دانشگاه های ایالات متحده را پذیرفته اند 6 میلیارد دلاردر نامعلومی کمک مالی از خارجیدولت سازمان حفاظت محیط زیست پروب می یابد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 5/25/2020 4:46:51 AM

وزارت آموزش و پرورش کشف کرده است حداقل 6 میلیارد دلار گزارش نشده کمک های مالی به دانشگاه های آمریکا از خصمانه خارجی سازمان ملل Townhall روز جمعه گزارش داد. سازمان حفاظت محیط زیست نشان داد خود را به روز رسانی در مارس 19, نامه ای به کنگره و پس از آن جلسه به چند رتبه آمریکا که در حال انجام یک بررسی بودجه خارجی ایالات متحده موسسات آموزشی. بررسی شد و موجب افزایش گزارش های چینی بودجه در ایالات متحده موسسات آموزشی از جمله شيوع موسسات کنفوسیوس در دانشگاههای آمریکا. کنفوسیوس موسسات چینی-دولت بودجه مراکز که ظاهرا ترویج زبان چینی و فرهنگ است که سازمان های ایالات متحده آمریکا هشدار داده اند گسترش تبلیغات برای دولت چین.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PerfectSense 5/25/2020 5:02:18 AM (شماره 421172)

کمونیست کالج دانشکده حفره کمونیست چینی پول – Shocker!

36 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: John C 5/25/2020 6:16:56 AM (شماره 421187)

آقای ایوانز, من می خواهم برای دیدن یک لیست از این کالج ها و مقدار به طوری که من می توانید با ارسال یک نامه اعتراض به معدن آن است که اگر در این لیست است.

40 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Daisymay 5/25/2020 6:59:51 AM (شماره 421215)

که باید تغییر دهید. ما می توانیم به آموزش فرزندان ما بدون پول از چین است. که گفت: چین باید آموزش فرزندان خود را و ارسال آنها را به این کشور است. به اندازه کافی از آن! همچنین خلاص شدن از شر این چینی اساتید و مربیان. ما به اندازه کافی از خود ما بدون واردات از کشورهای دیگر است.

32 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 5/25/2020 7:09:36 AM (شماره 421217)

دلیل اصلی چین یک کشور کمونیستی توتالیتر – – که به قتل رسیده است نزدیک به 100 میلیون گناه انسان – – و شکنجه و به بردگی گرفته شده یک میلیارد دیگران است زیرا آمریکا کمونیست ها در روزولت و ترومن دولت خیانت طرفدار غرب طرفدار آزادی ملی دولت چین. ملی مانده تاسیس تایوان به عنوان یک رایگان دموکراتیک ملت است. فقط تصور کنید اگر همه از چین شد و به عنوان آزاد به عنوان تایوان. وحشی آموزشگاه رانندگی انجام شده در توسط مائو و همراهی دستیارش یک نتیجه مستقیم از آمریکا کمونیست خیانت از ارزش های انسانی است. این زمان بعد commies هستند بهتر از کسانی که از نسل گذشته است. آنها شر خالص – – و آنها باید مبارزه کرد و شکست خورد.

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 5/25/2020 7:23:10 AM (شماره 421223)

موسسات آموزش عالی در این کشور در لبه پرتگاه است. بسیاری از مردم در حال حاضر بیدار شدن از خواب به واقعیت هزینه سود عامل یک مدرک دانشگاهی است که در پایین شیب و شتاب در حال افزایش است. این تنها یک ماده از زمان تا زمانی که کل سیستم implodes بر خود. اگر شما نمی توانید خوب کار پرداخت که از مدرک شما فقط تلف شش چهره چرا همچنین ضایعات چهار سال از زندگی خود را در آن. یادگیری یک تجارت و یک زندگی خوب!

24 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/25/2020 7:24:39 AM (شماره 421226)

#3 من باید با احترام مخالفم.
بهترین چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که اجازه می دهد تا دانش آموزان چینی برای تجربه آزادی است. در دراز مدت ممکن است نفوذ خود دولت است.
(این همیشه کار نمی کند, من به آسانی پذیرفت. سر از کره شمالی دولت شد, تحصیل در سوئیس و آزادی او با تجربه به نظر می رسد به حمل بیش به میهن خود.
اما پس از آزادی با تجربه توسط باراک Obola به نظر نمی رسد به هر دو.)

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: نگران 5/25/2020 7:35:37 AM (شماره 421238)

خوب #6 به نظر می رسد شما فقط اختلاف خود را پاسخ دهد. اگر چین می فرستد دانش آموزان در اینجا به “مطالعه” شما می توانید شرط می بندم که آنها در حال رفتن به انجام آنچه که رهبران خود را به آنها بگویید به طور عمده برای جمع آوری هر گونه اطلاعات در مورد ما. آنها نگران به هر کسی که تجربه آزادی به عنوان دانش آموزان همه دست برداشت و vetted. همچنین از خانواده ها هنوز هم در چین است. هیچ چیز اتفاق می افتد به آنها ،

37 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Krause 5/25/2020 7:40:15 AM (شماره 421244)

بسیاری از کالج ها همه چیز در مورد پول imo. آموزش و پرورش ثانویه شاید..

