد ؟ امریکا نمی ذهن ما نوجوانان حق از hs پیش نویس به کشته شدن در نم در 300 در هر هفته است.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: red1066 3/21/2020 4:17:52 PM (شماره 353545)

حتی بهتر خواهد بود تا پس از شرکت های کارت اعتباری برای شارژ ظالمانه نرخ بهره در کارت های اعتباری.

3 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 3/21/2020 5:38:39 PM (شماره 353591)

بنابراین بسیاری از کسانی که از ذهن نیست از بین بردن اقتصاد خود را برای فرزندان و نوه ها و بزرگ-grand-کودکان (با فرض این کشور حتی زنده می ماند) برای کمی آزادی برای خود در حال حاضر. باعث می شود من غمگین.

1 نفر این را پسندیدند.


#27 به عنوان سنگ-آجدار محافظه کار که گرفته شده و هرگز یک چیز fr/ دولت سر من می گوید: من کاملا با شما موافقم. اما من فقط در راه به دوره نقاهت fr/ اوباما ماه (تنها زمانی که من تا به حال به دست آورد و بدهی) هستم و در حال حاضر به عنوان یک فرد مجرد خیره در هیچ درآمد برای forseeable آینده. واقعا خنده دار است که چگونه همه چیز بالا می رود به جز حقوق و دستمزد– املاک و مالیات و آب و برق و مالیات بر فروش بیمه. ما در حال حاضر زندگی در سوسیالیسم– اگر شما می توانید تمام چیزهای رایگان من ارائه برای دیگران, شما می دانم که من می تواند در شکل خوب اگر من فقط می تواند نگه داشتن بیشتر از چیزهای من. من نمی دانم که ما چگونه تغییر چشم انداز– من فقط می دانم که من وام مسکن است که با توجه آوریل 16, و من هرگز قادر به غذا خوردن را. #29 متاسفم برای از دست دادن خود را.

3 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: Yuban 3/21/2020 5:53:43 PM (شماره 353605)

#7 من به معنای هیچ آسیبی در آنچه به من گفت. ببخشید شما آن را در زمان خیلی شخصی است. من یک DT حامی اما این بدان معنا نیست که من با همه چیز او می گوید یا انجام می دهد. من و همسرم خواندن کتاب مقدس با هم هر و هر روز. من یک محقق کتاب مقدس اما من بهترین من انجام به درک آن است. رومیان 13:8 توسط یکی خوب است. به عنوان تثنیه 28:12 و 1 قرنتیان 16:2 و بسیاری دیگر وجود دارد. من معنی نیست که به شما ناراحت. من فقط در تلاش برای دادن مشاوره صدای خوب. یک روز پر برکت.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de