21 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: بقایای 5/25/2020 7:53:19 AM (شماره 421254)

در اوایل دهه 90 من در نهایت در پایان این اعتبارات که من مدرک لیسانس من و من می خواهم هر دوره که صدا جالب بود و در حال ارائه در سه شنبه شب یا هر چیز دیگری. من به یاد داشته باشید من در زمان برخی از دوره که در آن من کاغذ نوشت که من تحت عنوان “آیا هنوز چین کمونیست است؟”, و من پاسخ سوال خود; به طور موثر و گفت: البته آنها بودند.. در این مقاله برای برخی از دلیل من نوشت که بخش زیادی از کالاهای تولیدی که از چین ارزان اسباب بازی های پلاستیکی. چه تفاوت چند دهه می سازد! چگونه تمام است که اتفاق می افتد ؟

6 نفر بود.


دانشگاه ها باید خود دولت عمیق مسائل. بسیار گران حقوق تضمین شده برای زندگی بدون در نظر گرفتن وضعیت روانی یا اخلاق کار است که یکی از آنها (بایدن نیاز به تبدیل شدن به یک شاغل استاد). غیر اخلاقی پژوهش و سرقت مالکیت معنوی یک موضوع امنیت ملی است. اما چرخاندن جوانان ما به کمونیستی/سوسیالیستی اولویت است مخرب ترین.
من دیگر هیچ گونه احترام و یا ترس برای آموزش و پرورش دانشگاه هاروارد!!! آن را تبدیل به یک قوی منفی در نظر من, و من هرگز نمی خواهد رای برای یکی از آنها دوباره!

17 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: anniebc 5/25/2020 8:18:49 AM (شماره 421275)

توضیح می دهد که چرا آنها آنقدر ضد آمریکایی و ضد مسیح آن را نمی کند?

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/25/2020 8:26:48 AM (شماره 421287)

من 13 سال برای یک موسسه بزرگ در جنوب. من دور آمد با یک قیاس برای کلاس های درس کالج: مانند کودکان مطرح شده در مهد کودک نیاز به پیدا کردن یک محل به ماندن تا زمانی که مامان و بابا به خانه از محل کار آنها پس از مراقبت. کالج است برای بچه ها که در حال حاضر از دبیرستان و نیاز به یک محل به expensively نگه داشته تا برخی از صنعت می زند در درب خود را و التماس آنها را به می آیند برای آنها کار می کنند.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 5/25/2020 8:51:14 AM (شماره 421320)

ثروتمند آمریکایی مشهور به زندان برای تلاش برای به دست آوردن خود را dimwitted کودکان و نوجوانان به کالج در اینجا اما دولت های خارجی آماده استفاده از جاسوسی قرار دادن. سپس آنها اضافه کردن توهین به جراحت با ارسال دقیق کودکان و نوجوانان.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/25/2020 8:57:07 AM (شماره 421329)

بله و همکاران می دانم که آنها خریداری دانشگاه رهبری 100%!

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rinktum 5/25/2020 9:15:24 AM (شماره 421370)

خدای من ما دانشگاه های بسته بندی شده با رادیکال اما این شرم آور است که آنها را بسته بندی شده با کمونیست هوادار اگر نه واقعی جاسوسان به دنبال پولدار شدن توسط فروش به دشمنان ما. من معتقدم که لیبرال ها نفرت این کشور و هر چیزی را به آن را به فروش برساند. پول انجام آن فقط یک باد از کار. کسانی که این کار را انجام دهد. کسانی که نمی تواند انجام دهد ، متاسفانه برخی از کسانی که تدریس در دانشگاه های ما ظاهرا هیچ مشکلی در فروش ما.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: 3XALADY 5/25/2020 9:25:42 AM (شماره 421386)

کسی که خواهد می دانم که به من گفتن در مورد دانشجویان خارجی در آینده به محلی شناخته شده دانشگاه. شهریه خود را هزینه های تحت پوشش آنها با ارائه مسکن و مراقبت های پزشکی. دیدگاه درست در مورد آموزشی عمیق دولت است.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 5/25/2020 12:22:04 PM (شماره 421584)

ChiComs و متحدان خود…..
این نیاز به squelched, کاملا.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/25/2020 12:34:16 PM (شماره 421608)

البته آنها. عربستان سعودی نیز کمک کنندگان بزرگ به دولت آمریکا نیز هست.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Kafka2 5/25/2020 1:09:30 PM (شماره 421647)

چگونه بسیاری از این دانشگاهها است که باید پذیرفته 6 میلیارد دلار از خصمانه کشورهای خارجی تبدیل شده اند تلقین مراکز تبلیغاتی برای این خصمانه خارجی ملت ؟

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/25/2020 2:39:36 PM (شماره 421713)

من یک محافظه کار مربی/مشاور آن را همیشه احساس می کردم که 90% commies
در حال حاضر آن را احساس می کند مانند بیشتر…شاید 95% نمایشگاه شیوه های استخدام الاغ من!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de